Die was te vermoeiendquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Elmostyle het volgende:
Waar is die standaard OP trouwens?
Ik ken dagdag, en nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
Mensen die dagdag neit kennen._!
En die ook nog in de KLB-SC durven te posten._!!!!!!!!!
Snel: okee; maar gezellig: nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie SC is nog nooit zo snel en gezellig geweest
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie SC is nog nooit zo snel en gezellig geweest
Alleen falers kennen hem niet.quote:
Die staat er maar af en toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Elmostyle het volgende:
Waar is die standaard OP trouwens?
Ik mis jou in het kaste overzichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
Mensen die dagdag neit kennen._!
En die ook nog in de KLB-SC durven te posten._!!!!!!!!!
Die mooie van ONZ komt er binnenkortquote:
Hoiquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Biels het volgende:
Mensen met quotes over zichzelf in hun sig.
Komt nog welquote:
Had je wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Biels het volgende:
Mensen met quotes over zichzelf in hun sig.
Die bans zijn er vast omdat iedereen zo gezellig isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.
Lul niet, zo vaak gaat het niet zo snel. Een week geleden, voor Wolvendagen en NG geband werden, was het niet sneller dan nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.
Beter kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mis jou in het kaste overzicht
KLB jeweetzquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef aight1 het volgende:
Wat is iedereen hier negatief trouwens
Kijk beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lul zelf niet. Alsof snel goed is ofzo? Wat een bullpoep argument.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lul niet, zo vaak gaat het niet zo snel. Een week geleden, voor Wolvendagen en NG geband werden, was het niet sneller dan nu.
Yes, me.quote:
Mensen die niet boeiend genoeg zijn komen er niet in. En dan nog een grote bek opzetten over "zijn" SC waar wij inkomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar wel leuk. Dit is gewoon pure AIDS.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lul niet, zo vaak gaat het niet zo snel. Een week geleden, voor Wolvendagen en NG geband werden, was het niet sneller dan nu.
quote:
Ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
En dan zeggen dat de ONS SC niet lief was voor anderen.......quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef aight1 het volgende:
Wat is iedereen hier negatief trouwens
Hij staat in de huidige versie.quote:
Ik zeg toch nergens dat snel goed is, koekblikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lul zelf niet. Alsof snel goed is ofzo? Wat een bullpoep argument.
Achterlijke klapmongool, leer lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die niet boeiend genoeg zijn komen er niet in. En dan nog een grote bek opzetten over "zijn" SC waar wij inkomen
Doe eens posten?quote:
Ik kan wel even naar Emimich fietsen of hij de Boswachter wil opbellen zodat hij mij erin kan zetten.quote:
Als je verder niks hebt in je leven, moet je op inet maar een SC maken om trots op te zijn hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die niet boeiend genoeg zijn komen er niet in. En dan nog een grote bek opzetten over "zijn" SC waar wij inkomen
Dat maakt mij oldskool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
KLB SC # 2139] MET DE KLB SC-KASTE VAN JANUARI 2010
Dit is tenminste de kaste zoals hij klopt, voor Emimich ermee aan de haal ging. Alleen zoalshetis moet wat plaatsen naar beneden.quote:
Dit is ook de originele.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is tenminste de kaste zoals hij klopt, voor Emimich ermee aan de haal ging. Alleen zoalshetis moet wat plaatsen naar beneden.
Waar sta jij in de kaste dan? en hoezo ben je beter dan mij omdat je 4 maanden geregistreerd bent? Ik lurk al op fok sinds 2003.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is tenminste de kaste zoals hij klopt, voor Emimich ermee aan de haal ging. Alleen zoalshetis moet wat plaatsen naar beneden.
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom eigenlijk gelijk vijandig?
Dan hebben ze het over kliekjesvorming in ONZ
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Ook echt met het argument dat ze daar kliekjes hadden komen ze hierheen![]()
![]()
Nu zijn ze toch een kliekje in een ander topic, stelletje idioten? Het is niet alsof we serieus met ze gaan praten ofzo.
!
Precies, dat bedoel ik. Ze zijn zo lief hier!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom eigenlijk gelijk vijandig?
Dan hebben ze het over kliekjesvorming in ONZ
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef dagdag het volgende:
HAMAS HAMAS IK VLIEG EERSTE KLAS, VLIEG OVER JE HEEN MET EEN STRAALMOTOR JE DARMEN BLIJVEN HANGEN IN DE RONDDRAAIDENDE rotor
HANG JE DAAR MOOI NOU DAN ZINGEN WIJ IN KOOR DONDER OP UIT DE SC ANDERS MAAK JE DIT MEE
VAN DAGDAG MAG JE ALLEEN MAAR DROMEN WAAG HET NIET NOG KEERTJE IN SC TE KOMEN
RED WHITE FOK ARMY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |