Ja, dan moet je niet bij mij zijn. Het boeit mij geen reet, ik kom daar nooit. Ik vind het alleen wel lachwekkend dat er hier mensen zijn die het beleid niet snappen die er in zitten, terwijl ik aan de hand van 3 posts het beleid wél uit kan leggen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik vraag hoe het is, dan gaat hij het natuurlijk hebben over zijn kind, en wat ik versta onder een SC bij GM is hoi, hoi, hoest, (antwoord) hoest mj, (antwoord)
Ik wacht nog op de eerste pipo die gaat roepen, JA, MAAR ze hebben de SC gesloten, dus in het GM topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, bler niet zo. GM is niet de vervanging van SC, slowchatten doe je maar in een SC. Zo simpel is het.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eerste pipo die gaat roepen, JA, MAAR ze hebben de SC gesloten, dus in het GM topic
Is toch fijn dat degene die de meeste MSN gesprekken houdt in SC's hier even een grote bek komt geven...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, bler niet zo. GM is niet de vervanging van SC, slowchatten doe je maar in een SC. Zo simpel is het.
Ik doe het dan ook niet in GMquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch fijn dat degene die de meeste MSN gesprekken houdt in SC's hier even een grote bek komt geven...
Dat topic bestaat niet eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef timmmmm het volgende:
timmmm
Mag deze weer open? Ik zie hem nu pas, en ik wil graag reageren
tjah, daar zit wat in. Maar waar ik op doelde ging over DevilsWhore die vandaag naar de dokter moest. daar had ik, en anderen, nog niets van gehoord.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.
Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
ow, sorry, deze had ik niet gelezen. excusesquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef murp het volgende:
Ja klaar hoor, open maar een topic in FB, ik hoef het niet meer te zien in ONZ-FB
Gynaecoloogquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, daar zit wat in. Maar waar ik op doelde ging over DevilsWhore die vandaag naar de dokter moest. daar had ik, en anderen, nog niets van gehoord.
jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef timmmmm het volgende:
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Paul het volgende:
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
kom maar, met je plaffertjeskopquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
Murp je wilt echt vechten he!
Waarom zit jij nou weer in MEN , dat is een spelletjes forum, kan dan jonge ik geef je een hoek
Ik schat een lid van de pfaf familie.quote:
Ban-aanvragen zijn ook banbaar he!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Crutch het volgende:
Kan ThaOMG in de kliko? Wat een kutuser is dat
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn plicht weer voor vandaag vervullen:
Ik draag het verkeersborden topic aan voor een sealtje![]()
Deze: Verkeersborden Painten!
We zullen er eens op letten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef SpeedyRich het volgende:
carnaval staar weer voor de deur
deze user post in zowat elk topic waar hij instaat dat plaatje
Dan stel ik voor dat jullie wat strenger optreden. Dan maar wat vaker een gastslotje o.i.d.quote:
en nog 1 van hemquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef SpeedyRich het volgende:
carnaval staar weer voor de deur
deze user post in zowat elk topic waar hij instaat dat plaatje
Die bekijk ik niet dagelijks. Ik zag het aan je sluitpost.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme zeg, nachtbagger wordt steeds vroeger. Waar is de tijd gebleven dat het gewoon om/na 0.00 uur werd geopend?
Ach meid toch, wat erg voor je zegquote:
22.30 welquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Paul het volgende:
Come on, lekker boeiend of de nachtbagger om 23.50 uur of om 000 uur word geopend.
![]()
Stoffer hangt nu aan m'n vinger btw
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef Paul het volgende:
Oooooooooooooooh ok dan heb je gelijk
Delete m'n postjes maar ToT
Nee, dat is niet nodig. Dit is pas de tweede keer dat de OP is aangepast. Over een tijdje heeft men wel door hoe het werkt, en dan is dat niet meer nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu wordt de OP van het GM topic iedere keer aangepast, kan je dan niet beter de wiki aanpassen?
pechquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:36 schreef Paul het volgende:
MURRRRRRRRRRRP doe es niet ik was net aan het fotosoepen voor mn topic
het ligt eraan of je de: "ik wil dit anoniem doen" vinkje aan heb staanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef Lonker het volgende:
Als ik een TR doe, zien jullie dan ook dat ik hem heb gedaan of zien jullie alleen dat er een TR is gedaan ?
Dat wás feedback Remlofquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
Zo kan ie wel weer, open er maar een apart topic voor desnoods, kunnen we dit topic voor feedback houden.
Als je al te dom bent om dat niet te zien, bemoei je er dan gewoon niet mee. Oh, ticked at schoolpleinruzie.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan geen feedback terugvinden in die schoolpleinruzie van jullie, sorry.
ja, die dicht isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Nachtbakker - Met verse afbakbroodjes!
Het was een nachtbakker
Hier verder: Paul vs. Dirkhquote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je al te dom bent om dat niet te zien, bemoei je er dan gewoon niet mee. Oh, ticked at schoolpleinruzie.
Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebbenquote:
is het al nacht? nee.. hebben wij een speciaal NB-topic? NEEquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebben
Check je klok!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebben
O okeequote:
Wacht maar tot na middernachtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
O okeemaar hij werd meestal al eerder geopend en is nog nooit dicht gegooit maar ieder geval we wachten wel
Gisteren heb ik het ook dichtgegooid toen-ie net over tienen geopend werd!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef donthate het volgende:
[..]
O okeemaar hij werd meestal al eerder geopend en is nog nooit dicht gegooit maar ieder geval we wachten wel
Persoonlijk vond ik dit topic toch beter.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier verder: Paul vs. Dirkh
Dan ruim ik de bagger hier even op.
Meer discussiequote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef murp het volgende:
[..]
je heb toch je uitslag? en wat wil je dat er nog meer met dit topic gebeurd dan?
ahh thanksquote:Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef murp het volgende:
[..]
het ligt eraan of je de: "ik wil dit anoniem doen" vinkje aan heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |