Dat betwijfel ik. Er zijn meer users die een Arabisch topic willen verzieken. Dat is zeker. Maar geef dat dan als reden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users die Latijns en/of Engels lezen/schrijven dan Arabisch.
Dan is dat de reden. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Er zijn meer users die een Arabisch topic willen verzieken. Dat is zeker. Maar geef dat dan als reden.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wtf is dit dan weer voor censuur?
er kan toch gewoon antwoord gegeven worden?
gewoon het topic teuglezen, snap je het niet? gewoon nogmaals lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
dus in het GM topic mag niet meer gevraagd worden hoe iemand is en bespreken wat diegene gaat doen/ondergaat?
Nee wnat dan moet je maar naar de SC maar die is niet meer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
dus in het GM topic mag niet meer gevraagd worden hoe iemand is en bespreken wat diegene gaat doen/ondergaat?
ik zie het nu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
gewoon het topic teuglezen, snap je het niet? gewoon nogmaals lezen
Bovendien ben ik het overzicht kwijt qua waar we wel mogen SCen, dus dat heb ik allang opgegeven. Ik vind het daarom erg vreemd dat je niet eens maar mag vragen hoe het met iemand is. Dat doe ik al zolang het GM topic bestaat en dit is voor het eerst dat er zo moeilijk over gedaan word en dat er zelfs posts van mij verwijderd wordenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie het nu.
alsof ook maar iemand het hele goedemorgen topic terug gaat lezen
en als ik me niet vergis gebeurt dit al wel een hele tijd en een periode daarvoor werd d'r gewoon knetterhard gebaggerd daar. Daar was de nachtbagger toen niks bij.
En ik zie het probleem niet. De meeste GM-topics halen de 200 posts niet. Wat is het probleem dat er heel af en toe een 2e bij komt?
ow, en posts verwijderen in een feedback topic is wel erg sneu trouwens
En dat terwijl dat heel simpel en duidelijk is. Je mag sc'en in:quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bovendien ben ik het overzicht kwijt qua waar we wel mogen SCen, dus dat heb ik allang opgegeven.
Dat mag zeker. Maar niet, zoals deze keer, er een groepsgresprek op msn van maken. Dan ga je gewoon lekker msn'en.quote:Ik vind het daarom erg vreemd dat je niet eens maar mag vragen hoe het met iemand is.
Nee, dit is niet de eerste keer. Dit is de eerste keer dat jij het in gaten hebt.quote:Dat doe ik al zolang het GM topic bestaat en dit is voor het eerst dat er zo moeilijk over gedaan word en dat er zelfs posts van mij verwijderd worden![]()
Het is hartstikke gezellig in ONZ, zolang je je gewoon aan een paar simpele regels kunt houden.quote:Wat is er toch allemaal aan de hand dat het nu opeens allemaal zo vreselijk ongezellig en chagrijnig moet?Ik ben namelijk amper nog in ONZ door dit soort geneuzel, het wordt er imho niet leuker op zo.
En wanneer is het volgens jou een groepsgesprek op msn?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie het nu.
alsof ook maar iemand het hele goedemorgen topic terug gaat lezen
en als ik me niet vergis gebeurt dit al wel een hele tijd en een periode daarvoor werd d'r gewoon knetterhard gebaggerd daar. Daar was de nachtbagger toen niks bij.
En ik zie het probleem niet. De meeste GM-topics halen de 200 posts niet. Wat is het probleem dat er heel af en toe een 2e bij komt?
ow, en posts verwijderen in een feedback topic is wel erg sneu trouwens
Kunnen we het GM topic niet gewoon verhuizen? Naar GC of R&P, want jullie maken het verrekte ongezellig. Ik begin geen groepsgesprek. Ik had het over Erwins nieuwe huis, mijn rijbewijs en ajf als kersverse pappa. Wat is daar groepsgesprekkerig aan volgens jou?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat terwijl dat heel simpel en duidelijk is. Je mag sc'en in:
- De SC-topics over heel FOK!
- De topics in ONZ waar een SC sealtje in de OP staat.
[..]
Dat mag zeker. Maar niet, zoals deze keer, er een groepsgresprek op msn van maken. Dan ga je gewoon lekker msn'en.
[..]
Nee, dit is niet de eerste keer. Dit is de eerste keer dat jij het in gaten hebt.
[..]
Het is hartstikke gezellig in ONZ, zolang je je gewoon aan een paar simpele regels kunt houden.
als je het gesprek net zo goed op msn kan houden voor het (incrowd) clubjequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En wanneer is het volgens jou een groepsgesprek op msn?
Dat doe ik dus alquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ja,dan kun je net zo goed half FOK! op msn toevoegen en daar gaan beginnen.
Niet als je goed leest. Probeer het nog eens. Vergeet vooral het woordje incrowd niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ja,dan kun je net zo goed half FOK! op msn toevoegen en daar gaan beginnen.
maar we mogen dus niet meer vragen aan iemand wat deze vandaag gaat doen. dat moet maar op msn. Ik heb dus niet iedereen op msn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet als je goed leest. Probeer het nog eens. Vergeet vooral het woordje incrowd niet.
Niet als je goed leest, probeer het nog eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar we mogen dus niet meer vragen aan iemand wat deze vandaag gaat doen. dat moet maar op msn. Ik heb dus niet iedereen op msn.
nou, vertel jij eens hoe je het ziet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet als je goed leest, probeer het nog eens.
driemaal is scheepsrecht!
O, en wanneer het alleen toegankelijk is voor de gebruikelijke kliek, kan je het beter op msn doen. Dat was de opmerking die je het eerst niet goed las.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.
Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
Sorry hoor, maar als ik vraag hoe het is, dan gaat hij het natuurlijk hebben over zijn kind, en wat ik versta onder een SC bij GM is hoi, hoi, hoest, (antwoord) hoest mj, (antwoord)quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.
Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |