Ja die doet het hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
limburg bash topic.![]()
die laatste vind ik overigens erg mooi.
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Ik vind het gebeid rond Maastricht best wel mooi hoor. Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig. Ik kom dan zelf ook uit de Randstad dus ik zie weinig zo veel natuur.
Ik kijk geen tv behalve voor voetbal en mijn dvd's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?![]()
.
Wat een toepasselijke benaming!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig.
Laat eens wat foto's van jezelf zien danquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik woon daar !!
Somebody save me
Aan je foto's te zien wij met jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
terug naar geenstijl jij.quote:
Wij zijn ook blij dat je weg bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
In welk hol heb jij geslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
in mijn fobo, ik ben die met de 4 poten,staart en platte neusquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
Rijst?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
[..]
Aan je foto's te zien wij met jou
Echt waar, zo heette dat dorpje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een toepasselijke benaming!
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezellig daar in regio Amsterdam.!!!
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen isquote:
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
Ik heb ervaring met stemmen en corruptiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wij zijn ook blij dat je weg bent
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIk trok het gewoon niet meer, de gemiddelde intelligentie daar in m'n eentje hoog houden
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk van![]()
Ach ja, meestal doen we redelijk onintelligent tegen mensen als jij om je het gevoel te geven dat je toch wat voorstelt. Anders hield je het hier niet meer uit omdat je huilend naar huis teruggerend zou zijn als je er eenmaal achter kwam hoe goed wij zijn en jij niet![]()
Zo sociaal zijn we dus ook wel weer!
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
Het is wat he schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburger![]()
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is wat he schatje zou er spontaan kloteklappers van krijgen
![]()
geen idee wat dat is, maar jullie hollanders hebben er vast last van
Waar val je dan onder? Holbewoners?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twentsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar val je dan onder? Holbewoners?
Vertel het ome vogeltjesdans even terwijl hij nog een smakelijk met kaas gevuld rood pepertje tot zich neemt.
Meh. Ik moet nu dwdd kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.
Als het studentenstad is het best leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Er zit dus toch iets Limburgs van nature in je begrijp ik?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twents
Hollandquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Seam het volgende:
Maastricht
Alleen jammer dat het in Limburg ligt
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landquote:Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Minister worden?quote:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.
[..]
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landKom daar maar eens om in Amsterdam.
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......
Moest 3 toko's langs en 2 daarvan hadden het niet in hun assortiment en de 3de kreeg het de dag daarna pas weer binnen (diepvriesmeuk!)
Tuurlijk heb je hier prachtige verse produkten, ik maak ze vaak zat, maar ik hou ook erg van buitenlands koken en dan wordt het vrij moeilijk![]()
Zal ik even langskomen?quote:Ik ben niet ontevreden hier hoor maar ik mis gewoon een hoop qua gevoel![]()
Zal wel iets persoonlijks zijn![]()
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?quote:Verdere voorzieningen...van alles gewoon minder dan in de grote steden![]()
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.quote:Als ik kijk naar hier in de wijk....en ik moet pinnen...dan is de dichtsbijzijnde pinautomaat in het centrum.
Ja je kunt bijpinnen in de lokale supermarkt, maar als je 's ochtends gaat hebben ze nooit genoeg geld in hun kassa![]()
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stadquote:En zulke stomme dingen irriteer ik me aan
Je mag zelf je departement uitkiezen. Binnenlandse zaken, justitie, economische zaken, corruptie en eruditie zijn al weg.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.
ik haat Geleen, daar heb ik met mijn ex gewoond![]()
[..]
Zal ik even langskomen?![]()
nee hoeft niet![]()
[..]
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?
nou dan is het dat misschien ook wat ik mis![]()
[..]
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.
klopt, maar heb altijd graag cash op zak
[..]
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stad
nog altijd meer voordelen dan nadelen imo![]()
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeel
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik woon hiet zo graag
Maar ik stem geen PVV
Als minister van economische zaken ben ik voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg he
Is dat een uitnodiging om te neuken?quote:
Limburg wil niet bij Holland horenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zat pas op de volgende site te kijken: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o4236n21143.html , waar dus allemaal demografische informatie te vinden is over allerhande onderwerpen. Maar toen viel het me dus op hoe hard Zuid-Limburg op allerlei gebieden faalt. Ik wist wel dat het een achterstands gebied was maar ze zijn toch wel meer dan oververtegenwoordigd in het falen in allerhande gebieden. Zie hieronder bijvoorbeeld een paar kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden waarbij Zuid-Limburg er in negatieve zin uitspringt.
Mijn klacht is dus dat Zuid-Limburg nog bij Nederland hoort en waarom het niet aan Duitsland of België geschonken wordt.
Ga weg dan, dit is .nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
dit is fok!quote:
nee dank u !quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om te neuken?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:14 schreef Perico het volgende:
Vanwege mensen als de TS, zie ik me nu helaas genoodzaakt om alle vriendelijke Randstatters die hier in het mooie Zuid-Limburg de weg vragen, meteen te nuecken danwel kapot te schieten.
Tijdens de Gold Race zijn we coulant, kegelen we ze alleen de Eyserbosweg af -- ongespitst.
En nederland wil ons niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
De laatste noemenswaardige overstroming was toch echt in Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Dat jij moeite hebt om aparte ingrediënten bij elkaar te krijgen, ligt meer aan jou dan aan Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensen die delen van Nederland weg willen geven. [ afbeelding ]
Die mensen moeten ze vervolgen onder artikel 93 WvS.
Ha, gequote!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.
De levensgenieter uithangen is nou eenmaal wat slechter voor je (lichamelijke) gezondheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef Lexjuuuh het volgende:
schrikbarende cijfers, wist niet dat het zo slecht toeven was bij ons
Vanaar die PVV stemmersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef moonmovies het volgende:
Limburg
Misschien leven de mensen er ongezond, maar volgens mij ook een stuk gelukkiger.
Goed planquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef deepart het volgende:
Haha Limburg
Als ik zo eens kijk komt Den Bosch er ook niet vrolijk uit met tumoren en hartfalen
einighausen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef megamandy het volgende:
Zuid-Limburg![]()
![]()
Dat mensen hier eerder dood zouden gaan komt gewoon door de mensen die in de mijnen hebben gewerkt, hun lichaam is eerder uitgeput dan mensen die in de randstad achter een bureau zitten.
Enige nadeel vind ik hier het OV. Als je kijkt, hier in Stein rijdt een buslijn die je ook door Sittard, Geleen, Beek, Elsloo, Berg a/d Maas, Urmond en Einighausen brengt. In Eindhoven zou die buslijn uit 6 verschillende lijnen bestaanDat is wel echt een dikke faal.
Oja over die ingrediënten, heb je al eens op de markt gekeken? Zijn ook genoeg kramen te vinden met "aparte" ingrediënten.
Ik zeg: dijkdoorbraak.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
quote:
Ja, sterker nog dat is de Nederlandse naam van die plaats. In het Limburgs zeg je hier in de buurt gewoon Einighoese.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
dat kaartje ben ik ook eens tegengekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
Dàt is nou die kwestie van geduld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
waar in limburg staat dat kasteel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
weet ik veel ik heb gewoon zuid limburg ingetypt bij googlequote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
Held. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief.
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
Tja, persoonlijk heb ik niks te klagen met 65 kg en 1m80, maargoed. Misschien nog wat zuidelijker gaan wonen danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
ik ben ook van daar, maar het is niet te horen. heb je nu ook iets tegen mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
Limburgse, bourgondische levenswijze![]()
![]()
Alles buiten Limburg, speciaal Den Haag![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
WTF waar is dat ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
echt een typische limburger, zo nationalistisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Zegt me niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (![]()
![]()
) en Zeeland (
)
En terecht.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef A-noniem het volgende:
[..]
echt een typische limburger, zo nationalistisch.
jij was tijdens het wk zeker voor duitslandquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
jij was tijdens het wk zeker voor duitsland
Kijk, daar kan de rest nog eens iets van leren. Werken om van te leven, in plaats van andersom, als voorbeeld.quote:
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederlandquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.
Klopt, maar wel naar waarheidquote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
die heb je zelf in elkaar geknutselt
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg nergens dat ik een hekel heb aan alles buiten Limburg. Oh wacht, je bent een trieste troll waar ik op reageer. Nou, groetjes aan Tiny en Lau in Nootdorp!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederland
Ho even, ik ben een Brabander!quote:
Jij kijkt teveel SBSquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Zolang je niet insinueert dat ik uit de Randstad kom vind ik alles best.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan is het goed, mijn excuses voor mijn verschrikkelijke belediging.
ik wacht nog op een antwoord...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.
nee ik bedoelde niet van hem, maar van HaagsMeissie. ze moet nog reageren op mijn laatste vraag. het valt me op dat ze vooral commentaar geeft als ze negatief commentaar kan geven.quote:
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
noem je dat normaal praten...het verbaast me dat ze het niet hebben ondertiteld want ik kan het wel volgen maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet kunnen verstaan
dudequote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaIk hoor dat hij iets zuidelijker vandaan komt dan ik, maar hij is prima te volgen. Hij spreekt Bourgondiaans denk ik
Dat verstaan Hagenezen niet.
En dit zou betekenen dat mensen hier obesitas zouden hebben?quote:
Dit klopt als een bus! Overal waar je loopt of gaat, of het nu bos is, of straat, loopt het omhoog.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef megamandy het volgende:
Meid, wij hebben gewoon zo'n goede stofwisseling dat we het eten ook zo verbranden zonder 5x in de week in de sportschool te hangenHeerlijk
quote:
Ja dat is wel kut ja. Ik word ook onderhand moe van elke dag een moord hier in de straat...quote:Op zondag 18 juli 2010 03:09 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
Hoogste moordcijfer van Nederland, is dat 'van het leven genieten'?![]()
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.quote:
Net of Brabanders zich willen meten met het westen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Nee, die komt van de website hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:28 schreef trabant het volgende:
[..]
Kun je dit corrigeren naar leeftijd en geslacht?
Van het prachtig uitzicht ineens?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Denken dat ik mij met het westen wil kunen metenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Van blijdschap, jazekerquote:[b]Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:[/
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef knep het volgende:
[..]
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.
Ook vanaf de andere kant schieten de tranen je in de ogen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Ijs eten in Epenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben vandaag nog lekker met de brommer naar Epen gegaan om een lekker ijsje te eten bij de bekende ijszaak
Dat zijn me nog es een flinke bollen voor een paar euro
Heerlijk
Nou, het enige dat ik verlang is dat Limburgers uit het stemrecht worden ontzet, want met al die Limburgers erbij stevent Nederland in sneltreinvaart af op een dictatoriale politiestaat, die erg veel weg heeft van Noord-Korea.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
Mensen die andere streken afzeiken...hoe triest ben je dan zeg. Blijf gewoon weg, maar ga je niet op een voetstuk plaatsen....
De natuur is ook mooi, de huizen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Maar die mensen wonen alleen in de Zuid-Limburgse heuveldorpjes. Ga dan ook eens naar Noord of Midden Limburg. Want als je naar Zuid-Limburg gaat zoek je het ook een beetje op.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Boycot Limburg. Eet geen vlaaien meer.Verder komt er niet zo veel uit Limburg geloof ik, bijna niemand werkt daar in die provincie volgens mij.
![]()
Typisch Haags kutvolk. Je woont zeker in de schilderswijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.![]()
Ik ben van (ver) na de oorlog en ik houd dat ook graag zo eigenlijk.![]()
Jij komt niet eens uit Limburg.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!
En? Kan ik het zeiken op Limburg nog wel belachelijk vinden.quote:
in Limburgquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Nou jongens, allemaal even vragen waar jpg97 dan wel niet woont, is hij ook weer blij..
Dus jpg97, waar woon jij dan weer?
huilandersquote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef mirved het volgende:
Altijd grappig dit soort topics. Laat de onwetendheid zien van al die huilanders.
Waarom zou men naar België verhuizen als het in Zuid-Limburg ook prima is?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
huilanders![]()
verhuis toch naar belgie man
Haha je komt uit den haag en durft dan zoiets te typenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
huilanders![]()
verhuis toch naar belgie man
Sorry, mensen met een Limbo-accent kan ik niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende overstromingen van de Maas. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
Onze provincie is kut, om over ons zelf maar te zwijgen!
Als ik jullie was, zou ik fijn boven de Moerdijk blijven en me nooit in onze achterlijke provincie vertonen. Gelukkig zijn wij Limburgers dan weer zo aardig om jullie (hardhandig) aan die belofte te houden als het water jullie in de toekomst tot aan de lippen staat door de gestegen zeespiegel...
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef mirved het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.![]()
Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak van de Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.
Je moet de zwakkeren inderdaad altijd een helpende hand bieden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak daar ergens bij die Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.
Je moet de zwakkeren inderdaad altijd een helpende hand bieden.
Zachte G komt voor van zuid Nederland tot aan Griekenlandquote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.
Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
Limburgs is een taal jij oelewapper. Waarom hebben we het dan verkracht ? Nederlands stamt ook af van Germaanse talen, Limburgs is dat ook. Dus waar heb je het over ? Ook zijn er overeenkomsten in Nederlands Duits en andere Germaanse talen. Dus het is gewoon overal wat anders geworden. Ga nou niet zeggen dat wij de taal verpauperd hebben. Ook heb ik altijd het gevoel dat ik erg gay klink als ik Nederlands moet praten. (No offense)quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.
Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
Oeh, diversiteit, daar moet Rapaille natuurlijk niks van hebben....quote:
Sorry. Voor dat soort xenofoob gedrag kan je beter in Limburg zijn. Er is een reden dat de PVV daar zoveel stemmen trekt (en kom niet met die smoesjes over de pensioenleeftijd aanquote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Oeh, diversiteit, daar moet Rapaille natuurlijk niks van hebben....
Was het maar waar. De hele A58 is een grote optocht van lamlendige brabanders, belgen, caravanverkeer, etc. Alleen bij Tilburg kun je nog een beetje doorkarren (3-strooks). Zullen ze wel gedaan hebben omdat Tilburgers nog meer stinken dan de doorsnee Brabander.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef knep het volgende:
[..]
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.
Kanslozer? Onderbouwing?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Sorry. Voor dat soort xenofoob gedrag kan je beter in Limburg zijn. Er is een reden dat de PVV daar zoveel stemmen trekt (en kom niet met die smoesjes over de pensioenleeftijd aan) De PVV trekt veel stemmen omdat heel Limboland vol zit met racisten. In Zuid-Limburg is dit helemaal goed te merken, omdat de mensen daar net wat kanslozer zijn.
Dat schijnt TS toch niet te snappen...hij denkt schijnbaar dat ie alleen in Nederland woont, en voelt zichzelf nogal superieurquote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef Dyll het volgende:
Het heeft toch geen zin om je druk te maken over Limburg etc. Accepteer nou gewoon allemaal eens dat je met z'n allen in één land woont. Of je nou Groninger, Limburger of Zuid-Hollander bent, uiteindelijk zijn we allemaal Nederlanders.
Je bevestigt het beeld van de lamlendige brabander die zich niet wil doorontwikkelen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat ik mij met het westen wil kunen meten![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gelukkig geef jij een objectief beeld over Limburg.....kansloos figuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Sorry. Voor dat soort xenofoob gedrag kan je beter in Limburg zijn. Er is een reden dat de PVV daar zoveel stemmen trekt (en kom niet met die smoesjes over de pensioenleeftijd aan) De PVV trekt veel stemmen omdat heel Limboland vol zit met racisten. In Zuid-Limburg is dit helemaal goed te merken, omdat de mensen daar net wat kanslozer zijn.
over kansloos gesprokenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
limburg bash topic.![]()
die laatste vind ik overigens erg mooi.
Leer jij eerst maar eens je geschiedenis. Kneus. Volgens mij zit nog altijd het meerendeel van de uitkeringstrekkers in de Randstad. Bovendien, ben je hier ooit al eens geweest? Zo niet, kom maar eens kijken. Ik nodig je bij deze uit om een weekje mee te draaien met het leven in deze provincie, en ben ervan overtuigd dat je een heel ander beeld van Limburg krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens je geschiedenis. Kneus. Volgens mij zit nog altijd het meerendeel van de uitkeringstrekkers in de Randstad. Bovendien, ben je hier ooit al eens geweest? Zo niet, kom maar eens kijken. Ik nodig je bij deze uit om een weekje mee te draaien met het leven in deze provincie, en ben ervan overtuigd dat je een heel ander beeld van Limburg krijgt.
Ik woon al 5 jaar niet meer in Limburg. Ik was dit weekend weer in Limburg, wat mis ik het zeg! De mensen, het limburgs, het genieten, het landschap, de tradities (was toevallig schuttersfeest). Limburgquote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wordt hier nu zojuist een randstedeling uitgenodigd om een weekje in onze provincie te vertoeven? Kunnen we dat volk niet beter overtuigen om toch maar vooral in hun eigen, verpauperde woonomgeving te blijven? Het leef- en woongenot in Limburg is nog altijd onovertroffen en dat wil ik ook graag zo houden...
Ach, over 5 jaar staat de randstad onder water, en komen ze in Limburg aan zee met hun rubberbootjes om rijst bedelenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wordt hier nu zojuist een randstedeling uitgenodigd om een weekje in onze provincie te vertoeven? Kunnen we dat volk niet beter overtuigen om toch maar vooral in hun eigen, verpauperde woonomgeving te blijven? Het leef- en woongenot in Limburg is nog altijd onovertroffen en dat wil ik ook graag zo houden...
Ja, erg he die randstad?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef Djeez het volgende:
Afsplitsen die handel! Het is al erg genoeg dat ze ons zuurstof inademen!
Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens je geschiedenis. Kneus. Volgens mij zit nog altijd het meerendeel van de uitkeringstrekkers in de Randstad. Bovendien, ben je hier ooit al eens geweest? Zo niet, kom maar eens kijken. Ik nodig je bij deze uit om een weekje mee te draaien met het leven in deze provincie, en ben ervan overtuigd dat je een heel ander beeld van Limburg krijgt.
En weet je hoe dat komt? Omdat die Hollandse vuilakken van een directeuren alles wat werkgelegenheid is naar de randstad wegtrekken.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.
Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar langMijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
Pics, or it didn't happen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.
Wat is je probleem dan? Waarom klaag je dan zo over deze mooie provincie?quote:Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar langMijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
Laten we niet vergeten dat het sluiten van de mijnen daar nog steeds debet aan is. (De mijnen hebben Nederland groot gemaakt)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar langMijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
Daarbij: Zuid-Limburg angelt diep in Europa en grenst met 6 km aan Nederland en met 220 km aan België, Duitsland en Neutraal Moresnet. Met een Nederlandse drugswetgeving lokt dat natuurlijk aardig wat 'kleine ondernemers' en 'toeristen' de grens over.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef Perico het volgende:
Dus wel de overlast van een metropool, maar niet het geld dat Utrecht, Apeldoorn, Den Haag en de rest van de Randstad wel allemaal met miljarden opstrijkt.
een camping in London , dat is het toch wel het toppunt van triestheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-LimburgDie camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer
Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
Waarom ga je danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-LimburgDie camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer
Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
Moet van pappie en mammie zeker.quote:
Uhu, het lijkt me niet dat ik op mij 14e in mijn eentje op vakantie gaquote:
Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Uhu, het lijkt me niet dat ik op mij 14e in mijn eentje op vakantie ga
En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London.Hotel of een huisje ofzo.
Nouja, het is opzich wel een leuke camping, maar na 5 jaar heb ik het ook wel een keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.
Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London.Hotel of een huisje ofzo.
Ja, het is best leuk hoor. Er zijn genoeg kinderen van mijn leeftijd die daar ook vaker komen dus het scheelt ook wel weer dat ik elk jaar dezelfde vriendengroep heb zegmaar. Het was dus niet negatief bedoeld tegen Zuid-Limburg zelf, maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik liever naar het buitenland ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.
14quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het alleen nog maar gehad over de camping waar ze 5 jaar heen gaat hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
14Wat een levenservaring zul jij hebben. Ga eens inpakken met je commentaar over alles buiten je zandbak en kom over een jaar of 10 terug als je wél enigszins een wereldbeeld hebt kunnen opbouwen..
Alsof jouw wereldbeeld zo fantastisch is. Waarschijnlijk ben je zelf nog nooit verder gekomen dan je all-inn resort in Turkije met je stratenmaker vrienden. Je hoeft niet alles de grond in te boren wat jonger is dan jij bent. Alsof jij de waarheid in pacht hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
14Wat een levenservaring zul jij hebben. Ga eens inpakken met je commentaar over alles buiten je zandbak en kom over een jaar of 10 terug als je wél enigszins een wereldbeeld hebt kunnen opbouwen..
Een huisje in Londen huren? Ga eerst eens je verder ontwikkelen, je kunt daar heus niet zo;n huis huren als in bijvoorbeeld de Ardennen mogelijk isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
uhm schat zuid limburg IS buitenlandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, het is best leuk hoor. Er zijn genoeg kinderen van mijn leeftijd die daar ook vaker komen dus het scheelt ook wel weer dat ik elk jaar dezelfde vriendengroep heb zegmaar. Het was dus niet negatief bedoeld tegen Zuid-Limburg zelf, maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik liever naar het buitenland ging.
OT:
Aardrijkskundewonderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
uhm schat zuid limburg IS buitenland
Troll.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik weet dat zuid limburg officieel gezien nederlands is maar daar houdt het ook op, want het heeft veel meer overeenkomsten met belgie dan met nederlandquote:
Goed beargumenteerd. Maargoed. Kap nu maar met je getroll, het is duidelijk. En dat terwijl je zelf in Den Haag (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik weet dat zuid limburg officieel gezien nederlands is maar daar houdt het ook op, want het heeft veel meer overeenkomsten met belgie dan met nederland
En ook daar ga je de mist in... Maar goed, het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik weet dat zuid limburg officieel gezien nederlands is maar daar houdt het ook op, want het heeft veel meer overeenkomsten met belgie dan met nederland
*proest!*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
1. Leer typenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
uhm schat Zuid-Limburg IS buitenland
Daar sluit ik me bij aan. Als een Engelse mij vraagt. ''Where are you from ?'' Dan zeg ik terug Netherlands. En dan zeggen ze ''Oh Holland'' en ik dan ''no Netherlands not Holland'' Hollanders hebben nog nooit een echte koe gezien. En moeten naar hier komen om te zien wat een bos is. En dan zeuren dat wij boeren zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
1. Leer typen
2. Mensen die denken Limburgers te beledigen door Limburg als niet Nederlands te bestempelen
en 3. Mensen die denken dat Nederlands hetzelfde is als Hollands![]()
![]()
en ik dan. ik voel me toch echt een nederlander. ik heb niks met duitsland en ook niks met belgië. daarbij heb ik dat stomme accent van hier niet eens, en hetzelfde geldt voor de softe mentaliteit. ik wil zo graag weg hier, maar helaas kan ik er ook niks aan doen dat ik in dit gat geboren ben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Waar hebben jullie Limburgers meer afiniteit mee? Met Duitsland (aansluiting gezocht in 1848 lees in zojuist) of met België (aansluiting gezocht na de Eerste Wereldoorlog en in 2008).
Ik weet overigens niet of ik jullie als landverraders moet zien. Limburg hoort mijns inziens niet bij Nederland.
Hoezo verhuis je dan niet als je weg wiltquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:08 schreef A-noniem het volgende:
[..]
en ik dan. ik voel me toch echt een nederlander. ik heb niks met duitsland en ook niks met belgië. daarbij heb ik dat stomme accent van hier niet eens, en hetzelfde geldt voor de softe mentaliteit. ik wil zo graag weg hier, maar helaas kan ik er ook niks aan doen dat ik in dit gat geboren ben.
ik ben minderjarig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo verhuis je dan niet als je weg wiltAls het mij ergens niet bevalt dan ga ik weg, zo simpel als wat. Werk kun je bijna overal wel vinden.
De meeste afiniteit (heb ik in ieder geval) met de Limburgers aan de andere kant van de Maas. Maar deze hele situatie zou al een heel stuk eenvoudiger worden als men boven de grote rivieren eens het verschil tussen de woordjes Hollander en Nederlander zou leren. Ik spreek in mijn dagelijks leven vrijwel alleen maar Limburgs, ik vind klompen en windmolens idioot en tulpen enkel geschikt als compost. Ik voel me dus overduidelijk geen Hollander, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ik me geen Nederlander voel. Een vergelijkbaar voorbeeldje: Belgen zijn niet hetzelfde als Duitsers en visa versa ook niet, maar ze zijn wel beiden Europeanen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Waar hebben jullie Limburgers meer afiniteit mee? Met Duitsland (aansluiting gezocht in 1848 lees in zojuist) of met België (aansluiting gezocht na de Eerste Wereldoorlog en in 2008).
Ik weet overigens niet of ik jullie als landverraders moet zien. Limburg hoort mijns inziens niet bij Nederland.
Mwa, ik ben grafisch ontwerper, geen stratenmaker. En inTurkije ben ik nognooit geweest, laat staan in een all-in resort.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jouw wereldbeeld zo fantastisch is. Waarschijnlijk ben je zelf nog nooit verder gekomen dan je all-inn resort in Turkije met je stratenmaker vrienden. Je hoeft niet alles de grond in te boren wat jonger is dan jij bent. Alsof jij de waarheid in pacht hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:15 schreef trabant het volgende:
Wij Limburgers (En dat hebben we het over beide zijden van de Maas) hebben de meeste affiniteit met een zelfstandig eigen Groothertogdom.
Overigens staan de koeien hier ook steeds vaker 's zomers op stal. Moet van de economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |