Das ook een mooie versie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
Dus je kocht een bed, zakte er door heen en bent toen bij de buurman gaan slapen die vervolgens mr. Lief werd?
Oh Geweldig, tja, ik sliep normaal meestal alleen in dat bed en het was geen duur bed. Er zat zo'n vurenhouten lattenbodem in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef nieslief het volgende:
Nee ik vroeg of hij spijkers en een hamer had en toen is hij gaan repareren.... Die mistertweelinkerhanden van me.
Hij is nogal van het katuitdeboomkijktype dus het Mr.Lief worden duurde daarna wel ff.
Ik wil meeeeeeeequote:
voordat jij hier bent ben ik allang thuis denk ik... Hoewel *rekent* NEE! NIET EENS!quote:
Oooooooh ik ben echt zo jaloersquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
Da's fijn voor je, hoewel dat natuurlijk meestal wel minder inkomsten betekend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
T heeft geen haast hoor!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Geweldig, tja, ik sliep normaal meestal alleen in dat bed en het was geen duur bed. Er zat zo'n vurenhouten lattenbodem in.
Pagan.... is nogal ehhh doortastend.
Het was wel een overweldigend verjaarskado. Diezelfde avond/nacht verwierf ik trouwens ook onze eerste, gezamelijke kat. (Er zouden nog vele volgen)
Dat is waar, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat meneer Maes meer is gaan verdienen en ik dus wat minder kan gaan werken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's fijn voor je, hoewel dat natuurlijk meestal wel minder inkomsten betekend.
Altijd druk eh, die meidquote:
Hoe Pagan en Strega elkaar ontmoettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat verhaal wil ik dan ook wel horen/lezen
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke katquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe Pagan en Strega elkaar ontmoetten
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straksquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straks
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straks
Jullie zijn slim bezigquote:
ow...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke kat
Oh god, ga je aan de wodka?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke kat
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
JE MOET, anders komen we met z'n allen!
Deze? Of de volgende???quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
De SC sluit vanavond om 22:30. Ik herhaal: de SC sluit vanavond om 22:30.
EINDE BERICHT
IK ZAL EENS EVEN EEN TOPIC IN FB OPENEN OVER DEZE DISCRIMINATIE PRAKTIJKENquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
EINDE BERICHT
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
EINDE BERICHT
En toch al 10 minuten later dan gisteren!!!quote:
quote:
ah, je bentquote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
Deze? Of de volgende???
EN KOM JE BEDDRUKKEN INDIEN NIET?
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das gewoon een normaal woord hoor
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Maar ook als ik niet kom hou ik van je heurquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:Oh wee als je me WEER teleurstelt!
Ja lekker weerquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ook als ik niet kom hou ik van je heur
wow, ben jij ineens ook mod!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
De SC gaat niet dicht om half 11 ja
Zeg Tombo jattertquote:
Ik hou het nog ff spannendquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
Ja lekker weer
Dit dus gewoon een verkapt "ik-kom-niet" bericht...
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, ben jij ineens ook mod!?
Haha idd! Ik zat rustig te eten en ik dacht; vast wel weer 3 pagina's vol, maar niet eensquote:
Ik zou eerst koken en dan etenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Nog eventjes eten en koken straks en dan niks![]()
Heb alleen geen zin in die eerste twee![]()
Ik gaf toch niet aan die specifieke volgorde aan te houden, of wel soms?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou eerst koken en dan eten
Als we jou toch niet hadden, McGenius!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou eerst koken en dan eten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik gaf toch niet aan die specifieke volgorde aan te houden, of wel soms?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, McGenius!
Van hem mogen we zeker ook niet meer eerst plassen en dan drinkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, McGenius!
Drinkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van hem mogen we zeker ook niet meer eerst plassen en dan drinken
Seriously? Op je vensterbank dan toch zeker?quote:
Goedzo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga even plassen!
Ik dacht, ik zeg het ff...
Genoteerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga even plassen!
Ik dacht, ik zeg het ff...
Doe je rustig aan met je posts, je hebt er nog 9 over voor vandaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:Dat geregel gaat nu wel erg ver hier he
Screw you jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je rustig aan met je posts, je hebt er nog 9 over voor vandaag
Hoe laat vertrekken hullie?quote:
Freecell wist ik inderdaad, de andere 2 niet. Ik zie wel, Noli komt volgens mij toch wel in dat topic, toch? Maar dank je hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Ynske het volgende:
@morretje, ik las je vraag in t draagdoekentopic. Noli, Freecell en Simmu wonen volgens mij alle drie in jouw regio. Misschien dat een van hen je wel wil helpen met t uitleggen/voordoen van een draagdoek
Wat een huppelkutquote:
3 uur vannachtquote:
Lekker héquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een huppelkut![]()
Echt ik haaaaat dat nummer, jij liever dan ik
heel veel plezier!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
3 uur vannacht
Mr is nu oma halen die blijft slapen![]()
Ik heb een roze met wit groot ding uit mijn giftbox gepakt dus ga even zoeken wat het is.
Heb je bakje met proefjes in een krat gemikt
Ik vind het echt afschuwelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker hé![]()
![]()
![]()
Hayley![]()
Dan moet je deze helemaal niet kijken:
![]()
En de eckte eckte versie van het nummer van net:
Jullie gaan met de auto toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
3 uur vannacht
Mr is nu oma halen die blijft slapen![]()
Ik heb een roze met wit groot ding uit mijn giftbox gepakt dus ga even zoeken wat het is.
Heb je bakje met proefjes in een krat gemikt
Overigens staat dat filmpje van die camera die ze op het gegeven moment aanpakt van iemand uit het publiek en zichzelf en de band mee filmt ook op youtubequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker hé![]()
![]()
![]()
Hayley![]()
Dan moet je deze helemaal niet kijken:
![]()
En de eckte eckte versie van het nummer van net:
Ooooooooh de comforterquote:
Thanks Ynske!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens staat dat filmpje van die camera die ze op het gegeven moment aanpakt van iemand uit het publiek en zichzelf en de band mee filmt ook op youtube
COOL HÉ oh-oh!!!
Ze geven echt heeeel veeel sneeuw op voor morgen en dan rijden we het laatste stuk graag in het licht (het is 11 uur rijden).quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie gaan met de auto toch?
Waarom op zo een onzinnig tijdstip vertrekken dan?
![]()
Ik zou dat echt zo niet trekken
Halveren en erin mikken (hij is huge)?? Kan geen beschrijving vindenquote:
Pearl Jamquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Hier stond ik op de eerste rij, ik ben zelfs in beeld als je weet waar je moet kijken
Oh das een prikkie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
hmmm ik ben heel benieuwd.
Ik heb volgende week zaterdag een afspraak met een beginnende fotografe. Voor 5 euro een shoot. Ben benieuwd of het wat is. Ze had spullen nodig voor in dr portfolio.
Dus ik offer mn beer maar op
Goedkoop! Hopen dat ze het goed kanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ik heb volgende week zaterdag een afspraak met een beginnende fotografe. Voor 5 euro een shoot. Ben benieuwd of het wat is. Ze had spullen nodig voor in dr portfolio.
Eerste rij stond k daar, dus echt psies waar ie sprong, ongeveer naast de man met de gele regenjas.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pearl Jam![]()
Die staan nog op m'n lijstje, samen met Aerosmith, AC/DC en Motley Crue
Verder heb ik ook de meeste 'grootheden' wel gezien, en heul veul kleiners
Ze heeft een hyves met pics. Sommige heb ik echt zoiets van " Damn, nee!" en bij anderen weer "ja!"quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedkoop! Hopen dat ze het goed kan
Maak een selectie en laat dat aan haar zien dan weten ze vaak wel wat je wiltquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze heeft een hyves met pics. Sommige heb ik echt zoiets van " Damn, nee!" en bij anderen weer "ja!"
Ik heb wel gezegd dat ze het geshopte weg mag latenmaar dat doet ze enkel voor op dr hyves. De pics die ik krijg zijn on bewerkt
Oh ik pm je ff de site van die fotograaf van mij !quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze heeft een hyves met pics. Sommige heb ik echt zoiets van " Damn, nee!" en bij anderen weer "ja!"
Ik heb wel gezegd dat ze het geshopte weg mag latenmaar dat doet ze enkel voor op dr hyves. De pics die ik krijg zijn on bewerkt
Ze beginnen nu net weer beetje met festivals na het gedoe op Roskilde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerste rij stond k daar, dus echt psies waar ie sprong, ongeveer naast de man met de gele regenjas.
Dat was echt een happening, maar hun concert in de Effenaar eerder dat jaar was minstens even tof
k vraag geen geld voor de shoots die ik gemaakt heb om mn portfolio te vullen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ze dat jaar op Werchter gezien, was best leuk jaquote:
Kijk je pm es voor die hyves, en deel je mening eens met mequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vraag geen geld voor de shoots die ik gemaakt heb om mn portfolio te vullen.
ben benieuwd naar de foto;s uiteindelijk
pm maarquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk je pm es voor die hyves, en deel je mening eens met me?
Pinkpop was een van hun eerste festivals, ik vond ze later wat blasé worden, ze waren daar echt een onwijze verrassing toenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze dat jaar op Werchter gezien, was best leuk ja
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een hand drop uit de kast graaien.
Ik dacht ik zeg het ff...
Nee dat is dat mokkel van Garbagequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier war ich auch dabij!
PJ Harvey is echt de beste vetste gitaarchick ever
www.thuisbezorgd.nlquote:
Nou hee, van wie moet dat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een hand drop uit de kast graaien.
Ik dacht ik zeg het ff...
Heb gister al Chinees gehad vanwege hetzelfde probleemquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Of neem iets wat je moet opwarmen en ga er een uurtje mee in de warme jacuzzi zitten
Whaha, die heb ik ook gezien, op Pinkpop es, volgens mij speelt ze niet eens gitaar johquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is dat mokkel van Garbage
MB gaat een sjoet doen van onze poessiesquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
Ooh en als deze shoot niks wordt... dan ga ik iemand van fok betalen voor een shoot
Ik wil een goeie shoot van mn dikkerd
Nee, maar ik vond het wel een ultieme rockchick.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha, die heb ik ook gezien, op Pinkpop es, volgens mij speelt ze niet eens gitaar joh
Zal ik je de site van mn buurjongen ook pmmen?quote:
Oh die ene, die doet PJ Harvey na in een film, ik weet wie je bedoelt, dingesquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een ultieme rockchick.
Ik heb ze op Werchter toen gezien en vond het wel erg goeie show.
Net als Joss Stone![]()
En hoe heet dat andere gare wijf nou, die ook actrice is ofzo
Juliette Lewis?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een ultieme rockchick.
Ik heb ze op Werchter toen gezien en vond het wel erg goeie show.
Net als Joss Stone![]()
En hoe heet dat andere gare wijf nou, die ook actrice is ofzo
Juliette Lewis dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die ene, die doet PJ Harvey na in een film, ik weet wie je bedoelt, dinges
Het is onbeleefd om zomaar weg te lopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou hee, van wie moet dat dan?![]()
Drop
stuur maarquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik je de site van mn buurjongen ook pmmen?
Dan moet je zorgen dat je je lichaamstemperatuur ongeveer op 37 graden houdt.quote:
En bedankt...ik bedacht me ineens dat er Engelse drop in huis isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is onbeleefd om zomaar weg te lopen
quote:
Jaaaaa van Juliette and the Licksquote:
Jaaaaaah die ook een keer of 3 gezienquote:
Gaaf he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaah die ook een keer of 3 gezien
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een bakje stroopwafelijs?
Ja, maar ik heb het helaas nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een bakje stroopwafelijs?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n beetje dé beste live band nog steeds imho.
En ik heb veul gezien
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
DUS KOM MAAR BRENGEN WANT AAN DAT AANBIEDEN VAN VRETEN VIA INTERNET HEB IK NATUURLIJK NIKS HÉ
* Ynske zet een bakje voor Greys en eentje voor Loveless neer.quote:
NEE, jij biedt het aan, dus jij komt het brengen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
* Ynske zet een bakje voor Greys en eentje voor Loveless neer.
Utrecht moet je wezen
Ga je naar Wembley?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ik heb ze nu 4 keer gezien en deze zomer in Wembley ga ik ze weer zien[ afbeelding ]
ongesteld?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE, jij biedt het aan, dus jij komt het brengen.![]()
Anders moet je geen troep aanbieden wat je niet kan waarmaken
Ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je naar Wembley?![]()
Zooo gaaf als je het metrostation uitkomt en op het stadion afloopt met de oude torentjes en dan die enorme lichtbalk op het dak
Ik heb ze nooit als Moloko gezien, alleen haar een keer op Werchter, en dan vond ik echt maar zweverige onzinquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Dit was ook een concert om niet te missen, net als al hun andere concerten en die van Ròisìn solo
Moloko was echt zoooooo gaaf en orgineel en bruisend live, altijd garant voor een epic party, en vooral als ze goed bezopen en stoned was, zoals op Pinkpop daarquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit als Moloko gezien, alleen haar een keer op Werchter, en dan vond ik echt maar zweverige onzin![]()
OMG, compleet met een foto van z'n moeder en hij is zo dom om de Hyves van het grietje in kwestie te posten, dus iemand gaat haar vast het linkje sturen van dat topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Meid op Hyves !
Braddie-topic. Hij wordt beschuldigd van verkrachting
Ik heb ze 1 keer gezien, op Pinkpop in de tent, toen de clip van God is a DJ opgenomen was, en dat was net voordat ze heel erg groot werden, en best wel heel erg leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik wil graag met stip op één in m'n fail lijstje Faithless zetten![]()
Best aardig om een keer live te zien. EEN KEER. Niet dat je er in de periode 2004 - 2008 niet omheen kon op welk festival dan ook zo'n beetje.
Ik hoef geen uur naar een uitgemergelde neger te kijken
Ik zit al in pyama en heb al gedouchtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Catttttje
Ik ga ff snel douchen en dan lekker in pyama (als ik die had) op de bank met de flaptop
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
DUS KOM MAAR BRENGEN WANT AAN DAT AANBIEDEN VAN VRETEN VIA INTERNET HEB IK NATUURLIJK NIKS HÉ
Ik wil in pyjama. Maar moet dadelijk nog weg. Leuk als je net thuis bent van het werk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit al in pyama en heb al gedouchtalleen zo nog switchen naat mn flaptop
Doe mij dat linkje eens in pmquote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit al in pyama en heb al gedouchtalleen zo nog switchen naat mn flaptop
Toen was ik nog te kleinquote:
quote:
mot je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi Qwea
quote:
nee dank je. Ik wil graag aids vrij blijven.quote:
Naja, mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben/uitleg.. dan weet je de inboxen van ons wel te vindenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Werkt nu goed!
Alleen jammer van die iframesIk ga dat ombouwen heb ik besloten [/tig jarenplan]
Als je katte aids krijgt mag je in DTH gaan wonen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee dank je. Ik wil graag aids vrij blijven.
vervelend dat je daar nu pas achterkomt danquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katte aids krijgt mag je in DTH gaan wonen.
Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben/uitleg.. dan weet je de inboxen van ons wel te vinden
Maakt niet uit, gewoon vragen als je er niet uit komtquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
En ja, dat zal vast wel een keer gebeuren
Of 10 keer.
Of...
Jullie zijn liefurds!quote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon vragen als je er niet uit komt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:die comforter is
![]()
Heb hem er wel helemaal in gemikt![]()
Oostenrijk Ing
Wat moet je met 15 kgquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
ooh had ik al vertelt dat ik 15 kg sinaasappels heb?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
die comforter is
![]()
Oostenrijk Ing
persen of opetenquote:
Katteaidsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katte aids krijgt mag je in DTH gaan wonen.
ja, zat me net door de website heen te worstelen, vind m eerlijk gezegd niet echt gebruiksvriendelijkquote:
Nee die site is kut maar de foto's zijn wel gaafquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zat me net door de website heen te worstelen, vind m eerlijk gezegd niet echt gebruiksvriendelijk
Dat vroeg ik me ook af toen ik het had gekochtquote:
Ik heb er net 8 geperst voor 2x 500 ml glazenquote:
Ik ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zat me net door de website heen te worstelen, vind m eerlijk gezegd niet echt gebruiksvriendelijk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom je een glaasje meedrinken? Ik bedoel, ik heb toch 15kgquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nah....
Maar wel goed van je sinaasappels, dat dan weer wel!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
die comforter is
![]()
Oostenrijk Ing
Biedt je nou gewoon Greys een glaasje AIDS aan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom je een glaasje meedrinken? Ik bedoel, ik heb toch 15kg
Jij bent echt koningin selectief lezenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom je een glaasje meedrinken? Ik bedoel, ik heb toch 15kg
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent echt koningin selectief lezen![]()
Ja, maar dat is wel een overkill aan pitamientjes zegquote:
Tis ook niet de bedoeling dat ik die 15kg in een dag ga wegwerken hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel een overkill aan pitamientjes zegen suikers!
ah joh die dingen kun je best langer dan n week bewaren en ze zijn met zn tweeënquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel een overkill aan pitamientjes zegen suikers!
Dat eerste hoop ik wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh die dingen kun je best langer dan n week bewaren en ze zijn met zn tweeën
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Wijvenfilm alert!
Net 5 - Sweet Home Alabama, met Reese Witherspoon en McDreamy
Ik heb net met de stofzuiger gewandeldquote:
ik vind het heerlijk. En ik kan wel wat vitaminen gebruikenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik word toch lichtelijk ziek bij t idee dat ik Chico zn gewicht en dan nog 1,5 kilo dr bij aan sinaasappels weg zou moeten stouwen in een week
Toch niet? Dat dacht ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis ook niet de bedoeling dat ik die 15kg in een dag ga wegwerken hoor
Elke avond een glasEn MM ook
Ohhhh leuk. Maar ik moet al WIDM kijken. Nouja, wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Wijvenfilm alert!
hier idemquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh leuk. Maar ik moet al WIDM kijken. Nouja, wil.
ughquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Wijvenfilm alert!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net met de stofzuiger gewandeld
Ik laat mijn stofzuiger bijna nooit uit. Arm ding, alleen maar aandacht van de man des huizesquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net met de stofzuiger gewandeld
Tussen de gele paaltjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]en heeft ie netjes zn behoeften onder de struiken of op t uitrenweitje gedaan?
Oh...inmiddels is ze al overleden...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu een docu op 2 over die moeder en dochter die het NL reddingsteam onder het puin vandaan heeft gehaald.
Allebei nog steeds kritiek, dochtertje is haar kuitspieren kwijt en moeder nu beide benen
Ohh gatver... Ja ik zag het voorstukje maar ben wat anders aan het kijken. Wat verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu een docu op 2 over die moeder en dochter die het NL reddingsteam onder het puin vandaan heeft gehaald.
Allebei nog steeds kritiek, dochtertje is haar kuitspieren kwijt en moeder nu beide benen
Nou....het meisje is alsnog wees gewordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh gatver... Ja ik zag het voorstukje maar ben wat anders aan het kijken. Wat verschrikkelijk.
ALS JE IETS TE ETEN AANBIED IN DE SC, MOET JE HET OOK KOMEN BRENGENquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik ruik naar stroopwafel, wie wil er een hapje?
Ow lekker, ik zou wel een verse stroopwafel lustenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik ruik naar stroopwafel, wie wil er een hapje?
Daar stond ik net jankend naar te kijken onder de afwas, ach gut, dat kindje ook, en die reddingswerkers, en die Russen, hoe hartverscheurend was datquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...inmiddels is ze al overleden...
Ja, vond ze het leuk ja?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Hi meisjes
Ik heb net MammaElisaB de DTH-foto's laten zien. Was moo-ooi
Ik bood mezelf aan te etenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ALS JE IETS TE ETEN AANBIED IN DE SC, MOET JE HET OOK KOMEN BRENGEN![]()
![]()
Ja, Porridge zeepquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow lekker, ik zou wel een verse stroopwafel lusten
Of is het Lush
Zeg slijkvis, heb je gezien wat de Popstars single wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
En nu een prachtige, echt onwaarschijnlijk mooie docu over slijkvissen ( serieus ) op canvas![]()
Wat een gave beesten zijn dat
Oh gatver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, heb je gezien wat de single van de Popstars winnaar gaat worden?
You Raise Me Up!
Nou, dat kunnen Kristel en Joshua wel shaken dus
Dit is een echt Kim nummer.
Of Wesley moet er een Nederlandstalige versie van mogen doen?
Kijk nou es ff op canvas, ik wil slijkvissenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg slijkvis, heb je gezien wat de Popstars single wordt?
X-factor bedoel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver.
Ik vond Dewi er uit al zo een anticlimax dat ik morgen bijna niet meer wil kijken![]()
Gelukkig vanaf volgende week Idoooooools![]()
Oh whateverquote:
He bahquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou....het meisje is alsnog wees geworden
Ik zie nu zeegrondelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk nou es ff op canvas, ik wil slijkvissen
quote:
Yupsquote:
Owquote:Ja, Porridge zeep
Jawel, ze zat in een gespecialiseerd traumazkh onder leiding van Russische specialisten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah![]()
![]()
![]()
Zeker geen goede/toereikende medicatie en operaties en dat soort dingen? Waardoor moesten de benen van die moeder eraf trouwens?
Gatsie. Wat een drama daar.
Ooooh, dan mag die van mij ook mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YupsVolgende keer gaat ze mee
[..]
OwIn that case laat ik de stroopwafel netjes aan MrG
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu zeegrondels
Probeerde al te googlen op een plaatje van een slijkvis, maar dan krijg ik heel andere foto's
Echt heftig erg was het hequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, ze zat in een gespecialiseerd traumazkh onder leiding van Russische specialisten.
Bij het meisje had haar onderbeen 4 dagen klem gezeten en was de doorbloeding afgekneld en daardoor de kuitspieren "dood", dus verwijderd. Nog een lekkere sepsis er overheen, maar ze leeft nog.
Mams' benen ook afgekneld, direct 1 verwijderd, daarna infectie in de andere, ook verwijderd, toen ook sepsis en overleden
Puppelig?????quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
Lush-fans... ik vind trouwens wel dat de Porridge soap wel snel érg 'puppelig' wordt. Ruw, door die korreltjes
Ik zat hier met Poeska op schoot (voor het eerst, jaaawel. En maar liefst 1,5 uur en dat was zwaaaaar) toen het op tv was. Wat klote. Ik vroeg me al af hoe het zou lopen als mensen eenmaal uit het puin waren gehaald. En dan: wat als ze het overleven en ledematen missen? Het leven was al hard, dus hoe nu te overleven?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar stond ik net jankend naar te kijken onder de afwas, ach gut, dat kindje ook, en die reddingswerkers, en die Russen, hoe hartverscheurend was dat
Korrelig, ruw!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Puppelig?????
Sjonnig???
![]()
Kijk je nog naar canvas?
Die nijlpaarden
Heb je gelijk een scrub. Hij ruikt zoooooquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
Lush-fans... ik vind trouwens wel dat de Porridge soap wel snel érg 'puppelig' wordt. Ruw, door die korreltjes
Nopequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt heftig erg was het he![]()
Ook dat je dan als arts dat meisje gewoon daar moet laten en geen idee hebt of ze nog behandeld gaat worden of zo. Zonder kuitspierenGroeien die weer bij eigenlijk?
Echt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je gelijk een scrub. Hij ruikt zooooo![]()
![]()
![]()
Ik ben er zo verslaafd aan dat er nog een klein stukkie over is.
Ja, zoiets dacht ik al...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, ze zat in een gespecialiseerd traumazkh onder leiding van Russische specialisten.
Bij het meisje had haar onderbeen 4 dagen klem gezeten en was de doorbloeding afgekneld en daardoor de kuitspieren "dood", dus verwijderd. Nog een lekkere sepsis er overheen, maar ze leeft nog.
Mams' benen ook afgekneld, direct 1 verwijderd, daarna infectie in de andere, ook verwijderd, toen ook sepsis en overleden
Die geur is écht verslavend he? Betoverend lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je gelijk een scrub. Hij ruikt zooooo![]()
![]()
![]()
Ik ben er zo verslaafd aan dat er nog een klein stukkie over is.
Achteraf is dus veel erger nog, dan begint de ellende pas echtquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Daar sta je helemaal niet bij stil als je die reddingen ziet.
Heel naief mss, maar er komt nog heel wat ellende achter weg zo![]()
En nu ga ik Wooshen en tegelijkertijd de badkamert schoonmaken
Ik heb een klein stukje ervan afgesneden en bij het pakketje voor Draculettetje gestopt. Een deel is al op en aan het andere deel, het kleinste, ben ik vandaag begonnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
van dat grote stuk dat ik je stuurde????
Wow
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh, dan mag die van mij ook mee.
Die hadden we nu bewust niets verteld over het bezoek.
3x raden wie Zusje tegen het lijf liep toen ze nog snel ff naar de Lidl ging om bleek en allesreiniger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |