Das ook een mooie versie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
Dus je kocht een bed, zakte er door heen en bent toen bij de buurman gaan slapen die vervolgens mr. Lief werd?
Oh Geweldig, tja, ik sliep normaal meestal alleen in dat bed en het was geen duur bed. Er zat zo'n vurenhouten lattenbodem in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef nieslief het volgende:
Nee ik vroeg of hij spijkers en een hamer had en toen is hij gaan repareren.... Die mistertweelinkerhanden van me.
Hij is nogal van het katuitdeboomkijktype dus het Mr.Lief worden duurde daarna wel ff.
Ik wil meeeeeeeequote:
voordat jij hier bent ben ik allang thuis denk ik... Hoewel *rekent* NEE! NIET EENS!quote:
Oooooooh ik ben echt zo jaloersquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
Da's fijn voor je, hoewel dat natuurlijk meestal wel minder inkomsten betekend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
T heeft geen haast hoor!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Geweldig, tja, ik sliep normaal meestal alleen in dat bed en het was geen duur bed. Er zat zo'n vurenhouten lattenbodem in.
Pagan.... is nogal ehhh doortastend.
Het was wel een overweldigend verjaarskado. Diezelfde avond/nacht verwierf ik trouwens ook onze eerste, gezamelijke kat. (Er zouden nog vele volgen)
Dat is waar, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat meneer Maes meer is gaan verdienen en ik dus wat minder kan gaan werken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's fijn voor je, hoewel dat natuurlijk meestal wel minder inkomsten betekend.
Altijd druk eh, die meidquote:
Hoe Pagan en Strega elkaar ontmoettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat verhaal wil ik dan ook wel horen/lezen
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke katquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe Pagan en Strega elkaar ontmoetten
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straksquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straks
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmiddag druk zodat ik het vanavond niet druk heb en dan kan ik hier lekker de hangjongere spelen straks
Jullie zijn slim bezigquote:
ow...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke kat
Oh god, ga je aan de wodka?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok bedoelt denk ik het nog onvertelde verhaal van die eerste gezamelijke kat
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
JE MOET, anders komen we met z'n allen!
Deze? Of de volgende???quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
De SC sluit vanavond om 22:30. Ik herhaal: de SC sluit vanavond om 22:30.
EINDE BERICHT
IK ZAL EENS EVEN EEN TOPIC IN FB OPENEN OVER DEZE DISCRIMINATIE PRAKTIJKENquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
EINDE BERICHT
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
EINDE BERICHT
En toch al 10 minuten later dan gisteren!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |