Das ook een mooie versie!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
Dus je kocht een bed, zakte er door heen en bent toen bij de buurman gaan slapen die vervolgens mr. Lief werd?
Oh Geweldig, tja, ik sliep normaal meestal alleen in dat bed en het was geen duur bed. Er zat zo'n vurenhouten lattenbodem in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef nieslief het volgende:
Nee ik vroeg of hij spijkers en een hamer had en toen is hij gaan repareren.... Die mistertweelinkerhanden van me.
Hij is nogal van het katuitdeboomkijktype dus het Mr.Lief worden duurde daarna wel ff.
Ik wil meeeeeeeequote:
voordat jij hier bent ben ik allang thuis denk ik... Hoewel *rekent* NEE! NIET EENS!quote:
Oooooooh ik ben echt zo jaloersquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
Da's fijn voor je, hoewel dat natuurlijk meestal wel minder inkomsten betekend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik ben al thuisVolgende week gaat mijn nieuwe contract in en werk ik nog maar 20 uur, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |