Avatar 3DIk wilde wel eens zien waar de hype over ging. Nee, het verhaal is niet baanbrekend en ja, het is een totale lust voor het oog, die film. En nee, het verhaal deed niet teniet aan de overall filmbeleving. Ben niet meer sceptisch en hoop dat deze film in ieder geval een paar mooie mannen beeldjes binnen mag slepen volgende maand.
8.5Precious / Push based on a novel by SapphireGeweldig geacteerd, met name door Mo'Nique. Wauw wat werd ik bang van het mens, ik was kwaad op haar maar had ook weer wat medelijden maar daarna weer spuugkwaad op haar. Geen ontzettend spannend script maar gewoon een goede film, de acteurs hielden het fier overeind. Een rauwe film met een gouden randje en zwarte kartels.
8.0The Blind SideHmm, ik weet niet. Het was onderhoudend maar ik kreeg er toch wel een heel erg woensdagavond-rtl4-lifetime-movie gevoel van. Nu interesseert American Football me al geen ene moer maar ik kon het gelukkig wel volgen, met al die sporttermen en zo. Toch, de film probeert wel heel erg dik op je gevoel te spelen en ik wachtte op die spannende 'twist' die maar niet wou komen. Sandra Bullock speelt een goede rol maar om het nu echt Oscar-waardig te noemen, mwoah...
6.5Inglourious BasterdsNet gezien, echt op z'n Tarantino's, gory en met snelle dialogen en lange monologen die drie keer de bocht om gaan, nog een keer terug en heuvelop om zo uiteindelijk 'to the point' te komen. En niks blijft bespaard. Mooie cinematografie, prachtig gespeeld door o.a. Waltz. Bij Mike Myers zag ik allemaal Austin Power typetjes voorbij komen, denk niet dat dat de bedoeling was.

Verder ook erg komische momenten erin (Italianen!). Prima film.
8.0Up in the AirVooral genoten van de rol van die nieuwe werkneemster die met Clooney mee op zakenreis ging. Goed onderwerp, actueel, spreekt erg veel mensen aan. Het zet je tot denken maar toch miste ik iets in de film. Er zat een verrassingseffect in maar ik zag die al van mijlenver aankomen. De afwikkeling was me ook wat te 'grof'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7.0