Niet als je ook nog regelmatig het spulletje even opzij legt voor een F5-je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch wel haken en tv kijken/luisteren tegelijk>
Het kapsel niet per se, maar het totaalplaatje. Haar hoofd is iets te glimmend geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat gisteren al hakend dat 10 jaar jonger gedoe te kijken
maar dat kapsel bedoel ik dus idd.
gelukkig heb ik er niet zo'n oud hoofd bij.
maar jij vindt het dus een ordinair amerikaans kapsel, be? of begrijp ik het verkeerd?
niet dat het mij wat uitmaakt, ik denk dat het wel wat voor mij is, misschien ben ik ook wel ordinair
nee ik kan geen smoes verzinnen. Als ik niet kom heeft dat consequenties voor mijn uitkering! Ik heb al aangegeven dat ik echt niet tot 19.00 uur kan blijven...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
dan kan je niet met de smoes komen dat je het vergeten hebt, vicky!
ik heb destijds zelf een bedrijf uitgezocht, jij moet dus uit die drie kiezen? en wat als je ze alledrie niks vind?
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn de opties vicky?
Dan ga ik gewoon duimen dat er en heel leuk bedrijf bij zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zeequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
oppas is niet nodig. M. is nog wel thuis maar die moet vanavond wel op tijd weg. Ik zorg gewoon dat ik optijd terug ben.
oke, ik hou het in mijn achterhoofd. THanx!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zee
Alleen helpende lijken nog wel vaste contracten te krijgen (hier dan) dus daar hebik er ook maar 1 voor er uit gegooid, dat is maar een stap of 2 terug, de schoonmaak wel 10 of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat erg voor cara. ook dr baan kwijt.
ik hoor eind febr of mijn contract verlengd wordt
ze zitten in de zorg met het zzp gedoe, vandaar dat ik maar voor 3 maanden een contract kreeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:
Lennon![]()
Wat wordt ie groot zegik zie je foto nog voor me lachend in het ziekenhuisbed aan de ctg en kijk nou hoe groot ie al is
In de bouw worden de zzp-ers er juist uitgegooid. Tenminste bij het bedrijf waar Peaceman werkt, wel. Alle zzp-ers en de mensen die met pensioen zouden kunnen, worden vriendelijk doch dringend verzocht vervroegd met pensioen te gaan. Vooralsnog staat Peacemans baan niet op de tocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Alleen helpende lijken nog wel vaste contracten te krijgen (hier dan) dus daar hebik er ook maar 1 voor er uit gegooid, dat is maar een stap of 2 terug, de schoonmaak wel 10 of zozzp-ers nemen de arbeidsmarkt over lijkt wel iig in de zorg
Die lopen dus óók in de zorg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef Asyniur het volgende:
zzp betekent in de zorg iets anders.
Voor de werkende wereld betekent ZZP, zelfstandige zonder personeel.
Dat is gek. Je MOET niks, je hebt er namelijk recht op je eigen reïntegratiebedrijf te kiezen. Dat hangt het CWI Werkbedrijf niet aan de grote klok omdat het voor hen lastig is. Maar je kunt om een IRO (individuele reïntegratie overeenkomst) vragen en dan zelf je coach uitzoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ik kan geen smoes verzinnen. Als ik niet kom heeft dat consequenties voor mijn uitkering! Ik heb al aangegeven dat ik echt niet tot 19.00 uur kan blijven...
Tja, geen idee als ik ze alle 3 niks vind.. ik MOET er echt 1 kiezen vanavond.
Yep dikke kans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
net bij de winkel voor 4 meiden van ik schat een groep 8 leeftijd met hoofddoekjes die een jonger meisje aan de haren aan t trekken, stompen, slaan en krabben waren
daar kan ik echt niet tegen he, heb me ermee bemoeid. ben alleen bang dat t alleen voor nu helpt en dat ze dr later nog wel te grazen nemen
Je zou verwachten dat ze in groep 8 slimmer zijn dan in het openbaar iemand aan te vallen. Ik had de politie gebeld en ze alle vier een draai om de oren gegeven. (Al had ik dan moet zoeken naar hun oren...).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
net bij de winkel voor 4 meiden van ik schat een groep 8 leeftijd met hoofddoekjes die een jonger meisje aan de haren aan t trekken, stompen, slaan en krabben waren
daar kan ik echt niet tegen he, heb me ermee bemoeid. ben alleen bang dat t alleen voor nu helpt en dat ze dr later nog wel te grazen nemen
omdat ze dat droegen, dit kind droeg t niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:34 schreef Basboussa het volgende:
Sterkte voor alle banenzoekers, hier is het ook nog steeds een drama op banengebied...
Bah, Ynske... Maar ik vraag me af, waarom noem je specifiek het feit dat de meisjes een hoofddoek dragen? Ik vraag me dat altijd af, vanwaar die hoofddoek fascinatie...
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze in groep 8 slimmer zijn dan in het openbaar iemand aan te vallen. Ik had de politie gebeld en ze alle vier een draai om de oren gegeven. (Al had ik dan moet zoeken naar hun oren...).
Wat betreft banen. Ik blijf het zo raar vinden dat mensen met een goede baan zomaar eruit geknikkerd worden! En dat terwijl de hele wereld roept dat het ergste is geweest en dat de huizenmarkt weer aantrekt... Zo, wat is dat dan dus een onzin!
(Wij willen graag een huis kopen maar kunnen geen hoofdprijs betalen, helaas denken de mensen hier dat hun huis nog evenveel waard is als 2 jaar geleden, en vergeten ze dat de woonquote naar beneden is bijgesteld)
Dus je denkt dat ze haar daarom pestten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ze dat droegen, dit kind droeg t niet.
Er is inderdaad niet zo makkelijk iets aan te doen, als je het openlijk verbiedt dan gaat het stiekem nog wel voort. Pesten is vaak een machtsstrijd, en sommige kinderen "moeten" die per sé voeren. Andere kinderen zijn altijd het slachtoffer. Het is enorm pijnlijk voor het kind dat gepest wordt, en helaas net zo enorm moeilijk een kind ertegen te beschermen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.
Soms is het duwen en trekken in het openbaar ook gewoon een spelletje.
Maar de politie bellen? Denk je serieus dat er dan wat gedaan wordt?
Je kan de proberen de school van de kinderen te achterhalen en die bellen, met een beschrijving wat je hebt gezien. Pesten wordt op scholen vaak wel aangepakt. Maar aan de andere kant, hoe meer de school erop gaat zitten, hoe erger soms de pesterijen worden.
t is wel een groepje die dat vaker doen hier in de buurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze haar daarom pestten?
Heel goed geregeld van je, zo op de valreep! Er zit misschien best een geschikt bureau tussen, maar je moet eerst eens op een rijtje zetten wat jij denkt nodig te hebben om weer aan de slag te kunnen. En daar dan het bureau bij zoeken waar je vertrouwen in hebt. Want anders gaat het niet werken. En misschien is het juiste bureau voor jou wel een van die drie bureau's van vanavond, maar dan sta je tenminste achter de keuze.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Vicky het volgende:
Ik ga ook niks kiezen zo. Ik heb aangegeven dat ik een IRO wil en dar moet ik na de bijeenkomt ook
aangeven bij een werkcoach.
Onder de steen die "Groningen" genoemd wordt. Maar wij hebben niet zoveel "last" van hoofddoekmeisjes...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.
Soms is het duwen en trekken in het openbaar ook gewoon een spelletje.
Maar de politie bellen? Denk je serieus dat er dan wat gedaan wordt?
Je kan de proberen de school van de kinderen te achterhalen en die bellen, met een beschrijving wat je hebt gezien. Pesten wordt op scholen vaak wel aangepakt. Maar aan de andere kant, hoe meer de school erop gaat zitten, hoe erger soms de pesterijen worden.
Dan zijn dat zeer vervelende meisjes. Maar dat staat imho los van het feit dat ze een hoofddoekje dragen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is wel een groepje die dat vaker doen hier in de buurt
dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Arjen
ik vind tot de laatste aflevering alles en iedereen verdachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Arjen
Psies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dan zijn dat zeer vervelende meisjes. Maar dat staat imho los van het feit dat ze een hoofddoekje dragen.
Wat is een AED?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef moussy het volgende:
Vanaf volgende week hangt er een AED aan ons huisen ik mag de cursus gaan doen
Staat weer leuk op mn cv
Hallo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat is een AED?
En, hallo Stoeprand?
dat is toch zo'n apparaat waarmee je kunt reanimerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat is een AED?
En, hallo Stoeprand?
Wie ben je?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoeveel schoorstenen heeft je vader?
Stoeprand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wie ben je?
Wat doe je hier?
Hoe oud ben je?
Hoeveel schoorstenen heeft je vader?
Ben je ouder of wil je ouder worden?
Wat is je favoriete voedsel?
Wat wil je later worden als je groot bent?
Oh ja, welkom
Nou, hij komt hier aan ons huis te hangen omdat (onder andere) onze wijk aan het vergrijzen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef huuphuup het volgende:
ohja! nu je het zegt komt de afkorting me idd bekent voor. Spannend mous, staat idd goed op je cvnu maar hopen dat je het nooit hoeft te gebruiken.
Vorige week seizoen 2005 en 2006 teruggekeken op uitzendinggemistquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Er is een WIDM topic hier en Erik is nu vooral verdacht. Maar ik ken het programma niet, althans, ik volgde het voorheen nooitZo jammer, want ik vind het echt super!
En Arjan vind ik best weltrouwens
Oh, das ook wel leuk idd. Maar ik heb er nu toch geen tijd/geduld voor. Ik lees ook graag, nou ja.. Las. Heb sinds ik 6 maanden zwanger was geen boek meer gelezen. Kan me niet concentrerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vorige week seizoen 2005 en 2006 teruggekeken op uitzendinggemist
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stoeprand.
Lurken.
15.
15.
Ja.
Chocola.
Rijk en gelukkig.
Ik denk Frits. Omdat hij afgelopen week zo leuk zei dat ie al voor vertrek wist van Japan. En hij droeg op het vliegveld een T-shirt met heel groot Japan erop.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Er is een WIDM topic hier en Erik is nu vooral verdacht. Maar ik ken het programma niet, althans, ik volgde het voorheen nooitZo jammer, want ik vind het echt super!
En Arjan vind ik best weltrouwens
ik weet nog toen ik naar groep 6 ging. Mijn mam had een heel leuk jurkje voor me uitgekozen, m'n haren gingen op netjes enzo. Je raad al wie er de lul was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Vicky het volgende:
Pesten gebeurd al in groep 1-2. De tas van het zoontje van mijn vriendin is gister inde wc gegooid door een klasgenootje... 5 jaar en dan al zulke fratsen uithalen...
dat zou idd ook nog kunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk Frits. Omdat hij afgelopen week zo leuk zei dat ie al voor vertrek wist van Japan. En hij droeg op het vliegveld een T-shirt met heel groot Japan erop.
Toeval bestaat niet.![]()
En hoi Stoeprand.
HElemaal mee eens! Juist op de dagen dat je dacht dat je er zo leuk uitzag, dan was het allemaal helemaal fout. En ik had ook nog een bril en een beugel, en sociaal niet erg vaardig.. Vragen om problemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik weet nog toen ik naar groep 6 ging. Mijn mam had een heel leuk jurkje voor me uitgekozen, m'n haren gingen op netjes enzo. Je raad al wie er de lul was.
Kinderen zijn heel gemeen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik belde net mn oma over mn verjaardag, of ze niet liever 's middags wilde komen met mn andere opa en oma mee in plaats van met mn ouders mee, want mn ouders komen rond etenstijd en we gaan wat halen enzo maar dat is wellicht wat te lang en te druk allemaal voor mn oma...
haar reactie:
> eten halen?
< jaja.
> gaan we dan patat eten?
<... euh... dat kan.
> dan kom ik ook! ik heb al 25 jaar geen patat meer op en en en
ze sprong bijna door de telefoon heen
dus ik geloof dat we zaterdag patat etenspeciaal voor oma.
ja nou echt hoor hahaha ze hing helemaal blij opquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Ticootje het volgende:
Haha, die heeft nu al zin in patat!
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dan heeft ie vast een illegale plantage gebouwd.
Die mensen hebben wel ook een hypotheek gebaseerd op 2 (of meer) jaar geleden en die moet wel afbetaald worden he, ik snap ze wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef pessie het volgende:
Wat betreft banen. Ik blijf het zo raar vinden dat mensen met een goede baan zomaar eruit geknikkerd worden! En dat terwijl de hele wereld roept dat het ergste is geweest en dat de huizenmarkt weer aantrekt... Zo, wat is dat dan dus een onzin!
(Wij willen graag een huis kopen maar kunnen geen hoofdprijs betalen, helaas denken de mensen hier dat hun huis nog evenveel waard is als 2 jaar geleden, en vergeten ze dat de woonquote naar beneden is bijgesteld)
Ik wist niet eens dat er een Arjen in mee speelt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind tot de laatste aflevering alles en iedereen verdacht
Dat dus.... en wat een leuke reactie van je omaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind tot de laatste aflevering alles en iedereen verdacht
Ja, lijkt me ook eng.... hopelijk is hij snel thuis.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef mefke79 het volgende:
Nou, er lopen hier nu rare figuren rond en ik hoor net van mijn man dat er verderop inderdaad een overval geweest is. Heb em nu gebeld dat ie NU naar huis moet komen, ben gewoon echt bang....
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Eng, Mefke.![]()
Huup, wat onwijs schattig van je oma.![]()
Ik kijk net heel onschuldig naar mooie foto's en tekeningen op marktplaats. Stuit ik hierop.
Ik opende het terwijl René meekeek, ze kwam een kus geven want ze gaat naar bed, met aanstaande nachtmerriequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Eng, Mefke.![]()
Huup, wat onwijs schattig van je oma.![]()
Ik kijk net heel onschuldig naar mooie foto's en tekeningen op marktplaats. Stuit ik hierop.
*ssssshhhhh*quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij slaapt mijn kind al. Wie belt de krant?
.
Frontpage kan ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij slaapt mijn kind al. Wie belt de krant?
.
de roze/paarse of de geel/groene schildpad?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een lampie voor d'r gekocht bij het Kruidvat. Werkt op batterijen en gaat (instelbaar) na 10, 20, of 30 minuten uit zichzelf uit. Verder laten we de deur open zodat ze ons nog kan horen, en dat lijkt te werken.
Bij Sasha was de truc dat we de Ikea spookjes aanzetten voor het slapen gaan. Die branden de hele nacht en gaan overdag weer slapen. En idd de deur open.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een lampie voor d'r gekocht bij het Kruidvat. Werkt op batterijen en gaat (instelbaar) na 10, 20, of 30 minuten uit zichzelf uit. Verder laten we de deur open zodat ze ons nog kan horen, en dat lijkt te werken.
Op 30 minuten zetten danquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft de groen/gele. Leuk ding alleen werd hij na tien minuten steeds wakker als het ding uit ging
Ja maar hij slaapt binnen twee minuten, dus het ding is niet echt nodig. Maar ik vond hem zooo leukquote:
Ja, zoiets zal het zijn ja. Dijana en Charrel.... het voorspelt al veel goeds voor de naam van de baby!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef k_i_m het volgende:
Hoe oud is dat kind? Ik heb het even gemist, maar ze ziet eruit als een jaar of 16.
dat garandeerd dat het kind en /of de ouders ergens losslaan of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het zijn ja. Dijana en Charrel.... het voorspelt al veel goeds voor de naam van de baby!
Ik vind het sowieso wat dubieus dat van de 5 stellen er 3 zijn die totaal ongepland/onverwacht zwanger zijn geraakt...
Hij praat tegen haar buik. Als er iets is wat ik sneu vindquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jee... Ergernis-tv... ik zie het nu al...
Geen idee of dit wel goed is voor mijn bui!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij praat tegen haar buik. Als er iets is wat ik sneu vind
En dat tienerstel: Dijana en Charrel. Soms zeggen namen genoeg....
hahaha daar moest ik ook om lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest ook wel even lachen dat het "boomknuffelstel" ook even duidelijk de herbruikbare luiers in beeld bracht. Hoezo stereotiep?
Bar, ik vind het een mooi planquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
Even eens hier peilen hoor;
Vanmiddag kreeg ik ineens het idee, om over een tijdje een aantal mensen bij ons uit te nodigen om samen gedachten te wisselen aangaande niels.
En er proberen een leuke avond van te maken.
Zou zoiets leuk zijn, of is het een stom/dom idee?
Ik denk dat zoiets heel goed zou zijn. Proberen er een gezellige dag/avond van te maken. Gewoon doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmiddag kreeg ik ineens het idee, om over een tijdje een aantal mensen bij ons uit te nodigen om samen gedachten te wisselen aangaande niels.
Anders ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Valt me nog mee dat ze de camera weg wilde hebben.
Aggos, arme meid... ik herinner me meteen weer mijn eigen paniek. ;o
Whahaha! K_i_m weer!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, "mooi he?". zegt opa tegen de kersverse vader, die net de onderkant van zijn vriendin uit elkaar heeft zien rijten
.
HAHAHAHAHA.
Nee, het is geen operatie maar er komt wel een hoop rommel met de baby mee naar buiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Oxymoron het volgende:
Ik had daar nooit echt op gelet, maar nu zie ik ineens zo'n zuster met een geel schort.. is het normaal, dat een bevalling zo ''klinisch'' er uit ziet? Het is toch,geen operatie?
vrouwen willen tijdens een bevalling nog wel eens het een en ander laten lopen aan poep en plas. En er vloeit ook het nodige bloed. Vandaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Oxymoron het volgende:
Ik had daar nooit echt op gelet, maar nu zie ik ineens zo'n zuster met een geel schort.. is het normaal, dat een bevalling zo ''klinisch'' er uit ziet? Het is toch,geen operatie?
Maar er komt wel bloed bij kijken. En soms een knip en als de placenta eruit is heb je vanbinnen een wond zoals ze dat noemen, dus het moe wel zo schoon mogelijk zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Oxymoron het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, "mooi he?". zegt opa tegen de kersverse vader, die net de onderkant van zijn vriendin uit elkaar heeft zien rijten
.
HAHAHAHAHA.
Dat ging idd ook door me heen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Die tranen zijn echt niet van ontroering hoor.
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ging idd ook door me heen.
Sla alleen op muh hamburger.
En nog nooit macaroni of spaghetti gegeten?WTF?
Maar dit is wel realistisch. Het merendeel van de bevallingen eindigt zo klinisch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Oxymoron het volgende:
Nouja, ik vind het gewoon ''ongezellig'' er uit zien.![]()
Maar misschien is een bevalling nooit gezellig, en heb ik er een ander idee bij.
Maar ik dacht, dat een kind (meestal) wordt gemaakt in een gezellige sfeer (voor de mensen, die van seks houden, dan) en dat het zo ''eindigd/begint'' nee, dat is wat minder ''mooi''.
Dan snap ik ineens het artikel van een tijd geleden in VK Magazine, over zonder artsen bevallen.
Ik kan geen bevalling meer zien zonder pijn aan m'n perineum te krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef E.T. het volgende:
en toch he.. Ik kan geen bevalling meer zien op tv zonder tranen in m'n ogen te krijgen![]()
Maar wel 'aparte' stellen ja
ik ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef E.T. het volgende:
en toch he.. Ik kan geen bevalling meer zien op tv zonder tranen in m'n ogen te krijgen![]()
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef E.T. het volgende:
Maar wel 'aparte' stellen ja
Grotere dan zijn vrouw, die erover op loopt te scheppen.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef geppie het volgende:
[..]
Grotere dan zijn vrouw, die erover op loopt te scheppen.
beetje vreemde zin
Ik ook, arm ding riep ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook niet
dat arme meiske dacht ik nog
Ja maar ik had er tot noch toe helemaal niet echt, bij stilgestaan! Dat het zo gaat!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dit is wel realistisch. Het merendeel van de bevallingen eindigt zo klinisch.
Het beeld van de waxinelichtjes en je favoriete muziek kan niet altijd werkelijkheid zijn.
Dan ontwijk je precies de juiste topics!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja maar ik had er tot noch toe helemaal niet echt, bij stilgestaan! Dat het zo gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
dat is een lulquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Oxymoron het volgende:
En die man die op dat matras blijft, liggen!
zegt ze heel rustig: Ik heb best veel weeën.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
-schatje ik heb weeen!
-hoe laat is het?
quote:
Wow, wat een verschil met mij zeg. Ik was hysterisch opdrachten aan het uitdelen. "het bed moet verschoond worden", "ga nog even stofzuigen". En toen was het dus een uur of 3 's nachtsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Wat blijft zij mooi rustig, maar wat een jojo dat hij niet overeind springt nu!![]()
Dat weet ik niet, ik lees wel de Bevallingsverhalen, maar echt een ''plaatje'' had ik er, niet bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ontwijk je precies de juiste topics!
Ik had ter plekke echtscheiding aangevraagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil met mij zeg. Ik was hysterisch opdrachten aan het uitdelen. "het bed moet verschoond worden", "ga nog even stofzuigen". En toen was het dus een uur of 3 's nachts
Ik schreeuwde: JE MOET KLEREN AAN DOEN! Terwijl ik hysterisch op de douchedeur bonkte met mijn ene hand en met de andere hing ik aan de douchestang. Ow ja en hij reageerde ook nog geïrriteerd met iets van DUHquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil met mij zeg. Ik was hysterisch opdrachten aan het uitdelen. "het bed moet verschoond worden", "ga nog even stofzuigen". En toen was het dus een uur of 3 's nachts
Wij persen er kinderen uit maar jij mooie gedichtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Respectvoor jullie als, moeders! Echt!
ik heb alleen maar gevraagd of hij de vk ajb weer wilde bellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik schreeuwde: JE MOET KLEREN AAN DOEN! Terwijl ik hysterisch op de douchedeur bonkte met mijn ene hand en met de andere hing ik aan de douchestang. Ow ja en hij reageerde ook nog geïrriteerd met iets van DUH
Ik was op mijn dooie gemak onder de douche gaan zitten, tot ik na 5 minuten geen gevoel meer in mijn benen had en erachter kwam dat ik klem zat in de douchecabine. Ik heb daar geloof ik nog best lang gezeten voor ik de deur openkreeg en zo naar buiten kon vallenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook!! Had mijn man niet moeten doen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef maffemuts het volgende:
*maffe ook keek*
Damn wat n passieve Zak op dat bed in de kinderkamer :|
k had m er uitgeschupt denk ik
Die van mij was zich af aan het vragen, liggend in de badkuip in zijn badjas terwijl ik onder de douche zat of we niet nog even moesten wachten. Ik zei dat hij NU moest bellen en het maar wat aan moest dikken. Toen ze kwam had ik volledige ontsluiting en nee de VK deed er geen uur over om te komen. Dus dat aandikken was ook niet echt nodig. Overigens moet ik bij een volgende bevalling direct bellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik was op mijn dooie gemak onder de douche gaan zitten, tot ik na 5 minuten geen gevoel meer in mijn benen had en erachter kwam dat ik klem zat in de douchecabine. Ik heb daar geloof ik nog best lang gezeten voor ik de deur openkreeg en zo naar buiten kon vallen. Daarna heb ik gevraagd of mijn wederhelft de verloskundige wilde bellen en tegen de verloskundige moest liegen dat de weeën heel snel kwamen (wat allemaal nog prima ging) omdat ik nieuwsgierig was hoever het al was
.
Ik ook niet bij mijn bevalling, echt letterlijk uuuuren niks. Uren in het donker op de wc gehangen tegen de muur. Iedereen moest me vooral met rust latenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef amaranta het volgende:
Ik heb bij de bevalling van Eva ook niet tot nauwelijks gepraat
Bij ons duurde het ook niet zolang voor ze kwam. En toen konden we gelijk door naar het ziekenhuis omdat ik al 5cm hadquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die van mij was zich af aan het vragen, liggend in de badkuip in zijn badjas terwijl ik onder de douche zat of we niet nog even moesten wachten. Ik zei dat hij NU moest bellen en het maar wat aan moest dikken. Toen ze kwam had ik volledige ontsluiting en nee de VK deed er geen uur over om te komen. Dus dat aandikken was ook niet echt nodig. Overigens moet ik bij een volgende bevalling direct bellen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had ter plekke echtscheiding aangevraagd![]()
Zo alleen puffen bij dat grote bed, zielig!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben niet normaal volgens mij, krijg gewoon zin om weer te bevallen na al die verhalenDat is denk ik omdat ik me de pijn niet meer voor de geest kan halen.
Als de naam maar geen voorbode isquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef Estrys het volgende:
Nu op ned 1 De Herkansing. Wil je ineens geen kinderen meer![]()
ghehe same here! Zwanger zijn, bevallen, allemaal zo weerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben niet normaal volgens mij, krijg gewoon zin om weer te bevallen na al die verhalenDat is denk ik omdat ik me de pijn niet meer voor de geest kan halen.
ik heb juist besloten dat ik zwanger zijn helemaal niet leuk vindquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bevallen niet... zwanger zijn wel
En dan noemen we hem Charrelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe same here! Zwanger zijn, bevallen, allemaal zo weer
Ik ook. Ik beval lieverquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb juist besloten dat ik zwanger zijn helemaal niet leuk vind
Ik vond het einde van de zwangerschap ook wel minder, maar de rest eigenlijk best bijzonder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb juist besloten dat ik zwanger zijn helemaal niet leuk vind
Nou jij bent in ieder geval een leukere, hippere moederquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als de naam maar geen voorbode is
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! Ik had die kerel met bed en al opgevouwen geloof ik"even ruimte maken voor de baby"
Ik moest spontaan denken aam Buum, die nog ff snel ging douchen terwijl ik aan de gangkast hinghij was echt snel hoor, maar toch een wee of drie. En dat was al bijna moordwaardig. Dus
Mijn vk wilde niet geloven dat de baby er echt aankwam omdat ze geen oerkreten op de achtergrond hoorde toen mijn ex haar belde. Toen heb ik hem gevraagd haar terug te bellen en toen ben ik heel hard gaan gillen. Toen kwam ze welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
even ruimte maken
mijn lief wilde de vk niet bellen "want ze is net weg, moet ze weer helemaal terugkomen!"
toen ie mn hoofd zag heeft ie toch maar gebeld
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons was vk bellen niet van toepassingDaarentegen heb ik de dienstdoende verpleegster wel aan het werk gezet omdat ik om het kwartier het bed uitging, me afkoppelde van het apparatuur om naar het toilet te gaan zodat ze weer moest komen om het aan te sluiten, dan lukte me zelf niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Nog een mooi moment:
VK: hij komt nu echt, ik kan zijn haartjes zien.
m@x:hij is toch niet rood he
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe same here! Zwanger zijn, bevallen, allemaal zo weer
Ik heb op gegeven moment ook geroepen dat ze niet meer terug hoefde te komen toen ze weer vertrok met de mededeling dat ze over een uur of 3 wel weer even kwam kijken. Alleen dat gilmoment was het moment dat ik voelde dat ik moest gaan persen. Dan is een VK wel handig om erbij te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef moussy het volgende:
Ik had zelf nooit zo'n zin gehad in een VK of mutsenprutserzo erg niet dat de mutsenprutser zélf belde dat ik NU metéén moest komen
klein beetjequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Nog een mooi moment:
VK: hij komt nu echt, ik kan zijn haartjes zien.
m@x:hij is toch niet rood he
het is een trieste situatiequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef amaranta het volgende:
Fabuan lijkt wel ontzagte hebben voor die kok
quote:
Toen ik haar dood wenste? Daar was ze natuurlijk niet bijquote:
ja nee dat had ik nog niet gelezen toen ik posttequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen ik haar dood wenste? Daar was ze natuurlijk niet bijIk leek tijdens die bevalling wel als door de duivel bezeten (zie Linda Blair in de Exorcist) maar ik was nog wel zover bij mijn positieven om me te realiseren dat ik haar een paar uur later nog nodig zou hebben.
Ik dacht dat je het 2e stukje bedoeldequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
oh, je tweede stukje is minder leuk
Behalve dat "dit kind wordt geboren uit onze liefde"-gejengelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef Quoi het volgende:
Valt me sowieso tegen dat stelletjes niet gewoon lief voor elkaar zijn. Dat gekat.
hahaha terrrrugg met dat kind!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het 2e stukje bedoeldeDat was achteraf gezien ook best grappig hoor
Over dat rode haar heeft ze volgens mij niets meer gezegd. Slim van d'r. Denk dat ik anders abrupt gestopt was met persen.
Bij mij kwamen ze gewoon uit mn hierodaaro down under heur, niks uit liefde, rauwe pure sex en bonken slierten bloed en hechtingenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Behalve dat "dit kind wordt geboren uit onze liefde"-gejengel.
Zoals het hoortquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze gewoon uit mn hierodaaro down under heur, niks uit liefde, rauwe pure sex en bonken slierten bloed en hechtingen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze gewoon uit mn hierodaaro down under heur, niks uit liefde, rauwe pure sex en bonken slierten bloed en hechtingen
Romantischquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons kwam er niet eens sex aan te pas... gewoon via een spuitje en slangetje.
ideaal lijkt me dat, geen gelek in je bed ook en zo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons kwam er niet eens sex aan te pas... gewoon via een spuitje en slangetje.
quote:
mandarijntjes die druiventrosjes imiteren, tis net 'wordt vervolgd' met han pekel aan je kontquote:
en dan fietsen, alsof er nog een prop wc papier is blijven stekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:16 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
alsof iemand z`n duim tussen je billen steekt
Bij nader inzienquote:
Bar, ik vind het een mooi idee! Het is altijd beter om gemis samen te kunnen dragen, en goede herinneringen helpen daar toch wel bij. Dat je samen ook blij kan zijn met wat iemand voor je was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen aambeien heb gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef Burdie het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nog onwetend ben.
ik 1, een kleintje en die voelde al als een watermeloenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen aambeien heb gehad
Handig als je ongezien een luier wilt dragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:04 schreef trui het volgende:
ik kreeg zo'n wehkampreclamemailtje en verbaasde me over deze broek daarin. ik bedoel, ik kan me best iets voorstellen bij een leuke harembroek, maar dit?? wat een horror!
Aan de skinny's ben ik op een gegeven moment ook gewend, dus het zal wel weer wennenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:29 schreef PM-girl het volgende:
Bij ons op kantoor loopt een aantal mensen in zo'n broek. Ik geloof niet dat áls ik het lijntje ervoor zou hebben, ik zo'n broek zou dragen!
maar ook in jeans-uitvoering? ik vind 'm zo stom vallen met deze dikke stof. net of 't mislukt is, geen gezicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:29 schreef PM-girl het volgende:
Bij ons op kantoor loopt een aantal mensen in zo'n broek. Ik geloof niet dat áls ik het lijntje ervoor zou hebben, ik zo'n broek zou dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |