Niet als je ook nog regelmatig het spulletje even opzij legt voor een F5-je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch wel haken en tv kijken/luisteren tegelijk>
Het kapsel niet per se, maar het totaalplaatje. Haar hoofd is iets te glimmend geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat gisteren al hakend dat 10 jaar jonger gedoe te kijken
maar dat kapsel bedoel ik dus idd.
gelukkig heb ik er niet zo'n oud hoofd bij.
maar jij vindt het dus een ordinair amerikaans kapsel, be? of begrijp ik het verkeerd?
niet dat het mij wat uitmaakt, ik denk dat het wel wat voor mij is, misschien ben ik ook wel ordinair
nee ik kan geen smoes verzinnen. Als ik niet kom heeft dat consequenties voor mijn uitkering! Ik heb al aangegeven dat ik echt niet tot 19.00 uur kan blijven...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
dan kan je niet met de smoes komen dat je het vergeten hebt, vicky!
ik heb destijds zelf een bedrijf uitgezocht, jij moet dus uit die drie kiezen? en wat als je ze alledrie niks vind?
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn de opties vicky?
Dan ga ik gewoon duimen dat er en heel leuk bedrijf bij zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zeequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
oppas is niet nodig. M. is nog wel thuis maar die moet vanavond wel op tijd weg. Ik zorg gewoon dat ik optijd terug ben.
oke, ik hou het in mijn achterhoofd. THanx!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zee
Alleen helpende lijken nog wel vaste contracten te krijgen (hier dan) dus daar hebik er ook maar 1 voor er uit gegooid, dat is maar een stap of 2 terug, de schoonmaak wel 10 of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat erg voor cara. ook dr baan kwijt.
ik hoor eind febr of mijn contract verlengd wordt
ze zitten in de zorg met het zzp gedoe, vandaar dat ik maar voor 3 maanden een contract kreeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:
Lennon![]()
Wat wordt ie groot zegik zie je foto nog voor me lachend in het ziekenhuisbed aan de ctg en kijk nou hoe groot ie al is
In de bouw worden de zzp-ers er juist uitgegooid. Tenminste bij het bedrijf waar Peaceman werkt, wel. Alle zzp-ers en de mensen die met pensioen zouden kunnen, worden vriendelijk doch dringend verzocht vervroegd met pensioen te gaan. Vooralsnog staat Peacemans baan niet op de tocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Alleen helpende lijken nog wel vaste contracten te krijgen (hier dan) dus daar hebik er ook maar 1 voor er uit gegooid, dat is maar een stap of 2 terug, de schoonmaak wel 10 of zozzp-ers nemen de arbeidsmarkt over lijkt wel iig in de zorg
Die lopen dus óók in de zorg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef Asyniur het volgende:
zzp betekent in de zorg iets anders.
Voor de werkende wereld betekent ZZP, zelfstandige zonder personeel.
Dat is gek. Je MOET niks, je hebt er namelijk recht op je eigen reïntegratiebedrijf te kiezen. Dat hangt het CWI Werkbedrijf niet aan de grote klok omdat het voor hen lastig is. Maar je kunt om een IRO (individuele reïntegratie overeenkomst) vragen en dan zelf je coach uitzoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ik kan geen smoes verzinnen. Als ik niet kom heeft dat consequenties voor mijn uitkering! Ik heb al aangegeven dat ik echt niet tot 19.00 uur kan blijven...
Tja, geen idee als ik ze alle 3 niks vind.. ik MOET er echt 1 kiezen vanavond.
Yep dikke kans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
net bij de winkel voor 4 meiden van ik schat een groep 8 leeftijd met hoofddoekjes die een jonger meisje aan de haren aan t trekken, stompen, slaan en krabben waren
daar kan ik echt niet tegen he, heb me ermee bemoeid. ben alleen bang dat t alleen voor nu helpt en dat ze dr later nog wel te grazen nemen
Je zou verwachten dat ze in groep 8 slimmer zijn dan in het openbaar iemand aan te vallen. Ik had de politie gebeld en ze alle vier een draai om de oren gegeven. (Al had ik dan moet zoeken naar hun oren...).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
net bij de winkel voor 4 meiden van ik schat een groep 8 leeftijd met hoofddoekjes die een jonger meisje aan de haren aan t trekken, stompen, slaan en krabben waren
daar kan ik echt niet tegen he, heb me ermee bemoeid. ben alleen bang dat t alleen voor nu helpt en dat ze dr later nog wel te grazen nemen
omdat ze dat droegen, dit kind droeg t niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:34 schreef Basboussa het volgende:
Sterkte voor alle banenzoekers, hier is het ook nog steeds een drama op banengebied...
Bah, Ynske... Maar ik vraag me af, waarom noem je specifiek het feit dat de meisjes een hoofddoek dragen? Ik vraag me dat altijd af, vanwaar die hoofddoek fascinatie...
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze in groep 8 slimmer zijn dan in het openbaar iemand aan te vallen. Ik had de politie gebeld en ze alle vier een draai om de oren gegeven. (Al had ik dan moet zoeken naar hun oren...).
Wat betreft banen. Ik blijf het zo raar vinden dat mensen met een goede baan zomaar eruit geknikkerd worden! En dat terwijl de hele wereld roept dat het ergste is geweest en dat de huizenmarkt weer aantrekt... Zo, wat is dat dan dus een onzin!
(Wij willen graag een huis kopen maar kunnen geen hoofdprijs betalen, helaas denken de mensen hier dat hun huis nog evenveel waard is als 2 jaar geleden, en vergeten ze dat de woonquote naar beneden is bijgesteld)
Dus je denkt dat ze haar daarom pestten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ze dat droegen, dit kind droeg t niet.
Er is inderdaad niet zo makkelijk iets aan te doen, als je het openlijk verbiedt dan gaat het stiekem nog wel voort. Pesten is vaak een machtsstrijd, en sommige kinderen "moeten" die per sé voeren. Andere kinderen zijn altijd het slachtoffer. Het is enorm pijnlijk voor het kind dat gepest wordt, en helaas net zo enorm moeilijk een kind ertegen te beschermen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.
Soms is het duwen en trekken in het openbaar ook gewoon een spelletje.
Maar de politie bellen? Denk je serieus dat er dan wat gedaan wordt?
Je kan de proberen de school van de kinderen te achterhalen en die bellen, met een beschrijving wat je hebt gezien. Pesten wordt op scholen vaak wel aangepakt. Maar aan de andere kant, hoe meer de school erop gaat zitten, hoe erger soms de pesterijen worden.
t is wel een groepje die dat vaker doen hier in de buurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze haar daarom pestten?
Heel goed geregeld van je, zo op de valreep! Er zit misschien best een geschikt bureau tussen, maar je moet eerst eens op een rijtje zetten wat jij denkt nodig te hebben om weer aan de slag te kunnen. En daar dan het bureau bij zoeken waar je vertrouwen in hebt. Want anders gaat het niet werken. En misschien is het juiste bureau voor jou wel een van die drie bureau's van vanavond, maar dan sta je tenminste achter de keuze.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Vicky het volgende:
Ik ga ook niks kiezen zo. Ik heb aangegeven dat ik een IRO wil en dar moet ik na de bijeenkomt ook
aangeven bij een werkcoach.
Onder de steen die "Groningen" genoemd wordt. Maar wij hebben niet zoveel "last" van hoofddoekmeisjes...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry, maar onder welke steen leef jij? Pesten gebeurt gewoon in elke groep, of dat groep 6, 7, 8 of op de middelbare is. Dat maakt geen flikker uit. Je bent gewoon een pispaaltje van de klas of niet.
Soms is het duwen en trekken in het openbaar ook gewoon een spelletje.
Maar de politie bellen? Denk je serieus dat er dan wat gedaan wordt?
Je kan de proberen de school van de kinderen te achterhalen en die bellen, met een beschrijving wat je hebt gezien. Pesten wordt op scholen vaak wel aangepakt. Maar aan de andere kant, hoe meer de school erop gaat zitten, hoe erger soms de pesterijen worden.
Dan zijn dat zeer vervelende meisjes. Maar dat staat imho los van het feit dat ze een hoofddoekje dragen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is wel een groepje die dat vaker doen hier in de buurt
dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Arjen
ik vind tot de laatste aflevering alles en iedereen verdachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Arjen
Psies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dan zijn dat zeer vervelende meisjes. Maar dat staat imho los van het feit dat ze een hoofddoekje dragen.
Wat is een AED?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef moussy het volgende:
Vanaf volgende week hangt er een AED aan ons huisen ik mag de cursus gaan doen
Staat weer leuk op mn cv
Hallo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat is een AED?
En, hallo Stoeprand?
dat is toch zo'n apparaat waarmee je kunt reanimerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat is een AED?
En, hallo Stoeprand?
Wie ben je?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoeveel schoorstenen heeft je vader?
Stoeprand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wie ben je?
Wat doe je hier?
Hoe oud ben je?
Hoeveel schoorstenen heeft je vader?
Ben je ouder of wil je ouder worden?
Wat is je favoriete voedsel?
Wat wil je later worden als je groot bent?
Oh ja, welkom
Nou, hij komt hier aan ons huis te hangen omdat (onder andere) onze wijk aan het vergrijzen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef huuphuup het volgende:
ohja! nu je het zegt komt de afkorting me idd bekent voor. Spannend mous, staat idd goed op je cvnu maar hopen dat je het nooit hoeft te gebruiken.
Vorige week seizoen 2005 en 2006 teruggekeken op uitzendinggemistquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Er is een WIDM topic hier en Erik is nu vooral verdacht. Maar ik ken het programma niet, althans, ik volgde het voorheen nooitZo jammer, want ik vind het echt super!
En Arjan vind ik best weltrouwens
Oh, das ook wel leuk idd. Maar ik heb er nu toch geen tijd/geduld voor. Ik lees ook graag, nou ja.. Las. Heb sinds ik 6 maanden zwanger was geen boek meer gelezen. Kan me niet concentrerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vorige week seizoen 2005 en 2006 teruggekeken op uitzendinggemist
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stoeprand.
Lurken.
15.
15.
Ja.
Chocola.
Rijk en gelukkig.
Ik denk Frits. Omdat hij afgelopen week zo leuk zei dat ie al voor vertrek wist van Japan. En hij droeg op het vliegveld een T-shirt met heel groot Japan erop.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Er is een WIDM topic hier en Erik is nu vooral verdacht. Maar ik ken het programma niet, althans, ik volgde het voorheen nooitZo jammer, want ik vind het echt super!
En Arjan vind ik best weltrouwens
ik weet nog toen ik naar groep 6 ging. Mijn mam had een heel leuk jurkje voor me uitgekozen, m'n haren gingen op netjes enzo. Je raad al wie er de lul was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Vicky het volgende:
Pesten gebeurd al in groep 1-2. De tas van het zoontje van mijn vriendin is gister inde wc gegooid door een klasgenootje... 5 jaar en dan al zulke fratsen uithalen...
dat zou idd ook nog kunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk Frits. Omdat hij afgelopen week zo leuk zei dat ie al voor vertrek wist van Japan. En hij droeg op het vliegveld een T-shirt met heel groot Japan erop.
Toeval bestaat niet.![]()
En hoi Stoeprand.
HElemaal mee eens! Juist op de dagen dat je dacht dat je er zo leuk uitzag, dan was het allemaal helemaal fout. En ik had ook nog een bril en een beugel, en sociaal niet erg vaardig.. Vragen om problemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik weet nog toen ik naar groep 6 ging. Mijn mam had een heel leuk jurkje voor me uitgekozen, m'n haren gingen op netjes enzo. Je raad al wie er de lul was.
Kinderen zijn heel gemeen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Ik belde net mn oma over mn verjaardag, of ze niet liever 's middags wilde komen met mn andere opa en oma mee in plaats van met mn ouders mee, want mn ouders komen rond etenstijd en we gaan wat halen enzo maar dat is wellicht wat te lang en te druk allemaal voor mn oma...
haar reactie:
> eten halen?
< jaja.
> gaan we dan patat eten?
<... euh... dat kan.
> dan kom ik ook! ik heb al 25 jaar geen patat meer op en en en
ze sprong bijna door de telefoon heen
dus ik geloof dat we zaterdag patat etenspeciaal voor oma.
ja nou echt hoor hahaha ze hing helemaal blij opquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Ticootje het volgende:
Haha, die heeft nu al zin in patat!
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dan heeft ie vast een illegale plantage gebouwd.
Die mensen hebben wel ook een hypotheek gebaseerd op 2 (of meer) jaar geleden en die moet wel afbetaald worden he, ik snap ze wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef pessie het volgende:
Wat betreft banen. Ik blijf het zo raar vinden dat mensen met een goede baan zomaar eruit geknikkerd worden! En dat terwijl de hele wereld roept dat het ergste is geweest en dat de huizenmarkt weer aantrekt... Zo, wat is dat dan dus een onzin!
(Wij willen graag een huis kopen maar kunnen geen hoofdprijs betalen, helaas denken de mensen hier dat hun huis nog evenveel waard is als 2 jaar geleden, en vergeten ze dat de woonquote naar beneden is bijgesteld)
Ik wist niet eens dat er een Arjen in mee speelt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind tot de laatste aflevering alles en iedereen verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |