abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77372907
Namensites:
http://www.babynamesworld.com/
http://www.behindthename.com/
http://www.kindernamen.nl
http://www.babynamer.com
http://www.voornamelijk.nl
http://www.babynamen.nl/index.php
http://babynamen.familyberry.com/
http://www.babynamesworld.com/meaning_of_Hont.html
http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/VNB/
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp
http://www.starmanproductions.nl/namen/namen.html (handig voor vernoemingen)
http://www.svb.nl/interne(...)indernamen/index.jsp
http://www.babynamenoverzicht.nl/

Hieronder een lijst met vrijwel alle OUD kindjes.
Gewoon voor de leuk. Om eens te kunnen kijken of we de landelijke trends een beetje volgen en of je nog origineel bent met jouw favoriete namen.

!!!
De lijst wordt niet automatisch bijgewerkt na een nieuwe geboorte, als jouw kindje nog niet in de lijst staat moet je even een brul geven dan kan een van de modjes dat doen als ze er langs lopen.
!!!!

Meisjes

Abby ( Abbygail Moira Alycia)
Alyssa
Amber (2)
Amber Mae
Amber Sophie
Anna (3)
Annabelle
Annika
Arwen
Avalon (Juniper Marie)
Benthe
Bo
Britt
Caitlin
Carmen
Chantel Maria
Charlie Livina
Charity
Chaya
Chelsea
Cheyenne
Chiara Rosan
Chinook
Daisy Sophie
Danielle
Dana (2)
Daphne
Demi
Demi Aidan
Dione
Djen
Dominique
Ela
Eleni
Elin
Elisa Laetitia
Elise
Elize
Elodie
Emma
Emma Salome
Emma Sophie
Esther Paula
Eva (2)
Eva Sophie
Evie Elleke
Faith Cathryn
Fani
Fee Anne Reine
Femke
Fleur
Floor
Giulia Elisabetta
Gwen Anne
Hanne (Hannah Wende)
Ilse (2)
Indy
Iris
Iris Julia
Isa
Isa Donna
Isabeau Karin
Isabel
Isis Maikina
Jade
Janneke
Jasja
Jasmijn
Jenna
Jennifer Leonie
Jenthe
Jet
Jetske Julia
Jildou
Jinthe Serisa
Jolie
Judith Johanna
Julia Rebecca
Juliette
Junah Ileah
Justine
Kady Máire
Kaithlynn
Kajira Alicia Cosette
Katja
Katrine
Kim
Kim Jessie
Lara
Lena
Lente
Leonore
Lianne (Esmee)
Linde
Lis Mae
Lotte
Lucie Catharina Elisabeth
Luna
Lune
Luuke
Mahre Junah
Maja (Maartje Janna Delia)
Maria
Maud Janne Jacqueline
Maud
Megan
Meike Jolanda
Merel
Merel Joanna Elisabeth
Michelle
Mila
Milou
Mirte
Morgaine Chevanity
Myrddin Kaylah Agnes
Myrthe
Myrthe Esmée
Nicole
Nika
Nikita
Nienke
Noa
Noa Deborah
Norah
Nune
Pien
Priscilla
Querida
Rachel
Raïsa Manou
Rebecca Jiska
René
Renske
Riley
Romée
Ronja
Ronja Megan Camille
Sabine
Samara
Sanna Leonie
Sanne
Sannelotte
Sarah
Sara Runé Catharina
Saskia Janne
Selene
Sennah
Senni
Sophie Juliët
Sterre (2)
Susanne Chantal
Tess
Tinka
Vera
Willow
Yade April
Yana Ivessa Roslynn
Yara
Zoë (2)

Jongetjes

Aiden Douglas Adams
Ayden Jiro
Aron Marick
Bas
Bink
Bjorn
Bram (2)
Brent
Brian
Cas
Cas Anthony
Chavez
Christan Maurits
Connor
Daan (3)
Damian (2)
Damien
Damiën
Damon
Danyel Yohanan
David (2)
Dean
Dennis
Devin
Didier
Dijon Trevor
Dirk Daniel Fransiscus
Djulian
Duco Yannik
Duncan
Dylan (2)
Dylan Nathan
Dyon Milan
Eli Jedidja Asher
Ethan Gabriel
Ezra Sebastian
Ewen
Fabian
Fabian Willem
Falco
Finn
Floris
Fons
Frodo
Glenn William
Graeme James
Henrik
Ischa-Gabriël
Ive Lucas Tone
Jamie (James Joseph Danyel)
Jasper (3)
Jay Dean
Jayden
Jayden (Jonathan-Dane Aaron)
Jent
Jeremy
Jessai
JJ (Jan Junior)
Job
Jochem Tobias Aaron
Jop
Joey Luciano Miquel
Jonne
Jorden
Jordy
Jort
Joshua
Julian
Julius
Justin Julian
Justus
Kai (2)
Kay
Kendahl Ro
Kian
Koen Jurriaan
Kyllian
Kyllian Robin Jayden
Lars
Leander (Alijander Hans)
Lennon Thom Jeb
Léon
Liam Francis
Luca
Lucas (2)
Marien Kobus
Maarten
Maarten Alexander
Martijn Lucas
Max (2)
Maxim Diëgo
Melvin
Merijn
Merlijn Rens
Merlijn Jean Joseph
Merlyn Mirage Mandrake
Milo Merlijn
Mika Viggo
Mikael
Mink
Morris
Nathan Tristan
Nick
Niels Ronald
Oscar Morrison
Pepijn Lucas
Peter Gert
Piet
Pim
Quinten Mitchell
Randall
Randy
Raúl
Renzo
Rhody
Rienk Bowe
Rik
Robin Thomas
Romme Harmjan
Romijn
Ruben Matthias Jesse
Ruben Sebastiaan
Ruud
Ryan
Sasha Alexander
Samiq Elijah
Sander Edwin
Seb
Sepp
Simon
Steijn
Storm (2)
Sven (2)
Sverre
Thies
Thijs
Thijs Laurens Jakob
Thomas
Thomas Gerhard Adrianus
Thomas Pieter Jan Maurits Alexander
Ties
Tijmen Noah
Tijn
Tijn Willem
Tim
Timo
Tobias
Tobias Johannes Maria
Toby
Tom
Tomas (2)
Tristan (2)
Twan
Tyler Jeroen
Wilyan Ayrton Quinn
Wouter
Xarno (Xander Yarno)
Yoram

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-03-2010 08:22:21 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_77372948
Ik sloot hem met:
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat me wel enorm stoort is dat mn moeder, schoonmoeder én mijn oma de naam nog steeds niet normaal uit kunnen spreken.
Irritant is dat.
Hier ben ik misschien toch iets te laks geweest in het begin (lees: "slechts" tientallen keren lopen verbeteren ) met als gevolg dat de halve familie nog steeds "Deffin" zegt.
Echt niet leuk, zo heet hij helemaal niet en het doet me steeds denken aan Daffy Duck
Nu heb ik mijn hoop maar gevestigd op zoonlief, als hij straks net zo'n betweterig wijsneusje wordt als zijn mama dan gaat hij de mensen en de kinderen die het weer fout van hun ouders geleerd hebben zelf wel verbeteren
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:12:04 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77373461

Idd zou het me bij een CB muts niet kunnen schelen, maar directe familie is wel echt irritant.

Bij mij werkt het linkje van de svb niet, die uit het vorige topic...
pi_77373478
Carolina en merce zijn ook leuk.
Rocio spreek je uit ro (kort) sie o (kort)
de c een beetje zacht.
Maar dat weet je man vast wel.
Belen = billin
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:11 #5
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_77373504
Als ik dat lijstje hierboven zie, hebben de meeste kinderen maar één voornaam. Waarom is dat? Ik vind het zelf eigenlijk wat karig staan, een kind heeft niets om op terug te vallen als hij zijn eigen naam niet leuk vindt, het kan lastig zijn met brieven (bij meermaals dezelfde voorletter in het gezin). Bij meerdere voornamen kun je ook perfect een aantal vernoemingen kwijt. Kost niets, je hebt er geen last van en je maakt er mensen vaak heel blij mee.
pi_77373620
Meer namen
coral
ainhoa
socorro
maura
mar
inma
paula
lorena
paz
Julia
sofia
Victoria
pi_77373639
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef amaranta het volgende:
Carolina en merce zijn ook leuk.
Rocio spreek je uit ro (kort) sie o (kort)
de c een beetje zacht.
Maar dat weet je man vast wel.
Belen = billin
Ja me man weet dat wel denk ik Maar ik moet het ook nog uit kunnen spreken, hihihi.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef pessie het volgende:
CA: Nog niet zwanger en nu al namen zoeken... wow! Wij hebben gelukkig nog een half jaar. En dat hebben we denk ik ook wel nodig. Jongensnamen zullen nog wel lukken maar meisjesnamen. Ik vind het echt heel moeilijk...
Vind ik leuk, naampjes verzinnen.

Luna vond ik op zich ook wel leuk, maar je noemt je kind in het nederlands ook geen maan
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Merce (van Mercedes dat ik dan weer niet zo leuk vind) heb ik altijd een gave naam gevonden
Carolina (maar da's niet kort )
Laia
Lola (zou ik zelf niet doen, maar vind 'm wel leuk)
Isa(bel)
Rosa

Hier nog meer suggesties: http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/meisjes/Spaanse/1
Thx voor de link. Ga ik even neuzen Lola zou ik ook niet doen, ik weet niet... het klinkt zo sletterig

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 13:20:28 ]
pi_77373675
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Als ik dat lijstje hierboven zie, hebben de meeste kinderen maar één voornaam. Waarom is dat? Ik vind het zelf eigenlijk wat karig staan, een kind heeft niets om op terug te vallen als hij zijn eigen naam niet leuk vindt, het kan lastig zijn met brieven (bij meermaals dezelfde voorletter in het gezin). Bij meerdere voornamen kun je ook perfect een aantal vernoemingen kwijt. Kost niets, je hebt er geen last van en je maakt er mensen vaak heel blij mee.
Volgens mij hebben de meeste wel meerdere namen maar staat in het lijstje alleen de eerste naam. Mijn zoon staat ook alleen als Mikael in de lijst maar hij heet Mikael Harm!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77373690
Ik vind zelf meerdere namen ook wel mooi, mits ze toegevoegde waarde hebben (als in: een vernoeming of een speciale betekenis).

Onzes krijgt 3 voorletters.

(oh dit was dus reactie op J_K)
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:19:16 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77373733
quote:
En stel nou dat je die andere namen ook niet mooi vind? Wat dan?
Mijn moeder heeft 2 voornamen maar haar roepnaam is heel anders (niet eens een afgeleide van de andere 2 namen maar echt totaal anders).
Je kunt altijd een andere roepnaam aannemen. Alleen je oficiële namen kun je niet (makkelijk) veranderen.
pi_77373741
quote:
in spanje krijg je in principe 1 naam, tenzij je een samengestelde naam hebt zoals ik.
Ik gebruik alleen maar 1 naam (maria) tot ergernis van mijn ma.
Ik persoonlijk vind meer voornamen onzin.

Nog n spaanse naam: vega
pi_77373828
Doopnamen doen ze daar ook niet
pi_77373904
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
Meer namen
lorena
Die vind ik leuk
Mijn man vind Raquel leuk.

Anna Lorena klinkt toch leuk? En dan roepnaam Lorena
En dan de meest voorkomende achtername. erachter

Anna Lorena Rodriguez Lopez
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:23:40 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77373916
Mn vader noemde mn nichtje in de eerste weken naar haar geboorte "'t knien" (het konijn) hij vond Marinde te moeilijk... Mn Beppe noemt haar nog steeds Miranda.
Mn tweede nichtje hebben mn broer en schoonzus een franse voornaam gegeven, behalve dat dat nog vrij vaak op zn frans uitgesproken wordt (wat niet de bedoeling is) gaat het best goed!

Kortom, we willen een naam die door iedereen goed uitgesproken wordt! Een nederlandse naam die in het frans ook nog wat lijkt... Mensen, wat is dat moeilijk! Ik blijf toch nog een beetje bij de -ias namen voor jongens. Die zijn ook uit te spreken in het frans. Nu manlief nog overtuigen...
pi_77374096
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef pessie het volgende:
Kortom, we willen een naam die door iedereen goed uitgesproken wordt! Een nederlandse naam die in het frans ook nog wat lijkt... Mensen, wat is dat moeilijk! Ik blijf toch nog een beetje bij de -ias namen voor jongens. Die zijn ook uit te spreken in het frans. Nu manlief nog overtuigen...
Oscar
Luc
Olivier
Sebastiaan
Floris
pi_77374142
quote:
Mn vader noemde mn nichtje in de eerste weken naar haar geboorte "'t knien" (het konijn) hij vond Marinde te moeilijk... Mn Beppe noemt haar nog steeds Miranda.
Mn tweede nichtje hebben mn broer en schoonzus een franse voornaam gegeven, behalve dat dat nog vrij vaak op zn frans uitgesproken wordt (wat niet de bedoeling is) gaat het best goed!

Heb je franse familie, of woon je er? Dat je wilt dat het er op lijkt?
Sorry nieuwsgierig
pi_77374167
Ana lorena klinkt heel leuk.
Weet je dat je kind ook jouw achternaam kan krijgen volgens Spaanse traditie? Mijn kinderen hebben zijn achternaam (nedelands) en mijn 1e achternaam (Spaans)
dus Jansen García (dit is niet de echte hoor)
pi_77374218
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Oscar
Luc
Olivier
Sebastiaan
Floris
dat waren dus ook mijn eisen. In beide talen uitspreekbaar.
Het is dus Eva en fabian geworden
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:32:38 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77374249
quote:

Ik zou 'm Frans noemen... Of Françoise...
pi_77374286
Francine dan
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:34:43 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77374314
Leuker dan Françoise idd!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:02:08 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77375470
Fransje. Ik had een dochter zo best kunnen noemen, alleen om mijn vader te jennen Want die heet inderdaad....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77375760
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
Weet je dat je kind ook jouw achternaam kan krijgen volgens Spaanse traditie? Mijn kinderen hebben zijn achternaam (nedelands) en mijn 1e achternaam (Spaans)
Ja dat weet ik
Heb jij nog steeds de Spaanse nationaliteit?

Hij moest het leger in, dus hij is nederlander geworden.
We zijn ook voor de nederlandse wet getrouwd.

Dus ik heb zijn volledige achternaam gekregen (ik heb er nu 3 ), en mijn kinderen krijgen dus ook zijn 2 namen
Op zich wel leuk Mijn achternaam is zo stom
pi_77375821
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef amaranta het volgende:
Net als bijvoorbeeld Yolanthe Cabau van Kasbergen

tvp
pi_77375907
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat weet ik
Heb jij nog steeds de Spaanse nationaliteit?

Hij moest het leger in, dus hij is nederlander geworden.
We zijn ook voor de nederlandse wet getrouwd.

Dus ik heb zijn volledige achternaam gekregen (ik heb er nu 3 ), en mijn kinderen krijgen dus ook zijn 2 namen
Op zich wel leuk Mijn achternaam is zo stom
Maar meestal wordt in het dagelijks leven toch alleen de eerste achternaam gebruikt? Mijn Spaanse oom gebruikt ten minste alleen de eerste.
pi_77376247
Ja ik ben nog Spaanse. Om een lang verhaal kort te maken. Mijn moeder is bewust in Spanje bevallen. ZOlang ik er geen hinder van ondervind blijf ik dus Spaanse.
Ik ben getrouwd en heb mijn eigen naam gehouden.
Toen we kids kregen heb ik dus bij de Koningin een naamswijziging aangevraagd voor de achternaam. Dus we hebben hier alledrie een andere achternaam.
Wat ik overigens gewend heb. Ik heb ook niet dezelfde achternaam als mijn moeder en mijn vader. We hebben alledrie een andere. En ik heb dan weer een samenstelling van die van mijn ouders.
pi_77376271
Ik gebruik ook de 1e hoor. Maar ik vond het wel bijzonder om mijn kinderen toch ook mijn achternaam te geven.
pi_77376277
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Fransje. Ik had een dochter zo best kunnen noemen, alleen om mijn vader te jennen Want die heet inderdaad....
Henk?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:27:31 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77376441
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Henk?
Bíjna goed!
Koos natuurlijk
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77376470
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Bíjna goed!
Koos natuurlijk
zijn ook vier letters he!
Ik ben echt goed!!
pi_77376496
Wij gebruiken ook gewoon de eerste, maar bij officiele papieren invullen enzo de complete achternamen
pi_77376535
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Kersjes het volgende:
Ik sloot hem met:
[..]

Irritant is dat.
Hier ben ik misschien toch iets te laks geweest in het begin (lees: "slechts" tientallen keren lopen verbeteren ) met als gevolg dat de halve familie nog steeds "Deffin" zegt.
Echt niet leuk, zo heet hij helemaal niet en het doet me steeds denken aan Daffy Duck
Nu heb ik mijn hoop maar gevestigd op zoonlief, als hij straks net zo'n betweterig wijsneusje wordt als zijn mama dan gaat hij de mensen en de kinderen die het weer fout van hun ouders geleerd hebben zelf wel verbeteren
Ik durf het bijna niet te vragen maar...hoe spreek je het dan uit?
pi_77376601
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Wij gebruiken ook gewoon de eerste, maar bij officiele papieren invullen enzo de complete achternamen
als je zijn naam hebt aangenomen is het inderdaad 'niet nodig' om een samenstelling te maken van jullie namen.
Let er wel op dat ze ook daadwerkelijk beide namen noteren bij de gemeente.
Bij Fabian deden ze moeilijk. Dus ik bellen met de gemeente. Dat het wel een beetje raar als mijn kinderen allebei een andere achternaam hadden. En uiteindelijk heeft ze inderdaad toegegeven dat ik gelijk had, en hebben ze zijn achternaam ook aangepast.
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2010 @ 15:28:14 #34
43556 miss_dynastie
pi_77378718
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef pessie het volgende:
CA: Nog niet zwanger en nu al namen zoeken... wow! Wij hebben gelukkig nog een half jaar. En dat hebben we denk ik ook wel nodig. Jongensnamen zullen nog wel lukken maar meisjesnamen. Ik vind het echt heel moeilijk...
Wij zijn er ook al wel mee bezig. Niet constant , maar zo nu en dan. Naam voor een dochter ligt hier bijv. al jaaaaaren vast. Kan me niet voorstellen dat we dat ooit nog veranderen, maar wie weet
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:38:27 #35
259886 pessie
pi_77379130
Mn ouders wonen in Frankrijk en mn jongste broertjes zijn behoorlijk ver-franst. Ik verwacht dat die beide met een francaise thuiskomen. Verder franse kennissen en vrienden. Ik ga een zoon bv geen klaas noemen, fransen spreken dat dan uit als classe wat weer klas betekent... Dus we willen graag een leuke nederlandse jongensnaam die in het frans ook nog wat is. Elias, Tobias en Josias kunnen allemaal, maar alleen Elias is hier nog vrij... En manlief vond het niets

En meisjesnamen vind ik echt moeilijk. Ik ben ook helemaal niet bezig met meisjesnamen/meisjesdingen. Vind mezelf een beetje raar. Een meisje zou hier net zo welkom zijn.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:43:25 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77379329
pessie: wat vind je van Julius? of Jerome? of zijn die niet nederlands genoeg? of Daniël, Thomas, Lucas? ook allemaal vrij klassiek en zowel in 't NL als in 't Frans goed uit te spreken.
in de haak.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:46:26 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77379446
Ik denk dat Kersjes bedoelt dat ze een harde "F" gebruiken? Anders weet ik het ook niet .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:02:31 #38
259886 pessie
pi_77380117
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef trui het volgende:
pessie: wat vind je van Julius? of Jerome? of zijn die niet nederlands genoeg? of Daniël, Thomas, Lucas? ook allemaal vrij klassiek en zowel in 't NL als in 't Frans goed uit te spreken.
Dan zal ik het allergrootste probleem nog vertellen: We hebben beide een grote familie met heel veel Nederlandse namen! Lukas=zwager. Daniel=vriend en 2de naam van neefje. Thomas heb ik ook al in mn omgeving zitten maar zouden we nog kunnen overwegen.
En Julius en Jerome zijn niet Nederlands genoeg.
pi_77380460
Wij spreken de v bij Devin uit als "w" En dat klinkt heel anders dan het schelle en harde "DeFFin" waar mijn haren van overeind gaan staan.
En natuurlijk zullen er mensen zijn die een naam niet meteen goed weten uit te spreken, maar als je de ouders al ruim 2,5 jaar iets anders hoort zeggen dan wat jij ervan gemaakt hebt.... dan moet er toch een belletje gaan rinkelen of niet dan??
En dat we het met 'n V schrijven is omdat dat nou eenmaal de naam is die wij mooi vinden en zo uitgekozen hebben.
Chris wordt toch ook gewoon Chris genoemd en niet "Gris"? Raar soort arrogantie (of is het onverschilligheid?) vind ik het om een kind stug anders aan te blijven spreken dan de ouders bedoeld hebben
pi_77380674
Er zijn toch best veel Frans/Nederlandse namen of namen die in beide talen hetzelfde klinken/goed uit te spreken zijn? Fleur, Mylène, Alice, Annabelle, Charlotte, Armelle, Aurelie, Cécile, Céline, Chloé, Claire, Julie!, Sophie... of voor de mannen Adrien, Alexander, Dorian, Emile, Olivier.

Met dank aan mijn Franse vriendin en Facebook
pi_77395930
quote:
hier hebben we dat expres niet gedaan om gezever over dopen te kunnen vermijden. helaas was dat tevergeefs, maar toch
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77399015
voor de inspiratie een tvp (al hebben we de namen eigenlijk al klaar)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_77405546
Gisteren gehoord Bront(h)e (v)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 09:58:57 #44
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_77442353
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren gehoord Bront(h)e (v)
Naar de gezusters Brontë? In dat geval eigenlijk wel leuk, eens een literaire naam. Maar qua klank niet mooi, doet me denken aan brontosaurus.
pi_77442441
quote:
Mijn oudste heet Amber Sophie. De jongste gewoon Tess. Ik had er wel een 2e naam bij willen hebben maar we konen er niks leuks bij vinden waar we het samen over eens waren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77455934
Nou nu moet ik echt even inspiratie opdoen hier
Nu ik weet dat ik een zoon krijg heb ik echt geen flauw idee kwa namen!
Waren we eindelijk eroveruit hoe de meisjesnaam zou worden, is t een jongen
Wie heeft er leuke ideeën
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:00:16 #47
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77462602
Aiden Douglas Adams
Ayden Jiro
Aron Marick
Bas
Bink
Bjorn
Bram (2)
Brent
Brian
Cas
Cas Anthony
Chavez
Christan Maurits
Connor
Daan (3)
Damian (2)
Damien
Damiën
Damon
Danyel Yohanan
David (2)
Dean
Dennis
Devin
Didier
Dirk Daniel Fransiscus
Djulian
Duco Yannik
Duncan
Dylan (2)
Dylan Nathan
Dyon Milan
Eli Jedidja Asher
Ethan Gabriel
Ezra Sebastian
Ewen
Fabian
Fabian Willem
Falco
Finn
Floris
Fons
Frodo
Glenn William
Graeme James
Henrik
Ischa-Gabriël
Ive Lucas Tone
Jamie (James Joseph Danyel)
Jasper (3)
Jay Dean
Jayden
Jayden (Jonathan-Dane Aaron)
Jent
Jeremy
Jessai
JJ (Jan Junior)
Job
Jochem Tobias Aaron
Jop
Joey Luciano Miquel
Jonne
Jorden
Jordy
Jort
Joshua
Julian
Julius
Justin Julian
Justus
Kai (2)
Kay
Kendahl Ro
Kian
Koen Jurriaan
Kyllian
Kyllian Robin Jayden
Lars
Leander (Alijander Hans)
Lennon Thom Jeb
Léon
Liam Francis
Luca
Lucas (2)
Marien Kobus
Maarten
Maarten Alexander
Martijn Lucas
Max (2)
Maxim Diëgo
Melvin
Merijn
Merlijn Rens
Merlijn Jean Joseph
Merlyn Mirage Mandrake
Milo Merlijn
Mika Viggo
Mikael
Mink
Morris
Nathan Tristan
Nick
Niels Ronald
Oscar Morrison
Pepijn Lucas
Peter Gert
Piet
Pim
Quinten Mitchell
Randall
Randy
Raúl
Renzo
Rhody
Rienk Bowe
Rik
Robin Thomas
Romme Harmjan
Romijn
Ruben Matthias Jesse
Ruben Sebastiaan
Ruud
Ryan
Sasha Alexander
Samiq Elijah
Sander Edwin
Seb
Sepp
Simon
Steijn
Storm (2)
Sven (2)
Sverre
Thies
Thijs
Thijs Laurens Jakob
Thomas
Thomas Gerhard Adrianus
Thomas Pieter Jan Maurits Alexander
Ties
Tijmen Noah
Tijn
Tijn Willem
Tim
Timo
Tobias
Tobias Johannes Maria
Toby
Tom
Tomas (2)
Tristan (2)
Twan
Tyler Jeroen
Wilyan Ayrton Quinn
Wouter
Xarno (Xander Yarno)
Yoram
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_77470256
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:00 schreef Grijs het volgende:
..

die lijst staat toch al in de OP?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77470345
mag Dijon Trevor ook in het lijstje?
  zondag 31 januari 2010 @ 17:07:44 #50
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77481778
quote:
Op zondag 31 januari 2010 07:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

die lijst staat toch al in de OP?
Ja, ik vond de vraag zo algemeen, dat ik maar een algemeen antwoord geef.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_77481925
quote:
Ik vind meerdere namen ook leuk. Onze beide kinderen hebben meerdere namen. Onze zoontje heeft er 2 en ons dochtertje heeft er 3. We zijn in verwachting van ons 3e kindje. Dus we zijn weer namen aan het verzinnen leuk leuk leuk

1) Mauritz, Nicolas
2) Rozemarijn, Josephine, Valérie
3) Zijn we nog niet over uit... wel erg leuk om over na te denken
pi_77481986
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ja, ik vond de vraag zo algemeen, dat ik maar een algemeen antwoord geef.
dan kan je ook vragen...
maar goed das misschien lastig voor sommige mensen...
  zondag 31 januari 2010 @ 17:15:58 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77482031
nou vertel sonnetje, in welke richting denken jullie? (leuk, een jongen!! )
in de haak.
pi_77482187
Nou uh niet een al te lange naam (hoeft niet 3 letters te zijn, maar ook geen 5 lettergrepen zeg maar ), gewoon beetje Nederlands, ik hou niet van "exotische namen".
Voor een meisje zaten we te denken aan namen als Floor, Fleur, Marit, Veerle.
Dus hopelijk zijn er mensen met goede ideeën
  zondag 31 januari 2010 @ 17:59:59 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77483182
Daan, Bas, Bram, Mees, Piet, Klaas, Jan, Arie, Koen, Willem, Tom, Tim, Joost, Hendrik, Stijn, Chiel, Frans, Thijmen, Mart, Mark, Mans, Jens, Sander, Johan, Jonas, Frits, Geert, Simon Teun, Toon,euh.....
  zondag 31 januari 2010 @ 18:28:11 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77483800
Thieu!
  zondag 31 januari 2010 @ 18:29:05 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77483827
Hij staat erbij Faja!
pi_77485467
Debuurvrouw, daar zitten leuke namen tussen (sommige zijn iets te ouderwets), alleen niets wat we allebei leuk vinden, maar dat is wel een beetje het idee
(Daan, Bas, Bram, Stijn, Thijmen en Jens zijn namen die ik zo zou kiezen, maar die vind mijn vriend dus niet zo geweldig). Chiel hebben we ook nog op een lijstje gehad, maar die vind ik nu niet leuk meer.
Zal ook nog voor de duidelijkheid de namen die ik op een lijstje had neerzetten, voor het idee:
Floris, Jesse, Jelte, Maurice, Chiel, Rens, Yorick..
pi_77485943
Syl, Max, Lucas, Ricardo, Richard, Dennis, Danny, Martijn, Jeroen, Roan, Roel.

Chiel vind ik een beetje ouderwets, maar dat komt denk ik, omdat mijn vader van 67 zo heet
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 januari 2010 @ 19:54:33 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77486564
Mijn opa heette Chiel (eigenlijk Michiel), ik vind het een leuke naam
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 31 januari 2010 @ 20:22:24 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77487717
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Debuurvrouw, daar zitten leuke namen tussen (sommige zijn iets te ouderwets), alleen niets wat we allebei leuk vinden, maar dat is wel een beetje het idee
(Daan, Bas, Bram, Stijn, Thijmen en Jens zijn namen die ik zo zou kiezen, maar die vind mijn vriend dus niet zo geweldig). Chiel hebben we ook nog op een lijstje gehad, maar die vind ik nu niet leuk meer.
Zal ook nog voor de duidelijkheid de namen die ik op een lijstje had neerzetten, voor het idee:
Floris, Jesse, Jelte, Maurice, Chiel, Rens, Yorick..
Nah, hij heeft gewoon geen smaak.

Ik broed nog even verder voor je. enne? maurice? Da's toch haske frans??
pi_77488038
Uhmz ja, nja die is in een brainstormsessie erop gekomen.
Beetje alles wat we (een beetje) leuk vonden enzo. Maar is alweer afgekeurd

Oh en Stijn staat nu wel op het lijstje, hij noemde m net zelf, terwijl hij daarvoor iedere keer zei dat ie t niet leuk vind... mannen
  zondag 31 januari 2010 @ 20:33:53 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77488234
Hugo, Maurits, Laurens, Olivier, Thomas, Jannick, Mika, Jari, Wouter, Joost....
pi_77488253
David, Sam, Hugo, Sil, Midas, Cas(per), Pim, Philip, Ties, Sjors, Pepijn, Tjebbe, Fabian, Nol, Melle.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:49:49 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77488884
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Stijn staat nu wel op het lijstje, hij noemde m net zelf, terwijl hij daarvoor iedere keer zei dat ie t niet leuk vind... mannen
Vriendinnetje is 2 weken geleden bevallen van een Stijn. Woont bij jou in het dorp trouwens Leuke naam!
pi_77489080
haha grappig
in welke wijk even kijken of ie dan niet bij mijn zoon in de klas kan komen, dan gaat de naam van het lijstje af (nee hoor grapje)

Ik vind Hugo ook leuk DIe heb ik er ook maar even op gezet.
Maurits, Olivier, Thomas en Wouter waren al afgekeurd hier door mijn vriend. Joost vind ik niet zo en zo heet z'n neefje al. De andere namen zijn t ook niet helemaal.
Casper vind ik ook wel leuk, zet ik er ook even op
Fabian was ook al afgekeurd hier. Sam vind ik te vaak voorkomen. Melle vind ik wel grappig, maar niet voor ons
En de rest is t ook niet helemaal voor ons(sorry).
Krijg gelukkig weer een beetje vertrouwen in de namen haha
pi_77489186
Zie je, komt best goed!
pi_77489262
Laten we t hopen
pi_77489425
Anders noem je hem gewoon Boy!
  zondag 31 januari 2010 @ 21:04:36 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77489611
Bodpa, Midas is leuk!
En in de lijn van Chiel vind ik Machiel wel heel leuk ook.
Maarten of Marten blijf ik ook leuk vinden.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:06:34 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77489706
Maarten vind ik ook erg leuk al moet ik altijd aan de gans denken van Niels Holgersson. Marten wordt in deze omgeving al gauw Mart'n en dát vind ik wel zo lomp....
pi_77489810
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha grappig
in welke wijk even kijken of ie dan niet bij mijn zoon in de klas kan komen, dan gaat de naam van het lijstje af (nee hoor grapje)

Ik vind Hugo ook leuk DIe heb ik er ook maar even op gezet.

Pepijn?

En kan je je vriend zeggen dat Mauritz een leuke naam is. Kijk even naar mijn fotoboek svp daar heb je er 1
pi_77489917
Jasper?
pi_77490000
Nee Pepijn vind ik niets (plus dat de peuterspeelzaalgebeuren hier zo heet, daar moet ik de hele tijd aan denken dan...)

Nja dat platte met Marten zal je hier niet zo snel hebben Vind ik wel een leuke naam trouwens (zit me opeens te denken dat ik vroeger een boek had waar een Marten en een Lieke in voor kwamen grappig) Martin vind ik stom trouwens.
Maarten vind ik op zich wel leuk, maar had een stomme Maarten in de klas
  zondag 31 januari 2010 @ 21:12:06 #75
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77490007
Niet Chiel kiezen! Chiel is een naam voor mannen met een enorme jaren '80 snor.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_77490159
Chiel had ik al geschrapt van mijn lijstje haha
wees maar niet bang
pi_77490162
Op volle toeren !
  zondag 31 januari 2010 @ 21:15:32 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77490212
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef m@x het volgende:
Met z'n overhemd nét een knoopje te ver open.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:43:46 #79
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77491810
Mart, Koen, Karel, Jelmer, Job, Ben, Mads, Klaas, Freek, Axel, Hein, Pelle, Erik,, Adam, Sietse, Gijs, Guus, Ewout, Ivo, Koert, Jaap, Jurgen, Marijn, Roel(and),.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77491992
Roeland kan niet, 1 letter eraf en zo heet mijn vriend (vind t al heel erg dat de 2e naam van mijn vriend op mijn lijst staat)
Wat ik ook grappig vind is dat de namen van mijn vader langskomen (klaas officieel, maar karel roepnaam, en naam van mijn schoonvader is ook al genoemd, willem).
Erik noemde mijn vriend al, maar vind ik niet zo leuk.
Job (maar vind lief ook nix)
  zondag 31 januari 2010 @ 21:52:13 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77492259
Ieuw m@x!

Sietse!
pi_77494350
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Roeland kan niet, 1 letter eraf en zo heet mijn vriend (vind t al heel erg dat de 2e naam van mijn vriend op mijn lijst staat)
Wat ik ook grappig vind is dat de namen van mijn vader langskomen (klaas officieel, maar karel roepnaam, en naam van mijn schoonvader is ook al genoemd, willem).
Erik noemde mijn vriend al, maar vind ik niet zo leuk.
Job (maar vind lief ook nix)
Leuke puzzel, ik maar denken: Roelan is toch geen naam?

Kies Jelte !
Of Tibbe, T(h)(e)ije, Joris, David, Teun, Rense, Abel, Hidde.
Hugo vind ik ook heel leuk.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:29:23 #83
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77494413
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Mijn opa heette Chiel (eigenlijk Michiel), ik vind het een leuke naam
Michiel vind ik ook een hele leuke naam! (m'n broer heet zo)

verder nog wat uit de losse pols: Tim, Stijn, Tijn, Simon, Victor, David, Olaf/v, Frank, Hidde, Pieter, Willem, Wouter, Jaap, Hugo, Ditmar/Dietmar, Ingmar, Eli, Ivo, Ive, Philip, Mart, Martin, Maarten, Paul, Seppe, Oscar, Walt, Conrad, Kobus.

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 31-01-2010 22:37:51 ]
in de haak.
pi_77494700
Chiel

Marten vind ik ook wel leuk. Het is de 2e naam van mijn man. Hij is zelf alleen niet zo enthousiast.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:57:39 #85
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77498662
Ik ken een heule leuke Chiel... Lang, aantrekkelijk, sportief, intelligent... Terug op de lijst?
  maandag 1 februari 2010 @ 07:32:54 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77502797
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef Jore het volgende:

[..]

Leuke puzzel, ik maar denken: Roelan is toch geen naam?
Ik dus ook, maar 'k heb 'm opgelost (en dat om half 8 's ochtends )

Simon vind ik ook leuk
  maandag 1 februari 2010 @ 08:24:45 #87
108648 cattie
lieve moeder
pi_77503092
Jesper, Thije, Elias, Seppe, Ward, Tone, Ben, Bas
pi_77503095
Ik had niet gezegd welke letter je weg moet halen
Bedankt allemaal voor de input
Kan daar zeker wat mee hoor! (heb even geen zin om op alles te reageren haha, maar vind t ook zo lullig om niets te zeggen )
Keep up the good work

Basbousa, Chiel komt er niet meer op terug Was vooral het idee van mijn vriend en vond ik al niet helemaal geweldig
  maandag 1 februari 2010 @ 08:28:56 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  maandag 1 februari 2010 @ 09:12:25 #90
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77503594
Ik ben weer een toppertje tegengekomen hoor! Luque
Wordt uitgesproken als Luuk. Schrijf dat verdorie dan ook zo
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77503612
Ja maar dat staat niet zo bijzonder...
pi_77503640
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Uhmz ja, nja die is in een brainstormsessie erop gekomen.
Beetje alles wat we (een beetje) leuk vonden enzo. Maar is alweer afgekeurd

Stijn
ik blijf het een geweldige naam vinden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 09:19:16 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77503687
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben weer een toppertje tegengekomen hoor! Luque
Wordt uitgesproken als Luuk. Schrijf dat verdorie dan ook zo
Dat doet me denken aan aan geslachtsziekte, ben even kwijt wat de juiste naam daarvan is. Maar je wordt erop getest als je zwanger bent..

Trouwens, als ze het echt goed hadden willen doen, dan hadden ze er Lucques van moeten maken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 februari 2010 @ 09:20:18 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77503699
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan aan geslachtsziekte, ben even kwijt wat de juiste naam daarvan is. Maar je wordt erop getest als je zwanger bent..
Lupus?
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 09:21:43 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77503724
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Lupus?
Nee, Lues...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:57:17 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77683305
In X-factor, zusjes: Shelley en Ciceley.
pi_77684521
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef m@x het volgende:
!

Mijn kapper van vroeger heet Chiel en heeft idd zo'n enorme snor. Gekapt en met haarlak in de punten enzo
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind meerdere namen ook leuk. Onze beide kinderen hebben meerdere namen. Onze zoontje heeft er 2 en ons dochtertje heeft er 3. We zijn in verwachting van ons 3e kindje. Dus we zijn weer namen aan het verzinnen leuk leuk leuk

1) Mauritz, Nicolas
2) Rozemarijn, Josephine, Valérie
3) Zijn we nog niet over uit... wel erg leuk om over na te denken
Mooie namen!
Amélie heeft ook Josephine als tweede naam. En Maria.

Voor een tweede dochter vind ik Rozemarijn ook erg leuk, en Madelieve. Namen op -ie worden het helaas niet vanwege een hoog jut&jul gehalte met Amélie samen. Superjammer want ik vind Valérie, Elodie enzo ook erg leuk. Muh.
T leukst voor een tweede meiske vind ik eigenlijk nog steeds Jasmijn, maar lief's nichtje heet zo en hij wil die naam echt-echt-echt niet.

Voor een jongetje staat de naam al vast. Een aantal van hier weten hem misschien nog wel van de namen-PM-sessies
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77685000
Huup refresh my memory es voor die jongensnaam

En Amélie en Valérie kan inderdaad echt niet samen... Net als dat wij een eventueel toekomstig jongetje écht geen Willem gaan noemen.

Draaijer, wat ik mij al tijden afvraag hè. Waarom in godesnaam die z bij Mauritz? Waarom niet gewoon Maurits? Ik krijg elke keer als ik die naam voorbij zie komen de neiging om Mauritzzzz te zeggen in mijn hoofd.

Pessie, ik weet even niet of je alleen jongensnamen zoekt want ik heb enorme koppijn dus de helft van wat ik lees dringt niet door maar voor een meisje: Maëlle ? Zo heet mijn half-Franse, half-Nederlandse (ex-)stiefzusje, vind het zo'n mooie naam!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:15:59 #99
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77686795
Sietse en Wietse voor een tweeling... Hoezo kwik, kwek, kwak gevoel. En dan ook nog eeneiig.

Hier staat nog niets vast. Het zal vast weer een diepe naam met betekenis worden ofzo. Mohammed, Ahmad, Mustafa en Abdallah zijn ge-vetoed door mijn moeder. Maar met die namen heb ik ook niets. We wilden eerst graag Adam voor een jongetje, maar die hebben zijn zussen al gebruikt. We hebben dus nu 2 kleine Adams in de familie, en we gaan NOOIT meer mensen onze namen vantevoren vertellen.
pi_77686895
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef Basboussa het volgende:
Sietse en Wietse voor een tweeling... Hoezo kwik, kwek, kwak gevoel. En dan ook nog eeneiig.

Hier staat nog niets vast. Het zal vast weer een diepe naam met betekenis worden ofzo. Mohammed, Ahmad, Mustafa en Abdallah zijn ge-vetoed door mijn moeder. Maar met die namen heb ik ook niets. We wilden eerst graag Adam voor een jongetje, maar die hebben zijn zussen al gebruikt. We hebben dus nu 2 kleine Adams in de familie, en we gaan NOOIT meer mensen onze namen vantevoren vertellen.
wat stom!

Ik weet van mn zusje dat ze heel graag Marijn(tje) wil voor een meisje. En ik zou dus echt nooit, zelfs al kreeg ik zes kinderen eerder dan zij, mn kind Marijn noemen. Gewoon omdat ik weet hoe graag zij haar dochter zo wil noemen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')