ja concerta tegen de ADHD en dus antidepressiva gewoon omdat het kanquote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het even gemist Murm, maar krijg je niets tegen de drukte dan? Of kan je daar niet iets tegen krijgen?
Het rare is dat ik al 2 jaar deze AD slik en nu opeens last heb van nachtmerries. Vannacht Oxazepam ingenomen, wel weer naar gedroomd maar wel heerlijk doorgeslapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Burdie het volgende:MaJo.
Vervelend he, nachtmerries. Ik had ze ook met mijn medicatie, ook zo realistisch. En dan helemaal niet uitgerust wakker worden
.
Ging je wel naar bed dan, na het innemen ervan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef ScarFace- het volgende:
Ik viel niet in slaap van de temazepam werd alleen super-stoned achtig.
Ik ben ook weer terug naar Cymbalta.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef sararaats het volgende:
TerugVindPilletjes
ik gebruik Cymbalta voor m'n depressie en moet zeggen dat ik er nu veel beter uitkom dan vroeger.
ik ga vanavond temazepam proberenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef Burdie het volgende:
Temazepam vond ik zelf wat heftiger dan oxazepam, ben benieuwd naar jouw bevindingen.
ik heb geen idee.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef JOHAN410 het volgende:
Is er een algemeen afbouwschema voor lithium?
6 weken, 5 20mg. Still nothing.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Gestiech het volgende:
Inmiddels slik ik 5 weken seroxat, waarvan 4 weken 20mg. Ik merk tot dusver nog helemaal niets. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Wanneer staat je volgende afspraak?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Gestiech het volgende:
[..]
6 weken, 5 20mg. Still nothing.
Moet ik al eens contact op gaan nemen met de huisarts, of moet ik nog langer wachten? Het lijkt me toch niet normaal dat je na 5 weken nog steeds helemaal geen effect merkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |