Dit topic gaat ontaarden in een Jaap-bash-topic, dus als je onbevooroordeeld een mening wil vormen lijkt me het niet echt een goede meeleesplek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Heb er niks van gezien maar wil wel graag een mening hebben dus ik lees hier even mee.
Ik denk het niet, denk dat het Jaap's eigen kleding was. Later gingen Jaap en Paultje namelijk kleding uitwisselen en toen bleek dat Jaap niet in Paultje's oude kleding paste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
(DIt zou kunnen komen doordat de vriendin (Ina) van Paultje op de chat aangaf dat ze als ze zouden komen wel wat oude kleding van Paultje mee zouden nemen die Jaap wel zou passen).
Ah ok, bedankt, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het Jaap's eigen kleding was. Later gingen Jaap en Paultje namelijk kleding uitwisselen en toen bleek dat Jaap niet in Paultje's oude kleding paste.
Dit onderschrijf ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat is precies waar de schoen wringt: jaap heeft geen enkele interesse in zijn gasten (of in zijn medemens in het algemeen for that matter). En zonder dat kun je naar mijn bescheiden mening nooit een goede talkshowhost worden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zien jullie potentie, of had je een andere Jaap verwacht?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Studio Vlemmix en de chat leuker als Jaap er niet is.
Ook ik sluit me bij die meningen aan. De totale desinteresse in zijn gasten maakt Jaap in mijn ogen een zeer slechte talkshow host.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Eens met Scrutinizer en Noekje.
Het wordt niet beter, Jaap is niet geïnteresseerd in zijn gasten, hij is te lui om ook maar iets voor te bereiden.
Het is net als met zijn afvallen, wél een operatie maar zelf niets doen.
Ook denk ik dat Jaap de chat slecht trekt, dat heeft wel degelijk invloed op zijn 'optreden'.
Spijker en kop denk ik, goed omschreven. Desondanks vond ik het gisteren wel leuk om terloops naar hem te kijken, naar dat regelmatig guitige smoelwerk van hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Jaap zit veel te veel met zichzelf in de knoop, met zijn kennelijke onmacht om iets tegen zijn vroegtijdige aftakeling en dood te doen, om überhaupt wezenlijk geïnteresseerd in andere mensen te kunnen zijn.
<knip>
Ja, ik hoopte inderdaad dat Jaap meer in zijn mars zou hebben, maar blijkbaar fungeerde hij beter als side kick van Huub dan solo. Jammer. Mijn idee om er nog wat van te maken: zet Huub er naast. Moet Huub ff door de zure appel die Claire en moddergooien heet heen bijten. Maar dan vraag ik me ook meteen af: is Huub daar niet te goed voor? Huub zou niet alleen op internet goed uit de verf komen en ook niet alleen naast Jaap. Ondanks dat ik het in dgk vaak een pestjong vond, Huub is vermakelijk om naar te kijken. Jaap niet. Jaap moet er veel te hard voor werken en dan nog is het niet wat je verwacht. Jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Een hele dikke man die een RLS heeft gewonnen, gaat een talkshow hosten. Waarom zou dat slagen?
Stiekem hoopten we dat Jaap méér in zijn mars zou hebben, dat we scherpte en sprankeling te zien zouden krijgen, humor en relativeringsvermogen. Omdat hij dat op zijn beste momenten in DGK leek te bezitten.
Helaas, het waren de bijzondere omstandigheden waardoor hij daar af en toe goed uit de verf kwam.
Ik geloof dat Huub slimmer is dan zijn heil zoeken in SV.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:40 schreef Marrije het volgende:
Mijn idee om er nog wat van te maken: zet Huub er naast.
Dagje weggeweest en lees dit nu pas. Wat eenquote:
Dan heb ik eigenlijk maar 1 vraag: waarom zou Huub dat doen??? Om Jaap beter uit de verf te laten komen? Het is Jaap zijn show, Jaap heeft een hele grote mond dus Jaap moet het na drie shows maar eens waar gaan maken. Zelf!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte inderdaad dat Jaap meer in zijn mars zou hebben, maar blijkbaar fungeerde hij beter als side kick van Huub dan solo. Jammer. Mijn idee om er nog wat van te maken: zet Huub er naast. Moet Huub ff door de zure appel die Claire en moddergooien heet heen bijten. Maar dan vraag ik me ook meteen af: is Huub daar niet te goed voor? Huub zou niet alleen op internet goed uit de verf komen en ook niet alleen naast Jaap. Ondanks dat ik het in dgk vaak een pestjong vond, Huub is vermakelijk om naar te kijken. Jaap niet. Jaap moet er veel te hard voor werken en dan nog is het niet wat je verwacht. Jammer.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:56 schreef sunny16947 het volgende:
Huub doet dat niet. Op de chat heeft hij nog een paar regeltjes geschreven en 1 daarvan was dat hij niets meer vóór de schermen ambieert.
Jaap zegt daarentegen dat Huub ms nog wel een keer langs komt. Dat zal dan wel offstream zijn naar mijn idee.
Antwoord op je vraag: geen idee! Waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan heb ik eigenlijk maar 1 vraag: waarom zou Huub dat doen??? Om Jaap beter uit de verf te laten komen? Het is Jaap zijn show, Jaap heeft een hele grote mond dus Jaap moet het na drie shows maar eens waar gaan maken. Zelf!
Bedoel je nu een goede aangever of een vervanger?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: geen idee! Waarschijnlijk ook niet.
Mijn punt: alleen dát zou nog een succes van de 'Jaap' show kunnen maken.
Daarin is ie volgens mij ook niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Acteren zou beter bij hem passen.
De nieuwe Hans Otjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Acteren zou beter bij hem passen.
ik bedoelde zoiets als een side kickquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bedoel je nu een goede aangever of een vervanger?In beide gevallen zal het niet meer de Jaap show zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarin is ie volgens mij ook niet geloofwaardig.
Ik denk dat hij het hele in de schijnwerpers idee het beste kan laten varen en idd zijn studie weer moet oppakken.
Jaap wil alleen maar afvallen als hij er zelf niets voor hoeft te doen, dus ook dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens.
Wat misschien nog een kansje heeft. . .met Jaap in de hoofdrol. . . Is een camera bij Jaap thuis, 24 uur per dag, en dan een afvalprogramma laten volgen.
Als ie doodgaat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jaap wil alleen maar afvallen als hij er zelf niets voor hoeft te doen,
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.quote:
Interessante invalshoek, van die kant had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.
niet wat mij betreft....kijk nooit naar jaapquote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
Hoeveel mensen kijken er uberhaubt?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.quote:
Ben ook afgehaakt, heb het tot gisteren geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.
Ja, dan ben ik ook meegeteld, heb precies 1 minuut gekeken. Ik zag een minuut stilstaand beeld maar hoorde wel Terror Jaap praten.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |