Als ie doodgaat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jaap wil alleen maar afvallen als hij er zelf niets voor hoeft te doen,
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.quote:
Interessante invalshoek, van die kant had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.
niet wat mij betreft....kijk nooit naar jaapquote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
Hoeveel mensen kijken er uberhaubt?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.quote:
Ben ook afgehaakt, heb het tot gisteren geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.
Ja, dan ben ik ook meegeteld, heb precies 1 minuut gekeken. Ik zag een minuut stilstaand beeld maar hoorde wel Terror Jaap praten.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |