quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben al jarenlang verbitterd.
Amateur.
Fout citeren, daar krijg je zelfs op het HBO nog een opmerking overquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Gizmo112 het volgende:
"Pijnboompit, pijnboompit, je kan wel liggend schijten maar het is beter als je zit"
(Quote Hans Teeuwen)
Iemand met verstand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Hymen_Copter het volgende:
Liggend kan je schijten, maar tis beter als je zit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Xlarge het volgende:
Dat heb je alleen met de goedkopere Chinese pijnboompitten, die smaak gaat na een aantal dagen weer weg.
De volgende keer roosteren voorkomt het probleem
Niet waar dus. Komt gewoon omdat ze chinees zijn!quote:Op de verschillende forums wordt o.a. beweerd dat de bittere smaak ontstaat wanneer de pijnboompitten niet zijn geroosterd, hier wijst echter niets op.
Het ontstaat inderdaad door de Chinese pitten, maar alleen als ze ongeroosterd zijn.quote:Niet waar dus. Komt gewoon omdat ze chinees zijn!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Xlarge het volgende:
Dat heb je alleen met de goedkopere Chinese pijnboompitten, die smaak gaat na een aantal dagen weer weg.
Als ik een AH Bak sla Compleet koop, met een zakje met nootjes en dressing kant en klaar om in de sla gekieperd te worden, ga ik niet de moeite nemen om eerst nog de pijnboompitten te bakken. En dat verwacht je toch ook niet bij een product dat eigenlijk bedoeld is om gelijk op te eten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Xlarge het volgende:
Nee, ik eet/at ze dus ook vaak, is echt een specifiek ras uit china schijnbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Sheriam het volgende:
Ik eet die dingen heel vaak, nooit last van gehad. Zal wel verschillen of je gevoelig bent voor die stof of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |