Ja ik vind het heel raar dat ze Dr. Cox zo laten opkijken naar een studentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom maken ze van Cox een verliefd pubermeisje? Ik snap de hele nieuwe daddy-insteek wel met z'n number one, maar iéts minder dik erbovenop mag ook weer wel.
Ze is wel héél body-buildingquote:
Hey die episode was gisteravond op tvquote:
Als je meer hebt, buiten die ene bekende foto uit het vorige topic, dan houd ik me aanbevolenquote:
Gisterquote:
http://forums.superiorpic(...)er/1242298/site_id/1quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je meer hebt, buiten die ene bekende foto uit het vorige topic, dan houd ik me aanbevolen
Een komedie natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Jos_ het volgende:
Wat voor soort serie is dit eigenlijk? Misschien dat ik hem wel even ga volgen namelijk.
hmm een serie die al 9 seizoenen loopt .. niet echt op de hoogte.. Net5, Comedy Central en veelvuldig op internet besproken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Jos_ het volgende:
Wat voor soort serie is dit eigenlijk? Misschien dat ik hem wel even ga volgen namelijk.
De Spelen zijn op NBC, Scrubs is op ABC. Dat zou dus geen invloed mogen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef Orbis het volgende:
Ik denk dat ze even op hiatus zijn vanwege de Spelen (wanneer die ook zijn)? Maar ik dacht dat die laatste twee eps wel gewoon uitgezonden zouden worden.
Tuurlijk wel, alles voor de kijkcijfers!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
De Spelen zijn op NBC, Scrubs is op ABC. Dat zou dus geen invloed mogen hebben.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Stereotomy het volgende:
En voor degenen met een slome computer
Scrubs.S09E12.HDTV.XviD-2HD
En het is verdomme de laatste afleveringVanavond ff kijken, nu ff downloaden.
Volgens Scrubs op Facebook is het de 'finale'.quote:
Second to last. Hierna nog een dus.quote:Scrubs is getting ready for the second-to-last episode of the series tonight at 8|7c on ABC with "Our Driving Issues". What trouble will our Scrubbers find themselves in tonight?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
scrubs is geniaal (s1 - s4 en s7-8)
omgquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Scrubs op Facebook is het de 'finale'.
Geen idee of ze volgend seizoen doorgaan
plak er dan ook het laatste stukje bij met de projector, dat was juist het briljantste stuk van die aflevering.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry, zie edit hierboven. Nog één episode die hierna komt. Dit was de één na laatste.
Maar beter dan de laatste Ep van seizoen 8, waarin JD door de gang loopt, wordt het niet.
Prutafleveringquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nu de finale kijken, wish me luck
Scrubs.S09E13.Our.Thanks.HDTV.XviD-FQM.[VTV]
inderdaad, bijna als een moeder die acht bloedmooie baby's heeft en als negende een nageboorte in de wieg legt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:02 schreef MaxC het volgende:
Toch blijf je nu met een nare nasmaak zitten als je aan Scrubs denkt in plaats van de prachtige originele einde
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, bijna als een moeder die acht bloedmooie baby's heeft en als negende een nageboorte in de wieg legt.
Bill Lawrence wilde dat ook, maar ABC was het er iets minder mee eens. Er is wel 'Med School' toegevoegd aan de opening credits, waardoor je dit seizoen zou kunnen zien als een Scrubs spin-off met de naam 'Scrubs Med School'. En zo bekijk ik het ook: Scrubs was geweldig maar voorbij, en SMS is een leuke nieuwe serie met oude karakters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is sowieso niet meer het Scrubs van eerst. Het is gewoon een heel andere serie geworden. Dat is ook hoe je er naar moet kijken, denk ik. Eigenlijk hadden ze het ook gewoon anders moeten noemen als ze er perse mee wilden doorgaan. Als een soort van Spin-off dus.
Tja, maar zonder een leuk hoofdpersoon of sterke grappen ben je snel klaar... (imo heb je dan een typische aflevering van Frasier, maar ik ben dan ook bepaald geen liefhebber).quote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef Tim86 het volgende:
ze hoopten gewoon op een Cheers-->Frasier lijkt me..
inderdaad, maar helemaal verkeerd aangepakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef Tim86 het volgende:
ze hoopten gewoon op een Cheers-->Frasier lijkt me..
Quoted for Truth. Ik ontbijt tegenwoordig altijd met een oude aflevering. Precies 20 minuten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef metallicattim het volgende:
Het was een leuke show, maar echt geweldig wassie niet... ik kijk liever voor de 4e keer een oude scrubs aflevering dan een nieuwe scrubs
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef Game_Error het volgende:
stop maar bij de laatste aflevering van seizoen 8, daarna heeft het geen zin meer om verder te kijken
ZIj is focking geilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef jpg97 het volgende:
Oeh, ik heb het gezien tot aan Seizoen 8 aflevering 5 ofzo.. ff de rest binnenhalen binnenkort.
[ afbeelding ]
Amen to thatquote:
Mooie ringtonequote:
Ik denk eigenlijk ook niet dat de tekening van Kuifje echt is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Mirel het volgende:
Die boom en de bosjes lijken wel érg veel op elkaar. Is de tekening een beetje aangepast of iets?
Viel mij ook op. Kan niet anders. Sterker nog, ik denk dat die hele tekening gewoon getekend is in de stijl van dat screenshot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Mirel het volgende:
Die boom en de bosjes lijken wel érg veel op elkaar. Is de tekening een beetje aangepast of iets?
jezus wat heerlijkquote:
aha goed dat je het er even bij zet. Ik snapte al niks van dat filmpje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:22 schreef Evertjan het volgende:
Zach Braff helpt een fan om zijn vrouw ten huwelijk te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |