Volgens mij was het gewoon een slechte troll van de TS..quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Apekoek het volgende:
Hoezo staat de HP Slate met Windows 7 inde OP? Stront in je ogen?
Ja, support alleen geen flash, multitasking en je kan je eigen programma's er niet opzettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ideaal middel om je (studie) boeken te vervangen en als notitieblok, tekentablet, entertainment voor achter de hoofdsteun voor je kids in de auto, surfplank voor tussendoor..
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Apekoek het volgende:
Hoezo staat de HP Slate met Windows 7 inde OP? Stront in je ogen?
Erg jammer dat er inderdaad geen Mac OS op zit. Al is die App Store wel een plus in de zin dat er erg veel op uit is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat het eigenlijk had moeten zijn.
Met een gejailbreakte iPhone kan dat gewoon, met Multifl0w uit Cydia. Ook kun je dan ook multitasken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik wil kunnen switchen van mn mail naar mn boek zonder eerst langs het home menu te moeten en 2 keer iets nieuws op te moeten starten. Multitasking is wat ik echt mis in mn iPhone, ik wil internetradio luister terwijl ik internet
Wauw, een kopie van Palm's WebOS die het native in het OS heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Met een gejailbreakte iPhone kan dat gewoon, met Multifl0w uit Cydia. Ook kun je dan ook multitasken.
[ afbeelding ]
Switchen met gemak.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Xrtzsck het volgende:
Ik zie je plaatje niet eens. "No input file specified".
Wat een onzin!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die had er moeten staan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat een onzin!!!
Een steen van 10.000 jaar geleden met geschrift is echt wel meer waard dan 250 euro!
quote:
quote:
bronquote:'Kloon iPad al lang te koop in Azië'
TOKIO/SHANGHAI - Een gadget dat lijkt op de woensdag door het Amerikaanse computerconcern Apple gepresenteerde iPad, een soort kruising tussen een iPhone en een laptop, is al jaren te koop in Azië.
Dat beweert elektronicaconcern Fuji vrijdag. Mogelijk legt het Japanse bedrijf een claim neer bij Apple.
Volgens een Fujiwoordvoerder heeft het bedrijf de naam iPad al in maart 2003 gedeponeerd bij het Amerikaanse octrooibureau US Patent and Trademark Office. De registratie is echter nog niet rond, aldus de zegsman.
Surfen
De iPad is een ultradun appaat met een aanraakscherm ter grootte van ongeveer een A4 en kan worden gebruikt om op internet te surfen, te e-mailen, films te bekijken, te gamen en kranten en boeken te lezen.
Ook in China is al zeker een half jaar een 'kloon van de iPad' te koop, meldden Chinese media vrijdag.
De P88 werd gelanceerd in augustus. Het apparaat heeft een groter scherm, snellere processor en groter geheugen dan de iPad. Ook is de P88 uitgerust met usb-poorten, die de iPad niet heeft.
de oplossing zit in hun naam? http://www.google.nl/search?q=P88+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ondertussen zijn de Chinezen boos.
[..]
bron
Dik bedrag van Apple naar Fuiji en klaar ... allebei blij en dat is wat er zal gebeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ondertussen zijn de Chinezen boos.
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |