Je kunt toch gewoon van het toetsenbord gebruik maken in die gevallen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef RSH11 het volgende:
Er zit dus geen pen bij? Dus je kunt er niet op schrijven voor een snelle aantekening?
Stylussen zijn uitgeband bij Apple.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef RSH11 het volgende:
Er zit dus geen pen bij? Dus je kunt er niet op schrijven voor een snelle aantekening?
Er zit geen pen bij, maar als je per se een pen wil, kun je die wel kopen natuurlijk. Dezelfde pennetjes die er ook voor iPhones zijn, werken denk ik ook wel op de iPad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef RSH11 het volgende:
En geen USB stick las ik in een ander topic als je foto's wil importeren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef RSH11 het volgende:
Mijn oma heeft zo'n Nintendo ding met zo'n pennetje. Die staat er mee op en gaat er mee naar bed. Hersenkrakers enzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:49 schreef Ad_rem het volgende:
Dit gaat misschien wel het ding worden om m'n oma/ouderen het internet op te krijgen. Ze heeft wel een pc maar kan hem amper opstarten of een muis gebruiken. Zie haar zo buienradar bekijken en kruiswoordpuzzels doen hierop.
Steve Jobs heeft bij de introductie van de iPhone in 2007 duidelijk laten weten dat 'ie pennetjes vreselijk vindt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef RSH11 het volgende:
Ik vroeg het vooral even omdat concurrent Microsoft juist wel lijkt in te zetten op het gebruik van de stylus voor tabletten
Dat las ik ook, het wordt waarschijnlijk een groot sync-feest waarbij je via een andere PC data erop kunt zetten, wat m.i. wel de zelfstandigheid van zo’n iPad beperkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
En geen USB stick las ik in een ander topic als je foto's wil importeren.
Ja, in principe snap ik wel dat voor een hoop handeling touch-functionaliteit veel handiger is. Maar m.i. kan een pen als toevoeging wel handig zijn. Maar goed, de mensen bij apple zouden hier wel meer verstand van hebben dan ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft bij de introductie van de iPhone in 2007 duidelijk laten weten dat 'ie pennetjes vreselijk vindt.
Ik ben bang dat het idee is dat je je foto op je normale computer importeert vanaf je camera en ze dan synchroniseert met je iPad ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
En geen USB stick las ik in een ander topic als je foto's wil importeren.
De kracht van OS X zelf vind ik juist dat het naast de goede GUI ook heel andere manieren van werken (traditioneel Unix) toestaat, en dat er op die manier tal van software beschikbaar is (helemaal op het intelplatform), terwijl je bij iPhone OS echt in een keurslijf gedrukt wordt. Zowel qua mogelijkheden om te ontwikkelen, als qua interface.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja, in principe snap ik wel dat voor een hoop handeling touch-functionaliteit veel handiger is. Maar m.i. kan een pen als toevoeging wel handig zijn. Maar goed, de mensen bij apple zouden hier wel meer verstand van hebben dan ik
Nou, als toevoeging zijn er dus wel losse pennetjes te koop. Maar Apple zelf zet alles in op vingeraanraking, ook om zich te onderscheiden van o.a. Microsoft natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja, in principe snap ik wel dat voor een hoop handeling touch-functionaliteit veel handiger is. Maar m.i. kan een pen als toevoeging wel handig zijn. Maar goed, de mensen bij apple zouden hier wel meer verstand van hebben dan ik
Ik heb ook niet het idee dat ze de iPhone en iPad als vervangers van een computer zien in Cupertino.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
De kracht van OS X zelf vind ik juist dat het naast de goede GUI ook heel andere manieren van werken (traditioneel Unix) toestaat, en dat er op die manier tal van software beschikbaar is (helemaal op het intelplatform), terwijl je bij iPhone OS echt in een keurslijf gedrukt wordt. Zowel qua mogelijkheden om te ontwikkelen, als qua interface.
Nee hoor, geen HDMI-outquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens kun je dat ding aan je HDTV, koppelen...
Nee, maar denk even terug:quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ze de iPhone en iPad als vervangers van een computer zien in Cupertino.
Op zich biedt ARM wel echt potentie voor zulke platforms, technisch gezien. Een ARM netbook zou ook niet heel achterlijk zijn, behalve dan dat Windows natuurlijk niet op ARM draait.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef Tijn het volgende:
Maar dat Apple zelf een CPU heeft ontworpen voor die iPad is wel te bizar trouwens.
Het is helemaal geen eigen architectuur. Het is gewoon een ARMv7 core met ingebakken graphics en memory controller. Gewoon een SoaC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef Tijn het volgende:
Maar dat Apple zelf een CPU heeft ontworpen voor die iPad is wel te bizar trouwens.
Zouden ze in de toekomst van Intel af willen en hun eigen architectuur gaan opzetten? Aan geld ontbreekt het ze momenteel in elk geval niet, met een omzet van 15 miljard per kwartaal
Ach, ze hebben hun eigen platform opgezet met z'n eigen distributiekanaal. Zo'n drama is dat nou toch ook weer niet? Ik denk dat het makkelijker is als ontwikkelaar om je software in de App Store te krijgen dan in de repository van Ubuntu eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
De aantijging was destijds dat IBM juist zo’n controle uitoefende, en kijk welke kant die iPad opgaat: muziek via iTunes, boeken via iBooks, applicaties via de App Store; Flash kan niet want de licentie verbiedt die ontwikkeling, overal DRM, enz. enz.
10 uur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wat is de verwachte accuduur van dit ding?
Ah ja, ik zie het nu. Net zoiets als de Snapdragon dus. Dan zal het inderdaad nog wel meevallen met de ambities van Apple op dit vlak.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is helemaal geen eigen architectuur. Het is gewoon een ARMv7 core met ingebakken graphics en memory controller. Gewoon een SoaC.
Ik hoop dat ze binnenkort WIFI syncen door gaan voeren (ook voor de iPhone).quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat las ik ook, het wordt waarschijnlijk een groot sync-feest waarbij je via een andere PC data erop kunt zetten, wat m.i. wel de zelfstandigheid van zo’n iPad beperkt.
Precies. Het is natuurlijk wel een leuk iets dat ze een eigen SoaC hebben gemaakt, maar uniek is het niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het nu. Net zoiets als de Snapdragon dus. Dan zal het inderdaad nog wel meevallen met de ambities van Apple op dit vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |