Omdat het scherm ook fatsoenlijk te gebruiken moet zijn na 90 graden kantelen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef PiRANiA het volgende:
Waar zou die keuze van 4:3 toch vandaan komen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even voor de duidelijkheid, over dat 'niet kunnen multitasken': dit betekent dat je geen dingen tegelijkertijd kunt doen, het wilt niet zeggen dat je geen taken kunt afwisselen.
Sommigen leken te denken dat 'niet kunnen multitasken' wil zeggen dat je niet een mail kunt typen, even tussendoor kunt surfen en daarna weer verder kunt gaan waar je gebleven was in je e-mail. Dat is uiteraard onzin.
Een kleine vorm van multitasking zit er overigens wel op, aangezien je muziek kunt luisteren tijdens het surfen/mailen/whatever.
Als je 'niet kunnen multitasken' een gemis noemt heb je het concept/de UI van de iPad niet begrepen
Oh...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
Als je 'niet kunnen multitasken' een gemis noemt heb je het concept/de UI van de iPad niet begrepen
Ik wil kunnen switchen van mn mail naar mn boek zonder eerst langs het home menu te moeten en 2 keer iets nieuws op te moeten starten. Multitasking is wat ik echt mis in mn iPhone, ik wil internetradio luister terwijl ik internetquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
Even voor de duidelijkheid, over dat 'niet kunnen multitasken': dit betekent dat je geen dingen tegelijkertijd kunt doen, het wilt niet zeggen dat je geen taken kunt afwisselen.
Sommigen leken te denken dat 'niet kunnen multitasken' wil zeggen dat je niet een mail kunt typen, even tussendoor kunt surfen en daarna weer verder kunt gaan waar je gebleven was in je e-mail. Dat is uiteraard onzin.
Een kleine vorm van multitasking zit er overigens wel op, aangezien je muziek kunt luisteren tijdens het surfen/mailen/whatever.
Muziek wel, geen internetradio. Dat andere was maar een voorbeeld, ik word er zo moe van om iedere keer weer langs het homescherm te moeten als ik van internet naar mail/iets anders simpels wil gaan. Het switchen duurt lang omdat je moet "afsluiten en opstarten", draai het dan gewoon naast elkaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op je iPhone kun je gewoon muziek luisteren terwijl je een App open hebt staan. Mail lezen en een boek tegelijkertijd lezen, serieus? Hoe vaak denk je dat te doen? Niet dat ik niet vind dat Multi-tasken een gemis is, maar ik vind dit een beetje een krom voorbeeld...
Ik snap de "frustratie", maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Hij reageert sneller dan m'n Laptop met opstarten van de programma's, Internet-radio vind ik ook idd wel een gemis, daar zijn wel oplossingen (Radio 538, Last.FM) voor maar daar moet je dus weer een aparte App voor draaien..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Muziek wel, geen internetradio. Dat andere was maar een voorbeeld, ik word er zo moe van om iedere keer weer langs het homescherm te moeten als ik van internet naar mail/iets anders simpels wil gaan. Het switchen duurt lang omdat je moet "afsluiten en opstarten", draai het dan gewoon naast elkaar.
Het OS lijkt me wel wat anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:21 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hem halen ipv een macbook, zal mooi staan naast mijn iMac en iPhone. En kan er alles mee wat ik anders met de macbook had willen gaan doen.
Ja dat is (helaas) hetzelfde als op de iphone, maar dat werkt ook niet echt verkeerd. Had inderdaad liever de normale osx gehad, maar ik kan alles er mee doen wat ik anders op een laptop zou doen dus dit is en goedkoper en handzamerquote:
Ik moet zeker QuickTime installeren om dat filmpje te bekijken? In dat geval geeft Apple me kanker...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef SuperFruitig het volgende:
dat filmpje op apple.com![]()
![]()
ze doen net of ze de cure for cancer and aids hebben met dat ding
de tering.
Yup..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik moet zeker QuickTime installeren om dat filmpje te bekijken? In dat geval geeft Apple me kanker...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik moet zeker QuickTime installeren om dat filmpje te bekijken? In dat geval geeft Apple me kanker...
Inderdaad, die gebonkte Brit spreekt alsof hij God in een doosje heeft gestopt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Jup QTMaar je mist niks, het is een touch-screen
Ik heb een beetje een "meh" gevoel erbij, maar het filmpje was vermakelijk klef
Als je de Mov-file kan downloaden kun je em omzetten en in een andere container gooien, bijvoorbeeld MKV of MP4, dan kun je het gewoon onder VLC bekijken. Dat moet je als Linux gebruiker wel kunnen. Maar goed, nu is enkel de stream gepubliceerd..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zie het ding wel een keer op YouTube verschijnen
Ik gebruik geen Linux. Waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je de Mov-file kan downloaden kun je em omzetten en in een andere container gooien, bijvoorbeeld MKV of MP4, dan kun je het gewoon onder VLC bekijken. Dat moet je als Linux gebruiker wel kunnen. Maar goed, nu is enkel de stream gepubliceerd..
Oh, dat dacht ik...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Linux. Waar komt dat vandaan?
Afhankelijk waarvoor je 'm gebruikt. Op de bank liggend internetten is een touchpad ideaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:49 schreef Mylene het volgende:
In een ander topic vroeg ik, is een mini laptop niet makkelijker?
Ik heb antwoord gegeven in het ander topic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:49 schreef Mylene het volgende:
In een ander topic vroeg ik, is een mini laptop niet makkelijker?
Voor onderweg lijkt het me ook handiger. Juist voor dat soort gebruiksmomenten biedt een tablet toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Afhankelijk waarvoor je 'm gebruikt. Op de bank liggend internetten is een touchpad ideaal
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Afhankelijk waarvoor je 'm gebruikt. Op de bank liggend internetten is een touchpad ideaal
Als je op de bank ligt en een film wil kijken dan kijk je toch op je TV lijkt me?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik vind een film kijken op mijn laptop al onhandig als ik op de bank lig, dan kan ik hem nog op schoot leggen, maar dat kan met dit ding niet... ik zie het niet voor me
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je op de bank ligt en een film wil kijken dan kijk je toch op je TV lijkt me?
Hoe dan??quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens kun je dat ding aan je HDTV, koppelen...
Johquote:
Het is gewoon dezelfde connector die op alle iPods en iPhones zit. De meeste accessoires (zoals die kabel om 'em op je TV aan te sluiten) werken op de iPad net zo goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die usb uitgang ok als videooutput gezien kon worden
Filmpje ondertussen op Youtube:quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zie het ding wel een keer op YouTube verschijnen
Ik vind John Ive best een held, maar het is inderdaad net alsof ze kanker gaan genezen met de iPadquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Filmpje ondertussen op Youtube:
Wat verkondig jij een bullshit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |