En dan?quote:
Nietus nog 2 dagen werkenquote:
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hierquote:
Iets met goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
Je stond wel hoog jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
DAT IS DE MENTALITEITquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Owj iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hier
![]()
En ik ben moe want ik heb maar 5 uur geslapen
Ik heb je gisteren gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met goede voorbeeld geven
Ik was met DW op stapquote:
Lekker spammen met m'n matties.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Wat voor lesje te lerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SC![]()
om ons een lesje te leren![]()
Bel me dan !!! Dan had ik wel mobiel fokkend over de A6 geredenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lekker spammen met m'n matties.
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoietsquote:
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:34 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoiets
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.
Volgens jim doe ik dat dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt, maar Jim weet van sommigen ook wel dat ze dat niet doen
Nou wie danquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen zagen gisteren in hoe vervelend dat spammen kan zijn. En de anderen ... Laat ik maar gewoon zeggen dat ik nu weet wie de echte spamhoeren hier zijn.
Niet altijd nee. En misschien ook niet altijd bewust. Maar vaak genoeg wel, door sommige users. Die geilen alleen maar op hun postcount.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.
Bron?quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jim doe ik dat dus blijkbaar wel.
dat doe ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet altijd nee. En misschien ook niet altijd bewust. Maar vaak genoeg wel, door sommige users. Die geilen alleen maar op hun postcount.
Ja zo kwam dat "ik heb je gemist gisteren" wel over in combi met de laatste SC waar jij in zat teruglezen een beetje danquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
EN DOE EENS MULTIQUOTEN DAN HOEF IK OOK GEEN POSTOPKRIKGEDRAG TE VERTONEN!!
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo kwam dat "ik heb je gemist gisteren" wel over in combi met de laatste SC waar jij in zat teruglezen een beetje dan
Okquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
EN DOE EENS MULTIQUOTEN DAN HOEF IK OOK GEEN POSTOPKRIKGEDRAG TE VERTONEN!!
Okquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling![]()
Ik bedoelde het serieus. Ik ben niet altijd sarcastisch hoor.
Grrrquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen zagen gisteren in hoe vervelend dat spammen kan zijn. En de anderen ... Laat ik maar gewoon zeggen dat ik nu weet wie de echte spamhoeren hier zijn.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net even bij de dagcijfers gekeken en ik had gisteren een leven![]()
Was wel lachen gisteren btw, huppelman wist dus niet dat ik hem zou ophalen en dat DW mee ging was al helemaal niet verwacht.
Dus DW en ik zitten daar bij dat bedrijf te wachten, komen al die mannen bij de douane vandaan. Eerste een collega van huppelman die hem thuis zou brengen, die liep me gewoon voorbij. Zag me opeens en was heel verbaasd. Daardoor zag psalms dat ik er was en die liet van schrik en verbazing zn tassen vallen![]()
DW en ik moesten huilen van het lachen en deden dus desmiley na min of meer.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net even bij de dagcijfers gekeken en ik had gisteren een leven![]()
Was wel lachen gisteren btw, huppelman wist dus niet dat ik hem zou ophalen en dat DW mee ging was al helemaal niet verwacht.
Dus DW en ik zitten daar bij dat bedrijf te wachten, komen al die mannen bij de douane vandaan. Eerste een collega van huppelman die hem thuis zou brengen, die liep me gewoon voorbij. Zag me opeens en was heel verbaasd. Daardoor zag psalms dat ik er was en die liet van schrik en verbazing zn tassen vallen![]()
DW en ik moesten huilen van het lachen en deden dus desmiley na min of meer.
Ja zekersquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen int leven
Ja echt he!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:11 schreef Panda72 het volgende:
Bart is gek dat hij DW en Huppel niet wil zien. You're loss Bart
Ik doe niet meer aan spammenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zekers![]()
En DW en ik waren nog verdwaald want we gingen naar Bart, dat wilde hij namelijk, maar toen we daar waren wilde hij dat niet![]()
Toen heb ik half Haarlem, centrum Amsterdam, hoofddorp, Aalsmeer en de schipholtunnel een keer of 80 gezien omdat we rondjes reden en ik de weg niet kon vinden![]()
Bart is een mietje
Het rijden is het probleem niet hoorquote:
Correctie de meeste vrouwen en autorijden Panda is geen heer in het verkeer en weet altijd de weg meteen te vinden duhusquote:
Route's bepalen hoort toch ook bij het autorijdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het rijden is het probleem niet hoor![]()
En ik doe alles zonder TomTom dus dan is het wel goed dat ik het überhaupt nog heb gevonden
En zo is het maar net Justquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het rijden is het probleem niet hoor![]()
En ik doe alles zonder TomTom dus dan is het wel goed dat ik het überhaupt nog heb gevonden
WHAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
Maantje heeft net ontdekt wat alt+F4 doet![]()
OMG ik wist niet dat er nog mensen waren die dat niet wisten
Jij hebt terug zitten lezenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
Maantje heeft net ontdekt wat alt+F4 doet![]()
OMG ik wist niet dat er nog mensen waren die dat niet wisten
Natuurlijk maar Bart had Huppel zo afgeleid met zijn ik wil DW en Huppel opeens toch maar niet zien dat Huppel helemaal in de war was. Als Bart DW en Huppel niet had afgewezen was dit niet gebeurd duhusquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Route's bepalen hoort toch ook bij het autorijden![]()
Ja en bij Haarlem is het gewoon KUTquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Route's bepalen hoort toch ook bij het autorijden![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij hebt terug zitten lezen!
Wat deed control W ook alweer ?
Als je dan eens namen noemt, worden die mensen het zich misschien bewust en kunnen ze er wat aan doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet altijd nee. En misschien ook niet altijd bewust. Maar vaak genoeg wel, door sommige users. Die geilen alleen maar op hun postcount.
ain't that cutequote:
Iets met kijken wie er aan het spammen was ik vind namelijk dat ze die personen moeten aanpakkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij hebt terug zitten lezen!
Wat deed control W ook alweer ?
Hij heeft ons gewoon afgewezen hequote:Op donderdag 28 januari 2010 08:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Bart had Huppel zo afgeleid met zijn ik wil DW en Huppel opeens toch maar niet zien dat Huppel helemaal in de war was. Als Bart DW en Huppel niet had afgewezen was dit niet gebeurd duhus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en bij Haarlem is het gewoon KUT![]()
Maar ik was op tijd en DW en ik hadden lol![]()
Iets met: zoek de bordjes Schiphol Oost. *zoek* *speur* zoek* JA DAAR WOEHOE YEAHincl happy dans achter het stuur
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en bij Haarlem is het gewoon KUT![]()
Maar ik was op tijd en DW en ik hadden lol![]()
Iets met: zoek de bordjes Schiphol Oost. *zoek* *speur* zoek* JA DAAR WOEHOE YEAHincl happy dans achter het stuur
Ik moet zeggen dat ik me ook erger aan vooral de late avond/nacht spammers. Als je dat terug leest zie je alleen "hoi" "jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je dan eens namen noemt, worden die mensen het zich misschien bewust en kunnen ze er wat aan doen.
Zomaar een ideetje.
Volgende keer als Bart voor jou deur staat knal je gewoon de deur voor zijn neus dicht dat zal hem lerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft ons gewoon afgewezen he![]()
Ik heb me gisteren ook in slaap gehuild![]()
Zo leuk!!quote:
DW en ik doen aan fileautoflirten, zwaaien naar iedereen en geven handkusjes en we willen bart zn nummer op een papiertje schrijven en die dan doorgeven tijdens het flirtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
En die mensen naast jullie in de auto raar kijken zeker
Jah maarquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me ook erger aan vooral de late avond/nacht spammers. Als je dat terug leest zie je alleen "hoi" "jij" "omdat jij" enz staan.
En ook zij zijn al meerdere malen gewaarschuwd maar ze trekken zich er niks van aan
Ik erger me ook echt wel eens, maar het punt is dat volgens mij nu niemand meer weet wat wel en wat niet mag, ik zelf heb iig geen idee meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me ook erger aan vooral de late avond/nacht spammers. Als je dat terug leest zie je alleen "hoi" "jij" "omdat jij" enz staan.
En ook zij zijn al meerdere malen gewaarschuwd maar ze trekken zich er niks van aan
hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo leuk!!
[..]
DW en ik doen aan fileautoflirten, zwaaien naar iedereen en geven handkusjes en we willen bart zn nummer op een papiertje schrijven en die dan doorgeven tijdens het flirten![]()
En nu ga ik werken!!
Met een kaassoufflé?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:09 schreef Panda72 het volgende:
Collega vraagt net of wij tussen de middag patat gaan eten. En aangezien ik haar niet alleen wil laten gaan en ik natuurlijk zeer collegiaal ben heb ik jaaaaaaaaaahgezegd.
Ik denk dat ik ga voor frikandel speciaalquote:
Mits met curry, en geen ketchup.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor frikandel speciaal
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits met curry, en geen ketchup.
Die op een broodje, met mayoquote:
Is lekker met scherpe mosterdquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. *aait Myraela over haar bol*
Ziekjes?quote:
Jij hoef nog geen brilquote:
Haha oke, ik ben alweer klaar met werk. Nouja, vanavond moet ik weerquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
TopAan 't werk
En beetje fok tussendor
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HewIk zie bij jou geeneens een ui
?
Excusez moi NIJN natuurlijkquote:
Hehehe nee, zo vaak ga ik niet naar wedstrijden. Ik ben meer een thuissupporter omdat bier, frituur en vriendenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ga jij naar de wedstrijd tegen de Egels?
Kheb ff screen gemaakt:quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij doet het toch echt. Zie je bij meer mensen geen UI?
Nee, maar ik hoorde vanmorgen dat Ajax tegen de Eagles moet, en ik dacht misschien ga jij, minimeet enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe nee, zo vaak ga ik niet naar wedstrijden. Ik ben meer een thuissupporter omdat bier, frituur en vrienden
Jij wel dan?
Opties --> Weergave ---> 'voorkeur voor usericons omkeren?'quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb ff screen gemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet niks
Maar als ik naar je fobo ga zie ik 'm rechtsboven welKsnap er niks van, bij sommige andere mensen zie ik 't ook niet, maar bijv. bij Myraela, pwnijn en panda enzo zie ik 't wel
Die staat op 'nee' bij mij, zoals blijkbaar default is staat erachterquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Opties --> Weergave ---> 'voorkeur voor usericons omkeren?'
Waar staat bovenstaande optie op bij jou?
In Deventer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:40 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde vanmorgen dat Ajax tegen de Eagles moet, en ik dacht misschien ga jij, minimeet enzo![]()
Maar niet dus! To bad
En to-t ziens
Inderdaad. Zet die eens op 'Ja'quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die staat op 'nee' bij mij, zoals blijkbaar default is staat erachter
Hmm nee, ik zie bij de gebruikers waarvan ik 't net wel zag nogsteeds, maar bij jou ook nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet die eens op 'Ja'
Waarschijnlijk zie je dan opeens een hele stapel nieuwe UI's
Apartquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zie bij de gebruikers waarvan ik 't net wel zag nogsteeds, maar bij jou ook nog niet
Ik denk dat m'n pc dan gewoon gaar is, ik heb ff in de broncode gezocht van deze pagina naar:quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Apart
Die keuze op Ja zorgt er voor dat externe UI's als eerste getoond worden. Werkt bij bijna iedereen
Hm, en dan wel laten zien in het fotoboekquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n pc dan gewoon gaar is, ik heb ff in de broncode gezocht van deze pagina naar:
http://i48.tinypic.com/fooqoh.gif (Jouw ui)
Alleen hij vind niksKeiraar
Oki dan ga ik nog wel is sukkelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, en dan wel laten zien in het fotoboek
Zou het ook ff niet zo snel weten, sorry.
Heb je hem eigenlijk nooit gezien op het forum?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oki dan ga ik nog wel is sukkelenMisschien laad die hier diverse dingen niet en als ik in nl weer ben wel :'0 Kzie wel
Ik denk dat die een lange dag te gemoed gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Oeh er is er hier toch een die strontsjagrijnig is. Of mijn collega en ik niet zo willen lachen want dat stoort.
En bedankt, hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb dit liedje in mijn hoofd![]()
Ik ben beertje Colargol.
Beertje dat kan zingen.
Trala do re mi fa sol.
Ik dans erbij het is te dol.
Ik beleef zoveel.
Lach en huil en leer en speel.
Met mijn Fluitefluit
blaas ik elk verhaaltje uit.
Twiet, twiet, twiet,
twiet, twiettwiet.
Kleutertjes nu opgelet.
Nu gaan we beginnen.
Tra-la do re mi fa sol.
Ik ben beertje Colargol
Extra lastigvallenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Oeh er is er hier toch een die strontsjagrijnig is. Of mijn collega en ik niet zo willen lachen want dat stoort.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat die een lange dag te gemoed gaat
Sorryquote:
Laat dat maar aan mij overquote:
Ik zeg ook altijd: waar gelachen wordt wordt niet gewerktquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Haha geeft niksquote:
IBTL Hoi Trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
En hoe gaat het met mijn spamsletjes?
dat heb je dan helemaal goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: waar gelachen wordt wordt niet gewerkt
Dan werk jij niet veelquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet opquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Ik werk hartstikke hardquote:
Daarom moet je op zoek gaan naar de perfecte mixquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet op
Nee dat hoeft van mij ook weer nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet op
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevondenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom moet je op zoek gaan naar de perfecte mix
Ik weet niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je hem eigenlijk nooit gezien op het forum?
Ik hier ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevonden
Woei, trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevonden
Oehh, op wiequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, ik ben een beetje verliefd
Maar je lacht ook heus welquote:
quote:
Huppelmutsquote:
NOES! Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, ik ben een beetje verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |