Bij een vriendin van me. Hun zusje is al doodgeredenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar is de mama poes ?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij een vriendin van me. Hun zusje is al doodgereden
Dat heeft die onderste met het blauwe riempje ook. Die wil niet geaaid worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Kleine kittens zijn altijd zo lief.
Alleen die van mij was bezeten door de duivel.
Wil ik hem aaien valt die me aan( wilde kat die is opgevangen en tam gemaakt )
Nu doet hij alleen eten en slapen, maar soms mag ik hem aaien
Ja die wil vast alleen maar vechten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heeft die onderste met het blauwe riempje ook. Die wil niet geaaid worden.
Nee ook niet zo, hij zit liever stil en alleen in een hoekje. En dan een enkele keer springt hij ineens op je schoot en gaat liggen slapen. Terwijl die andere niet zonder mensen kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die wil vast alleen maar vechten.
Zal wel minder worden als hij ouder is.
De tijd gaat snel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ook niet zo, hij zit liever stil en alleen in een hoekje. En dan een enkele keer springt hij ineens op je schoot en gaat liggen slapen. Terwijl die andere niet zonder mensen kan.![]()
In augustus zijn ze 3 jaar alweer.
Mwah, in het begin was het wel wennen voor ze denk ik, maar daarna vonden ze het normaal. Maar op een gegeven moment wisten ze hoe ze die dingen af moesten doen, dus nu dragen ze niks meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
Alleen die belletjes, zijn die niet verschrikkelijk irritant voor die diertjes?
Bij elke stap weer rinkel rinkel...
Ik doe mijn katten ook niks om hun nekquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou ze nooit om hebben gedaan. Maar goed, goed dat ze er nu af zijn.
En wat een schatjes
Het was eerst vooral om ze uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe mijn katten ook niks om hun nek
Ja ze lijken ook op elkaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was eerst vooral om ze uit elkaar te houden
Jaaa, makkelijk. De ene heeft een dikkere kop dan de ander. Maar toch is die met die dikke kop de lichtste van de twee. Dat zou je niet zeggen als je ze nu vergelijktquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ze lijken ook op elkaar
Nu lukt dat wel ?
Haha grappigquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa, makkelijk. De ene heeft een dikkere kop dan de ander. Maar toch is die met die dikke kop de lichtste van de twee. Dat zou je niet zeggen als je ze nu vergelijkt
omdatquote:
waaromquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Dan kunnen wij je troosten, zeggen dat het allemaal wel weer goedkomt en je ranja geven
ja die ken ik welquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:38 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet? "Komt wel goed, schatje"
ik heb nu in real-life week niet geschoren lookquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:37 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Hey TLK, we hebben allebei moustaches in onze ava's
in nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:38 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet? "Komt wel goed, schatje"
Welnee, laat ook zo'n mooie krulsnor staanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb nu in real-life week niet geschoren look![]()
Maar morgen is het net wat teveel dus moet alles eraf
Nee dat kan ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Welnee, laat ook zo'n mooie krulsnor staan
Spijtig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
baardje lukt wel enzo maar meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |