abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77359349
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:17 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Jazeker, het kan in een behoefte voorzien. Internetten bijvoorbeeld. Maar dan kan je niet tegelijk muziek luisteren . En je kan geen flash er op afspelen (gelukkig gebruikt maar 90+% van de mensen dat)
Die behoefte om te multitasken is helemaal niet zo groot als je denkt. Zeker niet in "mobiele" gebruikssituaties. Je kunt trouwens wel muziek luisteren en internetten meen ik.
pi_77359380
En al die autisten die dit gaan kopen ipv een netbook omdat er Apple op staat
pi_77359398
Het enige waar ik om teleurgesteld ben is dat er geen iLife 2010 is. Maar die moet er toch tegen februari/maart komen normaal?
graag verwijderen
pi_77359503
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Shoombak het volgende:
En al die autisten die dit gaan kopen ipv een netbook omdat er Apple op staat
Precies. En stel je dán voor hoe sneu het moet zijn om je diepgewortelde haat voor deze autisten te moeten verkondigen. Als een zware druk op de ketel. Dan zit er toch écht wat dwars.
graag verwijderen
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:23:03 #255
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_77359511
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die behoefte om te multitasken is helemaal niet zo groot als je denkt. Zeker niet in "mobiele" gebruikssituaties. Je kunt trouwens wel muziek luisteren en internetten meen ik.
Op mijn telefoon doe ik MINSTENS die twee dingen tegelijk. Daarbij staat er soms nog een mailtje open waar ik in typ, een smsje (niet van toepassing op dit ding maar goed). Ik denk dat de vraag er wel is.

Daarbij: geen flash . En het dan nog de BESTE manier van browsen durven te noemen
pi_77359527
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef fyah het volgende:
Het enige waar ik om teleurgesteld ben is dat er geen iLife 2010 is. Maar die moet er toch tegen februari/maart komen normaal?
WWDC is in maart toch? iPhone OS 4, iLife 2010?!
pi_77359587
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_77359595
WWDC slaat Apple dat voortaan niet over?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:25:10 #259
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_77359605
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef Shoombak het volgende:

[..]

kanker, dat is gewoon de meest autistische spelling van dat woord wat ik ook heb gezien
Dankje dat je het aanbied. Wil je het zelf ook even krijgen?

Ben blij dat jij hier wakker van ligt.

Ben zelf lekker druk bezig met een last-minute video project.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:25:26 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77359616
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef nelisb het volgende:
WWDC slaat Apple dat voortaan niet over?
Nee, dat is Macworld (normaal gesproken begin januari).
2000 light years from home
pi_77359698
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Op mijn telefoon doe ik MINSTENS die twee dingen tegelijk. Daarbij staat er soms nog een mailtje open waar ik in typ, een smsje (niet van toepassing op dit ding maar goed). Ik denk dat de vraag er wel is.

Daarbij: geen flash . En het dan nog de BESTE manier van browsen durven te noemen
Op basis van mijn ervaring kan ik zeggen dat de gemiddelde gebruiker dat niet doet. Op een iPad kun je ook mailtjes/websites hebben openstaan. Je kunt vrij snel switchen tussen applicaties.

In principe moeten alle websites zonder flash kunnen werken. Dat verschillende websites veel gebruik maken van flash maakt het nog niet een geschikte manier om websites te bouwen. Voor verschillende (web)applicaties is flash wél een geschikte techniek, alleen apple maakt gebruik van zijn eigen apps en appstore en wil dat gewoon zoveel mogelijk kunnen reguleren.
pi_77359720
quote:

[..]

Niet om het gebrek aan flash goed te praten, maar een internet zonder flash is wel degelijk een fijner internet HTML5 met AJAX dekt een aanzienlijk deel van de lading.
graag verwijderen
pi_77359765
Flash! Nog nooit gemist. Heb ClickToFlash geinstalleerd op alle machines hier in huis en voel maar zeer zelden de drang om op flash content te klikken...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:30:12 #264
136730 PiRANiA
pi_77359828
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Op basis van mijn ervaring kan ik zeggen dat de gemiddelde gebruiker dat niet doet. Op een iPad kun je ook mailtjes/websites hebben openstaan. Je kunt vrij snel switchen tussen applicaties.

In principe moeten alle websites zonder flash kunnen werken. Dat verschillende websites veel gebruik maken van flash maakt het nog niet een geschikte manier om websites te bouwen. Voor verschillende (web)applicaties is flash wél een geschikte techniek, alleen apple maakt gebruik van zijn eigen apps en appstore en wil dat gewoon zoveel mogelijk kunnen reguleren.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef fyah het volgende:

[..]

Niet om het gebrek aan flash goed te praten, maar een internet zonder flash is wel degelijk een fijner internet HTML5 met AJAX dekt een aanzienlijk deel van de lading.
Flash is tegenwoordig gewoon een must. Dat HTML5 een goede oplossing is ben ik het mee eens, maar dat is er gewoon nog niet (genoeg). Het ontbreken van flash zie ik dan ook als één van de grotere redenen dat dit ding geen complete webervaring levert.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 23:30:19 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77359831
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef Shoombak het volgende:

[..]

jij bent echt een bosmongool, dit is geen tablet, dit is een ipod
Trollen in een Apple-topic werkt niet..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:31:00 #266
136730 PiRANiA
pi_77359871
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef Jarno het volgende:
Flash! Nog nooit gemist. Heb ClickToFlash geinstalleerd op alle machines hier in huis en voel maar zeer zelden de drang om op flash content te klikken...
Dailymotion? Vimeo? Andere videosites? Muziekplayers? Bezoek je die nooit?
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 23:31:38 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77359902
Vimeo en DailyMotion kun je tegenwoordig op de iPhone al bekijken geloof ik...
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:31:49 #268
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77359910
quote:

[..]

Nogmaals, open staan is niet hetzelfde als multitasken. Als je een mailtje typt, naar safari gaat en wat rondsurft, tussendoor een sms begint en vervolgens weer terug gaat staat je mail gewoon open, safari staat daarna ook nog op de pagina waar deze stond en ook je smsje staat er gewoon als je terugkomt. Multitasken is dat je dingen echt tegelijkertijd doet. Muziek luisteren tijdens gebruik, behalve bellen uiteraard, gaat gewoon.

Dat is allemaal op een iPhone uiteraard, maar ik ga er van uit dat de iPad hetzelfde werkt.
quote:
Geen Flash is inderdaad wel vreemd. Goed, het is een wanproduct, maar het wordt nu eenmaal heel veel gebruikt en dan is het lastig als het niet ondersteund wordt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_77359914
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Youtube is gewoon raadpleegbaar met een iPhone.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:33:42 #270
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77359990
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef Jarno het volgende:
Nou ja, ik gebruik het zelf ook niet, maar het gaat hier om 'de markt' en momenteel gebruikt die markt flash. Voor de argeloze gebruiker is het toch vreemd als zijn favoriete website ineens dat 'plugin missing' icoontje laat zien. Het doet wel af aan de 'het werkt gewoon' ervaring die Apple graag promoot.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_77360012
Flash wordt tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar gebruikt in ads, dus zo erg mis ik het niet eens op bijvoorbeeld mijn iPhone.

Flash gaat er toch uit, HTML5 gaat het helemaal worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:34:17 #272
11697 Junkie
pi_77360022
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Vimeo is inderdaad een gemis, daar staat veel mooi spul op.
Maar ze werken nu aan een HTML5 versie van hun website. En ze hebben sinds kort een iPhoneOS website, en een deel van de library is daarop ook beschikbaar.
pi_77360028
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nogmaals, open staan is niet hetzelfde als multitasken. Als je een mailtje typt, naar safari gaat en wat rondsurft, tussendoor een sms begint en vervolgens weer terug gaat staat je mail gewoon open, safari staat daarna ook nog op de pagina waar deze stond en ook je smsje staat er gewoon als je terugkomt. Multitasken is dat je dingen echt tegelijkertijd doet. Muziek luisteren tijdens gebruik, behalve bellen uiteraard, gaat gewoon.

Dat is allemaal op een iPhone uiteraard, maar ik ga er van uit dat de iPad hetzelfde werkt.
[..]

Geen Flash is inderdaad wel vreemd. Goed, het is een wanproduct, maar het wordt nu eenmaal heel veel gebruikt en dan is het lastig als het niet ondersteund wordt.
Je legt het goed uit juist daarom is multitasken helemaal niet zo belangrijk in de realiteit.

De keuze om flash niet te ondersteunen is in mijn ogen logisch. Ze beschermen hiermee gewoon hun appstore en kunnen hiermee de kwaliteit van apps reguleren. Het is natuurlijk een beperking, maar in mijn ogen wel logisch verklaarbaar.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:35:03 #274
136730 PiRANiA
pi_77360060
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef no1uknow het volgende:
Flash wordt tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar gebruikt in ads, dus zo erg mis ik het niet eens op bijvoorbeeld mijn iPhone.

Flash gaat er toch uit, HTML5 gaat het helemaal worden.
Gaat nog wel even duren hoor. Minstens een half jaar. En ook na dat half jaar zou een duur apparaat als dit ook gewoon flash moeten ondersteunen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:35:59 #275
136730 PiRANiA
pi_77360116
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je legt het goed uit juist daarom is multitasken helemaal niet zo belangrijk in de realiteit.

De keuze om flash niet te ondersteunen is in mijn ogen logisch. Ze beschermen hiermee gewoon hun appstore en kunnen hiermee de kwaliteit van apps reguleren. Het is natuurlijk een beperking, maar in mijn ogen wel logisch verklaarbaar.
Dat beschermen van die appstore, vind je dat een pré? Ben je blij dat je 100% vast zit aan de keuzes van apple?
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 23:36:10 #276
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77360126
Flash is gewoon één van de kutste, ouderwetse, energieslurpende mediums om videocontent weer te geven. Zolang Adobe, zo lame blijft met het optimaliseren of het herschrijven van de App, zie ik eerder dat HTML5 en of Silverlight de markt overneemt..
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:36:54 #277
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77360163
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Vanuit hun bedrijfsstandpunt gezien inderdaad wel. Al is het alleen maar omdat ze het anders wel ondersteund hadden. Maar vanuit de gebruikerservaring gezien is het inderdaad, voor veel gebruikers, een vreemde 'waarom werkt dit niet?'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:37:56 #278
136730 PiRANiA
pi_77360205
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Flash is gewoon één van de kutste, ouderwetse, energieslurpende mediums om videocontent weer te geven. Zolang Adobe, zo lame blijft met het optimaliseren of het herschrijven van de App, zie ik eerder dat HTML5 en of Silverlight de markt overneemt..
HTML5 . Silverlight .
En je hebt 100% gelijk hoor. De markt is alleen (nog) niet zo.

Trouwens, het feit dat firefox HTML5 (youtube) niet gaat ondersteunen is een aardige tegenhouder van HTML5
pi_77360209
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Dat beschermen van die appstore, vind je dat een pré? Ben je blij dat je 100% vast zit aan de keuzes van apple?
Ja absoluut. In het begin stond het me heel erg tegen maar juist door de appstore heb je een centraal platform voor applicaties. Juist door deze regulatie kun je een stukje kwaliteit garanderen en oneigenlijk gebruik inperken. In mijn ogen moet veel content wel vrij (gratis) beschikbaar zijn .
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:39:24 #280
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77360274
quote:

[..]

Vergelijk de App Store eens met de beschikbare Apps voor Android / Windows Mobile / andere telefoons. Het is jammer dat er af en toe een App niet doorkomt inderdaad, maar in het geheel genomen ben ik blijer met het App Store-concept en -gemak dan met de op dit moment voor handen zijnde alternatieven, ja.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:39:31 #281
136730 PiRANiA
pi_77360284
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja absoluut. In het begin stond het me heel erg tegen maar juist door de appstore heb je een centraal platform voor applicaties. Juist door deze regulatie kun je een stukje kwaliteit garanderen en oneigenlijk gebruik inperken. In mijn ogen moet veel content wel vrij (gratis) beschikbaar zijn .
Toch merk je dat de vraag naar applicaties hier door vaak scheef loopt met wat apple toelaat. Terwijl de aanbieders van de apps waar vraag naar is een prima product kunnen bouwen. Ik bedoel dan bijvoorbeeld Google.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:41:39 #282
136730 PiRANiA
pi_77360375
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Vergelijk de App Store eens met de beschikbare Apps voor Android / Windows Mobile / andere telefoons. Het is jammer dat er af en toe een App niet doorkomt inderdaad, maar in het geheel genomen ben ik blijer met het App Store-concept en -gemak dan met de op dit moment voor handen zijnde alternatieven, ja.
De appstore is ook mooi hoor, vanwege het aanbod. Maar dat maakt het principe niet geweldig .
Android is sterk aan het groeien. Daar springen developpers nu ook erg op. Verder is het principe van repositories naar mijn idee ook prettig voor telefoons/tablests/pc's et cetera. Repositories is een bewezen techniek, goed controleerbaar, maar mensen zijn wel vrij (indien ze dat willen) om eigen programma's toe te voegen
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:41:57 #283
11697 Junkie
pi_77360385
T-Mobile Laptop Prepaid:
Max E4,50 / per dag / Download: tot 3,6 MBps & Upload: tot 384 Kbps./ FUP

Dit lijkt me nog steeds een goede deal, en ook op de iPad.
Of zullen ze met een nog toffere aanbieding komen?
pi_77360401
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Toch merk je dat de vraag naar applicaties hier door vaak scheef loopt met wat apple toelaat. Terwijl de aanbieders van de apps waar vraag naar is een prima product kunnen bouwen. Ik bedoel dan bijvoorbeeld Google.
Je hebt gelijk. Het kent natuurlijk ook zijn beperkingen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:42:29 #285
136730 PiRANiA
pi_77360403
Ik moet wel zeggen dat ik de iPad weer mooi op de markt gezet vind worden hoor. Knap werk. Misschien een wat onhandige naamkeuze, maar die rumoer van te voren
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:42:57 #286
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77360424
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Maar net zoals je gelijk hebt dat voor de gemiddelde gebruiker het ontbreken van Flash een vreemd gemis is, is voor diezelfde gemiddelde gebruiker het aanbod van de App Store ruim voldoende.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:43:04 #287
136730 PiRANiA
pi_77360431
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
T-Mobile Laptop Prepaid:

Ik dacht dat T-mobile kaarten er niet in konden? Of zou dat op de EU versies anders worden?
pi_77360445
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[..]

Flash is tegenwoordig gewoon een must. Dat HTML5 een goede oplossing is ben ik het mee eens, maar dat is er gewoon nog niet (genoeg). Het ontbreken van flash zie ik dan ook als één van de grotere redenen dat dit ding geen complete webervaring levert.
Mee eens, maar zou je het ook niet als volgt kunnen zien?

Flash is nu algemeen aanvaard en vrij vaak gebruikt. Toch zijn bijna alle "vaakbezochte" sites volledig opgebouwd zonder flash. De tijd dat iedereen Flash-elementen op zijn site wilde hebben keerde een beetje rond 2005. Meestal als er nu flash wordt gedaan is het vooral voor banners, speciale onderdelen of je hebt een club die liefst elke zin op de site laat in- en uitfaden.

De enige site die echt iedereen bezoekt, en waar flash belangrijk is, is youtube. Maar die willen van Flash af en hebben nu al HTML5 players in de beta staan. Werkt prima bij mij Er is dus al jaren een langzame beweging om zo weinig mogelijk flash te implementeren. Het blijft een apart framework tussen de rest van de website, het is meer gehassle om die onderdelen te updaten, erg stroef qua client-server, performance-hungry etc.

Met HTML5 en AJAX zijn de belangrijkste stappen gezet om HTML en daarmee het web al van zichzelf een stuk uit te breiden, voor developers. Zonder de nood aan een add-on als flash. Flash ontstond door het gebrek aan bepaalde features in JS/HTML/CSS.
graag verwijderen
pi_77360453
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Junkie het volgende:
T-Mobile Laptop Prepaid:

10-20 euro per maand is ongeveer het maximaal dat een consument wil betalen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:44:24 #290
11697 Junkie
pi_77360480
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik dacht dat T-mobile kaarten er niet in konden? Of zou dat op de EU versies anders worden?
Shit, zie dat nu ook.

Maar daar zal T-Mobile vast wel wat voor verzinnen. Maar hoop echt dat het rondt deze prijs blijft hangen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:45:58 #291
136730 PiRANiA
pi_77360538
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef fyah het volgende:

[..]

Mee eens, maar zou je het ook niet als volgt kunnen zien?

Flash is nu algemeen aanvaard en vrij vaak gebruikt. Toch zijn bijna alle "vaakbezochte" sites volledig opgebouwd zonder flash. De tijd dat iedereen Flash-elementen op zijn site wilde hebben keerde een beetje rond 2005. Meestal als er nu flash wordt gedaan is het vooral voor banners, speciale onderdelen of je hebt een club die liefst elke zin op de site laat in- en uitfaden.

De enige site die echt iedereen bezoekt, en waar flash belangrijk is, is youtube. Maar die willen van Flash af en hebben nu al HTML5 players in de beta staan. Werkt prima bij mij Er is dus al jaren een langzame beweging om zo weinig mogelijk flash te implementeren. Het blijft een apart framework tussen de rest van de website, het is meer gehassle om die onderdelen te updaten, erg stroef qua client-server, performance-hungry etc.

Met HTML5 en AJAX zijn de belangrijkste stappen gezet om HTML en daarmee het web al van zichzelf een stuk uit te breiden, voor developers. Zonder de nood aan een add-on als flash. Flash ontstond door het gebrek aan bepaalde features in JS/HTML/CSS.
Je hebt gelijk. Maar aan de andere kant houdt Mozilla/Firefox Youtube weer tegen.

Nu maar hopen dat dat H.264 er snel uit geschopt wordt en we naar een ECHT open standaard kunnen voor video
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:46:37 #292
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77360570
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

De appstore is ook mooi hoor, vanwege het aanbod. Maar dat maakt het principe niet geweldig .
Android is sterk aan het groeien. Daar springen developpers nu ook erg op. Verder is het principe van repositories naar mijn idee ook prettig voor telefoons/tablests/pc's et cetera. Repositories is een bewezen techniek, goed controleerbaar, maar mensen zijn wel vrij (indien ze dat willen) om eigen programma's toe te voegen
Natuurlijk, het heeft voor- en nadelen, maar de vraag was of we er blij mee waren en alles bij elkaar ben ik er inderdaad blij mee

Overigens is bij de ontwikkeling van Android ook erg goed naar de App Store gekeken. Dat bedoel ik niet als 'Apple is zielig want ze kopieren alles van de iPhone', maar laat zien dat het wel degelijk een bijzonder principe was bij de lancering. Kijk eens naar de smartphone-applicatiemarkt vóór de App Store kwam..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:46:43 #293
136730 PiRANiA
pi_77360574
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

10-20 euro per maand is ongeveer het maximaal dat een consument wil betalen.
In Amerika is het $30 dacht ik voor data. Vind ik vrij prijzig, Dat komt nog naast je normale internet en mobiele abo
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 23:48:02 #294
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77360614
Sowieso moet heel dat micro-sim nog door de telecombedrijven geadopteerd worden..
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:48:05 #295
136730 PiRANiA
pi_77360618
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Natuurlijk, het heeft voor- en nadelen, maar de vraag was of we er blij mee waren en alles bij elkaar ben ik er inderdaad blij mee

Overigens is bij de ontwikkeling van Android ook erg goed naar de App Store gekeken. Dat bedoel ik niet als 'Apple is zielig want ze kopieren alles van de iPhone', maar laat zien dat het wel degelijk een bijzonder principe was bij de lancering. Kijk eens naar de smartphone-applicatiemarkt vóór de App Store kwam..
Het concept appstore gaat nog veel harder groeien. Dat kan ik je wel verzekeren . Alleen het begrip 'appstore' zegt natuurlijk niet zo veel. Het is hoe je er (qua moderatie) mee om gaat
pi_77360653
Je moet wel heel veel in de trein zitten om dat te willn betalen maandelijks.
Ik werk vanuit huis, die Keer dat ik onderweg ben voor mijn werk red ik het wel met mijn iPhone.
3G voegt niet echt iets toe voor mij, wifi is genoeg voor thuis en BV met vakanties.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:48:57 #297
136730 PiRANiA
pi_77360655
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sowieso moet heel dat micro-sim nog door de telecombedrijven geadopteerd worden..
Inderdaad . Inmiddels kan je met 25% van de grootte van een simkaart 1000x meer gegevens opslaan ofzo
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:49:47 #298
136730 PiRANiA
pi_77360685
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef nelisb het volgende:
Je moet wel heel veel in de trein zitten om dat te willn betalen maandelijks.
Ik werk vanuit huis, die Keer dat ik onderweg ben voor mijn werk red ik het wel met mijn iPhone.
3G voegt niet echt iets toe voor mij, wifi is genoeg voor thuis en BV met vakanties.
Daarbij, als je lang genoeg in de trein zit om dit ding fatsoenlijk te gebruiken, kan je net zo goed eventjes je laptop(je) pakken . Anders draag je 2 dingen mee
pi_77360713
quote:

[..]

Gaat nog wel even duren hoor. Minstens een half jaar. En ook na dat half jaar zou een duur apparaat als dit ook gewoon flash moeten ondersteunen.
ja of juist niet meer...
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:50:48 #300
136730 PiRANiA
pi_77360725
Zijn in dit topic ook mensen die van te voren al hadden bedacht hem te gaan kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')