Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef TwyLight het volgende:
250 mb trouwens! met een normale computer download ik 1 tb per maand
Ik ga in mei naar Chicagoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de iPad voorlopig US only is....
Want op een iPad ga je ook HD films downloaden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef TwyLight het volgende:
250 mb trouwens! met een normale computer download ik 1 tb per maand
Big fail dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.
reden te meer om door te sparen voor een macbookquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.
Behoorlijke tegenvaller, ook gezien de prijs. Heb zelf nog geen reden gezien waarom ik dat ding zou willen hebben.quote:
geïrriteerd dat je topic toestraks gesloten was?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want op een iPad ga je ook HD films downloaden.
Denk nou eens na. Sjees. Zitten we hier met LBO+ "studenten" ofzo..
Wat wil je er in godsnaam mee doen? Bellen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want op een iPad ga je ook HD films downloaden.
Denk nou eens na. Sjees. Zitten we hier met LBO+ "studenten" ofzo..
Ok, beter luisteren, het was niet $999,-.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Behoorlijke tegenvaller, ook gezien de prijs. Heb zelf nog geen reden gezien waarom ik dat ding zou willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |