Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef TwyLight het volgende:
250 mb trouwens! met een normale computer download ik 1 tb per maand
Ik ga in mei naar Chicagoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de iPad voorlopig US only is....
Want op een iPad ga je ook HD films downloaden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef TwyLight het volgende:
250 mb trouwens! met een normale computer download ik 1 tb per maand
Big fail dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.
reden te meer om door te sparen voor een macbookquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar je hebt op je iPad natuurlijk geen torrents en nieuwsgroepen want: App Store en geen normaal accessible filesystem.
Behoorlijke tegenvaller, ook gezien de prijs. Heb zelf nog geen reden gezien waarom ik dat ding zou willen hebben.quote:
geïrriteerd dat je topic toestraks gesloten was?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want op een iPad ga je ook HD films downloaden.
Denk nou eens na. Sjees. Zitten we hier met LBO+ "studenten" ofzo..
Wat wil je er in godsnaam mee doen? Bellen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, beter luisteren, het was niet $999,-.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Behoorlijke tegenvaller, ook gezien de prijs. Heb zelf nog geen reden gezien waarom ik dat ding zou willen hebben.
Streamen brengt juist een uitkomst, dan ben je ook snel klaar met je datalimiet. Ben nu zelf bezig met streaming-TV voor de iPhone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, geirriteerd door domme mensen die zogenaamd kritisch willen doen omdat ze denken dan intelligent over te komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
geïrriteerd dat je topic toestraks gesloten was?
Zonder 3G....quote:
Denk juist een goede prijsstelling, zal alleen vast de versie zonder 3G zijn maar daarvoor zijn weer abonnementen mogelijk.quote:
Om te patsen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Behoorlijke tegenvaller, ook gezien de prijs. Heb zelf nog geen reden gezien waarom ik dat ding zou willen hebben.
Waar slaat dat dan weer opquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, geirriteerd door domme mensen die zogenaamd kritisch willen doen omdat ze denken dan intelligent over te komen.
Jezusquote:
Zonder 3G? Vind ik wel...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Q. het volgende:
Niet eens zo'n heel slechte deal.
Dan ben je echt een fool for lifequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef maess het volgende:
the 3G version with 64 GB is JUST eighthundred and twentynine dollars
Abo kun je toch elk moment opzeggen? Dus zal wel de losse verkoopprijs zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef nelisb het volgende:
Nu de losse verkoopprijs?
Normaal ben ik best van de halfbloedjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JezusDat doe je toch niet. Dan koop je toch gewoon een macbook
Even doorsparen maar dan heb je tenminste iets volwaardigs en niet een halfbloedje
Je zit echt domme opmerkingen aan de lopende band te maken.quote:
Ach u kookt het uiteindelijk tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Binnen zestig dagen? Netjes. Dan kan ik ff rationaliseren.
+30 dagen voor de 3G modellen worldwide dus. 90 dagen dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Binnen zestig dagen? Netjes. Dan kan ik ff rationaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |