abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:18:10 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77343970
Het vorige deel: Het kleine babietjestopic [0-6 maanden] deel 18

Kleine babietjes

01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 93% gewijzigd door BE op 28-01-2010 11:48:56 ]
3!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:21:30 #2
95408 Incantrix
pi_77344072
Met als laatste.. Euhm.. Verhaallijnen?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
Nou. Ik zit er even goed doorheen hoor.
Fabian is heus een lieve baby, maar hij is gruwelijk veel wakker. Gisteren van 6.30 tot 19.00 met daar tussenin wat hazenslaapjes van 5 minuten. En alleen als bij mama op de borst ligt. Wat ik prima vind... maar het kan gewoon niet altijd. Hij moet soms ook even in de box liggen, of in bed. Maarnee. Het huis is dan te klein. Hij gaat dan huilen. Huilen. Huilen. En iklaat hem ook wel huilen, maar als hij wéér paars aanloopt, dan pak ik hem.
Meteen blij en stil.
En dan...dan valt hij in slaap, maar zodra ik hem wegleg, is hij binnen 10 tellen weer wakker.

Ik leg hem regelmatig aan, want ik kan helaas nog geen onderscheid maken tussen honger/verdriet. Hij eet dan goed. Maar..... dan valt hij weer in slaap. Leg ik hem weg. En weer, binnen 10 seconden wakker.
Dan blijft hij jammeren en jammeren tot ik hem weer aanleg. En.....weer hetzelfde verhaal.
Hij geeft ook soms eten terug, wellicht toch teveel gevoed?

En dan ... snachts dus ook. Hij slaapt dan gelukkig wel een paar uur achter elkaar (soms wel 6!!!!) maar... als hij wakker is... ben ik ruim anderhalf uur bezig om hem weer terug in slaap te krijgen in zn bak. Hij valt pas in slaap bij ons op bed en bij een van ons op de borst.

Ik ben echt helemaal aan het einde van mijn latijn. Nu al. EN hij is pas 5 wk. Het punt is. Ik wil met alle liefde 24 uur met hem op mn arm lopen, maar ik heb ook nog een lief meisje van 2 dat ook heel graag aandacht wil....

Nou.. moest het even van me afschrijven.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Xenia het volgende:
Claudia wat een ontzettend schattig filmpje
[..]

Gelukkig dat hij niet opgenomen hoeft te worden Karin. Heeft de dokter longetjes geluisterd en gekeken of hij niet uitgedroogd is enzo?

Hebben ze al eens een kweek gemaakt van Lars zijn ontlasting?

Ik kreeg vandaag de uitslag van de kweek en er is alweer helemaal niets gevonden. Zelfs geen virus. Vorige keer had ze drie weken diarree en toen was er ook al niets gevonden. Onbegrijpelijk vind ik het. Alle 10 de baby's uit haar groep van het kdv hebben het RS virus, maar ondanks dat en alle verschijnselen mag ik daar bij Xeentje niet vanuit gaan want er is niks in de kweek gevonden. [insert haaruitkoptreksmiley]

Ik heb helaas te vroeg gejuicht. Ze is weer erg aan het hoesten en waterdunne diarree.
Morgen gaan we sowieso naar het ziekenhuis voor de echo van haar heupjes (vanwege de stuitligging) en daarna meteen een afspraak met de kinderarts. Hopelijk kan die nu eens wat duidelijk geven over de uitslag van de kweek. Want geen geen pathogenen, geen bacterien en geen parasieten gevonden rijmt toch echt niet met koorts, verkoudheid, ontstoken oortjes, ontstoken keel, waterdunne diarree, niet willen drinken en enorm hoesten.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Moest ik vanochtend trouwens ook nog aan denken..

Lieve dames sorry, maar ik hrb nog steeds niet bijgelezen. Stef is echt ontzettend huilerig en is dan niet alleen aan het huilen, maar hij raakt ook echt verschrikkelijk van streek, gillen erbij, de hele rataplan Nu doet hij dat al sind hij zijn prikjes kreeg en daar weet ik het eigenlijk aan, maar ondertussen heeft hij weer een normale temperatuur en sinds we bij het CB waren doet hij nog iets anders dat ik nog nooit gezien heb bij hem: hij houdt zijn hoofd telkens scheef (dus zeg maar met zijn oor naar zijn schouder), zowel liggend als in zijn wipstoel en maxicosi.. Pas nu ik erover nadenk vraag ik me af of het niet met elkaar te maken heeft, dat enorme huilen en dat koppie scheef telkens. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Krampjes heeft hij volgens mij niet, dat dacht ik omdat ze dat op het CB hadden gezegd maar dit is anders volgens mij.. Ik weet echt ff niet wat ik ermee moet, hij is telkens zo gruwelijk overstuur, soms blijft hij erin en ademt hij niet meer en ik moet gewoon met hem meehuilen, het is zo zielig Help
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Beessie-Jen het volgende:

niet gelezen; sorry daarvoor en kom pas morgen weer online... ben helemaal gesloopt..
van8 al vanaf 3 uur wakker... (en nadien alleen liggen dommelen)
en verjaardag van zus gehad; 16:30 thuis, voeden, kolven, eten maken...
en nu zo eten; dan omkleden en op naar het ziekenhuis voor bijscholing....
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef huuphuup het volgende:
He Trix wat naar ik zou idd ook even de HA bellen. Wat naar.

En Xeentje toch arm dingetje. Zo sneu.

Even voor de goede orde, mijn meisje is verder niet ziek hoor, ze is alleen wat verkouden en snotterig enzo. En dat waren lief en ik ook de afgelopen week dus op zich is dat niet zo gek. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, vind het alleen voor haar zelf wel vervelend, ik vind verkouden zijn ook altijd irritant dus daarom
Ze schrok zich vanmiddag trouwens lam van een of ander speeltje waar geluid uit komt dikke pruillip enzo. Die gaat dus nog maar even in de doos met speelgoed-voor-later... En verder is ze zo leuk mijn meisje ze brabbelt en kraait zoveel. Wandelt het hele kleed over zonder te rollen En ik mag zo graag met haar knuffelen en aan haar haartjes ruiken en en en *zucht*
Sorry, hoop dat ik alles heb, Stef is weer aan het huilen, dagdag!
3!
pi_77344286
Incantrix, als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor, hij is nog zo klein, en je moedergevoel zegt vaak genoeg

Huup, je verhaaltje over je meis, mooi om te lezen. Overlopen van liefde voor je kind, een geweldig gevoel dat ze helemaal van jou is

Xenia, nou ja nog niet weer beter? en het leek de goede kant op te gaan..... fijn dat je naar de kinderarts kunt! ik heb het spul van vsm opgehaald... baat het niet dan schaadt het niet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77344315
whehe tvp en een modje die aan de klus kan met de OP

Trix het is de moeite waard om die foto's aan je fysio te laten zien, misschien kan er extra aandacht aan besteedt worden. Je kunt het eventueel ook voorleggen aan je huisarts. Amélie deed dat op een gegeven moment ook, dat trekken met dat hoofd. Was bij haar gewoon een hele sterke uiting van haar voorkeurshouding.

Hoewel het hier echt heel erg goed gaat met de voorkeur merk ik wel dat hij er nog steeds zit en dan vooral de komma of c-houding. Die zag ik laatst op een foto. *ff zoeken* gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze in bad ligt voornamelijk en dus 'gewichtsloos' is dan trekt ze haar lijfje nog wel erg in die C.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77344572
Trix Ik zou ook gewoon bellen hoor, zo de nacht in lijkt me ook niks en jij moet ook aan je rust proberen te komen, al is het maar iets. Wel rot om Stef zo te zien lijkt me...
Maar ook Minke ligt precies zo in de wippert... en op het voedingskussen... 's nachts in haar eigen bedje ligt ze wel gewoon recht.

Huup, wat heerlijk hoe je over Amelie typt... je geniet helemaal, ondanks de verkoudheid of wat dan ook. Top
pi_77344854
woh wat een lading badeendjes! cool!
pi_77345019
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
woh wat een lading badeendjes! cool!
is een set van 10 van die beestjes ofzo.
We hebben 3 van die sets gekregen als kraamkado's van verschillende mensen

wij zitten ruuuuim in de badbeestjes dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77346537
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:

wij zitten ruuuuim in de badbeestjes dus
Reageert Amélie er ook op?

Ivan is de touchpad van m'n laptop aan het ontdekken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77347683
Huup, herkenbaar. Met babyzwemmen trok Driekus ook weer extreem scheef terwijl ie het eigenlijk bijna kwijt is als ie uit het water is. En na de prikjes was het ook erger, hij voelt zich dan echt niet lekker.

Tjemig Xenia, morgen toch maar even navragen bij de arts hoor, want dit klinkt niet lekker. Er moet toch iets zijn zou je zeggen.
Lars niet opgenomen, dat is fijn. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

Wij hebben net een activity center opgehaald, gekocht op mp. En Driekus vind em leuk.
Oja, hier ook iemand het verzoek gehad om een geboortekaartje op te sturen? Ik kreeg em via pm. Ik moest meteen aan jou denken huup, heb dus ook nee gezegd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77347872
Badeendjes zijn cool! Heb er hier ook een aantal liggen vanuit de kraamkado's maar helaas geen bad...
quote:
[GEZ] Bad
Wij, een aantal gekleurde en gezellige badeendjes, zijn op zoek naar een goed bad om ons lekker te kunnen wassen. We vragen niet veel, slechts een beetje ruimte om ons heen is voldoende. Ben je geinteresseerd, dan kun je ons mailen. Alleen reacties met foto's worden serieus genomen maar op alle inzendingen wordt gereageerd.
Dus...
pi_77348199
Lijnloos
pi_77348956
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Reageert Amélie er ook op?

Ivan is de touchpad van m'n laptop aan het ontdekken.
ja ze reageert erop haha. In het begin niet hoor, keek ze eigenlijk alleen naar mijn gezicht of naar de lamp aan het plafond Eigenlijk meer naar de lamp dan naar mij
maar ze is nu steeds meer geinteresseerd in alles wat er om haar heen gebeurd en die beestjes zijn dikke pret als ze voorbij komen drijven. Pakken lukt nog niet zo goed want doordat ze haar handje erheen beweegt golft het water natuurlijk weer

Deze badbeestjes komen bij kruidvat weg trouwens en ze kosten geen kont. Van een van de gevers van t kraamkado begreep ik dat dit dé beestjes waren om te hebben omdat hier geen gaatje onderin zit waardoor er water in kan bleven staan dat dan viezig wordt enzo. Zit wat in vond ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77349039
Mef hahaha verstandig hoewel ik niet eens mn kaartje zelf opgestuurd had maar ach. ghehe

Lijnloos, je moet die badbeestjes gewoon bewaren joh! Gooi er eens eentje in de tummytub als Minke wat ouder is, of als je misschien zo'n bumbo heeft dan kan ze zitten als jij zelf doucht en dan heeft ze ook wat om mee te spelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77349169
badeendjes zijn zeker cool Roy heeft nu ook door dat er bij hem op het kamertje ook heel veel badeendjes hangen,staan enz enz

[ Bericht 40% gewijzigd door _Bar_ op 27-01-2010 20:36:04 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77351419
Haha, die Roy! Het ziet er zo frustrerend uit maar hij blijft volharden. Hij wordt er niet boos om en gaat dapper door.

Ik heb een trucje ontdekt om Ivan van buik naar rug te laten rollen. Ik leg hem op zijn buik onder de mobiel, maar dan net zodat hij schuin omhoog moet kijken om de beestjes te zien. Door de beweging die hij moet maken rolt hij om. Ik ben benieuwd of het morgen weer lukt,
pi_77351474
nou bij het boos worden stopte ik met filmen Claudia
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77352372
Haha, kreeg ook PM of ik m'n geboortjekaartje wil opsturen.

Mijn antwoord:
quote:
Hoi!

Bedankt voor je complimentje! Ivm onze privacy en eventuele ongewenste reclame, stuur ik ons kaartje echter niet naar onbekenden.

Sorry en veel plezier met je verzameling!
pi_77352767
Het doet me denken aan de tijd dat mijn vader piraat was en kaartjes spaarde van andere piraten. Na zijn overlijden kwam ik op zolder dozen vol met kaartjes tegen, en brieven waarin andere piraten hem verzochten om ook zijn kaartje op te sturen. Ik heb alle dozen weggepleurd.

Domme hobby. Ik begrijp sowieso weinig van verzamelwoede.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:13:20 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77352877
piraat?
in de haak.
pi_77352948
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het doet me denken aan de tijd dat mijn vader piraat was en kaartjes spaarde van andere piraten. Na zijn overlijden kwam ik op zolder dozen vol met kaartjes tegen, en brieven waarin andere piraten hem verzochten om ook zijn kaartje op te sturen. Ik heb alle dozen weggepleurd.

Domme hobby. Ik begrijp sowieso weinig van verzamelwoede.
Dat dus. Ik heb echt geprobeerd om het te begrijpen (reminds signature... ), maar het gaat er bij mij echt niet in.

Maar piraat? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Op de radio?
pi_77353428

Afijn, hij was een zendpiraat.
pi_77353592
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]

Afijn, hij was een zendpiraat.
Haha, grapjas!
pi_77353660
hahahha yaaaarrrr matey!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77354079
die toch leuker:

pi_77354266
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef WupWup het volgende:
die toch leuker:
[ afbeelding ]

Och ik zou toch heel wat over hebben voor een avondje op een eiland met hem

but whý is the rum gone?! 0.o

Mn meisje maakt zo'n herrie ze maakt er echt een sport van om op een zo laag mogelijke toon een soort klanken uit te stoten. en dan het liefst ook een beetje pfffffffffrt er tussendoor. Gek gebakje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:42:58 #26
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77354405
haha ik vond 't al lastig te rijmen; piraten die elkaars kaartjes sparen...
in de haak.
pi_77354733
Wow hadden jullie vandaag zin om heel veel te schrijven ofzo?

Huup badeendjes zonder gaatje zijn the best! Die andere worden na een tijdje soms zwart van binnen Maar het leuke van die met een gaatje is, dat je er water mee kan spuiten. Staat hier garant voor veel gekraai en gegil Net als een gietertje.

Roy wat goed zeg! Esmee probeerde gisteren ook te draaien toen we ons bedachten dat we haar best ook eens op haar buik konden leggen. Dat hadden we tot nu toe dus gewoon bijna nog niet gedaan... Nou ja mooi experiment dus want ook al oefenen ze het niet met buikliggen, toch proberen ze ooit eens te draaien

Amaranta wat je schrijft klinkt heel bekend hoor. Met 1 kindje vond ik het begin makkelijker dan met 2, maar op een andere manier. Bij het eerste kindje was ik onzekerder over... tsja alles eigenlijk en bij de 2e ben ik nu veel meer als een soort duizendpoot heen en weer aan het rennen en regelen terwijl ik ondertussen nog wat opdweil en afruim enzo. Maar na verloop van tijd had Esmee haar plekje gevonden en werd het huilen minder en toen was het ook beter om alles wat meer in elkaar te laten passen enzo.

Slapen jullie kindjes een beetje goed bij de opvang? Esmee slaapt daar maar zo'n anderhalf uur op een hele dag terwijl ze normaal thuis steeds zo'n anderhalf a 2 uur wakker is en dan 2 a 3 uur slaapt etc... Ze is echt doodop als ze thuiskomt en drinken gaat er ook niet geweldig. In totaal zo'n 300 ml gedronken vandaag terwijl ze in dezelfde tijd thuis normaal het dubbele drinkt.

O ja sollicitatie ging best goed, maar qua salaris zou ik er zo op achteruit gaan (zo'n 600 euro minder bruto per maand) dat ik er ernstig over nadenk om het niet te doen als ze het salaris niet bijstellen... Jammer want het is voor de rest echt een hele leuke baan
pi_77354759
Hmm, ik hoef geen van beide piraten... Nooit echt begrepen wat men in Johnny Depp ziet. Maar dat pmetje heb ik ook gehad, alleen nog niet geantwoord...

Jammer, kan het filmpje niet op mijn ifoon kijken morgen alsnog ff kijken naar Roy's rol kijken.

Nu lekker met mijn meisje op schoot op de bank knuffelen en tv kijken
pi_77355129
Stiemie, Driekus slaapt juist veel meer op het kdv.
Wij hebben hier straks Driekus ook enorm staan aanmoedigen toen ie bijna van buik naar rug ging, maar hij besloot uiteindelijk gewoon te blijven liggen.
Weer een tip over in bad gaan. Ga nooit met een hongerig jochie in bad. Eerst probeerde hij telkens uit het bad te drinken en vervolgens viel ie op mijn tepel aan. En ja, hij hapte zelfs aan (beter nog dan tijdens de bv want toen was een tepelhoedje hard nodig) en probeerde woest te drinken. En boos dat er niks kwam Ik kwam even niet meer bij, raar ventje van me. En we hebben het zwemmen net even op film gezet, hij geniet daar zo van.
pi_77356693
Niet veel bijgelezen, Wolf is veel wakker overdag

Incantrix, hoe is het nu met Stef??? Bah, klinkt wel een beetje zorgelijk hoor.Maar hopelijk was hij alleen maar een beetje ziekjes van de prikjes en is het alweer over nu.

Badeendjes Hier geen bad, dus 1 zielig badeendje die in de douche staat
Mefke met een kind dat aanvalt in bad maar een baby met volle buik in badje doen is ook weer niet handig,Wolf spuugde me een keer alles onder toen ik niet lang na een flesje hem in bad deed, uit badje haalde en net op het aankleedkussen had.

Boehoee ik heb niet eens een PM gehad van een lekkere piraat, Jack Sparrow mag altijd PMen hoor

Hier alles best, meneer is alleen niet zo van het slapen overdag, is veel wakker meestal vrolijk en soms gefrusteerd omdat zn handje zn speen er dan weer voor de 100e keer uitmept als hij net in de fase zit van wakker/slapende.
Toch maar eens dat langwerpige ding v Prenatal proberen dat een speentje beter op zn plek moet houden, ben benieuwd of dat wat is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77356964
Hmm nu ik lees over prikjes bedenk ik me ineens dat m'n kleine meiske morgen ook weer de sjaak is
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:37:18 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77357335
waar fok al niet goed voor is, stiemie.
in de haak.
pi_77357679
Ja handig he?
pi_77358022
trusten dames
ik ga morgen weer mijn best doen sociaal te doen enzo.. allemaal een dikke
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77364617
goedemorgen

@Amaranta: wat ontzettend lastig en frustrerend dat Fabian zoveel wakker is en dan huilt... kan me voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal kapot bent en het onwijs gaat frustreren.
Ik hoop dat het binnenkort een beetje makkelijker wordt...

@Trix: Ik hoop voor je dat het met Stef beter gaat vandaag? ben je nog naar een arts oid geweest? Klinkt allemaal erg vervelend... En het is zo moeilijk om te zien als je kleintje het zo zwaar heeft...

@Stiemie; wat vervelend dat Esmee op de opvang zo weinig drinkt...

@Stiemie; wat jammer dat het salaris tegenvalt als de baan je wel erg aanspreekt... en banen liggen niet echt voor het oprapen momenteel he? denk je dat er een klein beetje onderhandeling mogelijk is?

@HuupHuup; wat lijkt me dat lollig als je kindje zichzelf een beetje gaat horen... alleen snachts natuurlijk liever even niet...

@Ssserpente; dat verzoek kreeg ik ook; maar ga dr ook niet op in... Privacy enzo idd. (en stiekem geen zin in de moeite om een onbekend ons kaartje; die ook nog niet goedkoop was; op te sturen... ja ik weet het; dat is best erg...)

@Claudia; wat leuk dat Ivan het rollen onder de knie krijgt zo! ben benieuwd of je tructje blijft werken!

aaaaaaah Roy; kleine doorzetter!!!

hoe is het met de rest van de zieke kindjes hier??? hoop dat het allemaal een beetje aan het opknappen is???

Ik ben erg blij dat ik vandaag even geen verplichtingen heb.. (naja behalve het kraambezoek vanavond dan). moet even een dagje bijtanken... en dan is het al bijna weer weekend en is vriendlief ook lekker weer thuis. Gisteravond thema-avond op het werk gehad over Ethiek, en dat was errrrg vermoeiend, en geestelijk zwaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beessie-Jen op 28-01-2010 06:46:41 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77365700
Incantrix, hoe is het daar?
Leuk filmpje van Roy! Herkenbare moves.
Ivan aan de rol, leuk, ik vind het zo'n mooi kereltje he!
Irri Beessie, dat je in je verlof toch van die vermoeiende avonden moet bijwonen, bijtank ze vandaag.
Mef, leuk dat het zwemmen zo'n succes is! En dat aanhappen....hmmm dat had hij beter eerder kunnen bedenken!
Stiemie, dilemma's van het werk. Maar ik dacht dat je nu helemaal niet werkte?
Ssserpente, dat lijkt me een heel netjes antwoord. Ik zou het ook niet opsturen. Heb ook geen pm gehad gelukkig. Maar nu stond het kaartje van Lars ook niet in het topic, dus wie weet komt het daardoor.

Lars is al 12 uur koortsvrij!!!!!

Het lijkt de betere kant op te gaan!
Hij heeft ook niet eens de HELE nacht bij me gelegen, maar pas vanaf half 6.
En toen hij zijn oogjes vanmorgen open deed, en me aankeek kreeg ik meteen de allerliefste lach....smelt!

Hij is nu bij oma, en ik heb slaapdag dus DOEI!
pi_77365767
Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het vandaag met de zieke en verkouden kindjes? En met hun moeders?

Krijgen jullie ook alles wat jullie kind bv op het kdv oppikt? Ik heb in de drie weken dat Isabeau nu naar het kdv gaat twee verkoudheden (ik zit potdicht) en een buikgriep gehad. Kan nog een leuk eerste jaar worden

Vanmorgen naar het kdv geglibberd. Ik durfde Isabeau echt niet in de doek te doen en was uiteindelijk wel blij met de kinderwagen. Toch een beetje hetzelfde effect als achter een stoel schaatsen op de ijsbaan Het is hier echt spekglad!
pi_77365936
Incantrix, hoe is het?

Xenia, wat beroerd zeg dat ze zo door blijft sukkelen... hopelijk kan de kinderarts wat duidelijkheid geven .

Larsje, knap maar gauw op meneertje!

Andere zieke en of niet lekkere kindjes een dikke .
Iris is weer aardig opgeknapt en ligt nu op de koortjes van haar broek te sabbelen .
Fake it till you make it...
pi_77366023
Brr ik vond dat zo eng Sorbo dat geglibber succes! En idd, van lief's nicht hoor ik dat t kdv ook goed is voor háár weerstand

Karin slaap lekker wat fijn dat Lars koortsvrij is!! Dat is een jompeltje waard

Mijn meisje slaapt nog en heeft de hele nacht doorgeslapen en geen kik gegeven uiteraard werd ik wel iedere anderhalf uur ofzo half wakker om te luisteren en zulks Maar even snel wat dingetjes regelen nu ik er de tijd nog voor heb voor ze wakker word.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77366126
Ik heb geen PM gehad...dan vindt ze hem vast lelijk!

Beessie-Jen, ik las een artikeltje over fulltime kolven en dacht, dit moet ik even tegen BJ zeggen. Waarschijnlijk weet je het al maargoed, komtie.
HEt kwam er op neer dat ochtend melk anders van samenstelling is dan avondmelk. En dat als je kolft. Je op de afgekolfde melk ook het tijdstip zet, zodat je de ochtend melk 's ochtends geeft en de afgekolfde melk die je savonds hebt gekolfd ook 's avonds geeft.

Mefke (en andere dames uit de omeving Waalre), zondag a.s. is er een babybeurs in Waalre.
Met diverse workshops en draagconsulentes etc.
pi_77366134
Karin, fijn dat Lars koortsvrij is.
pi_77366163
Fabian is zowaar al 25 minuten aan het slapen! Hulde!
pi_77366247
poppejans, welk langwerpige ding van de prenatal die de speen op zn plaats houdt?
Ik ben gisteren overgestap op een ander merk speen (wat zwaarder dan difrax) nam ofzoiets? en die blijft best goed zitten!
pi_77366433
Hoe is het vannacht gegaan met Stef Icantrix? Hebben jullie de huisartsenpost nog gebeld?

Mefke hihi Driekus!!

Karin wat fijn dat Lars koortsvrij is!! En nou lekker bijslapen!

BJ ook lekker rustig aandoen vandaag he!

Ik kreeg ook een PM met de vraag of ik het geboortekaartje op wil sturen

Niels had gisteravond toch wat koorts/verhoging (38 graden) en wilde echt echt echt niet slapen zonder Puckababy, we zijn 2 uur bezig geweest maar hij bleef maar wakker. Toen heb ik toch maar zijn Puckababy aangetrokken met een heel dun katoenen dekentje erover en hij sliep direct Ik heb een aantal keer gevoeld maar hij voelde niet te warm gelukkig.

Ik word vrijwel iedere nacht wakker met een enorm pijnlijke ploftiet omdat Niels er 1 keer 6 uur tussen laat. Wel super dat hij dat kan maar mijn tieten vinden het wat minder Ik ben dan wel heel blij met mijn kolf
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77366535
Twinkly, lastig van die ploftiet. Maar volgens mij past je borst zich daar vanzelf aan aan na een paar dagen.
pi_77366608
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef amaranta het volgende:
Twinkly, lastig van die ploftiet. Maar volgens mij past je borst zich daar vanzelf aan aan na een paar dagen.
Ja, dat is ook telkens zo. Maar zodra dat zo is en de productie dus verminderd is gaat Niels overdag uit twee borsten drinken ipv een en reageren mijn borsten zo hyper daarop dat ik weer teveel melk aanmaak en de toeschietreflex weer veel te sterk is
De lactatiekundige komt zo, ik hoop dat ze hier ook een tip voor heeft.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77366866
ow wacht, ik was idd vergeten dat jij zo'n 'enorme' toeschiet reflex hebt.
Hoop dat de lactatiekundige tips heeft dan!
pi_77367148
Goeiemorgen allen!

Nijna, wat fijn dat het beter gaat met Iris... En koortjes van een broek sabbelen natuurlijk ook heeeeel lekker.
Trix, het is al gevraagd, maar toch: hoe is het vannacht gegaan? Is Stef een beetje opgeknapt of nog veel huilen?
Amaranta voor Fabian en het half uurtje slapen!
Twinkly, wat rot dat het weer zo'n moeite kostte om Niels in slaap te krijgen, maar fijn dat de Puckababy helpt! voor je ploftiet.
Sorbootje aan de glibber, bah! Irritant dat het nog zo glad is bij jullie... ik moest gisteren in het dorp ook mezelf en de kinderwagen goed vasthouden, hadden ze de afloop naar beneden toe van het parkeerdek niet gestrooid of iets, dus ook glijdend naar beneden...

BJ, lekker dat je vandaag een beetje kunt bij komen...
En Karin ook, slaap lekker meid, heb je verdiend en nodig!

Hier ook een snottebel in de wipper nu, ze snuift de boel flink aan elkaar... lekker verstopte neus maar toch stug door de neus blijven ademen... zo maar es wat otrivin erin schuiven en uitbaggeren die handel!
pi_77367512
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef amaranta het volgende:
poppejans, welk langwerpige ding van de prenatal die de speen op zn plaats houdt?
Ik ben gisteren overgestap op een ander merk speen (wat zwaarder dan difrax) nam ofzoiets? en die blijft best goed zitten!
Zo'n ding, dat zou ervoor moeten zorgen dat het minder snel uit het mondje valt, of als het eruit valt dat de baby dan zelf hem weer kan pakken met de mond

Incantrix, hoe is het?? Hoop toch niet dat je met een heel ziek mannetje zit...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77368003
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zo'n ding, dat zou ervoor moeten zorgen dat het minder snel uit het mondje valt, of als het eruit valt dat de baby dan zelf hem weer kan pakken met de mond

[ afbeelding ]

Incantrix, hoe is het?? Hoop toch niet dat je met een heel ziek mannetje zit...
Als het zou werken zou het een fenomenale uitvinding zijn! Maar ehm.. hoe werkt het?

Ik ben ook benieuwd hoe het met Stef is! En met Xeentje. Fijn dat het met Lars in ieder geval beter lijkt te gaan en dat Amélietje lekker doorgeslapen heeft. (Kan je moeder meteen even de stofzuiger door het huis halen en de was vouwen!) Ik hoop dat je wat hebt aan de tips van de lactatiekundige, Twinkly. Vervelend voor je dat je niet kan genieten van de lange ruk die Niels maakt. Ivan slaapt al 2 nachten ineens niet meer door. Maar ik heb hem vanochtend vroeg wel rollend weten te filmen! Woohoo! (Net toen hij een lelijke combo aan had natuurlijk.) Hij kan het al tot op z'n rug, maar hij werd deze keer tegengehouden door Donnie het konijn.

pi_77368112
Hahaha... Claudia, dat filmpje is echt geniaal, vooral ook met het applaus op de achtergrond
pi_77368464
Hallo dames en bijbehorende baby's, ik was jullie (expres) een beetje kwijt.
Jullie gaan ook zo hard, ben dan ook niet volledig bijgelezen

Toby is nu 5 maanden en is toch zo'n schatje
En als je het niet erg vindt dat hij overdag nooit langer dan een half uurtje slaapt (als hij niet in de draagdoek zit), veel wil worden vastgehouden, overdag veel drinkt en 's nachts vrijwel elke uur ook... dan is het echt een makkelijke baby

Over het algemeen kan ik er goed mee omgaan, maar het begint zo langzamerhand wel zwaar te worden op momenten dat ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit of als bijvoorbeeld Devin ziekjes is of veel negatieve aandacht gaat opeisen. Logisch ook, Toby is namelijk een hele blije en tevreden baby, maar voornamelijk als hij veel bij en op mama kan zitten.
Ik neem hem uiteraard niks kwalijk, de ene baby heeft nou eenmaal meer (lichamelijk) mama-contact nodig dan de ander en ik heb daar het volste begrip voor. Maar het is gewoon zo rot dat er nog zoveel stomme dingen moeten steeds (werk, huishouden) en leuke dingen zoals meer met Devin ondernemen en dat gaat gewoon niet altijd even lekker. Al is dat volgens mij iets dat voornamelijk in mijn hoofd steeds zorgt voor conflicten en schuldgevoelens. Nou jaa, fase zullen we maar zeggen...

Toby heeft het rollen van rug naar buik helemaal door en vindt dat zo leuk! Totdat hij weer terug naar zijn rug wil en dat niet lukt omdat zijn arm ertussen zit. En dan is het brullen
En hij is groot
Hij droeg gister een shirtje dat Devin aankreeg toen hij 7 maanden was en dat zat zelfs iets te krap! Hij vult zijn kleding dan ook mooi in de breedte.

edit: ik wil mijn post steeds deleten, ik vind het zo negatief en zeurderig overkomen Is niet de bedoeling en dat is het ook niet. Maar zo komt het waarschijnlijk wel op jullie over en dan ga ik mee daar weer duk over lopen maken en dat wil ik niet en eigenlijk is het gewoon zo'n ontzettend heerlijk ventje waar ik zo van geniet! En dat is echt zo en dan maken al die gebroken nachten ook niks meer uit, als ik hem zoals nu naast me zie liggen stralen en kletsen in de box

[ Bericht 2% gewijzigd door Kersjes op 28-01-2010 11:01:33 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_77369120
Kersjes, ik vind je helemaal niet negatief overkomen. Ik lees juist een verhaal van een moeder die geniet ondanks dat het allemaal heus niet makkelijk is en dat zal iedereen herkennen

Claudia, ik baal dat ik hier geen filmpjes kan bekijken. Zal thuis even kijken!
pi_77369967
Vraagje; is het normaal als je het hartje 'ziet' kloppen bovenop het hoofdje een beetje vooraan? Dat beweegt op het ritme van zn hart en er zit een deukje in Vind het heel eng! Hij is 4 maanden oud trouwens (oppaskindje).
pi_77370013
Heel normaal. Da's de fontanel
pi_77370145
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Heel normaal. Da's de fontanel
Dat ja. Het wordt pas eng als er géén deukje zit en er géén hartje klopt

En Kers, wat Sorbo zegt t klinkt helemaal niet negatief, je geniet juist en zoals ik je zag bij die meet met Innepin straal je dat ook enorm uit, het genieten van je moederschap
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77370187
Pff ja maar hij had nooit een deuk Ben bang dat ik het heb gedaan toen ik zijn truitje over zijn hoofd trok en druk zette bij het uittrekken zeg maar!! Kan dat kwaad? Hij reageert goed en ligt gewoon te spelen in de box maar zit me enorm druk te maken!
pi_77370223
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef heaven7 het volgende:
Vraagje; is het normaal als je het hartje 'ziet' kloppen bovenop het hoofdje een beetje vooraan? Dat beweegt op het ritme van zn hart en er zit een deukje in Vind het heel eng! Hij is 4 maanden oud trouwens (oppaskindje).
ja dat is normaal, dat is de fontanel.

Xeentje nog steeds ziek... hoop dat ze snel beter is. En ik zou ook idd de kinderarts vragen. Want het is vreemd dat alle kindertjes op het kdv RS hebben en Xeentje niet. Terwijl het heel besmettelijk is Sterkte

Dat speen vast houd ding heb ik gekregen als kraamkado. Maar nog nooit gebruikt. Zou niet weten wanneer ik het zou moeten gebruiken. Jamie heeft alleen een speen als hij slaapt. En ik vind het eng om hem daar mee te laten slapen. Hij draait zn hoofd veel, en ik neem aan dat ding niet mee draait... Dus ik snap het nut niet helemaal
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:57 #59
95408 Incantrix
pi_77370500
Goedemorgen lieverds Sorry dat ik me zo laat meld, ik ben even flink uitgeslapen en ben na de vroege én de late ochtendvoeding weer mijn bed ingedoken (met tussenpauzes voor een giller ). Ik had het denk ik even nodig, tegen de tijd dat lief gisteravond thuis was was Stef hélemaal bijgetrokken (écht, wat doe ik in vredesnaam verkeerd?), maar ik zat er even volledig doorheen. Echt, hoe doen mensen met huilbaby's dat? die van mij is 3 dagen niet te genieten en ik ga er al helemaal stuk op Heb gisteravond niet meer gebeld, hij was redelijk te pas en hij huilde wel veel, maar ging niet meer zo volledig door het lint als op de rest van de dag. Ook vanmorgen gaat het aardig, op een paar flinke gilbuien na gaat het goed en ongelooflijk maar waar: vanochtend in zijn wipstoeltje hield hij zijn koppie ineens wél weer rechtop. Schiet mij maar lek hoor, ik weet het niet meer. Met een kwartiertje heeft mijn huisarts wel telefonisch spreekuur en ik ga nog wel bellen, maar ben eerlijkgezegd wel blij dat de stress van de huisartsenpost me bespaard is gebleven, die heb ik nu wel vaak genoeg van binnen gezien

Nu ligt Stef compleet KO in zijn stoeltje (wel weer met zijn koppie opzij, net als daarstraks in de box), dus ik ga denk ik even douchen voor ik weer van de melkfabriek moet. Hopelijk heb ik daarna even de tijd om bij te lezen lieve lieverds Ik geloof dat ik me nu wel weer beter voel (op de gil-momenten na), misschien helpt dat ook wel bij Stef hoor. Als ik chill ben wordt hij vast ook sneller rustig. Ik heb mezelf getrakteerd op nieuwe lingerie om mezelf weer even niet mama, maar vróuw te voelen en dat kwam zonet binnen en ik ga vanmiddag naar de kapper voor het eerst in dik een jaar.. Dan heeft Stef weer even een new and improved mom en is hij vast ook weer zijn oude, lachende zelfje Vandaag heb ik in elk geval alweer meer lachjes gezien als gister en eergister bij elkaar
3!
pi_77370569
Sorry hoor maar ik hoef dus niet bang te zijn dat ik zn hersens of schedel ofzo beschadigd heb met uitkleden?
pi_77370647
Fijn dat het weer beter gaat Incantrix! En jezelf verwennen door wat leuks te kopen heb je wel verdiend hoor!
En schaam je niet, ik heb dat ook, al na 1 dag, als Wolf veel heeft gehuild dat ik helemaal kapot ben ik denk ook wel dat baby's dat aanvoelen ja, niet dat ik ook maar iets op hem afreageer, maar ik voel me dan wel algauw een beetje radeloos en moedeloos worden. Ik kan er ook vrij slecht tegen als hij langdurig huilt geloof ik maar dat is hier eigenlijk gelukkig ook vrijwel nooit
Ik heb dan ook diep en ZWAAR respect voor moeders met huilbaby's
pi_77370863
Incantrix, lekker even jezelf verwennen, wat goed
En fijn dat je mannetje weer kan lachen

En ik geniet ook zeker wel hoor, maar op sommige momenten voel ik me gewoon zo machteloos en in een hoekje gedreven... Maar daar kan Toby natuurlijk niks aan doen verder.

Martine, ik heb hier ook een kraamkado liggen waar ik niks mee doe. Leuk patent hoor, een neksteuntje voor een baby. Maar in de praktijk slechts een paar keer gebruikt bij Devin en bij Toby weleens mee in mijn handen gestaan om vervolgens toch dat ding maar weer weg te leggen. Ik vind het zo raar en het lijkt me juist allesbehalve comfy.
.... met gevoel voor drama....
pi_77371916
Goeiemorgen,

Arm Xeentje, het is bijna onbegrijpelijk dat er niks te vinden is. Heel veel sterkte en beterschap!

Incatrix, je zelf verwennen! Ik zou niet weten wat ik halen moet om mij zelf te verwennen!

Karin, Je hebt het al in de PM, maar wat fijn dat Lars koortsvrij is! En slaapze vandaag!

Mefke, ik moest hard lachen dat Driekus je borst aanviel! Ik gaf Rienk vanochtend een kusje op zn mond en spontaan zoog ie mn hele onderlip naar binnen om er verwoed op te gaan zuigen!

Beessie, doe je een beetje rustig aan? Je hebt het zwaar genoeg met al dat gekolf!

Claudia met je mooie knul Jammer dat hij niet meer doorslaapt.

En Twinkly, jammer dat je zo op ploffen staat als meneertje doorslaapt Ben benieuwd wat de lactatiekundige je vertellen kan straks!

Amaranta.. Ook zo zwaar

Lieve Kersjes, ik durf hier ook amper te posten omdat het altijd zo negatief klinkt en ook ik vind het zo zwaar en als ik dan lees dat anderen hier het nog veel zwaarder hebben durf ik haast ook niks meer te zeggen.. Het komt vast gauw goed, dat hou ik mij zelf ook voor! En bedankt voor de pakjes! Hij drinkt nog steeds slecht de fles en nu begin ik ook weer te twijfelen of ik wel over wil stappen, want hij drinkt nu al 3 dagen wel weer goed uit de borst Rare vent.

Dus tja. Ik vind het moeilijk om een baby te hebben. Rienk is nog steeds onrustig en druk. Maar hij kan zich zelf al steeds wat langer zelf vermaken en ook in de box kan hij nu soms wel even liggen. Hij lacht ook naar me! Heerlijk is dat! Dat maakt gelijk de hele dag weer goed.
Ook spuugt hij nog steeds super veel, maar met kleine boogjes ipv grote en kokhalst hij wel, maar ik weet nog steeds niet zeker of het nou reflux is of niet..
Zn neusje zit ook altijd vol met (harde) snot terwijl hij niet verkouden is.. ook piept en hapert zn neus ademhaling vaak, dus misschien kan ik straks even langs de kinderafdeling lopen als ik toch naar het ziekenhuis moet, (moet voor controle bij de gyn)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:30:59 #64
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77371979
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef heaven7 het volgende:
Sorry hoor maar ik hoef dus niet bang te zijn dat ik zn hersens of schedel ofzo beschadigd heb met uitkleden?
Het kan de ene keer soms wat dieper lijken dan de andere keer, geen idee waar dat mee te maken heeft? Misschien of ze te weinig gedronken hebben of zo? Dan liggen de ogen ook dieper in de kassen. Ik noem maar wat hoor Als het echt heel diep ingezonken is, dan is er wel wat ergers aan de hand, maar daar lijkt me nu geen sprake van?

Maar de fontanel beschadigen lukt overigens niet zomaar, dan moet je er echt hard op duwen... (ieuw naar idee), het lijkt kwetsbaarder dan het is werd mij altijd verteld op het consultatiebureau.
pi_77372039
quote:
Maak je geen zorgen! Het is echt heel normaal. Die 'deuk' is je gewoon nog nooit opgevallen, of valt nu meer op vanwege een bepaalde lichtval of zo. Wat de anderen al zeggen: het is het hartje dat klopt. Er lopen slagaderen in het hoofd, vandaar. Bij de ene baby kun je dat kloppen beter zien dan bij de andere baby.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:33:16 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77372060
@Vlindur, ik wil niks suggereren, maar zitten er allergieën bij jou in de familie? (ik vraag dit ivm het vele spugen, het hoeft geen oorzaak te zijn, maar het hoeft ook zeker niet altijd reflux te zijn)
pi_77372173
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Tan het volgende:
@Vlindur, ik wil niks suggereren, maar zitten er allergieën bij jou in de familie? (ik vraag dit ivm het vele spugen, het hoeft geen oorzaak te zijn, maar het hoeft ook zeker niet altijd reflux te zijn)
Nee, we zijn nergens allergisch voor. Niet in zijn familie en ook niet in de mijne.

Maar het klopt als kindjes niet complete voedingen horen terug te geven toch?
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:36:41 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77372178
quote:
nope! die fontanel zat er altijd al, je ziet hem gewoon nu pas voor het eerst

trix, fijn dat het beter gaat!

twinkly, wat zei de lk?

is lars nog steeds koortsvrij? ik doe iig een kleine jompel voor de 12u die koortsvrij zijn geweest!

v;indur, ik wilde al vragen hoe het ging, maar je hebt al gepost, zie ik! je leest voor heel veel mensen dat het na 3 mnd beter wordt. je bent echt niet de enige! ga je nog experimenteren met fv?

mijn meisje is zielig! ze heeft helemaal kapotte billetjes ze laat namelijk continue natte scheten, en daar is gewoon niet tegenop te verschonen, dus heeft ze contrinue poep in dr luier, met als gevolg kapotte billetjes. dus als je dan slaapt, en je doet een plasje, dan schrik je wakker van de pijn (dat prikt natuurlijk), kan je niet verder slapen, en raak je oververmoeid, en ga je heel veel brullen. je post-partum hormonale moeder gaat dan gezellig meejammeren altijd leuk en zeer constructief...
we hebben nu ook een keertje talkpoeder erop gedaan (PR wilde geen maizena ), kijken of dat helpt...

we hebben haar gisteravond open gelegd, vanmochtend weer een kwartier open gelegd, toen kwam er ineens wel een goede lading poep uit, itt die natte scheten steeds, en uiteraard een GROTE plas, maar ja, ik had de hoes er al afgehaald en alleen een paar hydrofielluiers in afwachting van het slagveld dat ze zou gaan maken bij deze vrijheid, dus er gaat zo weer een wit wasje aan.

ze zit nu in de doek, te slapen. ze wil ook steeds drinken, valt dan in slaap en wordt boos als ze wakker wordt omdat ik haar dan wegleg... dus in de doek, binnen 3sec sliep ze! (ik overdrijf echt niet! alles zat goed vastgesjord, ik loop 5 stappen knorde het)
dus nu lekker laten slapen, en dan weer een schone luier omdoen.

pfff, vanochtend heb ik een poepluier van Eli gedaan, ik dacht dat ik over mn nek zou gaan! dat ontwent snel!

verder gaat alles nog helemaal goed hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:40:17 #69
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77372297
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee, we zijn nergens allergisch voor. Niet in zijn familie en ook niet in de mijne.

Maar het klopt als kindjes niet complete voedingen horen terug te geven toch?
Nee, Dat is niet de bedoeling, al deed Jessai dit dus ook (ik snapte niet waar hij van groeide, want hij groeide wel al spuugde hij al zijn voedingen terug met grote kletterende golven). Het stopte toen ik zelf geen melk meer nam. Als ik ook maar iets met melk(producten) of lactose nam, dan ging hij weer spugen. Ik had permanent een emmer en dweil en stapels schone kleertjes in de woonkamer liggen en ik had geen spuugdoekje maar complete handdoeken over mijn schouder Na een half jaar was het spugen helemaal over en kon ik weer langzaam aan melkproducten opbouwen.
Vandaar dat ik dat vroeg over allergie. Dat het niet in de familie zit zegt niks, maar maakt de kans wel heel wat kleiner dat het bij jou speelt. Ik hoop dat je een oorzaak kunt vinden!
pi_77372552
Oh Icantrix, dat klinkt heel fijn! En ik zou voor je gemoedsrust inderdaad even gebruikmaken van het telefonisch spreekuur. (En probeer je niet te veel af te vragen of het nu aan jou ligt dat hij zo onrustig is of blijft. Baby's zijn nu eenmaal onvoorspelbaar en dat moet je je niet persoonlijk aantrekken. Ik voel me overdag ook beter dan 's avonds, bijvoorbeeld.)

Ik herken het doen van dingen om je even niet meer mama te voelen. Ook ik ben naar de kapper geweest en ik heb van de week nieuwe schoenen gekocht. (Ik heb allemaal leuke schoenen met verantwoorde hakken gekocht zodat ik veilig met hoge hakken én kind kan lopen. ) Vanochtend ben ik naar de winkel getrippeld en ik zag er fabulous uit. Héérlijk. Het was de eerste keer sinds maanden dat ik eens geen gympen aan had. En ik kreeg mijn winterjas ook nog eens dicht, haha.
pi_77372621
Zo, ff snel bijgelezen.

Trix, wij hadden afgelopen dagen ook een huilerig en humeurig ventje. Bij ons was heel duidelijk het 8 weken sprongetje te herkennen (8 +2,5 week te vroeg, klopt precies) Aangezien jij maar 1 dag na mij was uitgeteld, was Stef misschien ook aan het springen? Thomas is vandaag eindelijk weer een beetje zichzelf... Pfff, maar afgelopen dagen was niks goed, alleen maar huilen. Ik kreeg hem niet stil, terwijl het normaal een heel makkelijk mannetje is. Ook sliep hij 's nachts niet meer door, terwijl hij dat toch echt al bijna 2 weken wel deed... Ik ben helemaal gesloopt. Dus idd hulde voor mama's met huilbaby's, want ik ging er echt aan kapot afgelopen 3 dagen. (en dan voel ik me zoooo zwak... dat ik niet eens tegen een beetje gehuil kan...)

voor alle zieke beebs...
pi_77372719
ik wil ook winkelen! Maar ik zit nog 2 kilo boven mijn gewicht, dat zit allemaal op mijn heupen en buik, dus nieuwe broeken en truitjes kopen zit er voorlopig nog niet in...
Ik moet trouwens ook hoognodig naar de kapper (maar wanneer....??)
pi_77372731
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Kersjes het volgende:
En ik geniet ook zeker wel hoor, maar op sommige momenten voel ik me gewoon zo machteloos en in een hoekje gedreven... Maar daar kan Toby natuurlijk niks aan doen verder.
Het is zo goed dat je daar gewoon over praat! Het is slopend als je zo opgeslokt wordt door je baby, hoe geweldig je hem ook vindt. Je zou niet de eerste zijn die daardoor afstevent op een depressie, dus blijft er vooral over praten! Dat vind ik zo fijn aan dit topic, dat de liefde van de postings afspat maar dat er ook gesproken wordt over onzekerheden en frustraties. Ze horen er allemaal bij.

Dat geldt ook voor jou, Vlindur.

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 28-01-2010 13:00:20 ]
pi_77372843
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
mijn meisje is zielig! ze heeft helemaal kapotte billetjes ze laat namelijk continue natte scheten, en daar is gewoon niet tegenop te verschonen, dus heeft ze contrinue poep in dr luier, met als gevolg kapotte billetjes. dus als je dan slaapt, en je doet een plasje, dan schrik je wakker van de pijn (dat prikt natuurlijk), kan je niet verder slapen, en raak je oververmoeid, en ga je heel veel brullen. je post-partum hormonale moeder gaat dan gezellig meejammeren altijd leuk en zeer constructief...
we hebben nu ook een keertje talkpoeder erop gedaan (PR wilde geen maizena ), kijken of dat helpt...
Dat had Xeentje ook laatst. Zo vreselijk rood, op sommige plekjes bloedde het gewoon. Maizena en talkpoeder hielpen niet, volgens mij omdat het geen smetplekjes zijn, maar echt stuk. Sudocreme hielp ook niet, maar Bepanthen hielp wel echt heel goed. Dat laat ook een beetje een beschermlaagje achter. En inderdaad zonder luier en broekje laten. We hebben haar de hele zondag zonder luier gelaten, overal van die Tena incontinentie luierdoekdingen neergelegd (die zaten in het kraampakket) en de volgende dag was het al een heel stuk minder.

Ik moet even heel erg jompelen. Xeentje's heupjes zijn helemaal goed Wat een opluchting! Het zit toch al die tijd in je achterhoofd, maar de echo liet hele mooie heupjes zien
Daarna meteen door naar de kinderarts. Die heeft haar helemaal gecheckt. Ze was weer zo dapper. De kinderarts ging eerst longetjes luisteren "voordat ik het niet meer kan horen omdat ze gaat huilen". Ik floepte er meteen uit "doet ze niet hoor". Kinderarts keek een beetje sceptisch, maar inderdaad, gedurende alle onderzoeken (beentjes trekken, armpjes trekken, etc) heeft mijn kleine meisje alleen maar lief gelachen
Het rommelt nog wat in haar longetjes, dus vandaar dat ze nog zo hoest. En ze blijkt ook een voorkeurshouding te hebben. Ik was helemaal verbaasd. Had er op het cb iedere keer als ik er was specifiek naar gevraagd en die zeiden altijd dat er niks te zien was. Maar dus toch. De kinderarts liet het ook zien en je kunt inderdaad best duidelijk zien dat er een schuine afvlakking op de achterkant van haar hoofdje zit. Dus we moeten voortaan ook andersom gaan verschonen en voeden enzo. Zal wel even wennen zijn.
Ik vroeg nog naar zo'n helmpje, maar daar doen ze in dit ziekenhuis niet aan. De kinderarts was er erg negatief over. Ze zei dat het voor het kindje heel erg vervelend is en dat het niet erg zinvol is omdat het het proces alleen een beetje versneld maar dat het zonder helmpje net zo goed weer goed komt.

Ik vroeg nog naar de kweek, dat daar niks gevonden was en dat is volgens haar heel normaal. RS virus wordt niet gevonden in de ontlasting maar in het speeksel......

Last but not least: het gaat vandaag echt beter! Gisteravond dronk ze ineens al 185 ml en vanmorgen 190! Super gewoon. Zeker omdat we er de afgelopen week soms maar met moeite 30 ml inkregen per voeding.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:58:09 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77372953
fijn, xeentje goedgekeurd!
wel bijzonder dat ze een kweek laten doen waar RS uberhaupt niet op te vinden is
balen van de voorkeurshouding. hopelijk trekt het snel weer recht!

thx voor de tip! we gaan bepanthen proberen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77373130
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken het doen van dingen om je even niet meer mama te voelen. Ook ik ben naar de kapper geweest en ik heb van de week nieuwe schoenen gekocht. (Ik heb allemaal leuke schoenen met verantwoorde hakken gekocht zodat ik veilig met hoge hakken én kind kan lopen. ) Vanochtend ben ik naar de winkel getrippeld en ik zag er fabulous uit. Héérlijk. Het was de eerste keer sinds maanden dat ik eens geen gympen aan had. En ik kreeg mijn winterjas ook nog eens dicht, haha.
Herkenbaar. Ik heb deze week ook voor het eerst weer hoge hakken aan. Eindelijk die gympen weer terug in de kast
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef DaviniaHR het volgende:
fijn, xeentje goedgekeurd!
wel bijzonder dat ze een kweek laten doen waar RS uberhaupt niet op te vinden is
balen van de voorkeurshouding. hopelijk trekt het snel weer recht!

thx voor de tip! we gaan bepanthen proberen!
Ja zo suf van die kweek. Je zou toch denken dat een huisarts zoiets wel weet...
Succes met de billetjes! Zo zielig, het doet ze echt heel pijn.

Vlindur succes straks in het ziekenhuis. Ik zou het sowieso even melden van die boogjes. Volgens mij is dat redelijk eenvoudig te verhelpen met medicijnen dacht ik. En scheelt jouw mannetje veel pijn.

Hoe gaat het met mini-sproetje?

Kersjes
pi_77373136
Maar het 'goede' nieuws is dus dat het wel het RS virus zou kunnen zijn geweest, Xenia?

Fijn dat het verder weer goed lijkt te gaan! Merkwaardig dat het consultatiebureau de afplatting niet gezien heeft. En ik vind het ook wel raar om weer een andere mening over het helmpje te horen. Ik dacht juist dat kinderen geen last ervan lijken te hebben. En dat ding zal toch wel bewezen effectief zijn?
pi_77373170
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Nee, Dat is niet de bedoeling, al deed Jessai dit dus ook (ik snapte niet waar hij van groeide, want hij groeide wel al spuugde hij al zijn voedingen terug met grote kletterende golven). Het stopte toen ik zelf geen melk meer nam. Als ik ook maar iets met melk(producten) of lactose nam, dan ging hij weer spugen. Ik had permanent een emmer en dweil en stapels schone kleertjes in de woonkamer liggen en ik had geen spuugdoekje maar complete handdoeken over mijn schouder Na een half jaar was het spugen helemaal over en kon ik weer langzaam aan melkproducten opbouwen.
Vandaar dat ik dat vroeg over allergie. Dat het niet in de familie zit zegt niks, maar maakt de kans wel heel wat kleiner dat het bij jou speelt. Ik hoop dat je een oorzaak kunt vinden!
Hm, Ik hoop niet dat ik moet stoppen met mn melk.. Ik leef bijna op melk
(mn ontbijt is Milk&Fruit, bij de lunch chocomelk, koffie met (koffie)melk en 's avonds een pot thee (met melk, ik drink babythee)
Maar Rienk spuugt gelukkig niet alle voedingen, maar wel veel. Zometeen ook maar even vragen aan de arts dan)

En ik ben ook heel blij dat ik hier mn verhaal wel kwijt kan, maar het is bij mij bijna altijd negatief. Moet ook echt zeggen dat ik ook helemaal niet 'geniet' Ik vind het wel allemaal heel bijzonder en speciaal, zo'n kleine eigenste baby, maar ik kan niet wachten tot hij zelfstandiger zal worden, dit hele afhankelijke is gewoon zo moeilijk en onzeker..

Fijn dat het beter gaat met Xeen!
pi_77373242
Hoera voor Xeentje! En nu hopen dat jullie allebei rustig kunnen bijkomen nu!

Claudia, ik word sowieso af en toe stapelgek van al die uiteenlopende meningen die door allerlei verschillende personen en intstanties als waarheden worden verkondigd. Je moet zelf zó kritisch blijven!
pi_77373264
luierzalf van natusan (zit iets met zink in en laat een laagje achter) hielp hier als een speer toen Mirte haar billen zo kapot had!
pi_77373356
Vlindur, voel je niet bezwaard! Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik snap helemaal dat je je ei hier kwijt moet! Ik vond het tot een week of 8 eigenlijk ook vooral zwaar. Isabeau huilde soms wel acht uur op een dag.. stapel werd ik er van. Ik heb mijn woonplaats (klein dorpje ver van ouders en schoonouders) vervloekt in die tijd. Maar echt...het wordt alleen maar gemakkelijker! Als je mij toen had gezegd dat het zo snel beter zou worden zou ik het niet geloofd hebben...maar ik geniet nu met volle teugen!

pi_77373485
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het 'goede' nieuws is dus dat het wel het RS virus zou kunnen zijn geweest, Xenia?

Fijn dat het verder weer goed lijkt te gaan! Merkwaardig dat het consultatiebureau de afplatting niet gezien heeft. En ik vind het ook wel raar om weer een andere mening over het helmpje te horen. Ik dacht juist dat kinderen geen last ervan lijken te hebben. En dat ding zal toch wel bewezen effectief zijn?
Ja, het is bijna zeker RS geweest.

Ik was ook verbaasd over de reaktie van die kinderarts toen ik naar zo'n helmpje vroeg. Ze was er echt zwaar negatief over. Maar haar uitleg klonk wel heel plausibel. Ze was zo negatief en zo stellig erover dat ik niet zo goed door durfde te vragen, hoewel ik wel meteen aan BE dacht. Het lijkt me als moeder al zo'n moeilijke beslissing om te kiezen voor zo'n helmpje, dus ik denk dat de houding van de specialisten ten opzichte van een helmpje ook wel vrij bepalend is in het beslissingstraject.
pi_77373810
Als ik een fijne specialist zou hebben zou ik daar vermoedelijk ook wel in meegaan, hoor. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe erg het is. Als het me niet lekker zou zitten zou ik teruggaan met een waslijst aan vragen na me zelf ingelezen te hebben via internet. Het zou namelijk kunnen dat leeftijd van het kind of plaats van de afplatting een rol spelen in de effectiviteit van een helmpje. (Ik zeg maar wat, want ik heb er absoluut geen verstand van.) Het is aan de specialist om mij uit te leggen waarom de gekozen behandeling (of gebrek aan behandeling) het beste is. Die stelligheid is aan de ene kant heel fijn (hey, die specialist weet waar hij het over heeft) maar iemand kan je er ook de mond mee snoeren waardoor je met een onbevredigd gevoel achterblijft.
pi_77373840
Vlinder, het is wel herkenbaar hoor! En ik vindt het nu makkelijker .
pi_77373985
Jeuj voor Xeentje! Fijn dat haar heupjes goed zijn en dat het zo beter gaat met haar. Wel raar van de voorkeurshouding inderdaad... maar goed, beter dat ze het nu zien en je er nog wat aan kan doen dan dat het te laat is.

voor Vlindur en Kersjes... natuurlijk mogen jullie hier posten, ook al is het "negatief". Ook dat zijn de dingen die we tegen komen bij de kleintjes ook al zijn het onze eigen gevoelens. Ik heb ook liever dat ik niks te klagen heb en alleen maar blijheid post, maar het helpt zo erg om van je af te kletsen soms... en wat iemand anders al zei, liever zo dan dat je thuis zit te malen in je eentje en jezelf een depressie inwerkt.

Oh Vlindur, ik had nog een vraagej voor je, laatst had je het erover dat Rienk allemaal pukkeltjes in zijn gezicht had... Sinds een paar dagen heeft Minke haar hele wang onder zitten en ik heb het idee dat het erg jeukt voor haar (ze schuurt na de voedingen en elke gelegenheid die ze krijgt heel erg met haar wangetjes over mijn schouder/spuugdoek). Ik heb effe een fotootje gemaakt, herken je dit? En zo ja, wat heb je toen gedaan, of ging het gewoon over?
pi_77374244
Dank jullie Fijn dat ik blijven mag

Lijnloos, ja zoiets heeft Rienk ook, beetje minder, maar wel over zn hele koppie en hals verdeeld. Ik heb er niks aangedaan. Ik moest vaseline kopen om het er op te smeren, maar heb het nog niet gedaan, maar Rienk lijkt er ook geen last van te hebben. Het is 'gewoon' babyacne, gaat vanzelf weer over!
pi_77374298
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef Lijnloos het volgende:

voor je ploftiet.

iets te visueel ingesteld denk ik

Ik snap wat je bedoelt Twinkly. Sinds de prikjes gisterochtend, komt Emma iedere 3 uur (ipv 2 uur) en dat betekent dus ineens 2 uur extra voordat elke borst geleegd wordt: au. En kolven zonder tsr werkt niet he Ik heb d'r vanochtend maar even extra aangelegd. Gevolg was een nat laken van de spuug Dat is 'm dus ook niet...

Ivan kan rollen
That reminds me, hoe lang duurt het ongeveer vanaf enthousiast proberen tot daadwerkelijk rollen? Emma probeert het namelijk ook heeeeel hard, maar d'r onderste arm ligt nog vreselijk in de weg (van rug naar buik)

Kersjes ik sluit me bij sorbo aan. Niks raars aan jouw post!

Xenia wat suf dat ze het verkeerde hebben gekweekt
pi_77374305
Oh mooi... ik had ook al dat vermoeden, maar dan laat ik het effe lekker zijn beloop... mocht het maandag nog niet weg zijn dan bel ik de ha wel. TNX Meid!
pi_77374444
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Lijnloos het volgende:
Oh mooi... ik had ook al dat vermoeden, maar dan laat ik het effe lekker zijn beloop... mocht het maandag nog niet weg zijn dan bel ik de ha wel. TNX Meid!
Rienk heeft het nog steeds hoor! Nu al ruim een week denk ik? Ze kunnen het soms heel lang hebben:
quote:
Wat is het?
Bij baby-acne zijn op de huid van de baby puistjes, vlekjes en bultjes zichtbaar, vooral in het gezicht.

Er zijn twee verschillende aandoeningen die het beeld van baby-acne kunnen geven. Beide aandoeningen komen regelmatig voor en gaan over het algemeen vanzelf over.

In enkele gevallen is behandeling noodzakelijk.

Erythema neonatorum toxicum (ENT)
Dertig tot zeventig procent van de kinderen maakt erythema neonatorum toxicum (ENT) door.
Het begint meestal enkele dagen na de geboorte en duurt ongeveer vijf tot zeven dagen. In een klein aantal gevallen houdt ENT maandenlang aan.

Acne neonatorum
Acne neonatorum betekent letterlijk vertaald acne (jeugdpuistjes) bij pasgeborenen. Het kan bij pasgeborenen voorkomen, maar soms ook nog op peuterleeftijd.
babyAcne

Ik heb de HA niet gebeld, maar was toen toevallig op het CB.
pi_77374759
Hier ook een gepukkeld babietje...

en wat posten jullie veel

Met mij en Leah gaat het prima. Ze slaapt veel en is heel makkelijk met alles. Huilt zelden, spuugt zelden. Ze slaapt overdag op haar kamertje en 's nachts in een ledikantje naast mij.
's avonds ligt ze vaak heerlijk op mijn borst bij mij op de bank. Echt genieten!!!!!

Het valt me wel op dat ze minder vaak drinkt nu. Ongeveer 5 of 6 voedingen. Daar moet ik erg aan wennen want ik zit nu dus steeds op haar te wachten.

Ik heb net voor het eerst electrisch gekolfd, na een voeding. De kolf bevalt wel goed (hoewel ik kolven an sich best vreselijk vind).
Leah heeft uit twee borsten gedronken (wel niet zo lang) en ik kolfde er nog 65 ml uit.
Ik weet verder niet of dit veel of weinig is.
pi_77374902
quote:

Hoe gaat het met mini-sproetje?

Lief dat je het vraagt! Gister weer een middag in het ziekenhuis geweest omdat ze amper dronk, weer onderzoek maar ze kunnen niets vinden dus uiteindelijk gelukkig weer naar huis. Ze was wel iets afgevallen maar verder doet ze het prima (behalve het drinken). Vandaag lijkt het drinken weer iets beter te gaan dus ik heb goede hoop!

Wat fijn dat het weer goed gaat met Xeentje!

Vlinder, ik heb ook vaak gedacht van pffffff het zou toch allemaal heel leuk zijn zo'n baby!! Maar even over Rienk. Mini sproetje was ook een onrustige drinker en had een beetje uitslag op haar gezicht en benen. Toen we over gingen op fv werd ze over haar hele lichaampje rood en nu blijkt ze dus heel erg waarschijnlijk koemelkallergie te hebben. Sinds ze dat dus niet meer krijgt is ze een heel stuk rustiger geworden. En manlief en ik hebben beide helemaal geen allergieen, ik had het dus ook nooit bedacht dat zij dit zou hebben. En wat Tan zei over dat spugen misschien is het dan dus toch zoiets?

Lilly, 65 ml na een voeding is een prima opbrengst hoor!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77375737
Lijnloos, Isabeau heeft ook babyacne gehad en ik heb toen van de HA een zalf op basis van vaseline (20% geloof ik) gekregen en het was binnen een paar dagen he-le-maal weg! Absoluut een aanrader. Cetomacrogol heet het even uit mijn hoofd (impressive he?!). Verder geen werkzame stoffen, houdt de huid gewoon zacht en keurig
pi_77376612
Hmm, ik zal het effe onthouden. We gaan morgenochtend voor een lang weekendje weg, maar dan bel ik maandag gewoon de ha, wellicht dat hij hetzelfde spul voorschrijft of kent. Tnx Sorbootje! En ja, Impressive!
pi_77376696
Hmm Fabian heeft dat voglens mij, die baby acne. Na het voeden heeft hij ook grote rode vlekken.
pi_77376732
edit: foutje
pi_77376966
Xeentje wat een opluchting, super
En dat van die kweek is echt
En nu weer lekker aansterken!

Tja en huilende baby's.....zo vervelend is dat. En of het nou om een huilbaby gaat of niet, het blijft een naar geluid als je er middenin zit. Maar we moeten het er maar mee doen. Er is mij ook weleens gevraagd hoe ik het volhield....ja wat voor keuze heb je? hoewel ik hem ook weleens uit het raam wilde kieperen uit ellende hoor Sterkte voor de mama's die er nu middenin zitten.....
Een jonge baby is niet alleen maar rozengeur en maneschijn zoals men weleens doet vermoeden. Het is gewoon buffelen....

Kersjes, het lijkt mij zwaar zo voor je, en Toby vraagt natuurlijk wel veel van je.
En hij wil alleen maar bij mama zijn? Papa kan het niet even overnemen? Voeden niet natuurlijk, maar knuffelen an sich...Knuffel voor jou...

Incantrix, gelukkig maar dat het erge gillen over is, kan je door merg en been gaan dan.
Ben benieuwd wat de huisarts verder zei. En dat je weer even lekker aan jezelf hebt gedacht: Good for you!

Claudia die er weer uitziet om door een ringetje te halen goed bezig.
En dat filmpje joh, ik moest echt hard lachen, eerst om het muziekje later om de rol-actie van Ivan. Lol

Lars zijn temp loopt een beetje op , maar nog niet dramatisch hoog, dus we hebben vast het ergste gehad . Hij was bij oma mooi aan het kletsen en aan het keuvelen vanmorgen.
Nu dat hoestje nog de deur uitwerken en weer goed gaan drinken (zijn spekkies op zijn billetjes zijn verdwenen )
Vanavond is weer babymassage, maar die skippen we maar.
Lijkt me nu niet zo'n handige actie.... en rs is ook nog eens besmettelijk, dus blijven we lekker thuis.

ik heb heerlijk geslapen vanmorgen...erg fijn even bijtanken!
pi_77377651
Bedankt voor jullie geruststellingen! Nee ik heb er niet keihard op gedrukt maar per ongeluk wel met mijn duim om z'n rompertje over zijn hoofd te trekken zeg maar, als jullie snappen wat ik bedoel.. Hij deukte ook gelijk weer uit zeg maar maar ik vind het echt eng Wat is 'te hard'? Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er niet bij stil heb gestaan dat dat gevoelige plekje PRECIES daar zit!!
pi_77377729
Heeft er vroeger iemand heel hard op jouw fonta Nee, aardig doen Sorbo

Je moet het echt héél bont gemaakt hebben wil je schade aangericht hebben. Nu geen zorgen meer maken!
pi_77378000
Waarom zo lullig? Ik beschouw het als een positief iets dat ik me zo druk maak om het welzijn van mijn oppaskindje
pi_77378023
Ik maakte een grapje!
pi_77378257
Ok
pi_77378744
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor jullie geruststellingen! Nee ik heb er niet keihard op gedrukt maar per ongeluk wel met mijn duim om z'n rompertje over zijn hoofd te trekken zeg maar, als jullie snappen wat ik bedoel.. Hij deukte ook gelijk weer uit zeg maar maar ik vind het echt eng Wat is 'te hard'? Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er niet bij stil heb gestaan dat dat gevoelige plekje PRECIES daar zit!!
No worries hoor echt. Ik heb ook altijd begrepen van mn kraam en van het cb dat je héél gericht en héél hard moet drukken wil je daar echt schade aanrichten. Er zit eerst nog een drie-laagse huid tussen en daaronder zit dus een heel stug dik vlies (het hersenvlies) daar kom je niet zomaar doorheen en je zult er ook geen schade mee aanrichten.
Ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')