abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:18:10 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77343970
Het vorige deel: Het kleine babietjestopic [0-6 maanden] deel 18

Kleine babietjes

01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 93% gewijzigd door BE op 28-01-2010 11:48:56 ]
3!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:21:30 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77344072
Met als laatste.. Euhm.. Verhaallijnen?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
Nou. Ik zit er even goed doorheen hoor.
Fabian is heus een lieve baby, maar hij is gruwelijk veel wakker. Gisteren van 6.30 tot 19.00 met daar tussenin wat hazenslaapjes van 5 minuten. En alleen als bij mama op de borst ligt. Wat ik prima vind... maar het kan gewoon niet altijd. Hij moet soms ook even in de box liggen, of in bed. Maarnee. Het huis is dan te klein. Hij gaat dan huilen. Huilen. Huilen. En iklaat hem ook wel huilen, maar als hij wéér paars aanloopt, dan pak ik hem.
Meteen blij en stil.
En dan...dan valt hij in slaap, maar zodra ik hem wegleg, is hij binnen 10 tellen weer wakker.

Ik leg hem regelmatig aan, want ik kan helaas nog geen onderscheid maken tussen honger/verdriet. Hij eet dan goed. Maar..... dan valt hij weer in slaap. Leg ik hem weg. En weer, binnen 10 seconden wakker.
Dan blijft hij jammeren en jammeren tot ik hem weer aanleg. En.....weer hetzelfde verhaal.
Hij geeft ook soms eten terug, wellicht toch teveel gevoed?

En dan ... snachts dus ook. Hij slaapt dan gelukkig wel een paar uur achter elkaar (soms wel 6!!!!) maar... als hij wakker is... ben ik ruim anderhalf uur bezig om hem weer terug in slaap te krijgen in zn bak. Hij valt pas in slaap bij ons op bed en bij een van ons op de borst.

Ik ben echt helemaal aan het einde van mijn latijn. Nu al. EN hij is pas 5 wk. Het punt is. Ik wil met alle liefde 24 uur met hem op mn arm lopen, maar ik heb ook nog een lief meisje van 2 dat ook heel graag aandacht wil....

Nou.. moest het even van me afschrijven.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Xenia het volgende:
Claudia wat een ontzettend schattig filmpje
[..]

Gelukkig dat hij niet opgenomen hoeft te worden Karin. Heeft de dokter longetjes geluisterd en gekeken of hij niet uitgedroogd is enzo?

Hebben ze al eens een kweek gemaakt van Lars zijn ontlasting?

Ik kreeg vandaag de uitslag van de kweek en er is alweer helemaal niets gevonden. Zelfs geen virus. Vorige keer had ze drie weken diarree en toen was er ook al niets gevonden. Onbegrijpelijk vind ik het. Alle 10 de baby's uit haar groep van het kdv hebben het RS virus, maar ondanks dat en alle verschijnselen mag ik daar bij Xeentje niet vanuit gaan want er is niks in de kweek gevonden. [insert haaruitkoptreksmiley]

Ik heb helaas te vroeg gejuicht. Ze is weer erg aan het hoesten en waterdunne diarree.
Morgen gaan we sowieso naar het ziekenhuis voor de echo van haar heupjes (vanwege de stuitligging) en daarna meteen een afspraak met de kinderarts. Hopelijk kan die nu eens wat duidelijk geven over de uitslag van de kweek. Want geen geen pathogenen, geen bacterien en geen parasieten gevonden rijmt toch echt niet met koorts, verkoudheid, ontstoken oortjes, ontstoken keel, waterdunne diarree, niet willen drinken en enorm hoesten.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Moest ik vanochtend trouwens ook nog aan denken..

Lieve dames sorry, maar ik hrb nog steeds niet bijgelezen. Stef is echt ontzettend huilerig en is dan niet alleen aan het huilen, maar hij raakt ook echt verschrikkelijk van streek, gillen erbij, de hele rataplan Nu doet hij dat al sind hij zijn prikjes kreeg en daar weet ik het eigenlijk aan, maar ondertussen heeft hij weer een normale temperatuur en sinds we bij het CB waren doet hij nog iets anders dat ik nog nooit gezien heb bij hem: hij houdt zijn hoofd telkens scheef (dus zeg maar met zijn oor naar zijn schouder), zowel liggend als in zijn wipstoel en maxicosi.. Pas nu ik erover nadenk vraag ik me af of het niet met elkaar te maken heeft, dat enorme huilen en dat koppie scheef telkens. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Krampjes heeft hij volgens mij niet, dat dacht ik omdat ze dat op het CB hadden gezegd maar dit is anders volgens mij.. Ik weet echt ff niet wat ik ermee moet, hij is telkens zo gruwelijk overstuur, soms blijft hij erin en ademt hij niet meer en ik moet gewoon met hem meehuilen, het is zo zielig Help
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef Beessie-Jen het volgende:

niet gelezen; sorry daarvoor en kom pas morgen weer online... ben helemaal gesloopt..
van8 al vanaf 3 uur wakker... (en nadien alleen liggen dommelen)
en verjaardag van zus gehad; 16:30 thuis, voeden, kolven, eten maken...
en nu zo eten; dan omkleden en op naar het ziekenhuis voor bijscholing....
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef huuphuup het volgende:
He Trix wat naar ik zou idd ook even de HA bellen. Wat naar.

En Xeentje toch arm dingetje. Zo sneu.

Even voor de goede orde, mijn meisje is verder niet ziek hoor, ze is alleen wat verkouden en snotterig enzo. En dat waren lief en ik ook de afgelopen week dus op zich is dat niet zo gek. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, vind het alleen voor haar zelf wel vervelend, ik vind verkouden zijn ook altijd irritant dus daarom
Ze schrok zich vanmiddag trouwens lam van een of ander speeltje waar geluid uit komt dikke pruillip enzo. Die gaat dus nog maar even in de doos met speelgoed-voor-later... En verder is ze zo leuk mijn meisje ze brabbelt en kraait zoveel. Wandelt het hele kleed over zonder te rollen En ik mag zo graag met haar knuffelen en aan haar haartjes ruiken en en en *zucht*
Sorry, hoop dat ik alles heb, Stef is weer aan het huilen, dagdag!
3!
pi_77344286
Incantrix, als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor, hij is nog zo klein, en je moedergevoel zegt vaak genoeg

Huup, je verhaaltje over je meis, mooi om te lezen. Overlopen van liefde voor je kind, een geweldig gevoel dat ze helemaal van jou is

Xenia, nou ja nog niet weer beter? en het leek de goede kant op te gaan..... fijn dat je naar de kinderarts kunt! ik heb het spul van vsm opgehaald... baat het niet dan schaadt het niet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77344315
whehe tvp en een modje die aan de klus kan met de OP

Trix het is de moeite waard om die foto's aan je fysio te laten zien, misschien kan er extra aandacht aan besteedt worden. Je kunt het eventueel ook voorleggen aan je huisarts. Amélie deed dat op een gegeven moment ook, dat trekken met dat hoofd. Was bij haar gewoon een hele sterke uiting van haar voorkeurshouding.

Hoewel het hier echt heel erg goed gaat met de voorkeur merk ik wel dat hij er nog steeds zit en dan vooral de komma of c-houding. Die zag ik laatst op een foto. *ff zoeken* gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze in bad ligt voornamelijk en dus 'gewichtsloos' is dan trekt ze haar lijfje nog wel erg in die C.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77344572
Trix Ik zou ook gewoon bellen hoor, zo de nacht in lijkt me ook niks en jij moet ook aan je rust proberen te komen, al is het maar iets. Wel rot om Stef zo te zien lijkt me...
Maar ook Minke ligt precies zo in de wippert... en op het voedingskussen... 's nachts in haar eigen bedje ligt ze wel gewoon recht.

Huup, wat heerlijk hoe je over Amelie typt... je geniet helemaal, ondanks de verkoudheid of wat dan ook. Top
pi_77344854
woh wat een lading badeendjes! cool!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77345019
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
woh wat een lading badeendjes! cool!
is een set van 10 van die beestjes ofzo.
We hebben 3 van die sets gekregen als kraamkado's van verschillende mensen

wij zitten ruuuuim in de badbeestjes dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77346537
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:

wij zitten ruuuuim in de badbeestjes dus
Reageert Amélie er ook op?

Ivan is de touchpad van m'n laptop aan het ontdekken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77347683
Huup, herkenbaar. Met babyzwemmen trok Driekus ook weer extreem scheef terwijl ie het eigenlijk bijna kwijt is als ie uit het water is. En na de prikjes was het ook erger, hij voelt zich dan echt niet lekker.

Tjemig Xenia, morgen toch maar even navragen bij de arts hoor, want dit klinkt niet lekker. Er moet toch iets zijn zou je zeggen.
Lars niet opgenomen, dat is fijn. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

Wij hebben net een activity center opgehaald, gekocht op mp. En Driekus vind em leuk.
Oja, hier ook iemand het verzoek gehad om een geboortekaartje op te sturen? Ik kreeg em via pm. Ik moest meteen aan jou denken huup, heb dus ook nee gezegd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77347872
Badeendjes zijn cool! Heb er hier ook een aantal liggen vanuit de kraamkado's maar helaas geen bad...
quote:
[GEZ] Bad
Wij, een aantal gekleurde en gezellige badeendjes, zijn op zoek naar een goed bad om ons lekker te kunnen wassen. We vragen niet veel, slechts een beetje ruimte om ons heen is voldoende. Ben je geinteresseerd, dan kun je ons mailen. Alleen reacties met foto's worden serieus genomen maar op alle inzendingen wordt gereageerd.
Dus...
pi_77348199
Lijnloos
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77348956
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Reageert Amélie er ook op?

Ivan is de touchpad van m'n laptop aan het ontdekken.
ja ze reageert erop haha. In het begin niet hoor, keek ze eigenlijk alleen naar mijn gezicht of naar de lamp aan het plafond Eigenlijk meer naar de lamp dan naar mij
maar ze is nu steeds meer geinteresseerd in alles wat er om haar heen gebeurd en die beestjes zijn dikke pret als ze voorbij komen drijven. Pakken lukt nog niet zo goed want doordat ze haar handje erheen beweegt golft het water natuurlijk weer

Deze badbeestjes komen bij kruidvat weg trouwens en ze kosten geen kont. Van een van de gevers van t kraamkado begreep ik dat dit dé beestjes waren om te hebben omdat hier geen gaatje onderin zit waardoor er water in kan bleven staan dat dan viezig wordt enzo. Zit wat in vond ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77349039
Mef hahaha verstandig hoewel ik niet eens mn kaartje zelf opgestuurd had maar ach. ghehe

Lijnloos, je moet die badbeestjes gewoon bewaren joh! Gooi er eens eentje in de tummytub als Minke wat ouder is, of als je misschien zo'n bumbo heeft dan kan ze zitten als jij zelf doucht en dan heeft ze ook wat om mee te spelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77349169
badeendjes zijn zeker cool Roy heeft nu ook door dat er bij hem op het kamertje ook heel veel badeendjes hangen,staan enz enz

[ Bericht 40% gewijzigd door _Bar_ op 27-01-2010 20:36:04 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77351419
Haha, die Roy! Het ziet er zo frustrerend uit maar hij blijft volharden. Hij wordt er niet boos om en gaat dapper door.

Ik heb een trucje ontdekt om Ivan van buik naar rug te laten rollen. Ik leg hem op zijn buik onder de mobiel, maar dan net zodat hij schuin omhoog moet kijken om de beestjes te zien. Door de beweging die hij moet maken rolt hij om. Ik ben benieuwd of het morgen weer lukt,
pi_77351474
nou bij het boos worden stopte ik met filmen Claudia
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77352372
Haha, kreeg ook PM of ik m'n geboortjekaartje wil opsturen.

Mijn antwoord:
quote:
Hoi!

Bedankt voor je complimentje! Ivm onze privacy en eventuele ongewenste reclame, stuur ik ons kaartje echter niet naar onbekenden.

Sorry en veel plezier met je verzameling!
pi_77352767
Het doet me denken aan de tijd dat mijn vader piraat was en kaartjes spaarde van andere piraten. Na zijn overlijden kwam ik op zolder dozen vol met kaartjes tegen, en brieven waarin andere piraten hem verzochten om ook zijn kaartje op te sturen. Ik heb alle dozen weggepleurd.

Domme hobby. Ik begrijp sowieso weinig van verzamelwoede.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:13:20 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77352877
piraat?
in de haak.
pi_77352948
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het doet me denken aan de tijd dat mijn vader piraat was en kaartjes spaarde van andere piraten. Na zijn overlijden kwam ik op zolder dozen vol met kaartjes tegen, en brieven waarin andere piraten hem verzochten om ook zijn kaartje op te sturen. Ik heb alle dozen weggepleurd.

Domme hobby. Ik begrijp sowieso weinig van verzamelwoede.
Dat dus. Ik heb echt geprobeerd om het te begrijpen (reminds signature... ), maar het gaat er bij mij echt niet in.

Maar piraat? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Op de radio?
pi_77353428

Afijn, hij was een zendpiraat.
pi_77353592
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]

Afijn, hij was een zendpiraat.
Haha, grapjas!
pi_77353660
hahahha yaaaarrrr matey!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77354079
die toch leuker:

pi_77354266
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef WupWup het volgende:
die toch leuker:
[ afbeelding ]

Och ik zou toch heel wat over hebben voor een avondje op een eiland met hem

but whý is the rum gone?! 0.o

Mn meisje maakt zo'n herrie ze maakt er echt een sport van om op een zo laag mogelijke toon een soort klanken uit te stoten. en dan het liefst ook een beetje pfffffffffrt er tussendoor. Gek gebakje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')