goedemorgen 

@Amaranta: wat ontzettend lastig en frustrerend dat Fabian zoveel wakker is en dan huilt... kan me voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal kapot bent en het onwijs gaat frustreren.
Ik hoop dat het binnenkort een beetje makkelijker wordt... 

@Trix: Ik hoop voor je dat het met Stef beter gaat vandaag? ben je nog naar een arts oid geweest? Klinkt allemaal erg vervelend... En het is zo moeilijk om te zien als je kleintje het zo zwaar heeft... 

@Stiemie; wat vervelend dat Esmee op de opvang zo weinig drinkt... 
@Stiemie; wat jammer dat het salaris tegenvalt als de baan je wel erg aanspreekt... en banen liggen niet echt voor het oprapen momenteel he? denk je dat er een klein beetje onderhandeling mogelijk is?@HuupHuup; wat lijkt me dat lollig als je kindje zichzelf een beetje gaat horen...  

alleen snachts natuurlijk liever even niet... 

@Ssserpente; dat verzoek kreeg ik ook; maar ga dr ook niet op in... Privacy enzo idd. (en stiekem geen zin in de moeite om een onbekend ons kaartje; die ook nog niet goedkoop was; op te sturen... 

ja ik weet het; dat is best erg...)
@Claudia; wat leuk dat Ivan het rollen onder de knie krijgt zo! ben benieuwd of je tructje blijft werken!  

aaaaaaah Roy; kleine doorzetter!!!  

hoe is het met de rest van de zieke kindjes hier??? hoop dat het allemaal een beetje aan het opknappen is???
Ik ben erg blij dat ik vandaag even geen verplichtingen heb.. (naja behalve het kraambezoek vanavond dan). moet even een dagje bijtanken... en dan is het al bijna weer weekend en is vriendlief ook lekker weer thuis. Gisteravond thema-avond op het werk gehad over Ethiek, en dat was errrrg vermoeiend, en geestelijk zwaar.  
[ Bericht 8% gewijzigd door Beessie-Jen op 28-01-2010 06:46:41 ]