abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77428256
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
Ik ben er zelf nog niet heel lang achter. En idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen) dat je er bijna niet meer onderuit kan. Vrienden van mij denken ook dat ik gek geworden ben, helemaal nu de tv weg is. Maar er zijn ook andere dingen waar ik mee zit, mijn auto bijv. Dus denk ik erover weg te gaan, een stuk land te kopen of huren en daar mijn eten zelf te gaan verbouwen en een ander soort leven op te bouwen dan ik hier heb of had. Ergens met lekker veel natuur. Of het beter is, weet ik niet, ik ben mijn mogelijkheden nog aan het onderzoeken. Suriname lijkt me bijvoorbeeld een goede mogelijkheid.....
Maar nu heb ik nog niet genoeg informatie van mijn mogelijkheden om een keuze te maken.
En ziet me vriend deze verandering ook niet zo zitten, dus hoe dat af zal lopen.....

Overigens is het volle maan vanavond was dat jullie ook al opgevallen?
Hebben die vrienden van je de kinderbescherming al gebeld?
pi_77428322
Zullen we weer ff wat minder kutopmerkingen naar elkaar gaan maken?
pi_77428385
Ik ben oprecht bezorgd, ze heeft aangegeven moeder te zijn.
pi_77428601
Laat me raden: HBO rechten. En toen kreeg je een hersenbeschadiging of werd je psychotisch en hebben ze je de laan uitgestuurd.

En dan daarachter die bloossmiley, ja inderdaad, jij lijkt me oprecht bezorgd.
pi_77428700
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef Evanti het volgende:
Laat me raden: HBO rechten. En toen kreeg je een hersenbeschadiging of werd je psychotisch en hebben ze je de laan uitgestuurd.

En dan daarachter die bloossmiley, ja inderdaad, jij lijkt me oprecht bezorgd.
Lief he
pi_77428808
Okee, het gebash ff achterwege laten, en goede zorgen kunnen ook via de PM ge-uit worden, mits oprecht.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:30:17 #257
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77428995
quote:
idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen)
Dankzij hoe deze maatschappij ingericht is, kun jij wel elke maand je geld ophalen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77429117
1984 - George Orwell
Regeren Vanuit Het Duister - Jim Marrs

Dit zijn 2 heel interessante boeken om lezen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:34:31 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_77429125
quote:
Ik ben er zelf nog niet heel lang achter. En idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen) dat je er bijna niet meer onderuit kan. Vrienden van mij denken ook dat ik gek geworden ben, helemaal nu de tv weg is. Maar er zijn ook andere dingen waar ik mee zit, mijn auto bijv. Dus denk ik erover weg te gaan, een stuk land te kopen of huren en daar mijn eten zelf te gaan verbouwen en een ander soort leven op te bouwen dan ik hier heb of had. Ergens met lekker veel natuur. Of het beter is, weet ik niet, ik ben mijn mogelijkheden nog aan het onderzoeken. Suriname lijkt me bijvoorbeeld een goede mogelijkheid.....
Maar nu heb ik nog niet genoeg informatie van mijn mogelijkheden om een keuze te maken.
En ziet me vriend deze verandering ook niet zo zitten, dus hoe dat af zal lopen.....

Dit vind ik een aparte opmerking. Nu twijfel ik.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:45:11 #260
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77429471
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:34 schreef Evanti het volgende:
1984 - George Orwell
Regeren Vanuit Het Duister - Jim Marrs

Dit zijn 2 heel interessante boeken om lezen.
De eerste is fictie. De tweede is van een gestoorde wannabe historicus.

En ik ben ook oprecht bezorgd.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77429736
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Liefde heeft altijd betrekking op iets anders. Jouw betoog lijdt aan begripsverwarring.
Hier kan ik weinig mee, kun je wat meer erop ingaan?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:27:52 #262
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77430945
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:04 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hebben die vrienden van je de kinderbescherming al gebeld?
Heb jij je tv al weggedaan?
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77430983
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Het laatste seizoen van Lost moet eerst af zijn. Wanneer doe jij je PC weg?
pi_77431016
New World Order dus..............gaan we daar weer ff op verder?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:31:14 #265
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77431052
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef heartz het volgende:
Heb jij je uitkering - die je van dat verachtelijke systeem krijgt - al opgezegd?
pi_77431071
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:30 schreef ToT het volgende:
New World Order dus..............gaan we daar weer ff op verder?
Denk je dat ze niet op internet zitten dan?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:10:16 #267
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77432535
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb jij je uitkering - die je van dat verachtelijke systeem krijgt - al opgezegd?
Heb jij je baan al opgezegd en een uitkering aangevraagd? Kunnen we samen strijden voor vrede

Tja levensonderhoud he, ik weinig keuze in dit systeem.
Ik zet me in voor vrede, belangrijker dan status in deze neppe maatschappij. Hoe en waarom heb ik al tig keer uitgelegd
Dat ik mogelijkheden zoek om onder dit systeem uit te komen, negeer je ook gewoon. En als je dezelfde dingen maar blijft herhalen wil ik je vriendelijk vragen om niet te reageren.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:11:40 #268
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77432586
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je leest niet he?
Als de opstand komt
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:12:22 #269
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77432614
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:11 schreef heartz het volgende:

[..]

Je leest niet he?
Als de opstand komt
Kun je lang wachten.

Ik zou die TV maar weer terughalen en YouTube afschaffen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:13:12 #270
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77432653
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

En wanneer eindigt dat?
Ik hou je eraan he, ik hoop jij ook
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 22:16:01 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_77432778
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:10 schreef heartz het volgende:

[..]

Heb jij je baan al opgezegd en een uitkering aangevraagd? Kunnen we samen strijden voor vrede

Ik zet me in voor vrede, belangrijker dan status in deze neppe maatschappij. Hoe en waarom heb ik al tig keer uitgelegd
Dat ik mogelijkheden zoek om onder dit systeem uit te komen, negeer je ook gewoon. En als je dezelfde dingen maar blijft herhalen wil ik je vriendelijk vragen om niet te reageren.
Ja maar lieve schat, je kunt nog zo idealistisch zijn maar ik neem aan dat je eet, en je kinderen ook, en dat jullie ook graag in een huis wonen. Hoe bekostig je dat dan? Met een uitkering die je van dit in jouw ogen verderfelijke 'systeem' ontvangt. Dus die zou je dan ook moeten weigeren als je serieus bent.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 22:20:15 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_77432974
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:10 schreef heartz het volgende:

[..]

En je poneert hier stellingen, dus daar mogen mensen op reageren. Dat weet je als je dit soort dingen schrijft. Dus JP heet het volste recht om daar -met respect- op te reageren.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:29:05 #273
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77433356
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja maar lieve schat, je kunt nog zo idealistisch zijn maar ik neem aan dat je eet, en je kinderen ook, en dat jullie ook graag in een huis wonen. Hoe bekostig je dat dan? Met een uitkering die je van dit in jouw ogen verderfelijke 'systeem' ontvangt. Dus die zou je dan ook moeten weigeren als je serieus bent.
Zoals ik al zei, ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
quote:

Je gooit niet zo 1,2,3 alles om. Het heeft tijd nodig. Ik ben mijn mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik heb ook niet alle antwoorden. Maar ik kan niet meer zo verder, dat weet ik zeker.
Als ik in het buitenland een stuk grond koop of huur, waar ik ook bijv. zelf kan eten te verbouwen (wat natuurlijk niet betekent dat je terug gaat naar de middeleeuwen) en me inzet voor vrede, zou ik al een stuk gelukkiger zijn. Heb ik ook geen uitkering nodig
Maar om de juiste stappen te zetten moet ik eerst mijn mogelijkheden kennen, anders kom ik er niet en terug kan ik ook niet meer.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 22:43:18 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_77433937
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef heartz het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
[..]

Je gooit niet zo 1,2,3 alles om. Het heeft tijd nodig. Ik ben mijn mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik heb ook niet alle antwoorden. Maar ik kan niet meer zo verder, dat weet ik zeker.
Als ik in het buitenland een stuk grond koop of huur, waar ik ook bijv. zelf kan eten te verbouwen (wat natuurlijk niet betekent dat je terug gaat naar de middeleeuwen) en me inzet voor vrede, zou ik al een stuk gelukkiger zijn. Heb ik ook geen uitkering nodig
Maar om de juiste stappen te zetten moet ik eerst mijn mogelijkheden kennen, anders kom ik er niet en terug kan ik ook niet meer.
Hoe wil je je concreet gaan inzetten voor de vrede? En voor welke vrede waar?
pi_77433970
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef heartz het volgende:

[..]

En wanneer eindigt dat?
Ik hou je eraan he, ik hoop jij ook
Tegen die tijd ben jij allang opgenomen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 22:45:29 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_77434016
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Tegen die tijd ben jij allang opgenomen.
Dit soort opmerkingen graag nalaten.
pi_77434039
Ik kan het niet laten...
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 22:46:47 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_77434061
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:46 schreef JohnLocke het volgende:
Ik kan het niet laten...
Toch maar proberen John .
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:01:05 #279
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77434626
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe wil je je concreet gaan inzetten voor de vrede? En voor welke vrede waar?
Dat weet ik nog niet precies.
Maar in Suriname zijn er dingen die ik kan doen qwa voorlichting of in het onderwijs en ik zou graag mijn tijd willen investeren in de kinderen en jongeren van Suriname. Met mijn diploma kom ik waarschijnlijk wel aan de bak en de taal is ook geen probleem Zuid- Amerika is sowieso een goede optie bijv. Argentinië of Venuzuela, mijn spaans is ook nog wel ok en dat kan ik nog altijd opkrikken.
En mijn vriend overhalen .
En zo ben ik de opties en mogelijkheden aan het bekijken..... en beetje bij beetje mijn leven aan het veranderen.
Daarnaast blijft de NWO natuurlijk een belangrijk stukje waar ik mij tegen wil verzetten, maar hoe precies weet ik nog niet.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 23:13:02 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_77435123
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies.
Maar in Suriname zijn er dingen die ik kan doen qwa voorlichting of in het onderwijs en ik zou graag mijn tijd willen investeren in de kinderen en jongeren van Suriname. Met mijn diploma kom ik waarschijnlijk wel aan de bak en de taal is ook geen probleem Zuid- Amerika is sowieso een goede optie bijv. Argentinië of Venuzuela, mijn spaans is ook nog wel ok en dat kan ik nog altijd opkrikken.
En mijn vriend overhalen .
En zo ben ik de opties en mogelijkheden aan het bekijken..... en beetje bij beetje mijn leven aan het veranderen.
Daarnaast blijft de NWO natuurlijk een belangrijk stukje waar ik mij tegen wil verzetten, maar hoe precies weet ik nog niet.
Okee, dus plannen genoeg.
Hier in Nederland kun je je oveigens ook inzetten voor kinderen en jongeren.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:41:42 #281
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77436242
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, dus plannen genoeg.
Hier in Nederland kun je je oveigens ook inzetten voor kinderen en jongeren.
Ik zou het niet kunnen betalen om hier een stuk grond te kopen en zelf eten te gaan verbouwen, dan zou ik denk ik boer(in) moeten worden ofzo.
In het buitenland gaat het makkelijker en er zijn zat plekken waar je ook nog echt natuur ziet ipv gebouwen en reclame. Daarnaast hebben ze naar mening daar meer hulp nodig dan hier. Alle maatschappelijk werkers, psychologen en sociale werkers die hier rondlopen, ik kan daar waarschijnlijk niet tegenop met mijn papieren.
Het verschil tussen arm en rijk is in die landen groter en er is daar ook veel onrechtvaardigheid.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 23:57:15 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_77436750
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen betalen om hier een stuk grond te kopen en zelf eten te gaan verbouwen, dan zou ik denk ik boer(in) moeten worden ofzo.
In het buitenland gaat het makkelijker en er zijn zat plekken waar je ook nog echt natuur ziet ipv gebouwen en reclame. Daarnaast hebben ze naar mening daar meer hulp nodig dan hier. Alle maatschappelijk werkers, psychologen en sociale werkers die hier rondlopen, ik kan daar waarschijnlijk niet tegenop met mijn papieren.
Het verschil tussen arm en rijk is in die landen groter en er is daar ook veel onrechtvaardigheid.
Laat maar Heartz, je hebt de boel in de maling lopen nemen en dat vind ik een misselijke streek. Temeer daar mensen zich daadwerkelijk zorgen om je maakten.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:22:17 #283
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77437597
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat maar Heartz, je hebt de boel in de maling lopen nemen en dat vind ik een misselijke streek. Temeer daar mensen zich daadwerkelijk zorgen om je maakten.
De New World Order is realiteit voor mij. Dus als mensen zich daar zorgen over maken, kunnen ze verder gaan. Maar ik heb liever dat ze de info die er geplaatst is tot zich nemen, het topic van Tolkien uiteraard uitgesloten, en wakker worden. De elite beheerst de wereld en wanneer deden ze dat niet?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:23:19 #284
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77439316
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Kun je lang wachten.

Ik zou die TV maar weer terughalen en YouTube afschaffen.
En waarom is het nieuws dat jij bekijkt betrouwbaarder dan YouTube?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:09:33 #285
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77446396
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef heartz het volgende:
En waarom is het nieuws dat jij bekijkt betrouwbaarder dan YouTube?
Omdat de mensen die bij 'het nieuws' werken bepaalde opleidingen hebben gedaan, waardoor ze bijvoorbeeld weten hoe deugdelijk onderzoek te verrichten.*

Elke idioot kan een filmpje op Youtube zetten.

En kom niet meteen aanzetten met censuur dit censuur dat, want ik heb vroeger zelf ook weleens dingen bij de media gedaan, dus ik weet er echt wel wat van. Of ben ik nu in jouw ogen ook zo'n fouterik die zich (onbewust?) de mond laat snoeren door het 'verachtelijke systeem' ?

* Hiermee wil ik overigens niet beweren dat alles wat in de media komt, de waarheid is, maar het is wel vele malen betrouwbaarder dan een vaag amateuristisch Youtube-filmpje.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:17:36 #286
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77446611
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Omdat de mensen die bij 'het nieuws' werken bepaalde opleidingen hebben gedaan, waardoor ze bijvoorbeeld weten hoe deugdelijk onderzoek te verrichten.*

En kom niet meteen aanzetten met censuur dit censuur dat, want ik heb vroeger zelf ook weleens dingen bij de media gedaan, dus ik weet er echt wel wat van. Of ben ik nu in jouw ogen ook zo'n fouterik die zich (onbewust?) de mond laat snoeren door het 'verachtelijke systeem' ?

* Hiermee wil ik overigens niet beweren dat alles wat in de media komt, de waarheid is, maar het is wel vele malen betrouwbaarder dan een vaag amateuristisch Youtube-filmpje.
Kranten leunen steeds meer op het ANP

Euhhhh... ohja joh?

Youtube is toch gewoon een videomedium?
Net als je in de bibliotheek ook romans en kinderboeken vindt, dus die onderscheidt en nieuwswaarde kan je toch zelf wel eventjes verifiëren als je ernaar kijkt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:30:10 #287
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77446920
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:17 schreef Ticker het volgende:
Net als je in de bibliotheek ook romans en kinderboeken vindt, dus die onderscheidt en nieuwswaarde kan je toch zelf wel eventjes verifiëren als je ernaar kijkt.
'Eventjes verifieren'...

Jij bent daar in elk geval sowieso best slecht in. Toen je een poging deed mijn identiteit te achterhalen en overtuigd was van wat je gevonden had , faalde je daar jammerlijk in .
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:36:45 #288
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77447085
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

'Eventjes verifieren'...

Jij bent daar in elk geval sowieso best slecht in. Toen je een poging deed mijn identiteit te achterhalen en overtuigd was van wat je gevonden had , faalde je daar jammerlijk in .
Sorry hoor, als je nu echt in waan gaat blijven dat Fok! draait om JoepiePoepie te achterhalen, faal je jammerlijk en leef je wat mij betreft een beetje in la-la land.
Volgens mij kan jij beter chat.nl gaan bezoeken en ben je meer opzoek naar een identiteit en aandacht dan een serieus forum gesprek.

Zit alweer te popelen op een van je geweldige topics, wat wordt de volgende?
"hebben geesten ook geurvreters nodig?"

De topic titels zijn altijd vreselijk van niveau, gelukkig zegt dat ook niets over het schaap in kwestie.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:37:38 #289
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77447109
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waarom is bijv het wtc incident betrouwbaarder als je het op tv ziet dan op YouTube (van iemand die daar aanwezig was)? Omdat er op het nieuws een uitleg bij komt? En filmpjes van Bin Laden?
quote:
YouTube is een website voor het kosteloos uploaden, bekijken en delen van videofilmpjes door gebruikers. Het motto van deze website is YouTube, Broadcast Yourself. De uploader kan de film voorzien van tags (trefwoorden) die een niet-hiërarchische classificering mogelijk maken (folksonomie). Deze site is opgericht in februari 2005 door drie voormalige medewerkers van PayPal. De website is momenteel eigendom van Google Inc..
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/YouTube

Nou wil ik natuurlijk niet zeggen dat alles op YouTube betrouwbaar is, maar echt niet zo onbetrouwbaar als jij bestempeld. Je kan zelfs een 'popsterretje' worden via YouTube.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:57:48 #290
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77447658
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:36 schreef Ticker het volgende:
Sorry hoor, als je nu echt in waan gaat blijven dat Fok! draait om JoepiePoepie te achterhalen, faal je jammerlijk en leef je wat mij betreft een beetje in la-la land.
Jij was degene die zonder aanleiding mijn identiteit in twijfel ging trekken (en *ahum* op 'onderzoek' uit ging en met de meest rare conclusies kwam aanzetten ). Ik heb je niet gevraagd om dat te doen en ik was niet in 'die waan' (zoals jij dat noemt ). Ik was juist hoogst verbaasd dat mensen die moeite gingen doen en dan ook nog eens met heel rare conclusies komen . Maar eigenlijk valt mijn verbazing achteraf ook mee, want ik ben er nu nog meer achter wat voor paranoide mensen hier soms posten .

Deze reactie was ook alleen maar om aan te geven dat het een feit is, dat niet iedereen in staat is om deugdelijk onderzoek te verrichten.

[ Bericht 4% gewijzigd door JoepiePoepie op 30-01-2010 14:06:23 ]
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:59:51 #291
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77447715
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef heartz het volgende:
Waarom is bijv het wtc incident betrouwbaarder als je het op tv ziet dan op YouTube (van iemand die daar aanwezig was)? Omdat er op het nieuws een uitleg bij komt? En filmpjes van Bin Laden?
Ik heb het hoofdzakelijk over de inelkaar geknutselde filmpjes die dingen gaan vergelijken die niks met elkaar te maken hebben. Als je zoekt, kun je namelijk overal verbanden in zien. Kijk maar eens om je heen .
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:09:02 #292
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77448006
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jij was degene die zonder aanleiding mijn identiteit in twijfel ging trekken (en *ahum* op 'onderzoek' uit ging en met de meest rare conclusies kwam aanzetten ). Ik heb je niet gevraagd om dat te doen en ik was niet in 'die waan' (zoals jij dat noemt ). Ik was juist hoogst verbaasd dat mensen die moeite gingen doen en dan ook nog eens met heel rare conclusies komen . Maar eigenlijk valt mijn verbazing achteraf ook mee, want ik ben er nu nog meer achter wat voor paranoide mensen hier soms posten .
Hoe kom je erbij dat ik geen aanleiding had om je nicknaam door google te halen?
Als ik het idee heb dat er een kleuter van Fok! een nieuwe account heeft aangemaakt speciaal om te trollen omdat het niveau van posten tegen de grens van een putdeksel aan zit, moet je mij niet komen klagen dat ik me afvraag of het serieus is. De schuld ligt dus bij je zelf, of eigenlijk je manier van redeneren in je bovenkamer. Wist ik veel dat er echt individuën (van jouw leeftijd) zijn die nog zo simpel redeneren.

Je hebt trouwens nu al 3x in 1 post staan, als je last hebt van onmacht moet je nog langer nadenken over je posts, maar mogelijk dat we dan 1 post per dag mogen verwachten.
D
pi_77448117
Ow give me a goddamned break people, laat het rusten!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:15:53 #294
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77448191
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:09 schreef Ticker het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik geen aanleiding had om je nicknaam door google te halen?
Als ik het idee heb dat er een kleuter van Fok! een nieuwe account heeft aangemaakt speciaal om te trollen omdat het niveau van posten tegen de grens van een putdeksel aan zit, moet je mij niet komen klagen dat ik me afvraag of het serieus is. De schuld ligt dus bij je zelf, of eigenlijk je manier van redeneren in je bovenkamer. Wist ik veel dat er echt individuën (van jouw leeftijd) zijn die nog zo simpel redeneren.

Je hebt trouwens nu al 3x in 1 post staan, als je last hebt van onmacht moet je nog langer nadenken over je posts, maar mogelijk dat we dan 1 post per dag mogen verwachten.
D
Misschien bevalt mij jouw manier en niveau van posten ook niet, maar mij maakt het dan niks uit of jij een man/vrouw/kind bent. En als jij zegt dat je een man bent, dan ga ik daarvanuit, blijkt later dat je een vrouw of kind bent, maakt mij dat ook niet uit, want ik vind die informatie totaal irrelevant.

Nogmaals:

Deze reactie was ook alleen maar om aan te geven dat het een feit is, dat niet iedereen in staat is om deugdelijk onderzoek te verrichten.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:16:57 #295
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77448217
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Ow give me a goddamned break people, laat het rusten!
Oh, moet die vent van 55 zich er ook weer tegenaan bemoeien hoor .
pi_77448288
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Misschien bevalt mij jouw manier en niveau van posten ook niet, maar mij maakt het dan niks uit of jij een man/vrouw/kind bent. En als jij zegt dat je een man bent, dan ga ik daarvanuit, blijkt later dat je een vrouw of kind bent, maakt mij dat ook niet uit, want ik vind die informatie totaal irrelevant.

Nogmaals:

En wtf heeft dit te maken met NWO? Nou, nou??
pi_77448360
Misschien moeten we telkens als de discussie rondom iemands identiteit weer naar voren komt, het topic maar gewoon sluiten!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:02:43 #298
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77451307
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef heartz het volgende:
Als wij, West-Europeanen, aan Amerika denken, zien we onmiddellijk een of ander serie voorbij onze ogen flitsen waar er een samenhangende familie in voorkomt, die rijk en zelfstandig is. Hopelijk beseffen we ook dat dit een totaal verwrongen beeld is van de echte situatie.
Het gebrek aan sociale zekerheden zoals pensioen, ziekenzorg, huisvesting en dergelijke zorgen ervoor dat de zwakkeren uit de boot vallen, en dat zij die arm geboren worden weinig kans maken iets te bereiken...
Het gevolg is dat er een grimmige gespannen sfeer heerst in de armere buurten waar ook de zwarten wonen (ghetto's).
De negerbevolking kreeg omwille van haar kleur nooit de kans op te klimmen op de sociale ladder, zodat het in de arme wijken steeds voller komt te zitten en geweld de kop opsteekt.

Ligt het niet in de Amerikaanse mentaliteit andere mensen, andere nationaliteiten te willen overheersen? Denken we hierbij maar aan de indianen, de communisten en tegenwoordig zelfs de hele wereldbevolking...

De economische welvaart van de dunne machthebbende laag van de bevolking heeft de samenleving in zijn geheel sterk beïnvloed, en zeker niet in de positieve zin. Het geld zit op een hoopje, zodat het de wet van de straat is die de wet van de staat overtreft.
Wanneer het in een levens gemeenschap niet goed draait, ligt het voor de hand dat zondebokken gezocht worden, en het is nu eenmaal het gemakkelijkst een onderdrukte groep van de bevolking als slachtoffer te kiezen.

De blijvende onverdraagzaamheid ten opzichte van mensen die andere culturen of denkbeelden hanteren is enkel een bewijs van de hypothese dat samenleven niet noodzakelijk medeleven inhoudt.
Onze hiërarchie is opgebouwd van een donkere, homoseksuele, niet-christelijke basis naar een perzikkleurige, heteroseksuele, wel-christelijke top…

Vandaag de dag heeft de Klan nog steeds haar doelstellingen niet bereikt om het blanke ras te beschermen tegen bezoedeling, ondanks haar vele gewelddadige ondernemingen die ingingen tegen de mensenrechten.
Ongehoorzaamheid is een verschijnsel dat onmogelijk kan verdwijnen zolang er verschillende denkbeelden en samenlevingsvormen blijven bestaan. In een kapitalistische maatschappij, als de onze, leiden financiële verschillen steevast tot een kloof, die vaak onoverbrugbaar is omdat geen van beide partijen de kracht (of de zin) heeft om de fundamenten voor een brug te leggen.
Met de steeds aangroeiende wereldbevolking in ons achterhoofd moeten we trouwens niet rekenen op een makkelijkere samenhang van verschillende soorten mensen. Toch is het onze morele plicht zelf de eerst stap te zetten naar een verdraagzamere samenleving. De Klanleden tonen met hun acties hoe kortzichtig ze zijn. Ze moeten klakkeloos aanvaarden wat de Imperial Wizzard hen opdraagt, en meestal bedrijven ze hun misdaden in groep om zo zelf buiten schot te kunnen blijven. Ze zijn immoreel, neem maar bijvoorbeeld het idee om drinkwatervoorraden te vergiftigen.
Het traditionele beeld van het ophangen en lastigvallen van negers is bijgevolg niet het enige dat ze aan onverantwoord gedrag vertonen.
Misschien kan iemandhier inhoudelijk op ingaan?
pi_77451601
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef heartz het volgende:

[..]

Het is niet netjes om zomaar iets te knippen en plakken en het neer te zetten als je eigen tekst. Vermeld dan ook de bron.

Ik vind de toon van het stukje in ieder geval overdreven. De KKK heeft nog maar een paar duizend actieve leden, dat waren er ooit miljoenen. Het stelt nauwelijks nog iets voor.
pi_77451998
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef heartz het volgende:

[..]

Moet deze niet in het KKK-topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')