Hebben die vrienden van je de kinderbescherming al gebeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
Ik ben er zelf nog niet heel lang achter. En idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen) dat je er bijna niet meer onderuit kan. Vrienden van mij denken ook dat ik gek geworden ben, helemaal nu de tv weg is. Maar er zijn ook andere dingen waar ik mee zit, mijn auto bijv. Dus denk ik erover weg te gaan, een stuk land te kopen of huren en daar mijn eten zelf te gaan verbouwen en een ander soort leven op te bouwen dan ik hier heb of had. Ergens met lekker veel natuur. Of het beter is, weet ik niet, ik ben mijn mogelijkheden nog aan het onderzoeken. Suriname lijkt me bijvoorbeeld een goede mogelijkheid.....
Maar nu heb ik nog niet genoeg informatie van mijn mogelijkheden om een keuze te maken.
En ziet me vriend deze verandering ook niet zo zitten, dus hoe dat af zal lopen.....![]()
Overigens is het volle maan vanavondwas dat jullie ook al opgevallen?
Lief hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef Evanti het volgende:
Laat me raden: HBO rechten. En toen kreeg je een hersenbeschadiging of werd je psychotisch en hebben ze je de laan uitgestuurd.
En dan daarachter die bloossmiley, ja inderdaad, jij lijkt me oprecht bezorgd.
Dankzij hoe deze maatschappij ingericht is, kun jij wel elke maand je geld ophalenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen)
Dit vind ik een aparte opmerking. Nu twijfel ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
Ik ben er zelf nog niet heel lang achter. En idd heb ik het moeilijk omdat de maatschappij nu zo ingericht is (door hen) dat je er bijna niet meer onderuit kan. Vrienden van mij denken ook dat ik gek geworden ben, helemaal nu de tv weg is. Maar er zijn ook andere dingen waar ik mee zit, mijn auto bijv. Dus denk ik erover weg te gaan, een stuk land te kopen of huren en daar mijn eten zelf te gaan verbouwen en een ander soort leven op te bouwen dan ik hier heb of had. Ergens met lekker veel natuur. Of het beter is, weet ik niet, ik ben mijn mogelijkheden nog aan het onderzoeken. Suriname lijkt me bijvoorbeeld een goede mogelijkheid.....
Maar nu heb ik nog niet genoeg informatie van mijn mogelijkheden om een keuze te maken.
En ziet me vriend deze verandering ook niet zo zitten, dus hoe dat af zal lopen.....![]()
De eerste is fictie. De tweede is van een gestoorde wannabe historicus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:34 schreef Evanti het volgende:
1984 - George Orwell
Regeren Vanuit Het Duister - Jim Marrs
Dit zijn 2 heel interessante boeken om lezen.
Hier kan ik weinig mee, kun je wat meer erop ingaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Liefde heeft altijd betrekking op iets anders. Jouw betoog lijdt aan begripsverwarring.
Heb jij je tv al weggedaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hebben die vrienden van je de kinderbescherming al gebeld?
Heb jij je uitkering - die je van dat verachtelijke systeem krijgt - al opgezegd?quote:
Denk je dat ze niet op internet zitten dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:30 schreef ToT het volgende:
New World Order dus..............gaan we daar weer ff op verder?
Heb jij je baan al opgezegd en een uitkering aangevraagd? Kunnen we samen strijden voor vredequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij je uitkering - die je van dat verachtelijke systeem krijgt - al opgezegd?
Je leest niet he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het laatste seizoen van Lost moet eerst af zijn. Wanneer doe jij je PC weg?
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Je leest niet he?
Als de opstand komt
En wanneer eindigt dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het laatste seizoen van Lost moet eerst af zijn. Wanneer doe jij je PC weg?
Ja maar lieve schat, je kunt nog zo idealistisch zijn maar ik neem aan dat je eet, en je kinderen ook, en dat jullie ook graag in een huis wonen. Hoe bekostig je dat dan? Met een uitkering die je van dit in jouw ogen verderfelijke 'systeem' ontvangt. Dus die zou je dan ook moeten weigeren als je serieus bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Heb jij je baan al opgezegd en een uitkering aangevraagd? Kunnen we samen strijden voor vrede![]()
Tja levensonderhoud he, ik weinig keuze in dit systeem.
Ik zet me in voor vrede, belangrijker dan status in deze neppe maatschappij. Hoe en waarom heb ik al tig keer uitgelegd
Dat ik mogelijkheden zoek om onder dit systeem uit te komen, negeer je ook gewoon. En als je dezelfde dingen maar blijft herhalen wil ik je vriendelijk vragen om niet te reageren.
En je poneert hier stellingen, dus daar mogen mensen op reageren. Dat weet je als je dit soort dingen schrijft. Dus JP heet het volste recht om daar -met respect- op te reageren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Heb jij je baan al opgezegd en een uitkering aangevraagd? Kunnen we samen strijden voor vrede![]()
Tja levensonderhoud he, ik weinig keuze in dit systeem.
Ik zet me in voor vrede, belangrijker dan status in deze neppe maatschappij. Hoe en waarom heb ik al tig keer uitgelegd
Dat ik mogelijkheden zoek om onder dit systeem uit te komen, negeer je ook gewoon. En als je dezelfde dingen maar blijft herhalen wil ik je vriendelijk vragen om niet te reageren.
Zoals ik al zei, ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, je kunt nog zo idealistisch zijn maar ik neem aan dat je eet, en je kinderen ook, en dat jullie ook graag in een huis wonen. Hoe bekostig je dat dan? Met een uitkering die je van dit in jouw ogen verderfelijke 'systeem' ontvangt. Dus die zou je dan ook moeten weigeren als je serieus bent.
Je gooit niet zo 1,2,3 alles om. Het heeft tijd nodig. Ik ben mijn mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik heb ook niet alle antwoorden. Maar ik kan niet meer zo verder, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
Hoe wil je je concreet gaan inzetten voor de vrede? En voor welke vrede waar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
[..]
Je gooit niet zo 1,2,3 alles om. Het heeft tijd nodig. Ik ben mijn mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik heb ook niet alle antwoorden. Maar ik kan niet meer zo verder, dat weet ik zeker.
Als ik in het buitenland een stuk grond koop of huur, waar ik ook bijv. zelf kan eten te verbouwen (wat natuurlijk niet betekent dat je terug gaat naar de middeleeuwen) en me inzet voor vrede, zou ik al een stuk gelukkiger zijn. Heb ik ook geen uitkering nodig![]()
Maar om de juiste stappen te zetten moet ik eerst mijn mogelijkheden kennen, anders kom ik er niet en terug kan ik ook niet meer.
Tegen die tijd ben jij allang opgenomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:13 schreef heartz het volgende:
[..]
En wanneer eindigt dat?
Ik hou je eraan he, ik hoop jij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |