Met die uitleg snap ik hem idd de westerse zal zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:46 schreef James1988 het volgende:
Een Aziatische manier van frustratie uiten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef Duvel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train
Gegoogled op "train service once a week".
Toch vet man, allemaal interessante excursiepuntjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Treinvervoer in Engeland is echt kapot
Als je een keertje een jaar over hebt, want al die losse treindienstjes rijden natuurlijk allemaal op zondagochtend om zeven uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch vet man, allemaal interessante excursiepuntjes
Ja precies. Je moet er toch niet aan DENKEN dat er iemand instapt zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een keertje een jaar over hebt, want al die losse treindienstjes rijden natuurlijk allemaal op zondagochtend om zeven uur.
Hee maar DAAR hoef je niet voor naar Engelandquote:A variant of the parliamentary train service is the 'permanent' replacement bus service, as employed on the Watford and Rickmansworth Railway. This railway line in Hertfordshire was 'closed' in 1996, but to avoid the legal complications and costs of actual closure train services were 'suspended' and a bus service now runs between the stations, thus maintaining the legal fiction of an open railway.[9] The track and station structures are still intact, but are now heavily overgrown and damaged by lack of maintenance. The 'rail' service still appears on the national rail ticket scheme and on the National Rail online timetables, with an accompanying note informing passengers of the replacement bus.
Dat komt alleen maar omdat daar wat herstelwerkzaamheden enigszins zijn uitgelopen. Gebeurt hier ook wel eens, maar dan iets minder dan 15 jaar vertragingquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dat is ECHT tijdelijkNaar Bastogne gaat echt nooit meer een trein rijden heur
WTF, elke dikke boom in België heeft een hoop grind met een stationsnaambord er op, maar Bastogne heeft al ruim zestien jaar geen trein meer gezien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dat is ECHT tijdelijkNaar Bastogne gaat echt nooit meer een trein rijden heur
That's correctquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, elke dikke boom in België heeft een hoop grind met een stationsnaambord er op, maar Bastogne heeft al ruim zestien jaar geen trein meer gezien?
Hm, ik heb ff gezocht, en Bastogne is eigenlijk kleiner dan ik dacht. Maar dan nog: er zijn in Nederland plaatsen met minder inwoners en vier treinen per uur per richting.quote:
Ach ja, een station als Leeuwarden heeft dat overdag ook per uurquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Daar zat ik precies aan te denken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Bron: NS.nlquote:Dienstregeling vanaf maandag 1 februari
Weer zonder overstappen naar Heerlen:
Vanaf maandag 1 februari gaan de Intercity's naar Zuid-Limburg weer als vanouds rijden:
in Sittard wordt het achterste treinstel van de Intercity naar Maastricht afgekoppeld en rijdt als Intercity naar Heerlen. Omgekeerd worden in Sittard de Intercity's uit Heerlen en Maastricht aan elkaar gekoppeld.
Reizigers naar / van Heerlen kunnen vanaf 1 februari weer in hun treinstel blijven zitten echter behalve bij de Intercity's die na 20.30 uur uit Heerlen vertrekken.
Alleen tussen Utrecht Centraal en Zwolle blijven volgende week in de spits minder Intercity’s rijden. Op dit traject rijden 2 Intercity’s per uur en 2 stoptreinen.
Tussen Amersfoort en Deventer blijven volgende week in de spits 2 in plaats van 4 Intercity’s per uur rijden.
Extra overstappen:
Reizigers die reizen naar / van Leeuwarden moeten overstappen in Zwolle.
Reizigers die reizen naar /van Rotterdam Centraal stappen in Utrecht Centraal of Gouda over.
Reizigers die een extra overstap hebben: houd rekening met een wat langere reistijd dan normaal.
Leeuwarden Achter de Hoven:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geldermalsen![]()
10 vertrekkende treinen per uur_!
Op het ICL en de revisie van het SGM na is alles de laatste tijd NedTrain geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Peter het volgende:
Bij welke firma's heeft NS nu het onderhoud? Alles nog bij Nedtrain of shoppen ze ook rond?
Deze is ook minimaal 1x per jaar een week openquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef bork het volgende:
of een paar keer per jaar jaar Onze Lieve Vrouwe ter Nood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |