Ja ja, nu weet ik het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef lezzer het volgende:
Zie je, ik post wél een link naar het volgende deel. überpraktisch gewoon.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hhmmm ik dacht dat ik in de bios meer zag dan dit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.tvshark.com/photo/?n=Sandra+Bullock+Nude+Proposal&c=5&m=5&l=1
probleem opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Super leuke film was 't trouwens.
Fire on the amazone, zie je dr wel helemaal naakt.
ijs_beer fan!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef NanKing het volgende:
Ik ga een leuke OP verzinnen voor deel 250 trouwens. Toch wel een beetje een mijlpaal van mijn kindje.
Lullig zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef Qebbel het volgende:
Denk niet dat ze het heel relaxt vindt als ik zomaar foto's van haar plaats hier. Dus voor u een vraag en voor mij een weet.
Ik begin jou echt steeds leuker te vinden zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
En wauw, een link naar het nieuwe topic in de lapo. Wat superhandig!
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef NanKing het volgende:
Bwehehe voor het eerst in mijn leven ben ik in een virus getrapt wat ik naar mijn halve contactlijst van msn heb gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik ook, heul hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Check mijn msn nick
.
ijs_beer fan!
Is dat wel veilig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook, heul hard. Check mijn msn nick
.
bij mij nog nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef NanKing het volgende:
Jaja, het virus is al lang gedelete.
quote:
om jou gruwlijk te irriterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
Waarom zijn mensen die stotteren toch zo vaak ook nog eens erg lang van stof?
Ikke!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie heeft trouwens the proposal gezien?? waar ze bijna helemaal naakt was?
Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij nog niet
Krijg m niet weg WAAA
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds leuker te vinden zeg
Maar hoe kreeg je het überhaupt voor elkaar om je te laten besmetten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef NanKing het volgende:
Jaja, het virus is al lang gedelete.
Hier nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.
Zeker weten dat ze niet gewoon erg ruim zijn en nog steeds voor een persoon bedoeld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
De America today heeft ook dames- en herenpashokken, maar die zijn dan groot zodat je met een groep in een hok staat (ook ieuw).
voor wonderer
Is ze het niet dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht hetzelfde hoor. Sterker nog, ik vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
Zou dat ff de bom zijn. Dan stond ik daar elke week te passen en rondjes te lopen door het pashok.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef wonderer het volgende:
Zeker weten dat ze niet gewoon erg ruim zijn en nog steeds voor een persoon bedoeld?
Sowwyquote:
Lekkah veilig met maar 1 fokker op msn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg ook een verdacht berichtje, van stroekie.
Oh geeft niet joh. Ik maak het gewoon goed door elke reactie in een nieuwe post te zetten.quote:
Nou ik ken de "Is this you" virussen wel van msn en klik daar nooit op. Maar een Duits vriendje kwam online en begon in 't Duits te lullen + een link naar een neppic, normaal zijn die dingen altijd engels, waar je ook vandaan komt. Deze past zich aan je taal aan. Dus ik dubbelklik op de picquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je het überhaupt voor elkaar om je te laten besmetten?
Je mag mij wel op msn. Gegarandeerd virusvrijquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekkah veilig met maar 1 fokker op msn.
Waarvan ik het weet tenminste...
hmmm
Soort boobytrap-virus dus... etters... Ik snap de lol van die virussen ook niet, bedoel, wat voor lol biedt het degene die zo'n scriptje schrijft nou uiteindelijk? 't Is niet of ie er zelf beter van wordt ofzo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik ken de "Is this you" virussen wel van msn en klik daar nooit op. Maar een Duits vriendje kwam online en begon in 't Duits te lullen + een link naar een neppic, normaal zijn die dingen altijd engels, waar je ook vandaan komt. Deze past zich aan je taal aan. Dus ik dubbelklik op de pic. tadadaaaaaaaaa.
zal me niets verbazen dat het mensen van bv mcafee zelf zijn ofzo... je moet toch zorgen dat er nieuwe virussen moeten blijven komen om te zorgen dat men je product kooptquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Soort boobytrap-virus dus... etters... Ik snap de lol van die virussen ook niet, bedoel, wat voor lol biedt het degene die zo'n scriptje schrijft nou uiteindelijk? 't Is niet of ie er zelf beter van wordt ofzo...
OMG echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier nietHier lopen mensen in pyjamabroek door de walmart
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG echt?![]()
Oh, trouwens, hoeraonze gaskachel is weer aan
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
En wauw, een link naar het nieuwe topic in de lapo. Wat superhandig!
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Hij hangt wel vaker op een ouwe post ipv braaf door te springen, maar nooit op zo'n vrolijkequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds leuker te vinden zeg
Ik heb nog geen aflevering gezien, maar dit leek me ook wel een leuk programmaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef wonderer het volgende:
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17107
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17169
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17217
Echt goeie filmpjes, met interessante ideeen die erg bruikbaar zijn in toekomstige fok-discussies
vind het jammer dat het geloof onderling zo verdeeld... volgens mij was het ooit bedoeld om te verenigen mja want, ondanks dat ik zelf niet geloof, vind het idee achter geloof wel een mooi ietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef wonderer het volgende:
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17107
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17169
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=17217
Echt goeie filmpjes, met interessante ideeen die erg bruikbaar zijn in toekomstige fok-discussies
Da's een extra speciale featurequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Mghi, elke keer als ik op de spring-naar-eerste-ongelezen-post-pijltjes klik, kom ik terecht op deze post van lezzer
[..]
Hij hangt wel vaker op een ouwe post ipv braaf door te springen, maar nooit op zo'n vrolijke
Volgens mij was het ooit bedoeld om het volk te onderdrukken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind het jammer dat het geloof onderling zo verdeeld... volgens mij was het ooit bedoeld om te verenigen mja want, ondanks dat ik zelf niet geloof, vind het idee achter geloof wel een mooi iets
dat is wat sommige er ooit van hebben gemaakt maar dat is nooit de bedoeling geweest.... Ik denk niet dat jezus (waarvan ik zeker geloof dat hij heeft bestaan) zoiets had van hmmmm ik ga iets verzinnen zodat in de middeleeuwen priesters het volk dom kunnen houden.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij was het ooit bedoeld om het volk te onderdrukken.
Die transjongen schijnt een fake te zijn. Een biojongen die doet alsof ie trans is. Echt, een phallo ziet er nooit zo uit als een echte pik, niet van zo dichtbijquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aflevering gezien, maar dit leek me ook wel een leuk programma
http://www.westonline.nl/programmas/jijbentzo
Niet direct voor fokdiscussies, maar misschien vind jij het filmpje van 20 december wel leuk.
Misschien ook niet, maar de tip is toch echt aardig bedoeld.
net als jouw virusvrije msn voor fokarme msners
Ik denk ook niet dat Jezus het geloof gesticht heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is wat sommige er ooit van hebben gemaakt maar dat is nooit de bedoeling geweest.... Ik denk niet dat jezus (waarvan ik zeker geloof dat hij heeft bestaan) zoiets had van hmmmm ik ga iets verzinnen zodat in de middeleeuwen priesters het volk dom kunnen houden.....
quote:Opening foto-expositie transgenders
T&T Eindhoven organiseert in samenwerking met de gemeente Eindhoven een foto-expositie van transgenders. Deze wordt van donderdag 28 januari tot en met vrijdag 12 februari 2010 gehouden in de expositieruimte van het Eindhovense Stadhuis. Deze ruimte bevindt zich in het souterrain van de grote hal. Te zien op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Foto's
Geëxposeerd worden ongeveer vijftig (studio)foto’s van transgenders. Deze foto’s zijn voornamelijk gemaakt en geëxposeerd ter gelegenheid van de op 1 maart 2008 bij T&T Eindhoven gehouden Transgender Info Dag. De collectie wordt aangevuld met sindsdien bij T&T Eindhoven gemaakte foto’s. De foto’s zijn van de hand van Wendy Steenmans uit Geldrop.
Opening
De expositie wordt op woensdag 27 januari 2010 om 16.00 uur door de wethouder Hans-Martin Don geopend. Toegang alleen op uitnodiging.
Ik kan wel even naar beneden lopen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
Oh, leukGaat er iemand in mijn plaats?
Jeugdsentiment! Ik dronk dat vroeger altijd. Maar dat is echt jaaaaaaren geleden. Zou niet eens meer weten hoe het smaakt. En Fido Dido ja! Haha! Heb je geen pics van toen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef lezzer het volgende:
Ik hou echt van 7up![]()
[ afbeelding ]
Ijskoud uit de koelkast
Vroeger leek ik op Fido Dido
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
Wel foto's. Ik weet niet of een lesbo veel verschil zou zien, trouwensMaar denk het wel.
Je hoeft toch geen mannenhater te zijn om geen lul van dichtbij te zien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.
Ik haat mannen niet, maar een piel hoef ik niet te zien hoor![]()
![]()
Gewaarschuwd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.
Ik haat mannen niet, maar een piel hoef ik niet te zien hoor![]()
![]()
Het was een grapje. Op het randje, I know.quote:
Teveel lading op mijn smiley. Niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was een grapje. Op het randje, I know.
Maar dat hebben we toch allemaal wel gehad, toch?
Toch?
En wie was de ander?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef lezzer het volgende:
0-3 voor Feyenoord. Nou, ik ga maar naar bed....
Wij hebben elkaar ooit virtueel de hersens in geslagen over dit onderwerp....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Teveel lading op mijn smiley. Niet zo bedoeld.
Ik moest op het randje wel grinniken om je grapje heur.
Ik snap je derde zin niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |