Jeugdsentiment! Ik dronk dat vroeger altijd. Maar dat is echt jaaaaaaren geleden. Zou niet eens meer weten hoe het smaakt. En Fido Dido ja! Haha! Heb je geen pics van toen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef lezzer het volgende:
Ik hou echt van 7up![]()
[ afbeelding ]
Ijskoud uit de koelkast
Vroeger leek ik op Fido Dido
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
Wel foto's. Ik weet niet of een lesbo veel verschil zou zien, trouwensMaar denk het wel.
Je hoeft toch geen mannenhater te zijn om geen lul van dichtbij te zien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg naarling! Niet alle potten zijn (al hun hele leven) mannenhaters.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.
Ik haat mannen niet, maar een piel hoef ik niet te zien hoor![]()
![]()
Gewaarschuwd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
Ik was anders blij dat ik gewaarschuwd was.
Ik haat mannen niet, maar een piel hoef ik niet te zien hoor![]()
![]()
Het was een grapje. Op het randje, I know.quote:
Teveel lading op mijn smiley. Niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was een grapje. Op het randje, I know.
Maar dat hebben we toch allemaal wel gehad, toch?
Toch?
En wie was de ander?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef lezzer het volgende:
0-3 voor Feyenoord. Nou, ik ga maar naar bed....
Wij hebben elkaar ooit virtueel de hersens in geslagen over dit onderwerp....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Teveel lading op mijn smiley. Niet zo bedoeld.
Ik moest op het randje wel grinniken om je grapje heur.
Ik snap je derde zin niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |