Ja ja, nu weet ik het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef lezzer het volgende:
Zie je, ik post wél een link naar het volgende deel. überpraktisch gewoon.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hhmmm ik dacht dat ik in de bios meer zag dan dit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.tvshark.com/photo/?n=Sandra+Bullock+Nude+Proposal&c=5&m=5&l=1
probleem opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Super leuke film was 't trouwens.
Fire on the amazone, zie je dr wel helemaal naakt.
ijs_beer fan!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef NanKing het volgende:
Ik ga een leuke OP verzinnen voor deel 250 trouwens. Toch wel een beetje een mijlpaal van mijn kindje.
Lullig zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef Qebbel het volgende:
Denk niet dat ze het heel relaxt vindt als ik zomaar foto's van haar plaats hier. Dus voor u een vraag en voor mij een weet.
Ik begin jou echt steeds leuker te vinden zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
En wauw, een link naar het nieuwe topic in de lapo. Wat superhandig!
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef NanKing het volgende:
Bwehehe voor het eerst in mijn leven ben ik in een virus getrapt wat ik naar mijn halve contactlijst van msn heb gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik ook, heul hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Check mijn msn nick
.
ijs_beer fan!
Is dat wel veilig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook, heul hard. Check mijn msn nick
.
bij mij nog nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef NanKing het volgende:
Jaja, het virus is al lang gedelete.
quote:
om jou gruwlijk te irriterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
Waarom zijn mensen die stotteren toch zo vaak ook nog eens erg lang van stof?
Ikke!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie heeft trouwens the proposal gezien?? waar ze bijna helemaal naakt was?
Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij nog niet
Krijg m niet weg WAAA
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds leuker te vinden zeg
Maar hoe kreeg je het überhaupt voor elkaar om je te laten besmetten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef NanKing het volgende:
Jaja, het virus is al lang gedelete.
Hier nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.
Zeker weten dat ze niet gewoon erg ruim zijn en nog steeds voor een persoon bedoeld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
De America today heeft ook dames- en herenpashokken, maar die zijn dan groot zodat je met een groep in een hok staat (ook ieuw).
voor wonderer
Is ze het niet dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht hetzelfde hoor. Sterker nog, ik vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
Zou dat ff de bom zijn. Dan stond ik daar elke week te passen en rondjes te lopen door het pashok.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef wonderer het volgende:
Zeker weten dat ze niet gewoon erg ruim zijn en nog steeds voor een persoon bedoeld?
Sowwyquote:
Lekkah veilig met maar 1 fokker op msn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg ook een verdacht berichtje, van stroekie.
Oh geeft niet joh. Ik maak het gewoon goed door elke reactie in een nieuwe post te zetten.quote:
Nou ik ken de "Is this you" virussen wel van msn en klik daar nooit op. Maar een Duits vriendje kwam online en begon in 't Duits te lullen + een link naar een neppic, normaal zijn die dingen altijd engels, waar je ook vandaan komt. Deze past zich aan je taal aan. Dus ik dubbelklik op de picquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je het überhaupt voor elkaar om je te laten besmetten?
Je mag mij wel op msn. Gegarandeerd virusvrijquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekkah veilig met maar 1 fokker op msn.
Waarvan ik het weet tenminste...
hmmm
Soort boobytrap-virus dus... etters... Ik snap de lol van die virussen ook niet, bedoel, wat voor lol biedt het degene die zo'n scriptje schrijft nou uiteindelijk? 't Is niet of ie er zelf beter van wordt ofzo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik ken de "Is this you" virussen wel van msn en klik daar nooit op. Maar een Duits vriendje kwam online en begon in 't Duits te lullen + een link naar een neppic, normaal zijn die dingen altijd engels, waar je ook vandaan komt. Deze past zich aan je taal aan. Dus ik dubbelklik op de pic. tadadaaaaaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |