quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV gaat dit puur op routine winnen. PSV zit in een ongekende reeks van overwinningen, dus dit gaan ze ook "gewoon" winnen
Ah, PSV zet de lijn voort.quote:
PSV heeft al ontzettend lang niet verlorenquote:
Zo, even iets verbeterd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV heeft al ontzettend lang ternauwernood niet verloren
Feyenoord speelt dit seizoen niet goed..
you do the math.
bij de laatste 10 wedstrijden zaten maar drie keer een 1-0quote:
jaquote:
vecht hard jongens! heel hardquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef Happel het volgende:
Goede opmars naar de wedstrijd van zondag. Zal zwaar worden, maar kansen zijn er wel.
Had er ook wel willen zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef RijstNatie het volgende:
Straks naar het stadion![]()
Kaartjes voor naast het uitvak
zo zagen ze er afgelopen zondag niet uit.quote:
Ik hoop het! Echt tot de allerlaatste minuut strijden, met alles wat jullie hebben, onverzetbaar, bikkelhard!quote:
Sowieso apart dat El Ahmadi opgesteld wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wel apart dat Been zegt van eigen kracht uit te gaan, maar wel El Ahmadi opstelt i.p.v. DeGuzman
Idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Sowieso apart dat El Ahmadi opgesteld wordt.
er worden 18.000 tot 20.000 bezoekers verwachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion bij lange na niet uitverkocht ?
Bijzonder weinig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er worden 18.000 tot 20.000 bezoekers verwacht
PSV wilde de kaartjes goedkoper maken, Feyenoord was daar op tegen.quote:
Vind je het gek? Als we de finale al halen verliezen we hem bijna de helft van de tijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij interesseren PSV'ers zich sowieso niet zo in het bekertoernooi.
Dat was toch alleen voor het uitvakquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV wilde de kaartjes goedkoper maken, Feyenoord was daar op tegen.
Mwa, als je je daar al door tegen laat houden...quote:Verder is de kaartverkoop natuurlijk pas erg laat begonnen, het is de beker, druk programma voor PSV en ook nog eens slecht weer. Om maar eens wat redenen te noemen.
Nee, in de KNVB regels staat dat er bij bekerwedstrijden dezelfde prijzen als in de competitie gehanteerd moeten worden. Daar mag alleen vanaf geweken worden als beide clubs het er mee eens zijn. Dit omdat de inkomsten uit kaartjes gedeeld moeten worden. Feyenoord was daar op tegen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat was toch alleen voor het uitvak
[..]
blijkbaar tochquote:Mwa, als je je daar al door tegen laat houden...
Ok, wist ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, in de KNVB regels staat dat er bij bekerwedstrijden dezelfde prijzen als in de competitie gehanteerd moeten worden. Daar mag alleen vanaf geweken worden als beide clubs het er mee eens zijn. Dit omdat de inkomsten uit kaartjes gedeeld moeten worden. Feyenoord was daar op tegen.
Ik heb 10 keer liever dat ze van Vitesse winnen dit weekend dan dat ze vandaag winnen. Al zou het natuurlijk erg leuk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij interesseren PSV'ers zich sowieso niet zo in het bekertoernooi.
Een kwart denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Sloggi het volgende:
Een half leef stadion. Het leeft niet echt hč?
De lange kant die in beeld is, is echt niet voor meer dan een kwart gevuld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
22 duizend zei Genee net geloof ik ...
Hij hoort inderdaad rood te krijgen, ondanks de voordeelsituatie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Babovic het volgende:
ROOD BTW
Kan ik toch klagen over de scheids.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij hoort inderdaad rood te krijgen, ondanks de voordeelsituatie.
Deed hij idd zeer netjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde al klagen over de scheids, maar hij gaf toch goed voordeel.
Goed gezien idd. Als het geen goal was geworden had hij ook zeker een pingel gegeven. Maar waarom dat hij nou geen rood geeft snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deed hij idd zeer netjes.
Goed gezien door Blom.
Maar hij had wel rood moeten geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deed hij idd zeer netjes.
Goed gezien door Blom.
Geen man overboord, Feyenoord moet het hebben van het geluk volgens mij.quote:
Dat gebeurt vrij vaak bij voordeelsituaties, eventuele kaarten worden dan niet gegeven/vergeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Babovic het volgende:
[..]
Goed gezien idd. Als het geen goal was geworden had hij ook zeker een pingel gegeven. Maar waarom dat hij nou geen rood geeft snap ik dan weer niet.
Dan had ie beter geen voordeel kunnen geven, maar een penal en rood.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrij vaak bij voordeelsituaties, eventuele kaarten worden dan niet gegeven/vergeten.
Dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan had ie beter geen voordeel kunnen geven, maar een penal en rood.
Tja dat is een split-second keuze, vaak wachten de scheidsrechters af, wat ook terecht isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan had ie beter geen voordeel kunnen geven, maar een penal en rood.
Te hoge prijzen + doordeweeks + kutweerquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef BluesRebel het volgende:
Wat Genee zegt.. waarom zo weinig toeschouwers voor zo'n wedstrijd?
Je kunt na de goal nog een kaart trekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja dat is een split-second keuze, vaak wachten de scheidsrechters af, wat ook terecht is
Jep, kanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt na de goal nog een kaart trekken.
Doordeweeks vind ik altijd een slecht argument maar die andere zijn begrijpelijk.. KNVB begrijpt niet dat niemand veel wil betalen voor de beker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Te hoge prijzen + doordeweeks + kutweer
De KNVB snapt dat wel, de clubs niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Doordeweeks vind ik altijd een slecht argument maar die andere zijn begrijpelijk.. KNVB begrijpt niet dat niemand veel wil betalen voor de beker.
Ah wist ik niet. Dan verdienen ze dit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De KNVB snapt dat wel, de clubs niet.
Die hebben nu zelf de prijzen bepaald.
Daarbij is het omdat de wedstrijd wordt uitgezonden. Genoeg mensen die gezien de weersomstandigheden denken "ik blijf lekker thuis voor de kachel zitten met een potje bier". Dan moeten ze gewoon de entreeprijs laag houden om mensen naar binnen te krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Doordeweeks vind ik altijd een slecht argument maar die andere zijn begrijpelijk.. KNVB begrijpt niet dat niemand veel wil betalen voor de beker.
Precies, 5 tot 10 euro voor zo'n wedstrijd is genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daarbij is het omdat de wedstrijd wordt uitgezonden. Genoeg mensen die gezien de weersomstandigheden denken "ik blijf lekker thuis voor de kachel zitten met een potje bier". Dan moeten ze gewoon de entreeprijs laag houden om mensen naar binnen te krijgen.
vandaag???????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef patrickpsv het volgende:
wat spelen we dramatisch vandaag zeg
Als je zondag zo begint aan de wedstrijd kan het een heerlijke middag worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was ook ongeveer mijn reactie, hardop.
Nee, Ajax is er veel te makkelijk zo ver gekomen. Heb liever een club in de finale die het echt verdiend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef verzer het volgende:
Finale Feyenoord - Ajax zou vet zijn
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Ritmo het volgende:
Wtf het lijkt wel een thuiswedstrijd voor Feyenoord, ik hoor alleen maar Rotterdammers.
WHEHEHEHEHE deze moet ik even quoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |