Ik wil ook een roombaquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Estrys het volgende:
zo, ik lig weer even in mijn bedje terwijl de stofzuiger bezig is beneden. Wat ik zou moeten zonder Roomba
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, die irritante lui van energie leveranciers.En ik kan het niet laten met ze in duscussie te gaan, en ze dan te pakken op foutjes
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef Ynske het volgende:
k vind t best knap dat iemand dat werk kan en wil doen
Ik ben voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Roomba
freecell, wil je zoiets op de deur?
[ afbeelding ]
ja die dingen van 2500 gulden! Kirby of zoietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben voor
Stofzuigers, die verkopen ze niet meer huis-aan-huis hè? Vroeger wel veel!
Zeker. Je maakt ze beslist doch vriendelijk duidelijk dat je niks af wilt nemen van ze en dan lopen ze weg met: Ach ja, het is uw geld dat u nu weggooit. Ik heb zo'n vent nog wel eens hard nageroepen "Ja, en het is jouw rotbaan waar je mee moet leven".quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Die gasten zijn heel sluw. Maar goed, dat is ook wat je krijgt als je als aanbieder je resellers gaat betalen per aangesloten klant. Agressieve verkoop krijg je dan.
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuinquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lastig, dan weet je niet waar je aan toe bent.
Dysonquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ja die dingen van 2500 gulden! Kirby of zoiets
Heb je geen kringloop in de buurt, voor de 2 weekjes...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuin
Ah, dan helemaal ja. Hier is (gelukkig!) geen sneeuw. succes ermee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuin
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh, is juist lachen.Als ze dan willen dat je je prijs vastlegt ze fijntjes wijzen op alle dalingen van de laatste tijd.
en in sommige weken hóóp ik gewoon op zo'n typ.
![]()
Lukt nu altijd nog beter dan 's zomersquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
Die hebben hier geen witgoed waar nog een in 60zakken verpakt broodje van mij in mag liggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen kringloop in de buurt, voor de 2 weekjes...
"Zet jezus maar even in de achtertuin, ik haal m zo wel binnen"quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef Oxymoron het volgende:
Toevallig?! Wij hadden vandaag Jehova's Getuigen aan de deur
De leiding had het niet door, dus dacht dat het klanten, van de winkel waren.![]()
Heeft 'ie heel de winkel uitgelegd (vaste klantenkorting, wat het voor boerderij is...) Zeggen ze ineens: Oh maar wij komen Goed Nieuws brengen!
Ik stond erbij en zeg: Goed Nieuws? O maar het goede nieuws is dat ik ook zonder jullie wel in de hemel kom.![]()
Dus tot ziens!
(Ik herkende de blaadjes die ze bij zich droegen, en het soort aktentasje)![]()
Toen gingen ze weg.
Ja, ik heb er een hekel aan, als mensen denken, dat je bekeerd ''moet'' worden. Bennikallang.
Dus voor mij geen deurverkoop.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
"Zet jezus maar even in de achtertuin, ik haal m zo wel binnen"![]()
brrr idd RIL!! VIES!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemiddag allemaal. En speciaal Armageddon.![]()
Ik haat de groene snottebellen van andermans kinderen.![]()
![]()
Echt rilllll ende gruwel.
ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Die van je eigen kinderen zijn wél lekker?
Kleine kindjes die zelf kunnen snuiten zijn schattigquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik veeg wel telkens af, daar moet ze maar aan wennen. Nu is ze ietsjes ouder en kan ik zeggen "even snuiten" en dan snapt ze dat gewoon.
Snuiten is een groot woord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Kleine kindjes die zelf kunnen snuiten zijn schattig
oequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Van die grote groene rakkers, die na een stuk fietsen zo op hun bovenlip hangen![]()
Hier ook snuiten en vegen, met af en toe een beetje gemok.
Nu alleen dat neuspeuteren nog afleren..
Whaaahquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Oh gister onder de douche haalde ik zo'n groene krost weg bij Jen en toen kwam er echt een hele lange dikke grote groene sliert achteraan, die zat zeker tot aan haar hersens.
Ieuwww, ik word niet gauw miselijk als ik iets lees, maar dit....quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
oe
zo liep er laatst iemand met een kind op t station, echt de hele bovenlip vol met van die dikke groene klodders. en t kind maar aan t likken.
haal t dan als ouder weg
Oja, die elekticiteitsmeneer vroeg net aan mij: ben jij de hoofdbewoner of je ouders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Zolang de telefoonstalkers naar mijn vader vragen is er niets aan die hand, die is er niet.Doei
Geen idee, bij mn ouders.quote:
bami met satequote:
ow, waarom woont je huis zo ver weg??quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Saffier het volgende:
Zelfgemaakte plaatpizza staat er hier op het menu die ik nú met mijn zoon ga maken
Ovenschotel Witlof-Spekjes met gehakt uit de oven ... van Maggiquote:
Ik weet dat nog van mezelf toen ik een jaar of 4/5 wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Vicky het volgende:
weet je wat ook prettig is.. een kleuter die aan de schijterij is en in haar broek poept
*broek wassen gaat
helaas: idem hier vandaag. ben blij dat ik 'r vanmorgen na het voorlezen-door-oma weer mee naar huis heb genomen. 't lijkt me zo rot als dat op school gebeurt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Vicky het volgende:
weet je wat ook prettig is.. een kleuter die aan de schijterij is en in haar broek poept
*broek wassen gaat
Amber had het gister ook op school. Kreeg ik een tasje mee met een niet uitgewassen onderbroek. Ik ging bijna over me nek. Heb niet eens de moeite genomen om 'm uit te spoelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:13 schreef trui het volgende:
[..]
helaas: idem hier vandaag. ben blij dat ik 'r vanmorgen na het voorlezen-door-oma weer mee naar huis heb genomen. 't lijkt me zo rot als dat op school gebeurt.
ik zou vanavond eigenlijk naar een familiebijeenkomst in friesland, maar de weersvoorspellingen zijn toch weer behoorlijk belabberd, dus ik ga niet.
Valt best mee toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ow, waarom woont je huis zo ver weg??
Brr.. zo vies, nog viezer dan een snottebel van mn kindquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wij eten vanavond of gebakken aardappeltjes, met krokante kipfilet en witlof in ham/kaassaus of lasagne. Ik denk het laatste is het minste werk. We hebben de lasagne van Aldi ontdekt, die is erg lekker en vooral erg makkelijk... die hoef ik alleen maar in de oven te zetten.
Phew, ik was al bang dat ik de enige was die niet continu met een doekje onder de neus van mijn kind liep te wrijven. Soms is hij zo verkouden dat je er beter een bakje onder kan hangen. Afgezien van het feit dat het één grote schrale boel wordt als je het continu wegwrijft heb ik er ook helemaal geen zin in om steeds met een zakdoek achter mijn kind aan te rennen omdat een ander het een rotgezicht vindt. Dan kijk je maar lekker een andere kant opquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef E.T. het volgende:
Als ze hier heel erg verkouden zijn, loop ik niet de hele tijd te vegen op die bovenlip.. Dat wordt zo schraal danDan hebben ze EN last van hun verkoudheid EN een schrale bovenlip. Dan maar een beetje een rotgezicht..
quote:Hai.
Ik zag je geboortekaartje in het forum.
Ik spaar ze, en vind die van jullie heel mooi.
Hebben jullie er nog 1 over?
Liefs XXX
XXX@XXX.nl
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik heb net ook Lasagne van de Aldi op. Ik een derde en de rest is voor
als hij afgewerkt is.
vooral dat we je opsporen en zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
heb je t linkje van dat ene bankje teruggestuurd?
Jij vindt hem dus viesquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Brr.. zo vies, nog viezer dan een snottebel van mn kindMaar die eten er samen een bak van weg
nou, ook wel over tot snot gekookte witlof enzo hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef PM-girl het volgende:
Ieuw, kom ik ook weer eens op Fok, gaat het over snot
Haai!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef trui het volgende:
hey PM-eke!ik vroeg me laatst al af hoe 't met je ging.
en?
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef mefke79 het volgende:
Be ik had ook het verzoek van het kaartje!
René vindt het ook de lekkerste hoor, die kleintjes, beide smaken, vindt ze ook erg lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij vindt hem dus viesik vind het de "lekkerste" kant en klaar te koop. Er gaat natuurlijk niets boven die van de pizzeria.. of mijn eigengemaakte lasagnette. Het is vanavond lasagne geworden. Morgen gaan we voor gebakken aardappels met witlof in ham/kaassaus.
hoi , hoe ging het bij de arts vandaag of was dat niet deze dag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij vindt hem dus viesik vind het de "lekkerste" kant en klaar te koop. Er gaat natuurlijk niets boven die van de pizzeria.. of mijn eigengemaakte lasagnette. Het is vanavond lasagne geworden. Morgen gaan we voor gebakken aardappels met witlof in ham/kaassaus.
Trui, groot gelijk dat je thuisblijft. Begin januari hebben wij er 4 uur over gedaan om van Drachten naar Enschede te komen in die sneeuw... bah.
Ik kan me voorstellen dat de schok te groot is (geweest) waardoor je het verdriet nog niet hebt kunnen binnenlaten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef _Bar_ het volgende:
Pmgirl dank je
al lukt het me niet om echt te gaan rouwen, kan niet huilen, voel wel gemis, maar weinig emotie, vind daar echt zo niks aan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
lol die vragen om die kaartjes
is t dezelfde die er laatst ook naar vroeg n t geboortekaartjestopic?
Nee, vandaag bloedprikken en vrijdag bellen met de huisarts.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:00 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
hoi , hoe ging het bij de arts vandaag of was dat niet deze dag?
k vind t wel een moeilijke beslissing hoor, om er voor je ongeboren kind voor te kiezen om ze tot hun 18e te laten volgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Beterschap voor je Catootje Trui
(en voor G. natuurlijk ook.)
Morgen komt dat Generatie 2010, waarin ze baby's vanaf de wieg tot volwassenheid gaan volgen, was hier toen ooit een topic over. Iemand die dat gaat kijken? Ik ben wel benieuwd.
nouja dat dus idd, mijn keus zou het absoluut niet zijn om mee te doen. Dus ergens vind ik het gek om dan wel mee te willen gluren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef trui het volgende:
ik weet niet of ik ga kijken huup. ik vind 't op zich wel interessant, maar zou er zelf inderdaad niet gauw aan meedoen. beetje dubbel dus.
welterusten vroege slapers! heel verstandig allemaal!![]()
Niet te bevatten toch, zo jong en hoe kan zoiets nou toch gebeuren..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet de juiste plek hiervoor, maar deze foto stond vorige week in de krant, met als titel
"eerbetoon aan niels de bock"
Zoiets is wel zo bijzonder!
Lijkt me zo vreemd om dit te zien in de krant en dan te bedenken dat het voor je broertje is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet de juiste plek hiervoor, maar deze foto stond vorige week in de krant, met als titel
"eerbetoon aan niels de bock"
Zoiets is wel zo bijzonder!
en dan kan het nog erger, met 'houdoe'.. ik had me voorgenomen daar nooit aan te beginnen, maar toen ik het in zwolle zelfs een keer tegen een verkoper zei wist ik dat het ergens fout was gegaan...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef trui het volgende:
haha ja dat langs vind ik ook altijd vrij achterlijk klinken. sorry brabo's.
Mijn lief zegt nog steeds heel enthousiast houdoe tegen de cassière van de AH hier in kutklappeveenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Wampi het volgende:
[..]
en dan kan het nog erger, met 'houdoe'.. ik had me voorgenomen daar nooit aan te beginnen, maar toen ik het in zwolle zelfs een keer tegen een verkoper zei wist ik dat het ergens fout was gegaan...
ik moest meteen hier aan denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn lief zegt nog steeds heel enthousiast houdoe tegen de cassière van de AH hier in kutklappeveen![]()
ze kijken hem aan alsof ie ontsnapt is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
ja dit is tanden poetsen voor het slapen in de middag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
tandjes poetsen op het kdv? Dat doe je thuis toch voor je de deur uitgaat en `s avonds voor ze naar bed gaan?
ja daar zit wel wat in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef cattie het volgende:
Op de 2 kdv's waar ik ervaring mee heb doen ze ook aan verschonings/plas ronden. En ze verschonen natuurlijk tussendoor poepbroeken en Ive mag zelf weten wanneer hij naar het toilet gaat. Ik vind het wel zinnig, anders moet je bij 9 baby's continu in de gaten houden welke baby wanneer een schone luier heeft gekregen. Nu weten ze zeker dat elk kind minimaal een paar keer per dag verschoond wordt.
nee joh, dat is inderdaad echt niet zo. maar het werkt wel aanstekelijk, dat gezamenlijk plassen. ik vond 't ook zo'n grappig gezicht, een stuk of 8 van die mini-wc'tjes naast elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
het klinkt voor mij nu net alsof de kindjes alleen dan naar de wc mogen en verder nietnee ik weet heus dat dat vast niet zo zal zijn maar het klinkt zo strak zeg maar
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
(god ik ben er echt nog zo erg niet aan toeik hou van mijn eigen structuurloze leven en ik vind het fijn dat mn kind daar zo makkelijk in mee gaat tot nu toe
)
ja nee dat begrijp ik ook wel. En het is ook veel logischer als je met een hele groep bent, je kunt moeilijk verwachten dat ze per kind meegaan in een ander ritme. Ik zie complete chaos voor me danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef trui het volgende:
wij hadden eerst een ander kdv, waar veel minder vaste structuur werd gehanteerd. alles ging heel gemoedelijk, het huiskamer idee, radio aan, etc. dat is leuk bedacht, maar werkt toch minder goed als je met zo'n hele groep ukjes te maken hebt.
Aah, okee. Ik heb het heel lang allemaal maar één pot nat gevonden, maar het ziet ernaar uit dat we hier toch maar eens voor een PSZ moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef trui het volgende:
naar een psz gaan ze meestal maar een dagdeel, dus dat maakt al heel veel uit voor wat er allemaal gedaan wordt/ moet worden. geen middageten, geen slaapje, etc. daar hoeft dan ook veel minder omheen ge'ritueeld' te worden.
straks leer ik er nog wat van joh zo'n kdvquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ik vond 't ook een ramp hoor huuphuup. moet je ineens gaan nadenken over hoe je dingen doet, ivm de overdracht van en naar 't kdv. maar daar groei je ook vanzelf wel weer in mee hoor. het betekent ook echt niet dat je thuis ook alles ineens in een strak regime moet persen.
Soms kom je er achter dat je kind bepaalde dingen allang kan omdat ze het daar heeft geleerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
straks leer ik er nog wat van joh zo'n kdvhahaha
nouja je zult er idd wel in groeien, wat je zegt.
Hee, welk kdv is dat? Is er een wachtlijst?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
En inderdaad Snoopy. Zie ik mijn uk ineens zelf haar jas en schoenen uitrekken, sjaal en muts in mouw vouwen, schoenen in de kast opruimen en proberen die jas op te hangenHuh kan ze dat dan al?????
quote:
Nou mijn reactie van "huh kan ze dat al???" was dan ook vooral omdat ze deze vaardigheden thuis totaal niet beheerstquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee, welk kdv is dat? Is er een wachtlijst?
kijk aan thanks, dat moest ik even horenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar Linde heeft bij het kdv een vast ritme en hier niet. Dat gaat prima zo door elkaar. Net als dat ze weet dat ze bij de ene oma brood met een vorkje eet en ze bij de ander een dubbelgevouwen boterham krijgt.
Nope. Dat wilde ik vanaf het begin af aan al niet, dus dat hebben we goed besproken qua opvang. En dat was ook uiteindelijk niet nodig omdat mijn wederhelft veel 's avonds en in het weekend kan werken, en de dagen dat we er niet uitkwamen mijn ouders of de andere opa/oma op wilden passen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Iets te druk hier. Daardoor weinig tijd om te reageren maar af en toe wel lekker meelezen met een kopje thee in de pauze. Nadeel van je kind thuishouden is dat ik nu patronen aan het tekenen ben terwijl hij ligt te tukken. En God knows I could use some sleep too.
![]()
Kim, zit Lilah niet op een kdv? Hoe doen jullie het nu dan?
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nope. Dat wilde ik vanaf het begin af aan al niet, dus dat hebben we goed besproken qua opvang. En dat was ook uiteindelijk niet nodig omdat mijn wederhelft veel 's avonds en in het weekend kan werken, en de dagen dat we er niet uitkwamen mijn ouders of de andere opa/oma op wilden passen.
Nu is het zo gefinetuned dat we bijna alleen op de vrijdagmiddag niet uitkomen. Dan komen mijn ouders naar ons en dan maak ik eten voor ze als ik thuis kom, zodat we nog met z'n allen kunnen eten en ik niet alleen met kind wat hoef te maken. Wel zo gezellig.
heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet tijdens d'r slaapje gaan? Dat je haar in de doek meeneemt? Of moet het op een bepaald tijdstip?
weet ik zeker, blijft niet staan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef trui het volgende:
huup weet je zeker dat jouw aanwezigheidsaftekening niet blijft staan van vorig jaar? lijkt me toch onzin dat je per se nog een keer naar die colleges moet.
stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef huuphuup het volgende:
weet ik zeker, blijft niet staan.
Ik moet zelfs hetzelfde huiswerk nog een keer inleveren
huiswerk wat dus idd al een keer is nagekeken door de docent. Precies dezelfde opdrachten. Lekker makkelijk scoren zo maar het voegt weinig toe.
Nee, tegen je zusterquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je het tegen mij?
ik moet naar een werkcollege op een vast tijdstip.
Kind meenemen wordt door mn klasgenoten wel gewaardeerd, door mn docent ongetwijfeld niet
maar mn zuster heeft heul geen kinderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, tegen je zuster.
Ja, dat is wel jammer dan. Ik dacht dat je ergens achterin een zaal kon gaan zitten, dat het niet zo opviel.
Dat is lastig ja. Kost ook veel stress, als de andere partij ineens minder goed in ad hoc problemen oplossen blijkt te zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef oeke het volgende:
Klinkt heel goed Kim, Wij zitten in de fase van fine-tunen.![]()
Met een, vind hijzelf, heel geemancipeerde man.![]()
Nouja, dat komt vast goed.
En Huup, volgens mij komt het bij jullie ook goed, als ik dat zo lees.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Ja, HIJ natuurlijk, want hij is al de hele dag met het kind in de weer he?.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef k_i_m het volgende:
En als hij gewerkt heeft ook HIJ, want dan is hij moe van het werk.
blurghquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:34 schreef trui het volgende:
nog ziek...maar wel redelijk geslapen gelukkig. de wasmachine draait al wel weer op volle toeren, want pyama's vies. beddengoed vies... blehgk!
O, dan had ik het verkeerd begrepen. Blijft jakkesquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef trui het volgende:
kind was helaas aan de diarree rewimo. man aan 't spugen. lady-wrb, mijn wasmachine is mijn grote vriend in tijden als deze.ik heb net even goed geinspecteerd maar pyjama 1 is goed schoon geworden hoor. gewoon alles op 60 graden.
en ik dacht net even dat ik ook ziek aan 't worden was. de koffie smaakte me helemaal niet. wat bleek: zit ik per ongeluk koffie van gisteravond te drinken.![]()
![]()
(wij doen 't altijd in een thermoskan, en ik klop eerst warme melk waar ik 't dan bij gooi, dus vandaar dat ik 't aan de temperatuur niet meteen merkte...). maar nu lekker verse.
klinkt logisch jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ze raadden dat op de 'peutercursus' ook aan als je bijv. aan zindelijkheids training wil gaan doen. Niet 40 keer per dag vragen 'moet je plassen' maar gewoon vaste momenten nemen. En dat kan in het begin natuurlijk wel extra vaak, maar gewoon om het uur, anderhalf uur dan ofzo en dan 'we gaan even plassen'. Niet vragen, gewoon doen, even op de pot zetten, gebeurt er niks, ook goed, broek omhoog en verder gaan. En dat dan steeds herhalen.
Als je continue vraagt 'moet je plassen' wordt een kind daar op het laatst ook helemaal simpel van.
ja dat had ik al wel begrepen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
nee ze wacht nog even geloof ik huupze wil eerst trouwen. maar dat staat geloof ik ook al voor snelsnel op de planning
nou ik bedoelde eigenlijk dat ZIJ redelijk geslapen hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
en in elk geval fijn dat jij wel redelijk geslapen hebt, dat scheelt weer een beetje.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat had ik al wel begrepen.
Ze deelde me heel fijntjes mee dat zíj het wél goed ging regelen en eerst ging trouwen voor er kinderen kwamen. Vervolgens deelde ze me mee dat ze aan het eind van t jaar zwanger is. Ze krijgt het druk
Ik hoop maar voor haar dat het allemaal zo soepel loopt als zelf bedacht heeft...
wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef pinquit het volgende:
whoops ik merk net dat ik met geld gooi![]()
*saldo attentie kreeg. bleh. wel handig die attenties
oh!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef trui het volgende:
[..]
nou ik bedoelde eigenlijk dat ZIJ redelijk geslapen hebben.
maar da's ook fijn. en manlief ligt alweer te pitten. kind ligt op de bank nickelodeon te kijken. (thomas). ik ga nu even wat werken, anders voelt 't helemaal als spijbelen.
wat ontzettend klote!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Ow ik moet even hier huilen hoor!![]()
Ik hoor zojuist van Ca.ra dat zij ook haar baan kwijt is...
*proest*quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat ontzettend klote!
maar ik las aanvankelijk dat ze haar been kwijt was![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat ontzettend klote!
maar ik las aanvankelijk dat ze haar been kwijt was![]()
control indrukken en scrollen met je muis. dan kan je in- en uitzoomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah nee toch! Da's wel heel erg klote.![]()
Ik heb ineens keigrote lettersMaar mijn beeldscherminstellingen staan wel nog hetzelfde. Op welke knop moet ik drukken dames, om het weer goed te krijgen?
Ik heb rechtsonderin een hoop, maar geen vergrootglaasjequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef pinquit het volgende:
buuv; rechtsonderin bij vergrootglasje met een plusje en 100% ernaast. wat bij jou nu waarschijnlijk 150 of 175 % is
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
buuf: control en scrollwieltje muis
Jawel, maar niets van dit alles. Nou ja, dat van Freecell werkt, maar niet voor al mijn tabbladen. Helaas. Geen idee hoe ik dit nu weer voor elkaar geknutseld heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef pinquit het volgende:
ik bedoel boven je balkie he! hejje daar niet nóg een balkie zitten? van IE? of gebruik je geen IE
dit kapsel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat gisteren naar 10 jaar jonger in 10 dagen te kijken
de vrouw kreeg een nieuw kapsel waarvan ik dacht: dat wil ik ook wel!
hoe krijg ik een plaatje uit dat programma eruit?
ik zie ze dat hier op fok wel eens doen, maar ik heb geen flauw benul hoe ze dat voor elkaar krijgen.
waar moet ik dat vragen?
Vond ik eigenlijk van niet .. Eerst leek ze 'gewoon' eind veertig.. Op het eind leek ze 'eind veertig' die zich opgelapt heeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
10 jaar jonger is daar iig wel gelukt
vond ik ook. Maar misschien ook wel door de ouwelijke jurk. Door de staat van haar boezem en bovenarmen leek ze ook weer ouder op de een of andere manier. Maar ik vond het niet echt gelukt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk van niet .. Eerst leek ze 'gewoon' eind veertig.. Op het eind leek ze 'eind veertig' die zich opgelapt heeft
Ow jee, wat balen zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Dat is )(&!#()%&!#+%)(&!+$)(&*+!(%&+quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Zeg dat wel. Ik moest gewoon plaatsvervangend huilen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is )(&!#()%&!#+%)(&!+$)(&*+!(%&+
Ik vind het ook een verbetering maar als ik naar het plaatje kijk dan zie ik ook wel wat ET bedoelt. Ze is precies dezelfde maar dan met make-up en mooi kapsel. (zie je wel gelijk wat dat voor je uitstraling kan doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik zie alleen dit plaatje en dan is het wel een verbetering
Beetje ordinair amerikaans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk van niet .. Eerst leek ze 'gewoon' eind veertig.. Op het eind leek ze 'eind veertig' die zich opgelapt heeft
http://www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje ordinair amerikaans.
Balen voor ca.ra.![]()
Huup, ik heb te veel zitten haken en andere dingen zitten doen om het echt te volgen.
En de vorige heb ik geloof ik niet eens gezien wegens iets anders ofzoiets.
Oh ja, wegens laat door Haiti actie en niet op kunnen nemen.
Maar goed, ik zal hem wel aanzetten en net doen of ik kijk!![]()
Ja maar ik zei al... ik haak te veel. Geen tijd voor dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl
je kunt toch wel haken en tv kijken/luisteren tegelijk>quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al... ik haak te veel.
Ik droom er zelfs al over!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |