Ik wil ook een roombaquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Estrys het volgende:
zo, ik lig weer even in mijn bedje terwijl de stofzuiger bezig is beneden. Wat ik zou moeten zonder Roomba
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, die irritante lui van energie leveranciers.En ik kan het niet laten met ze in duscussie te gaan, en ze dan te pakken op foutjes
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef Ynske het volgende:
k vind t best knap dat iemand dat werk kan en wil doen
Ik ben voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Roomba
freecell, wil je zoiets op de deur?
[ afbeelding ]
ja die dingen van 2500 gulden! Kirby of zoietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben voor
Stofzuigers, die verkopen ze niet meer huis-aan-huis hè? Vroeger wel veel!
Zeker. Je maakt ze beslist doch vriendelijk duidelijk dat je niks af wilt nemen van ze en dan lopen ze weg met: Ach ja, het is uw geld dat u nu weggooit. Ik heb zo'n vent nog wel eens hard nageroepen "Ja, en het is jouw rotbaan waar je mee moet leven".quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Die gasten zijn heel sluw. Maar goed, dat is ook wat je krijgt als je als aanbieder je resellers gaat betalen per aangesloten klant. Agressieve verkoop krijg je dan.
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuinquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lastig, dan weet je niet waar je aan toe bent.
Dysonquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ja die dingen van 2500 gulden! Kirby of zoiets
Heb je geen kringloop in de buurt, voor de 2 weekjes...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuin
Ah, dan helemaal ja. Hier is (gelukkig!) geen sneeuw. succes ermee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ht is vooral lastig omdat ik mijn troep bevroren hou in tassen in en onder de sneeuw in de tuin
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh, is juist lachen.Als ze dan willen dat je je prijs vastlegt ze fijntjes wijzen op alle dalingen van de laatste tijd.
en in sommige weken hóóp ik gewoon op zo'n typ.
![]()
Lukt nu altijd nog beter dan 's zomersquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
Die hebben hier geen witgoed waar nog een in 60zakken verpakt broodje van mij in mag liggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen kringloop in de buurt, voor de 2 weekjes...
"Zet jezus maar even in de achtertuin, ik haal m zo wel binnen"quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef Oxymoron het volgende:
Toevallig?! Wij hadden vandaag Jehova's Getuigen aan de deur
De leiding had het niet door, dus dacht dat het klanten, van de winkel waren.![]()
Heeft 'ie heel de winkel uitgelegd (vaste klantenkorting, wat het voor boerderij is...) Zeggen ze ineens: Oh maar wij komen Goed Nieuws brengen!
Ik stond erbij en zeg: Goed Nieuws? O maar het goede nieuws is dat ik ook zonder jullie wel in de hemel kom.![]()
Dus tot ziens!
(Ik herkende de blaadjes die ze bij zich droegen, en het soort aktentasje)![]()
Toen gingen ze weg.
Ja, ik heb er een hekel aan, als mensen denken, dat je bekeerd ''moet'' worden. Bennikallang.
Dus voor mij geen deurverkoop.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
"Zet jezus maar even in de achtertuin, ik haal m zo wel binnen"![]()
brrr idd RIL!! VIES!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemiddag allemaal. En speciaal Armageddon.![]()
Ik haat de groene snottebellen van andermans kinderen.![]()
![]()
Echt rilllll ende gruwel.
ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Suzanna het volgende:
Die van je eigen kinderen zijn wél lekker?
Kleine kindjes die zelf kunnen snuiten zijn schattigquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik veeg wel telkens af, daar moet ze maar aan wennen. Nu is ze ietsjes ouder en kan ik zeggen "even snuiten" en dan snapt ze dat gewoon.
Snuiten is een groot woord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Kleine kindjes die zelf kunnen snuiten zijn schattig
oequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Van die grote groene rakkers, die na een stuk fietsen zo op hun bovenlip hangen![]()
Hier ook snuiten en vegen, met af en toe een beetje gemok.
Nu alleen dat neuspeuteren nog afleren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |