Heb vlakbij de Brabanthallen gewerkt maar dat is alweer 20 jaar geleden. Zag er daar toen al niet zo fris uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ook niet zo'n leuke buurt. Ligt achter Boschveld.
Weinig veranderd. En het slachtoffer kwam uit de coffeeshop. Nou dan is het niet erg, weer zo'n wiet figuur minder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vlakbij de Brabanthallen gewerkt maar dat is alweer 20 jaar geleden. Zag er daar toen al niet zo fris uit.
Want wietfiguren zijn de zwaarste criminelen die er zijn inderdaad!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weinig veranderd. En het slachtoffer kwam uit de coffeeshop. Nou dan is het niet erg, weer zo'n wiet figuur minder.
Randje van Industrieterrein Rietvelden... Wijk is het niet echt te noemenquote:
Heerlijk genuanceerde reactie weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weinig veranderd. En het slachtoffer kwam uit de coffeeshop. Nou dan is het niet erg, weer zo'n wiet figuur minder.
Ja Michel, dat ben je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef shifto het volgende:
Ik ben criminieel?Is hier de straat uit
wel ecg, kon er net niet langs toen ik uit me werk kwam.
Ben je anders gewend?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerde reactie weer![]()
Opbokken.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG! MANNEN IN WITTE PAKKEN!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG! MANNEN IN WITTE PAKKEN!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef shifto het volgende:
[..]Het ging om een antilliaan. Mss vanavond meer nieuws
Collega van mijn moeder moest rond 10 voor 4 ineens weg vanwege een ongeluk in de familie
Expres'zo is toch een kut shop.
Omdat ik er anders nog 100 bij kan zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:02 schreef sportfreak het volgende:
Waarom staat deze klassieker niet in de OP?
Ja paar weken geleden nog geweest. Veel te druk, wel veel dames ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef topdrob het volgende:
iemand die nieuwe tent al gechecked tegen over de carrousel, met de verschrikkelijke naam: ushiwawa.
Goede muziek, veel vrouwen alleen te druk. Zou er ook niet je jas ophangen
23+quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ga zelden nog in de stad uit. Wat voor leeftijdscategorie gaan het om?
Dat ken ik ook niet. Waar zit dat? En hoe lang? (Ik ga nu zo'n 4 jaar niet meer uit in DB-centrum).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |