Hier is het ook niet ideaal hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nou ja, ik zal er maar aan moeten wennen dat het niet ideaal gaat zijn
Em het is natuurlijk maar voor een paar dagen. Zie je, ik ben al aan het terugkrabbelen
Ik zat met precies hetzelfde dilemma hoor. In de woonkamer vond ik maar niks, maar boven is het gewoon te krap, zelfs om het bed fatsoenlijk omhoog te doen enzo. Nu staat hier dus een bed van de thuiszorg in de woonkamer (nog niet in elkaar trouwens) en heb ik me er maar bij neergelegd dat het hier gaat gebeuren. Nog niet eens zo gek hoor als je eenmaal aan het idee gewend bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde van het geld. Dan is een thuiszorgbed in de woonkamer nog beter.
Nou ja, ik zal er maar aan moeten wennen dat het niet ideaal gaat zijn
Em het is natuurlijk maar voor een paar dagen. Zie je, ik ben al aan het terugkrabbelen
Ik ben ook niet van plan om thuis te bevallen, dus dat maakt dat keuze voor een bed in de woonkamer dan helemaal stom. Dan is het puur alleen voor de kraamverzorgster.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:14 schreef sindell het volgende:
[..]
Ik zat met precies hetzelfde dilemma hoor. In de woonkamer vond ik maar niks, maar boven is het gewoon te krap, zelfs om het bed fatsoenlijk omhoog te doen enzo. Nu staat hier dus een bed van de thuiszorg in de woonkamer (nog niet in elkaar trouwens) en heb ik me er maar bij neergelegd dat het hier gaat gebeuren. Nog niet eens zo gek hoor als je eenmaal aan het idee gewend bent
Oh ja dan wordt het misschien wel een beetje anders inderdaad. Je kan ook dat bed gewoon laten brengen en dan wel zien of je het gebruikt, kost toch niks....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om thuis te bevallen, dus dat maakt dat keuze voor een bed in de woonkamer dan helemaal stom. Dan is het puur alleen voor de kraamverzorgster.
Maar tegelijkertijd weet je vantevoren niet wat er allemaal gaat gebeuren. Misschien inderdaad een keizersnede of gaat het zo snel dat het toch thuis moet. Je weet het niet.
2x zelfs!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef ymme het volgende:
Nog even voor alle zekerheid. Is er hier wel eens iemand thuis bevallen? Ik heb nu aan mijn kant van het bed, het zeiltje van kraampakket liggen, daarover heen een molton (1 persoons over dwars, dus onder de billen over de breedte van 't bed), dan weer een 1 persoon molton met zeil van de hema aan mijn kant. En dan een laken. Is dit voldoende? Ben zo bang dat ons matras eraan gaat. Die nog geen half jaar oud is en een flinke prijs met zich meebracht.
Ik heb een waterdichte molton van de hema.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef freecell het volgende:
Ymme: bij de IKEA hebben ze moltons die waterdicht zijn
Verder voelen en liggen ze als een gewone moltonDie hadden wij er op (en nu weer) en dat is ruim voldoende
En geen gekloot met zeiltjes, hoezee!
ja precies, hier ook!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef freecell het volgende:
Asy: die van mij heeft gewoon een hoeslakenmodel zeg maar. Dus zit echt overal![]()
Ik weet niet hoe die van de hema zijn?
Die van IKEA zijn wel vrij lang hoor ymme, ik heb echt een flink stuk over als ie om het 2mtr bed zit....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef ymme het volgende:
Ikea heeft ze niet in de maat die wij nodig hebben. Wij hebben een matras van 220 lang.
En die van de HEMA heb ik dus al.
Maar goed, ik leg dus alleen het zeiltje van het kraampakket nog even over de hele breedte en dan is het goed.
Als het bij Vicky, tot 2 keer goed is gegaan, zal het hier ook vast goed gaan.
Wat liefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik wil even jompelen voor Happy, alweer 37 weken! Prachtig!
Nog even en je baby is er! Ik ben benieuwd.....
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat liefkan het nog steeds soms niet echt geloven dat we echt een zoon krijgen, maar ik kijk er zooo naar uit!
En mijn Gugelhupf is bijna klaar (niet helemaal zoals het hoort, beetje over de bakvorm heengerezen en de oven zit nogal onder, maar ik ben er trots op).![]()
[ afbeelding ]
voor de duidelijkheid: dit is niet die ik heb gemaakt, maar een voorbeeldje van google, mijne is niet zo mooi van vorm waarschijnlijk![]()
Whahaha, zo'n eerste exemplaar durf ik echt nog niet uit te delen. Misschien is hij wel niet te etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]je woont nie zover bij mij vandaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |