quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, echt, was echt zwaar wtf moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Sowieso Marokkanen![]()
Boh, ik hield mijn hart vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht even dat je het meende.
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer inquote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!
[..]
Boh, ik hield mijn hart vast.Dacht even dat je het meende.
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer in
Whehhequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
Als ware het...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
2 vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijZeliha is al jaren van mij dus back off mister
Klaar. Het is over en uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ware het... Vul in, om het nog poëtischer te maken.
Weet niet. Ik vermijd het om een of andere reden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
Neger is niet racistisch in het Nederlands.
Je maakt er een hele natuurramp van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maan
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.quote:
Dat is haar gezicht toch ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Waarom ben je altijd zo hard voor me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.
Jullie zijn echt stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Maar ik hou wel van je hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo hard voor me.
In foetushouding?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft een hele deuk opgelopen door jullie. Ik ga mezelf in slaap huilen.
Daag.
Trusten prettyfacequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft een hele deuk opgelopen door jullie. Ik ga mezelf in slaap huilen.
Daag.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, jíj ging niet los vandaag.
Hé, die is van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.
Vind ik ook hoor. Maar ik vind Hollander ook stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vermijd het om een of andere reden.Vind het zo hard klinken. Net als Turk.
O, da's kut, ja. Een hele dag waarop je helemaal niets hoeft te doen is zo lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik krijg tranen in mijn ogen vanwege het feit dat ik vandaag op mijn vrije dag toch een paar uurtjes aan mijn huiswerk moet gaan werken.
quote:
Kamernet is echt zo'n kutwebsite. Als je op reageren drukt maar de email in dat vak dat je te zien krijgt toch maar niet verstuurt moet je toch nog voor een reactie betalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dankje
Jezus, wou ik net op een kamer reageren van Kamernet, waarvan de advertentie er vannacht om half 2 is opgezet, wordt ie verwijderd wanneer ik een reactie wil typenDit wordt een kutdag, ik weet het nu al
Aan het einde van de dag lig je in de foetushouding, zachtjes heen en weer wiegend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dankje
Jezus, wou ik net op een kamer reageren van Kamernet, waarvan de advertentie er vannacht om half 2 is opgezet, wordt ie verwijderd wanneer ik een reactie wil typenDit wordt een kutdag, ik weet het nu al
Ja, kwam ik ook laatst achter, 2 reacties van paar euro weggespoeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kamernet is echt zo'n kutwebsite. Als je op reageren drukt maar de email in dat vak dat je te zien krijgt toch maar niet verstuurt moet je toch nog voor een reactie betalen_!
Verkrampt van spierpijn misschien, ik ga straks om half 2 trainenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag lig je in de foetushouding, zachtjes heen en weer wiegend.
Meestal voel je dat pas de volgende dag, dacht ik. Maar spierpijn is lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verkrampt van spierpijn misschien, ik ga straks om half 2 trainen
Sana noluyo?quote:
Ja, weet ik, maar tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Meestal voel je dat pas de volgende dag, dacht ik. Maar spierpijn is lekker.
En nee, jij gaat heen en weer wiegen uit ellende. Je gaat het einde van de dag niet halen.
Optimistisch wezen, jij!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar toch![]()
Ik heb nu al geen zin meer in vandaag
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef Rookert het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
James Brown is dood
Whehe, sorry, had daar even zin inquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Rot op, je werkt aanstekelijk, jij pessimist.
Sla je slagquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, ik ben er net pas achter gekomen dat er een SC bestaat voor homo's.
Ideaal voor mij, toch: een Turkentopic én een homotopic.quote:
Volgens mij hebben we iets gemist of ze hebben het echt over bitches, bangen en foursomesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ideaal voor mij, toch: een Turkentopic én een homotopic.
Ik heb geen flauw idee waar ze het over hebben.
Homo's.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we iets gemist of ze hebben het echt over bitches, bangen en foursomes
Jullie sodomistische kastfobische vrouwenhatersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Homo's.Het gaat in ieder geval veel prominenter over bitches.
Vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef maartjeh het volgende:
M'n nagel is gebroken bij het stofzuigen net.Iets te fanatiek?
Sodomie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie sodomistische kastfobische vrouwenhaters![]()
Meid, toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef maartjeh het volgende:
M'n nagel is gebroken bij het stofzuigen net.Iets te fanatiek?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Ik ga naar Leiden om te trainen mensen, kutgevoel eruit knallen![]()
![]()
Sport ze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Ik ga naar Leiden om te trainen mensen, kutgevoel eruit knallen![]()
![]()
Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
Whehe eindelijk theorie gehaald.
Met 2 foutjes.
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef SatinCare het volgende:
Is theorie nou makkelijker dan eerst? Je ag toch veel meer vragen fout hebben ineens
Oh heb je nog geen theorie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef SatinCare het volgende:
Nu heb ik echt geen zin ooit nog mijn rijbewijs te gaan halen.
Gefeliciteerd, driemaal is scheepsrecht blijkt maar weer. Ik had de eerste keer 4 fouten, maar hij was wel redelijk makkelijk moet ik zeggen. Misschien had ik geluk, alhoewel 3/4 toch nog faaldequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
Whehe eindelijk theorie gehaald.
Met 2 foutjes.
Iets voor jou?quote:
eerst afstuderen en een fulltime baan vinden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
Ik begin wel over een paar jaartjes met dat gedoe...
Ja hier faalde ook weer 3/4.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, driemaal is scheepsrecht blijkt maar weer. Ik had de eerste keer 4 fouten, maar hij was wel redelijk makkelijk moet ik zeggen. Misschien had ik geluk, alhoewel 3/4 toch nog faalde.
Nee, eerst zin hebben om het te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
eerst afstuderen en een fulltime baan vinden?
Een rijbewijs maakt je hip en cool man.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
Ik begin wel over een paar jaartjes met dat gedoe...
Ik heb mijn theorie op mijn 18e gehaald, dat is dus in 2006quote:
Inderdaad, wie wil er nou niet in z'n aftandse BMW 3 serie door de straten van de ghetto crossen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een rijbewijs maakt je hip en cool man.![]()
Nou en. Dan ben ik maar niet hip en cool!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een rijbewijs maakt je hip en cool man.![]()
Sinds 2006 is het sowieso moeilijker geworden, maar gevaarherkennig is echt een piece of cake.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik heb mijn theorie op mijn 18e gehaald, dat is dus in 2006![]()
(wat ben ik toch oud)
Maar die is verlopen, omdat ik niet heb kunnen afrijden in dat jaar (werd ziek, kreeg gezeik met rij instructeur enzo:S)
En verder is het er nooit meer van gekomen, terwijl ik autorijden echt vet leuk vind:( Mijn vader laat mij stiekem ook heel vaak rijden![]()
Alleen theorie vind ik echt lastig, had vorige keer ook 4 fout, weet niet of ik het ga halen als t nog moeilijk is geworden
Wil je een ugly shy girl zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou en. Dan ben ik maar niet hip en cool!
Sowieso, dat is mijn idool ook niet.
Ga weg, ik ben vanochtend gewoon om half 7 opgestaan, heb college gevolgd en nu ben ik thuisquote:
Er zitten ook wel vaak strikvragen tussen hoor, maar als expert vis je die er zo uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hier faalde ook weer 3/4.
Ik weet niet, het was niet makkelijk maar ook niet moeilijk.
Blijft kwestie van leren, maar soms komen met zo een poepvraag.![]()
Ik denk vaak te moeilijk, terwijl ze het gewoon simpel bedoelen.
Naja nu praktijk nog en dan kan ik overal heen.
Het is wel tof om een auto + rijbewijs te hebben, en ook nog handig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wie wil er nou niet in z'n aftandse BMW 3 serie door de straten van de ghetto crossen?
...quote:
Pot verwijt de ketel, toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben vanochtend gewoon om half 7 opgestaan, heb college gevolgd en nu ben ik thuisWat denk jij wel niet van mij
Ik ben de enige theorie expert hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zitten ook wel vaak strikvragen tussen hoor, maar als expert vis je die er zo uit
Ja nu moet je ook rijden met navigatie ofzo tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinds 2006 is het sowieso moeilijker geworden, maar gevaarherkennig is echt een piece of cake.
Je moet gewoon een paar dagen hard leren niet Fok!ken en dan lukt het wel.
Correctie: je bent een theorievetereen, maar pas net een expert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben de enige theorie expert hier.
Moet niet. Mag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja nu moet je ook rijden met navigatie ofzo tochMoet weer helemaal opnieuw beginnen, heb er voorlopig echt geen zin in
Ik heb twee keer afgereden en geen enkele keer met navigatie gereden. Bij mijn eerste rijschool reed ik wel vaak met een navigatiesysteem erbij, maar dat maakt het alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja nu moet je ook rijden met navigatie ofzo tochMoet weer helemaal opnieuw beginnen, heb er voorlopig echt geen zin in
Vetereen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Correctie: je bent een theorievetereen, maar pas net een expert.
Een wat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Correctie: je bent een theorievetereen, maar pas net een expert.
Ga je meteen een auto kopen/krijgen zodra je slaagt, dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel tof om een auto + rijbewijs te hebben, en ook nog handig.
Maar ik heb er verder ook niet veel zin in, dat praktijkexamen.
Mijn opa zei dat ik meteen een auto krijg, maar ik weet niet of dat waar is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je meteen een auto kopen/krijgen zodra je slaagt, dan?
Mijn vader zei ook dat ik zijn oude auto zou krijgen, hij heeft die gewoon verkocht een paar maanden geleden:')quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat ik meteen een auto krijg, maar ik weet niet of dat waar is.
Hij blijft toch niet eeuwig op je wachtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook dat ik zijn oude auto zou krijgen, hij heeft die gewoon verkocht een paar maanden geleden:')
Waarom zo verlegen? Ik word morgen 21. Dat je dat niet weet.quote:
Held.quote:
Nice, ik zou er ook wel een willen, maar heb er in de stad toch bijna niks aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat ik meteen een auto krijg, maar ik weet niet of dat waar is.
Sorry ik schrijf het in mijn agendaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom zo verlegen? Ik word morgen 21. Dat je dat niet weet.
Ó, je krijgt niet meteen een Mercedesje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef IHVK het volgende:
Waar jij woont al helemaal niet inderdaad. Hier is het best handig, maar met een OV is het niet perse nodig.
Zal ook wel een goedkoop ding worden hoor.
Hier op een school vlakbij is altijd inburgeringscursus 's avonds. Staat heel het schoolplein altijd vol met Mercedessen en BMW's. Mooi gezichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ó, je krijgt niet meteen een Mercedesje?
Goed zo. En ja, momenteel ben je de oudste. Je wordt seniel, man.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Sorry ik schrijf het in mijn agenda![]()
Ben ik de oudste hier
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ó, je krijgt niet meteen een Mercedesje?
Ik heb m'n geinkousen aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie hebben vandaag zeker je grapjas en je lolbroek aan? Of hebben jullie soms een foptaart op?
He he he? Hoe oud is SatinCare?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed zo. En ja, momenteel ben je de oudste. Je wordt seniel, man.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed zo. En ja, momenteel ben je de oudste. Je wordt seniel, man.
Over een maandje 22quote:
Ik weet niet? Ik weet niet hoe bejaard SatinCare is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef GenusButeo het volgende:
O nee! Waarschijnlijk is Maartjeh bejaarder!
Echt niet. Je houdt van me. Je hebt zelfs een fanclub voor me opgericht.quote:
In dat geval ben ik overbejaard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:
Satincare is 15 Genus 12 Wik 9 en Ik ben 8.
Ik word morgen 13, ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:
Satincare is 15 Genus 12 Wik 9 en Ik ben 8.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Turk met Mercedes?? Geen goed idee
Hahahaha jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Echt niet. Je houdt van me. Je hebt zelfs een fanclub voor me opgericht.
Haten = verlaten.quote:
Ik zeg toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hahahaha jaIk had zelfs voor mensen zo'n lidmaatschapspasje gemaakt
Ik hield gewoon van je en wou je geweldigheid met iedereen delenquote:
Zo. Veel beter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik hield houd gewoon van je en wou wil je geweldigheid met iedereen delen
I know, right.quote:
Wat IHVK zegt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen. en haten is slecht.
Die is ten onder gegaan omdat ik m'n fans heb verlaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kan ik lid worden van de fanclub?
BMW's.quote:
Wat onbarmhartig vanje,quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die is ten onder gegaan omdat ik m'n fans heb verlaten.
Wanneer ga je afrijdenquote:
Hoeveel heb je al gehad danquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee. moet nog paar lessen nemen eerst.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef SatinCare het volgende:
Ok, ik wou je komen aanmoedigen met een spandoek enzo
Damnquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoeveel?
Ik denk dat ik al met al ook wel een les of 55 heb gehad![]()
.
168quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef SatinCare het volgende:
[..]
DamnIk ken een jongen die er 168 heeft gehad
En nu rijdt hij al jaren in een mega rotte auto, omdat al zijn geld op is gegaan aan hethalen van het rijbewijs
Het doemscenerio.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef SatinCare het volgende:
[..]
DamnIk ken een jongen die er 168 heeft gehad
En nu rijdt hij al jaren in een mega rotte auto, omdat al zijn geld op is gegaan aan hethalen van het rijbewijs
Moet je zien wat fok allemaal met je doetquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het doemscenerio.
Ik ga even een uur slapen trouwens, 4 uur geslapen vannacht.
Niet fok, ik kwam er gisteravond achter dat mijn theorie vandaag was ipv morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je zien wat fok allemaal met je doet.
Ja het wou maar niet lukkenquote:
Meneer heeft geen datum rechtsonderin zijn beeldscherm staan? Maar goed dat je het dan nog op het laatste moment gehaald hebtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet fok, ik kwam er gisteravond achter dat mijn theorie vandaag was ipv morgen.![]()
Gelukkig wel gehaald.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef SatinCare het volgende:
Trusten, droom over je toekomstige rammelbak waarmee je de straten onveilig zult maken;(![]()
![]()
![]()
![]()
Arme meid. Parfum, kleding, sieraden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef SatinCare het volgende:
Mijn moeder is bijna jarig, weet niet wat ik voor haar moet kopen
Het is niet origineelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme meid. Parfum, kleding, sieraden?
Moet je bij Zel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het is niet origineelWou haar een digitale camera geven want die van haar is stuk, maar weet niet welke:(
Wat is je budget?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het is niet origineelWou haar een digitale camera geven want die van haar is stuk, maar weet niet welke:(
Ja Ik zag een canon ixus bij bol.com voor 119, die heeft zij eerst dus ook gehad. Eigenlijk is er ook niiks mis met dat ding, behalve dat de batterij oud is geworden en dus ook na 2 foto's leeg gaat. Maar die batterijen zijn niet eens meer te koop volgens mij, dat ding is zeker wel 6 jaar oud ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar kan je aardig wat voor kopen, hoor. Ik kijk straks wel even.
Doei doei.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik val weer eens buiten de boot, toedeloe.
Een ander onderzoek dat ik een tijd terug las zei juist precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef IHVK het volgende:
http://www.studenten.nl/nieuws/zomerkinderen_schoppen_het_ver
Verklaart weer waarom iedereen hier in de winter geboren is.![]()
Verder klinkt het ook als een zeer betrouwbaar onderzoek.![]()
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:53 schreef IHVK het volgende:
Wat is het toch met die Turkse gerecht altijd.![]()
Sarma (Azerbaijani: kələm dolması, Turkish: sarma, Bulgarian, Serbian and Macedonian: сармa, Hungarian: töltött káposzta, Greek: σαρμάδες, λαχανοντολμάδες, Serbo-Croatian and Slovene: sarma, Romanian: sarmale, găluci, Arabic: يبرق yabraq or malfuf) is the name of a grape, cabbage or chard leaf roll common to the cuisines of Turkey and several countries that were formerly under Ottoman influence, including , Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Slovenia, Greece, Hungary, Iraq, Jordan, Lebanon, Republic of Macedonia, Montenegro, Moldova, Romania, Serbia, Syria, and Ukraine. It is also found in the cuisines of Russia, Armenian, Azerbaijan, Iran, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Poland and Germany.
Vetgedrukte zegt alles.![]()
Mischien moeten we het voortaan maar gewoon Ottomaanse gerechten noemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:53 schreef IHVK het volgende:
Wat is het toch met die Turkse gerecht altijd.![]()
Sarma (Azerbaijani: kələm dolması, Turkish: sarma, Bulgarian, Serbian and Macedonian: сармa, Hungarian: töltött káposzta, Greek: σαρμάδες, λαχανοντολμάδες, Serbo-Croatian and Slovene: sarma, Romanian: sarmale, găluci, Arabic: يبرق yabraq or malfuf) is the name of a grape, cabbage or chard leaf roll common to the cuisines of Turkey and several countries that were formerly under Ottoman influence, including , Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Slovenia, Greece, Hungary, Iraq, Jordan, Lebanon, Republic of Macedonia, Montenegro, Moldova, Romania, Serbia, Syria, and Ukraine. It is also found in the cuisines of Russia, Armenian, Azerbaijan, Iran, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Poland and Germany.
Vetgedrukte zegt alles.![]()
Scheelt een hoop ruimte ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moeten we het voortaan maar gewoon Ottomaanse gerechten noemen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Scheelt een hoop ruimte ja.
(en laat Bortecinem het niet horen)
Rot op dude. Niks Ottomaans.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Centraal-Aziatische Turken (en de Turken in Rusland), die niks met de Ottomanen te maken hebben, eten het ook.
Maar zonder de Ottomanen hadden de Slovenen er nooit van gehoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Centraal-Aziatische Turken (en de Turken in Rusland), die niks met de Ottomanen te maken hebben, eten het ook.
Te laatquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Scheelt een hoop ruimte ja.
(en laat Bortecinem het niet horen)
Oh? En de Tataren, Karaim en de Khazar Joden die in Oost-Europa leven dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar zonder de Ottomanen hadden de Slovenen er nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef IHVK het volgende:
RIP WIK EN IHVK JULLIE WAS GEEN LANG LEVEN BESCHOREN
Denk je dat die even hun keuken hadden kunnen verspreiden over Oost-Europa?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh? En de Tataren, Karaim en de Khazar Joden die in Oost-Europa leven dan?
Daar gaat ze alquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat er binnenkort een knokploeg voor mijn deur verschijnt, vaarwel.
Klopt. Ik ben een zomerkind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef IHVK het volgende:
http://www.studenten.nl/nieuws/zomerkinderen_schoppen_het_ver
Verklaart weer waarom iedereen hier in de winter geboren is.![]()
Verder klinkt het ook als een zeer betrouwbaar onderzoek.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Denk je dat die even hun keuken hadden kunnen verspreiden over Oost-Europa?
Jij ook, lees ik net. We schoppen het beide ver. Check die zielige winterkinderen.quote:
Lekker. Boerenkool met aardappel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn moeder is boerenkool aan het maken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verkapte bedreiging naar mij toe dit.
Helemaal mee eens. De zomer is niet voor niets het beste seizoen van het jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij ook, lees ik net. We schoppen het beide ver. Check die zielige winterkinderen.
Wie is er nou kaas?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mijn moeder is boerenkool aan het maken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De zomer is niet voor niets het beste seizoen van het jaar.
Nou ja wetenschappelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk kan ik wetenschappelijk verklaren waarom ik zo succesvol ben en veel mensen uit m'n omgeving niet.
En dan sosis ezmek met aardappel??????????quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.
Je kan ook sosis nemen als vervanger voor boerenkool.
Sarma is rijst opgerold in wijnbladeren. Daarom dat het ook sarma heet (wat Turks is voor 'opgerold'). En dolma is paprika gevuld met rijst, en daar komt de naam dolma (gevuld) weer vandaan. Het heeft toch niks te maken met Griek,Ermeni,TURK,Jood?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef IHVK het volgende:
Ja maar wiki is ook bang ze zeggen dat het Ottomaans is -> mensen worden boos.
Ze zeggen dat het Turks is-> mensen worden boos
Ze zeggen dat het Grieks is -> boze mensen.
Dat is wetenschappelijk. Niet jaloers zijn omdat jij het niet ver schopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja wetenschappelijk.
Een onderzoek onder BN'ers en politici.
Zeg dat maar tegen de Azeri's.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sarma is rijst opgerold in wijnbladeren. Daarom dat het ook sarma heet (wat Turks is voor 'opgerold'). En dolma is paprika gevuld met rijst, en daar komt de naam dolma (gevuld) weer vandaan. Het heeft toch niks te maken met Griek,Ermeni,TURK,Jood?
Boks. Tik hem aan dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wetenschappelijk. Niet jaloers zijn omdat jij het niet ver schopt.
Omdat wij de stookkosten kunnen betalen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef IHVK het volgende:
Zomer, zomer is voor watjes die niet tegen kou kunnen.
Jij voelt je wel snel aangesproken he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te gaan beledigen, hoor.
Ga in Siberië wonen dan, als je zo van kou houdt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef IHVK het volgende:
Zomer, zomer is voor watjes die niet tegen kou kunnen.
Dan geef je mij een luchtboks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet dat het dan ook niet mag?
Daar wonen ook Turken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga in Siberië wonen dan, als je zo van kou houdt.
Ik ben echt ayran gek. Wij hebben ergens een hele doos liggen, maar mijn vader heeft het verstopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat een Turk het voor je heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij voelt je wel snel aangesproken he.
Er bestaat ook karnemelk hier in Nederland hoor, het is verkrijgbaar bij je lokale supermarkt.quote:
Kom je mee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerst hun cultuur leren. Dan integreer je sneller.
Karnemelk is geen ayran wik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er bestaat ook karnemelk hier in Nederland hoor, het is verkrijgbaar bij je lokale supermarkt.
Dit is dé perfecte soundtrack voor de gemiddelde horrorfilmquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerst hun cultuur leren. Dan integreer je sneller.
Vastquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Karnemelk is geen ayran wik.Lijkt er niet eens op.
Hahaha je hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is dé perfecte soundtrack voor de gemiddelde horrorfilm.
Zodat jij het niet opmaakt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt ayran gek. Wij hebben ergens een hele doos liggen, maar mijn vader heeft het verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |