quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, echt, was echt zwaar wtf moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Sowieso Marokkanen![]()
Boh, ik hield mijn hart vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht even dat je het meende.
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer inquote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!
[..]
Boh, ik hield mijn hart vast.Dacht even dat je het meende.
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer in
Whehhequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
Als ware het...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
2 vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijZeliha is al jaren van mij dus back off mister
Klaar. Het is over en uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ware het... Vul in, om het nog poëtischer te maken.
Weet niet. Ik vermijd het om een of andere reden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
Neger is niet racistisch in het Nederlands.
Je maakt er een hele natuurramp van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maan
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.quote:
Dat is haar gezicht toch ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Waarom ben je altijd zo hard voor me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.
Jullie zijn echt stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Maar ik hou wel van je hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo hard voor me.
In foetushouding?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft een hele deuk opgelopen door jullie. Ik ga mezelf in slaap huilen.
Daag.
Trusten prettyfacequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft een hele deuk opgelopen door jullie. Ik ga mezelf in slaap huilen.
Daag.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, jíj ging niet los vandaag.
Hé, die is van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.
Vind ik ook hoor. Maar ik vind Hollander ook stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vermijd het om een of andere reden.Vind het zo hard klinken. Net als Turk.
O, da's kut, ja. Een hele dag waarop je helemaal niets hoeft te doen is zo lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik krijg tranen in mijn ogen vanwege het feit dat ik vandaag op mijn vrije dag toch een paar uurtjes aan mijn huiswerk moet gaan werken.
quote:
Kamernet is echt zo'n kutwebsite. Als je op reageren drukt maar de email in dat vak dat je te zien krijgt toch maar niet verstuurt moet je toch nog voor een reactie betalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dankje
Jezus, wou ik net op een kamer reageren van Kamernet, waarvan de advertentie er vannacht om half 2 is opgezet, wordt ie verwijderd wanneer ik een reactie wil typenDit wordt een kutdag, ik weet het nu al
Aan het einde van de dag lig je in de foetushouding, zachtjes heen en weer wiegend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dankje
Jezus, wou ik net op een kamer reageren van Kamernet, waarvan de advertentie er vannacht om half 2 is opgezet, wordt ie verwijderd wanneer ik een reactie wil typenDit wordt een kutdag, ik weet het nu al
Ja, kwam ik ook laatst achter, 2 reacties van paar euro weggespoeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kamernet is echt zo'n kutwebsite. Als je op reageren drukt maar de email in dat vak dat je te zien krijgt toch maar niet verstuurt moet je toch nog voor een reactie betalen_!
Verkrampt van spierpijn misschien, ik ga straks om half 2 trainenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag lig je in de foetushouding, zachtjes heen en weer wiegend.
Meestal voel je dat pas de volgende dag, dacht ik. Maar spierpijn is lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verkrampt van spierpijn misschien, ik ga straks om half 2 trainen
Sana noluyo?quote:
Ja, weet ik, maar tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Meestal voel je dat pas de volgende dag, dacht ik. Maar spierpijn is lekker.
En nee, jij gaat heen en weer wiegen uit ellende. Je gaat het einde van de dag niet halen.
Optimistisch wezen, jij!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar toch![]()
Ik heb nu al geen zin meer in vandaag
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef Rookert het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
James Brown is dood
Whehe, sorry, had daar even zin inquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Rot op, je werkt aanstekelijk, jij pessimist.
Sla je slagquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, ik ben er net pas achter gekomen dat er een SC bestaat voor homo's.
Ideaal voor mij, toch: een Turkentopic én een homotopic.quote:
Volgens mij hebben we iets gemist of ze hebben het echt over bitches, bangen en foursomesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ideaal voor mij, toch: een Turkentopic én een homotopic.
Ik heb geen flauw idee waar ze het over hebben.
Homo's.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we iets gemist of ze hebben het echt over bitches, bangen en foursomes
Jullie sodomistische kastfobische vrouwenhatersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Homo's.Het gaat in ieder geval veel prominenter over bitches.
Vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef maartjeh het volgende:
M'n nagel is gebroken bij het stofzuigen net.Iets te fanatiek?
Sodomie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie sodomistische kastfobische vrouwenhaters![]()
Meid, toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef maartjeh het volgende:
M'n nagel is gebroken bij het stofzuigen net.Iets te fanatiek?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Ik ga naar Leiden om te trainen mensen, kutgevoel eruit knallen![]()
![]()
Sport ze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Ik ga naar Leiden om te trainen mensen, kutgevoel eruit knallen![]()
![]()
Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
Whehe eindelijk theorie gehaald.
Met 2 foutjes.
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef SatinCare het volgende:
Is theorie nou makkelijker dan eerst? Je ag toch veel meer vragen fout hebben ineens
Oh heb je nog geen theorie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef SatinCare het volgende:
Nu heb ik echt geen zin ooit nog mijn rijbewijs te gaan halen.
Gefeliciteerd, driemaal is scheepsrecht blijkt maar weer. Ik had de eerste keer 4 fouten, maar hij was wel redelijk makkelijk moet ik zeggen. Misschien had ik geluk, alhoewel 3/4 toch nog faaldequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
Whehe eindelijk theorie gehaald.
Met 2 foutjes.
Iets voor jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |