Ethanol en biodiesel zijn dan ook producten die als een boomerang terug komen.Nog veel slechter. Net als de palmolie op Borneo. De milieu mensen die daar voor waren hadden een steekje los.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Saab loopt al jaren voor op het gebruik van Ethanol, biodiesel enz.
Het regenwoud is ook geen probleem.Het regenwoud draat ongeveer evenveel bij aan iets dan het afbreekt. De zone boven en onder het regenwoud, daar zouden we eens aandacht voor moeten hebben. Al is het maar omdat zij meet zuurstof produceren dan opnemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het regenwoud verdwijnt. Het is geen oplossing.
Klopt. Maar is het onwaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is nog veel Hollandser om te zeggen"Het is Nederlands om hem neer te halen."
Toen wij opkwamen gaven we ook niet om het milieu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:42 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je ziet het overal. Opkomende economiën willen meer welvaart en de natuur kan ze even gestolen worden. Er is nog niet genoeg regelgeving zoals wij die kennen.
Je kan over elk merk veel slechts zeggen. Maar Spyker kan inderdaad niet zeggen dat de cijfers haar gelijk bewijzen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hm. Ik zie iemand met een spyker als of koude kak, of een loser. Misschien een dandy crimineel die er mee op pad gaat. Spyker is voor mij vooral net niet. Of het waar is of terecht of niet, het is een beeld. En daar hebben ze mee te dealen. Kunnen ze doen alsof het niet zo is, ga je alleen maar harder op je bek.
Leuke gepeperde uitspraak. Compleet niet mee eens. Wou ik even kwijt. Toedels.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hm. Ik zie iemand met een spyker als of koude kak, of een loser. Misschien een dandy crimineel die er mee op pad gaat. Spyker is voor mij vooral net niet. Of het waar is of terecht of niet, het is een beeld. En daar hebben ze mee te dealen. Kunnen ze doen alsof het niet zo is, ga je alleen maar harder op je bek.
Afwijken van de standaard is natuurlijk ook gewoon een manier om winst te maken. Je hebt standaard en kleine winstmarges per product en exclusief en grote winstmarges per product.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als autoliefhebber vind ik winst helemaal niet belangrijk. Ik moedig het juist aan dat er ondernemers zijn die durven af te wijken van de standaard. Risico hoort daar nu eenmaal bij.
Niet per se. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zijn opmerking een puur marketing technisch doel had. Zulke opmerkingen worden te pas en te onpas gebruikt om de discussie te stoppen omdat het op die manier getypeerd worden niet populair is. Als je dat wordt is een discussie snel voorbij omdat het verlammend werkt. Daar wordt dankbaar gebruikt van gemaakt.quote:
Niks gepeperd aan. Als het beeld bij mij zo is, dan is dat beeld bij mij toch zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Leuke gepeperde uitspraak. Compleet niet mee eens. Wou ik even kwijt. Toedels.
HIj heeft mensen werk geboden maar die zitten nu op straat, in een zeer moeilijke tijd. Dat valt hem aan te rekenen omdat hij er een zootje van heeft gemaakt. Zeker omdat hij zelf geen cent armer is geworden en een ordinaire fraudeur is. Met die belastingen valt het ook wel mee: vroeger haalde de staat inderdaad het meeste bij de ondernemingen op, tegenwoordig is dat allang niet meer zo. Het meeste haalt de staat op bij gewone werknemers zoals jij en ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, een louche vent. Maar zonder het voor hem op te nemen, heeft hij wel jaren mensen werk geboden en een hoop belasting betaald. Kun je niet omheen. Niet dat dat verzachtend werkt nu, maar dat wordt vaak vergeten.
Dat dorpsdealertje maakte dan ook een niet zo snuggere opmerking.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Klopkoek het volgende:
Vervelend ook hoe die Muller de Saab dealer afsnauwde.
Typisch weer van jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat dorpsdealertje maakte dan ook een niet zo snuggere opmerking.
Mooie kerel, die Victor Muller. Snoeihard, razendsnel, zeer intelligent. Ik ben benieuwd wat ie ervan gaat bakken.
Het was vooral niet zo slim om de Grote Baas tegen de haren in te strijken. In eerste instantie leek het erop dat hij maar niks van Spyker moest hebben, hij was weinig welwillend. Politiek nogal onhandig, zo'n reactie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Typisch weer van jou![]()
Dat dorpdealertje maakte juist een heel slimme opmerking. Zien ze het al voor zich dat ze spykers gaan verkopen? Inderdaad veel te kostbaar.
Cliché, cliché, cliché. Kritisch zijn wordt nogal eens verward met bij de enkels afzagen. Het is toch ook een risicovolle zet? Dat mag dan toch ook gezegd worden? Volgens mij kreeg Muller ook nogal wat veren in zijn reet, ter compensatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:18 schreef Ringo het volgende:
Het is wel komisch om de Hollanditis ook hier weer te zien heersen. Of het nou gaat om een snelle beursjongen of een lijstduwer van de PvdA, ze zijn er als de kippen bij om de krachtpatsersactie van Victor Muller van zeikerige kanttekeningen te voorzien. Het enthousiasme was weer matigjes aanwezig. Kop, maaiveld, tsjak. Etc.
Desalniettemin, goede gasten, prima uitzending.
Jij geniet daarvan? Als rechtsje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het was vooral niet zo slim om de Grote Baas tegen de haren in te strijken. In eerste instantie leek het erop dat hij maar niks van Spyker moest hebben, hij was weinig welwillend. Politiek nogal onhandig, zo'n reactie.
Gelukkig besefte hij zijn fout en wist hij zich te herstellen. Muller reageerde meteen ook dáárop ("Dat zal ik u nog wel uitleggen" -- dorpsdealertje: "Dank u!") en toen was de orde weer hersteld.
Rechtsje of niet, JA, daar geniet ik van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij geniet daarvan? Als rechtsje?
Triest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Rechtsje of niet, JA, daar geniet ik van.Muller zelf ook trouwens, en de dorpsdealer in kwestie kon de plaagstoot prima waarderen.
Dat jij (als linksje) telkens in een defensieve kramp schiet zodra Grote Meneer een Iets Kleinere Meneer licht lollend bij het nekvel pakt, is iets waar ik verder weinig aan kan verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |