Ja want het gaat hier alleen om het dragen van een andere kleurquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Biels het volgende:
[..]
"Iiiiiih, mensen dragen een andere kleur dan zwart. Wat een homo's!"
Maak jezelf niet zo belachelijk, echt.
Nee de tas is not zo zeer het probleem, ik heb vooral het probleem met mannen in roze. Vooral van die baby roze overhemden onder een pak, gatverdamme zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Biels het volgende:
Schoudertas is geen handtas. Maar goed, misschien dat het deel van Nederland dat blijkbaar nog erg onzeker is over hun eigen geaardheid hier anders over denkt.
Modieus zijn en een roze shirt niet vinden kunnen in combinatie met een hartstikke normale schoudertasquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja want het gaat hier alleen om het dragen van een andere kleur![]()
Er zijn nou eenmaal grenzen, ik ben zelf ook modieus en draag zeker niet enkel zwart alleen de genoemde combinatie in de OP is gewoon gay.
Als je gaat koken kunnen ingredienten afzonderlijk wel goed zijn maar gecombineerd is het gewoon pure kanker.
Dat mag. Maar dan stel je je aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee de tas is not zo zeer het probleem, ik heb vooral het probleem met mannen in roze. Vooral van die baby roze overhemden onder een pak, gatverdamme zeg.
Niet snappen dat als je daar loopt in je roze shirt met oorwarmers je even een ander soort tas meeneemt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Modieus zijn en een roze shirt niet vinden kunnen in combinatie met een hartstikke normale schoudertas.
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet snappen dat als je daar loopt in je roze shirt met oorwarmers je even een ander soort tas meeneemt.
Ik snap dat je denkt dat je tegenwoordig alles kan dragen schuilgaand onder de term "meterosexueel" maar dit is niet zo.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Biels het volgende:
Mensen die het snappen: Hetiszover
Mensen die mannen scoren: Hetiszover
Mensen van buiten de randstad:.
Je zelf als metrosexueel bestempelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.
Ik denk niet dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jezelf als metrosexueel bestempelen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Biels het volgende:
Mensen die het snappen: Hetiszover
Mensen die vrouwen scoren: Hetiszover
Mensen van buiten de randstad:.
Haha inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik had het net zo leuk aangepast
Ach, hij kan niet tegen de waarheid... Valt zijn permanentje uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Jij bent ook echt precies wat ik beschreef in mijn 1e post. En dan durf jij af te geven op mensen die stijl hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Sowieso kan ik dat verschil juist heel goed maken, ik ben niet degene die alles over top gaat doen en vervolgens dit goed praat met "meterosexueel". Netjes zal ik hier niet eens tussen gaan zetten want netjes kleden is relatief. Ik heb namelijk geen oorwarmers nodig om er netjes en verzorgd uit te zien, ook heb ik een schoudertas niet nodig om er netjes en verzorgd uit te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, hij kan niet tegen de waarheid... Valt zijn permanentje uit
Is dat iets goedsquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt precies wat ik beschreef in mijn 1e post. En dan durf jij af te geven op mensen die stijl hebben!!!!!!!!
Ieder zijn eigen smaak he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Kijk naar je foto. Vraag jezelf af of deze kleren er goed uitzien.
Bij deze pleit ik voor een eten-filter, wat betekent dat afstootwekkende afbeeldingen verborgen worden tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:20 schreef Apebeer het volgende:
TS als hij met zijn vriend is [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Biels het volgende:
TS is de man der mannen. Al die haters hier snappen er niks van en zijn bandshirtdragende krasautisten.
Ik twijfel werkelijk aan je deductieve vermogensquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef TigerXtrm het volgende:
TS zit gewoon nog in de kast maar heeft het zelf niet in de gaten?
Gast, feit dat je hierover een topic moet maken (op Fok) om even bevestigd te krijgen dat je zeker geen homo bent is bewijs genoeg dat je het dus wel bent.
En je plan is episch gefaald.
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Bandshirts en wolvenshirts zijn juist enorm mannelijk, vrouwen hebben dat ook het liefst. Dat is wetenschappelijk bewezen.
KLB een afspiegeling van de samenleving, hoe wereldvreemd kun je zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef WillFerrell het volgende:
Maar TS. Het is nu duidelijk dat heel Fok! over je valt, behalve je vriendje Biels. Aangezien Fok! en in het specifiek KLB een gedegen afspiegeling is van de werkelijke mening van de samenleving, is het duidelijk dat je toch een homo bent.
Jij bent wereldvreemd door oorwarmers als heterosexueel te bestempelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
KLB een afspiegeling van de samenleving, hoe wereldvreemd kun je zijn
Ik post geen foto's hier, stuur maar een pm als je foto's wilt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef griekjeee het volgende:
Doe is een fototje dan, ik kan zo niet beslissen of je er echt gay uitziet.
Ga je ze allemaal tellen dan? Ben je snel klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef Biels het volgende:
Ik voorspel dat volgende winter half nederland met oorwarmers loopt.
Nou je hebt je pm hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik post geen foto's hier, stuur maar een pm als je foto's wilt.
Geldt ook voor andere users.
Het kan natuurlijk zijn dat je er dan voor het eerst van hoort als iets in de mode komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef Mythik het volgende:
Sowieso mensen die dingen gaan dragen puur omdat ze "in de mode" zijn. Ik vraag me dan vaak af wat de reden hiervan is.
Is het nou puur omdat ze dan denken beter in de smaak te vallen bij het andere geslacht zonder het zelf mooi te vinden (dus eigenlijk jezelf anders voordoen dan je bent).
Of zouden er echt mensen zijn die zodra iets "in" is het "spontaan" opeens ook mooi vinden![]()
Beide redenen vind ik zelf nogal twijfelachtig eigenlijk.
Precies, van die mensen die nog nooit van oorwarmers, roze shirts/blousjes of schoudertassen hadden gehoord voordat ze opeens "hip en modern" warenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je er dan voor het eerst van hoort als iets in de mode komt
Ja het klinkt vrij onwaarschijnlijk als je het op die manier brengtquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef Mythik het volgende:
[..]
Precies, van die mensen die nog nooit van oorwarmers, roze shirts/blousjes of schoudertassen hadden gehoord voordat ze opeens "hip en modern" waren![]()
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Uggs had gehoord, tot ze "in" waren... Helaas weet ik nu dus wel hoe überlelijk gedefinieerd wordt...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ja het klinkt vrij onwaarschijnlijk als je het op die manier brengt
Hoe kunnen die dingen ooit "in" zijn geweest?! Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Uggs had gehoord, tot ze "in" waren... Helaas weet ik nu dus wel hoe überlelijk gedefinieerd wordt...
Kom je wel eens buiten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Hoe kunnen die dingen ooit "in" zijn geweest?! Heb ik iets gemist?
blijkbaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ach ik heb tenminste niet tegen die uggs aan hoeven kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten?
Oh, en TS krijg ik nog een reply op mijn PM of hoe zit dat.
Na ja, die dingen worden over het algemeen gedragen door vrouwen en aangezien vrouwen hun mening over het algemeen baseren op de mening van andere vrouwen hoeven er maar een paar vrouwen mee te beginnen om de rest van de vrouwen over te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |