Ja want het gaat hier alleen om het dragen van een andere kleurquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Biels het volgende:
[..]
"Iiiiiih, mensen dragen een andere kleur dan zwart. Wat een homo's!"
Maak jezelf niet zo belachelijk, echt.
Nee de tas is not zo zeer het probleem, ik heb vooral het probleem met mannen in roze. Vooral van die baby roze overhemden onder een pak, gatverdamme zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Biels het volgende:
Schoudertas is geen handtas. Maar goed, misschien dat het deel van Nederland dat blijkbaar nog erg onzeker is over hun eigen geaardheid hier anders over denkt.
Modieus zijn en een roze shirt niet vinden kunnen in combinatie met een hartstikke normale schoudertasquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja want het gaat hier alleen om het dragen van een andere kleur![]()
Er zijn nou eenmaal grenzen, ik ben zelf ook modieus en draag zeker niet enkel zwart alleen de genoemde combinatie in de OP is gewoon gay.
Als je gaat koken kunnen ingredienten afzonderlijk wel goed zijn maar gecombineerd is het gewoon pure kanker.
Dat mag. Maar dan stel je je aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee de tas is not zo zeer het probleem, ik heb vooral het probleem met mannen in roze. Vooral van die baby roze overhemden onder een pak, gatverdamme zeg.
Niet snappen dat als je daar loopt in je roze shirt met oorwarmers je even een ander soort tas meeneemt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Modieus zijn en een roze shirt niet vinden kunnen in combinatie met een hartstikke normale schoudertas.
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niet snappen dat als je daar loopt in je roze shirt met oorwarmers je even een ander soort tas meeneemt.
Ik snap dat je denkt dat je tegenwoordig alles kan dragen schuilgaand onder de term "meterosexueel" maar dit is niet zo.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Biels het volgende:
Mensen die het snappen: Hetiszover
Mensen die mannen scoren: Hetiszover
Mensen van buiten de randstad:.
Je zelf als metrosexueel bestempelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.
Ik denk niet dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jezelf als metrosexueel bestempelen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Biels het volgende:
Mensen die het snappen: Hetiszover
Mensen die vrouwen scoren: Hetiszover
Mensen van buiten de randstad:.
Haha inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik had het net zo leuk aangepast
Ach, hij kan niet tegen de waarheid... Valt zijn permanentje uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Jij bent ook echt precies wat ik beschreef in mijn 1e post. En dan durf jij af te geven op mensen die stijl hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Sowieso kan ik dat verschil juist heel goed maken, ik ben niet degene die alles over top gaat doen en vervolgens dit goed praat met "meterosexueel". Netjes zal ik hier niet eens tussen gaan zetten want netjes kleden is relatief. Ik heb namelijk geen oorwarmers nodig om er netjes en verzorgd uit te zien, ook heb ik een schoudertas niet nodig om er netjes en verzorgd uit te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat ik draag is gewoon netjes. Dat jij het verschil niet ziet tussen metroseksueel, homoseksueel en netjes zegt meer over jou dan over mij.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, hij kan niet tegen de waarheid... Valt zijn permanentje uit
Is dat iets goedsquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent ook echt precies wat ik beschreef in mijn 1e post. En dan durf jij af te geven op mensen die stijl hebben!!!!!!!!
Ieder zijn eigen smaak he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Kijk naar je foto. Vraag jezelf af of deze kleren er goed uitzien.
Bij deze pleit ik voor een eten-filter, wat betekent dat afstootwekkende afbeeldingen verborgen worden tijdens het ontbijt, de lunch en het avondeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:20 schreef Apebeer het volgende:
TS als hij met zijn vriend is [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Biels het volgende:
TS is de man der mannen. Al die haters hier snappen er niks van en zijn bandshirtdragende krasautisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |