Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedanktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht, jammergenoeg rust er anno 2010 nog steeds een taboe op o.a. je benen scheren als man zijnde.
Nee. Maar het was ook niet echt koud ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Jij had het vanochtend lekker warm toen je buiten kwam
In Parijsquote:
Je zak scheren en wat okselhaar bijwerken is tot daaraan toe, maar je benen en oorwarmers...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedankt
Aanvulling op klacht:
-Mensen die het gay vinden als je je lichaamshaar bijwerkt.
Dat zegt genoegquote:
Mja, die dingen zijn toch wel redelijk gay.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus, maar dan iets ander model en andere kleur:
[ afbeelding ]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijkquote:
Zeedijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Typische reactie weer
Heb je een kale kop ofzo? Anders kan je geen muts opzetten zonder dat je haar door de war gaat.
Niet, hier was het onder de -10 en nog lager qua gevoelstemperatuur. En ik moest op de trein wachten dus ja ik had het koud.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee. Maar het was ook niet echt koud ofzo
Wat is er?quote:
Voor mij dan he. Ik vind het prima als andere het doen, maar beenhaar vind ik nog wel wat hebben. Mannen met onbehaarde benen op het strand ofzo vind ik altijd een beetje raar eruit zien.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef BasementDweller het volgende:
1. Je bent bang dat je haar door de war raakt...mwah
2. Je draagt roze kleding...check
3. Je hebt een schoudertas...check
4. Je draagt oorwarmers...check
5. Je gaat naar de zonnebank om je kleurtje te behouden...nee
6. Je gaat altijd samen naar de WC...nee
7. Je draagt graag jurkjes...:') nee
8. Je hebt een hoog stemmetje...:') nee
9. Je zit altijd met je benen over elkaar....soms
10. Je praat met vrouwelijke handgebaren....neuh
11. Je scheert je benen....neuh
12. Je gaat naar de sportschool in een strak roze shirtje....nee
13. Je bent niet gay....klopt
conversequote:
Die zijn ook wel baasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een muts met oorkleppen, dat werkt ook prima.
zolang het maar niet van die mocromutsen zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een muts met oorkleppen, dat werkt ook prima.
weg erectiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Hetiszover het volgende:
In Parijs loopt iedereen er mee. Wat is nu het probleem?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Hetiszover het volgende:
Gemeente, broeders en zusters,
Ik ben een man. Een echte man. Dat wil zeggen: tussen mijn benen hangt dat, wat men in arbeiderskringen 'pik' dan wel 'paul' dan wel 'penis' placht te noemen. Dit was de inleiding, de eigenlijke klacht volgt nu.
SInds korte tijd ben ik in het bezit van oorwarmers. Oorwarmers? Van die oude gebreide en zulks? Nee, oorwarmers die in de mode zijn en dus hip. In Parijs loopt iedereen er mee. Wat is nu het probleem? Er zijn mensen die mij aankijken en uitlachen en daarna zelfs betichten van het flirten met homofilie, omdat ik een kledingstuk draag wat in de mode is. Ja, want dan ben je meteen een faggot die andere mannen naait.
.
Nou beste haters, niet dus. Andere voorbeelden:
-het feit dat ik een schoudertas heb in plaats van een rugzak (nee, dat is sexy boys)
-het feit dat ik paarse/roze kleding draag
Kom eens onder je steen vandaan, domme provincialen![]()
![]()
Klacht: mensen die denken dat je homo bent omdat je meegaat met de mode
punt 1 is wel waar, die opmerking van jou heb ik nl. in mijn andere post hier al ge-quote.quote:
Ja want, alle mannen die meegaan met de mode zijn allemaal gay.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef ebke het volgende:
Dus omdat die oorverwarmers nu hip zijn, draag je ze nu wel, maar vorig jaar droeg je ze niet??
Omdat oorverwarmers helemaal 2010 zijn, en dus hartstikke trendy...........![]()
![]()
topicstarter stopt zijn slurfje graag in harige anussen
In het geval van oorwarmers en tanktops wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:15 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja want, alle mannen die meegaan met de mode zijn allemaal gay.![]()
Homo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Typische reactie weer
Heb je een kale kop ofzo? Anders kan je geen muts opzetten zonder dat je haar door de war gaat.
A, dus niet alleen maar homo, ook nog eens een leernicht...quote:
9 van de 10 keer is de "mode" kankerlelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:15 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja want, alle mannen die meegaan met de mode zijn allemaal gay.![]()
Kunnen jullie gezellig samen de kast uit klimmenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Biels het volgende:
TS is de man der mannen. Al die haters hier snappen er niks van en zijn bandshirtdragende krasautisten.
"Iiiiiih, mensen dragen een andere kleur dan zwart. Wat een homo's!"quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Kunnen jullie gezellig samen de kast uit klimmen
Nee hoor, alleen roze, in combinatie met oorwarmers en een handtasje over je schouders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Biels het volgende:
[..]
"Iiiiiih, mensen dragen een andere kleur dan zwart. Wat een homo's!"
Maak jezelf niet zo belachelijk, echt.
Nee, niet persé omdat ik met de mode mee wil gaan, maar omdat ik er graag fatsoenlijk bijloop.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef BorusBulldog het volgende:
Dus je draagt een schoudertas, oorwarmers en roze kleding onder het motto "met de mode meegaan".
Als jij je kan vinden in dit excuus.... kerel je bent gewoon homo, niks mis mee voor de rest maar je moet toch echt uit de kast komen, het is zo ver iedereen weet het al.
Schoudertas is geen handtas. Maar goed, misschien dat het deel van Nederland dat blijkbaar nog erg onzeker is over hun eigen geaardheid hier anders over denkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen roze, in combinatie met oorwarmers en een handtasje over je schouders.
Kom toch eens uit je Limburgse mergelgrot manquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen roze, in combinatie met oorwarmers en een handtasje over je schouders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |