Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedanktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht, jammergenoeg rust er anno 2010 nog steeds een taboe op o.a. je benen scheren als man zijnde.
Nee. Maar het was ook niet echt koud ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Jij had het vanochtend lekker warm toen je buiten kwam
In Parijsquote:
Je zak scheren en wat okselhaar bijwerken is tot daaraan toe, maar je benen en oorwarmers...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedankt
Aanvulling op klacht:
-Mensen die het gay vinden als je je lichaamshaar bijwerkt.
Dat zegt genoegquote:
Mja, die dingen zijn toch wel redelijk gay.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus, maar dan iets ander model en andere kleur:
[ afbeelding ]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijkquote:
Zeedijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Typische reactie weer
Heb je een kale kop ofzo? Anders kan je geen muts opzetten zonder dat je haar door de war gaat.
Niet, hier was het onder de -10 en nog lager qua gevoelstemperatuur. En ik moest op de trein wachten dus ja ik had het koud.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee. Maar het was ook niet echt koud ofzo
Wat is er?quote:
Voor mij dan he. Ik vind het prima als andere het doen, maar beenhaar vind ik nog wel wat hebben. Mannen met onbehaarde benen op het strand ofzo vind ik altijd een beetje raar eruit zien.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef BasementDweller het volgende:
1. Je bent bang dat je haar door de war raakt...mwah
2. Je draagt roze kleding...check
3. Je hebt een schoudertas...check
4. Je draagt oorwarmers...check
5. Je gaat naar de zonnebank om je kleurtje te behouden...nee
6. Je gaat altijd samen naar de WC...nee
7. Je draagt graag jurkjes...:') nee
8. Je hebt een hoog stemmetje...:') nee
9. Je zit altijd met je benen over elkaar....soms
10. Je praat met vrouwelijke handgebaren....neuh
11. Je scheert je benen....neuh
12. Je gaat naar de sportschool in een strak roze shirtje....nee
13. Je bent niet gay....klopt
conversequote:
Die zijn ook wel baasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een muts met oorkleppen, dat werkt ook prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |