quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Die zijn gangstert!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus, maar dan iets ander model en andere kleur:
[ afbeelding ]
Bedankt, opgelost. TS heeft onterechte klacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef P.F het volgende:
Ooo die zoek ik al zo lang! Waar gekocht?
Eerste hit:
Toch wel gay
[..]
http://www.stefans.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij had het vanochtend lekker warm toen je buiten kwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Alleen vrouwen en homo's hebben het koud
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef P.F het volgende:
Ooo die zoek ik al zo lang! Waar gekocht?
Eerste hit:
Toch wel gay
[..]
http://www.stefans.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faggotquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
[ afbeelding ]
Dat gaat dus wel te verquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht, jammergenoeg rust er anno 2010 nog steeds een taboe op o.a. je benen scheren als man zijnde.
Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedanktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht, jammergenoeg rust er anno 2010 nog steeds een taboe op o.a. je benen scheren als man zijnde.
Nee. Maar het was ook niet echt koud ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Jij had het vanochtend lekker warm toen je buiten kwam
In Parijsquote:
Je zak scheren en wat okselhaar bijwerken is tot daaraan toe, maar je benen en oorwarmers...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook nog aan toevoegen ja. Bedankt
Aanvulling op klacht:
-Mensen die het gay vinden als je je lichaamshaar bijwerkt.
Dat zegt genoegquote:
Mja, die dingen zijn toch wel redelijk gay.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
[ afbeelding ]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijkquote:
Zeedijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwste heb ik doodgewoon in Amsterdam gehaald bij een winkeltje aan de Zeedijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Typische reactie weer
Heb je een kale kop ofzo? Anders kan je geen muts opzetten zonder dat je haar door de war gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |