Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef kutkabouter het volgende:
ts is homo en generaliseert provincialen tot homohaters
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha Ts is homo met z`n handtasje en roze jas!
Nee.quote:
Touché.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen zonder wolvenshirt zijn altijd homofiel.
Wat een wijsheid ook wederom.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef larry91 het volgende:
Oorwarmers zijn ideaal met dit weer. Boeiend wat andere ervan vinden, ik heb tenminste geen bevroren en TS ook niet. Oorwarmers
Je kunt ook gewoon een fakking muts op zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef larry91 het volgende:
Oorwarmers zijn ideaal met dit weer. Boeiend wat andere ervan vinden, ik heb tenminste geen bevroren en TS ook niet. Oorwarmers
Neen, mutsen zijn niet nodig. Ik ben niet kaal namelijk, heb haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een fakking muts op zetten.
Typische reactie weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoe ziet je schoudertas eruit? En paars kan nog, maar rozeBen je een wijf ofzo met je oorwarmers?
je hebt dus een vrouwenkapsel met haar over je orenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef larry91 het volgende:
[..]
Neen, mutsen zijn niet nodig. Ik ben niet kaal namelijk, heb haar.
Ben niet kaal. Maar met oorwarmers op zie je er al helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Typische reactie weer
Heb je een kale kop ofzo? Anders kan je geen muts opzetten zonder dat je haar door de war gaat.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ok, dan ben je wel een kankerflikker.quote:
Ik heb het over zo een tantoe spange NY Yankees muts hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]En er dan net zo uitzien als
zeker.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben niet kaal. Maar met oorwarmers op zie je er al helemaal niet uit.
True.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef P.F het volgende:
Heb je die die over je achterhoofd lopen? Die wil ik ook!
Nee daarvoor heb ik oorwarmers. Ideaal toch, mn haar blijft ook nog eens goed zitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt dus een vrouwenkapsel met haar over je oren
AP wordt zelfs gebasht als hij er niet is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]En er dan net zo uitzien als
zeker.
Alleen vrouwen en homo's hebben het koudquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:14 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik oorwarmers. Ideaal toch, mn haar blijft ook nog eens goed zitten.
Al die mensen hier die bang zijn om oorwarmers te dragen omdat ze dan denken niet mannelijk genoeg te ogenHow sad!
http://www.stefans.nl/quote:Eenmaal uit de Metro in de buurt van het Empire State Building sloeg de kou ons weer letterlijk om de oren. Te koud was het gewoon. We hadden hier in NYC al mensen zien lopen met erg trendy oorwarmers. Oorwarmers die niet over je hoofd gaan maar achter je nek lang lopen. We besloten op zoek te gaan naar een winkel waar ze verkocht worden. Bij H&M hadden ze, ze in elk geval niet. Maar de verkopers aldaar stuurden ons door naar een sportzaak om de hoek. Daar zijn we inderdaad geslaagd voor onze nieuwe oorwarmers. Echter geweldige dingen. Staan we leuk en zijn onwijs lekker warm. Hieronder een foto. Klik erop om te vergroten. Overigens heb ik deze foto gemaakt met mijn nieuwe speeltje. Kom ik zo nog op terug.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Die zijn gangstert!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus, maar dan iets ander model en andere kleur:
[ afbeelding ]
Bedankt, opgelost. TS heeft onterechte klacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef P.F het volgende:
Ooo die zoek ik al zo lang! Waar gekocht?
Eerste hit:
Toch wel gay
[..]
http://www.stefans.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij had het vanochtend lekker warm toen je buiten kwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Alleen vrouwen en homo's hebben het koud
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef P.F het volgende:
Ooo die zoek ik al zo lang! Waar gekocht?
Eerste hit:
Toch wel gay
[..]
http://www.stefans.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faggotquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jup
Edit:
zoiets dus, maar dan iets ander model en andere kleur:
[ afbeelding ]
Dat gaat dus wel te verquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:15 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht, jammergenoeg rust er anno 2010 nog steeds een taboe op o.a. je benen scheren als man zijnde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |