kijk dan goedquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je wel, een arme naïeve kijker zo in het ootje nemen?
Ik maak wel mijn eigen ondertitels..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van het blaaspijpje te gevruiken moet Johan vragen naar een diploma gebarentaal, dan hebben in ieder geval de doven onder ons er nog iets aan.
Nu Strange Fruit van Billie Holidayquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Dottey het volgende:
De muziek is van hoempapa naar minder erg ..
Ik geloof het ook al nauwelijksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu Strange Fruit van Billie Holiday![]()
Gevolgd door Tutu van Miles Davis
Is Hansie ziek?
Omdat iedereen al pleitos is of slaapt.. en Chris er nog ronddoolt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chris woont toch een paar straten verderop?
Hahaha er was nu een verzoek van Hansie om niet Johan te bellen en te klagen als er Jazz nummers werden gedraaidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Dottey het volgende:
Is hansie zijn muziek toch niet...
athans dat gaf hij eerder aan..
Chris vermaakt zich wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Dottey het volgende:
Omdat iedereen al pleitos is of slaapt.. en Chris er nog ronddoolt.
Mijn god...ik lag krom van het lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Dottey het volgende:
HANS: willen jullie johan niet telefonisch lastig vallen als een jazz nummer gedraait wordt? en zoiezo johan niet meer bellen maar de desbtreffende persoon mailen of Pm-e
Hij snapt nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn god...ik lag krom van het lachen.![]()
Sjips.. eindelijk goede muziek vandaag, luister ik net niet..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Hansie ziek?
Heet ik je der welkom ignore je de boel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sjips.. eindelijk goede muziek vandaag, luister ik net niet..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heet ik je der welkom ignore je de boel!
NA!
Wie gaat er nu klagen als er een jazznummer wordt gedraaid????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Dottey het volgende:
HANS: willen jullie johan niet telefonisch lastig vallen als een jazz nummer gedraait wordt? en zoiezo johan niet meer bellen maar de desbtreffende persoon mailen of Pm-e
Haha.. Sorry... met 100 dingen tegelijk bezig.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is-ie welkom want volgens mij is die kankerkachel bij Vlemmix weer stuk. Ze zitten weer aardig te blauwbekken daar.
Ik plas alleen onder jouw verzoekje..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie gaat er nu klagen als er een jazznummer wordt gedraaid????
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kees woont in Woensel west ...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Sorry... met 100 dingen tegelijk bezig.
Foei! *tik-op-de-kont-smiley*quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik plas alleen onder jouw verzoekje..
omgquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kees woont in Woensel west ...
Dat waren mijn verzoekjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Hansie ziek?
Achter die nick zitten 2 of 3 vrouwen, ofzo. En die komen niet hier. En die gaan ook niet hier komen.quote:
ik vind die er nu is dan ,erg aardig...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Achter die nick zitten 2 of 3 vrouwen, ofzo. En die komen niet hier. En die gaan ook niet hier komen.
Hooligan van Fc Volendam is t....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan staat van shirtje te wisselen, nu een oranje shirt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hooligan van Fc Volendam is t....
Het praten dat gaat goed bij mij, maar als er muziek wordt opgezet dan klinkt het vals en bibbert heb dat al paar keer aangegeven maar niemand reageert, heb daar al vanaf het begin last van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Hij zei dat we live mochten meeluisteren, maar de microfoontjes zijn weer uit en het omgevingsgeluid is slecht.
Ja, heb ik soms ook, alleen nu niet. Ik vind ze wel slecht te verstaan, heb ook geen zin mijn boxen vol open te zetten als ze gewoon zendertjes kunnen dragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het praten dat gaat goed bij mij, maar als er muziek wordt opgezet dan klinkt het vals en bibbert heb dat al paar keer aangegeven maar niemand reageert, heb daar al vanaf het begin last van.
Ja zag het vanmorgen ze vraagt of iedereen morgen kijkt en ze gaat optreden met haar zangmaatje, ben de naam vergeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, heb ik soms ook, alleen nu niet. Ik vind ze wel slecht te verstaan, heb ook geen zin mijn boxen vol open te zetten als ze gewoon zendertjes kunnen dragen.
Marian zit op de chat.
Kun je aub zeggen wat hiermee bedoeld wordt? Ik begrijp er geen zak van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Johan net zeggen dat Jaap een externe harde schijf wilde meenemen om TR op te nemen. Johan is het hier niet mee eens. Johan zegt dat Jaap overal gratis gebruik van mag maken. Omgekeerd is dus de bedoeling. Jaap mag gebruik maken van de opnames van Johan.
Ruben willemsen ,en als ik hem google krijg ik een rocker....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zag het vanmorgen ze vraagt of iedereen morgen kijkt en ze gaat optreden met haar zangmaatje, ben de naam vergeten.
Jaap wil een externe harde schijf meenemen om Tabula Rasa op te nemen en die na de uitzending mee naar huis nemen.. Johan wil dat niet, hij staat dan met lege handen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Kun je aub zeggen wat hiermee bedoeld wordt? Ik begrijp er geen zak van.
En het is omgekeerd, dus Johan wil niet dat Jaap de opnames taped?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap wil een externe harde schijf meenemen om Tabula Rasa op te nemen en die na de uitzending mee naar huis nemen.. Johan wil dat niet, hij staat dan met lege handen.
M.a.w. : Jaap wil niet dat Johan de opnames taped.Snappie?
Yep, maar Jaap mag wel gebruik maken van de opnames van Johan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:54 schreef Maanvis het volgende:
En het is omgekeerd, dus Johan wil niet dat Jaap de opnames taped?
Maar ze dus niet op een schijfje zetten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Jaap mag wel gebruik maken van de opnames van Johan.
Geen idee hoe ze dat flikken. Ik heb er de ballen verstand van maar dit ving ik op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Maanvis het volgende:
Maar ze dus niet op een schijfje zetten?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ze dus niet op een schijfje zetten?
Welke sponsors?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die schijf is dan wel eigendom van Johan. Zo kan hij zich verantwoorden naar sponsors e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |