kijk dan goedquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je wel, een arme naïeve kijker zo in het ootje nemen?
Ik maak wel mijn eigen ondertitels..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van het blaaspijpje te gevruiken moet Johan vragen naar een diploma gebarentaal, dan hebben in ieder geval de doven onder ons er nog iets aan.
Nu Strange Fruit van Billie Holidayquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Dottey het volgende:
De muziek is van hoempapa naar minder erg ..
Ik geloof het ook al nauwelijksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu Strange Fruit van Billie Holiday![]()
Gevolgd door Tutu van Miles Davis
Is Hansie ziek?
Omdat iedereen al pleitos is of slaapt.. en Chris er nog ronddoolt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chris woont toch een paar straten verderop?
Hahaha er was nu een verzoek van Hansie om niet Johan te bellen en te klagen als er Jazz nummers werden gedraaidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Dottey het volgende:
Is hansie zijn muziek toch niet...
athans dat gaf hij eerder aan..
Chris vermaakt zich wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Dottey het volgende:
Omdat iedereen al pleitos is of slaapt.. en Chris er nog ronddoolt.
Mijn god...ik lag krom van het lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Dottey het volgende:
HANS: willen jullie johan niet telefonisch lastig vallen als een jazz nummer gedraait wordt? en zoiezo johan niet meer bellen maar de desbtreffende persoon mailen of Pm-e
Hij snapt nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn god...ik lag krom van het lachen.![]()
Sjips.. eindelijk goede muziek vandaag, luister ik net niet..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu Strange Fruit van Billie Holiday![]()
Gevolgd door Tutu van Miles Davis
Is Hansie ziek?
Heet ik je der welkom ignore je de boel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sjips.. eindelijk goede muziek vandaag, luister ik net niet..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heet ik je der welkom ignore je de boel!
NA!
Wie gaat er nu klagen als er een jazznummer wordt gedraaid????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Dottey het volgende:
HANS: willen jullie johan niet telefonisch lastig vallen als een jazz nummer gedraait wordt? en zoiezo johan niet meer bellen maar de desbtreffende persoon mailen of Pm-e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |