Foei! *tik-op-de-kont-smiley*quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik plas alleen onder jouw verzoekje..
omgquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kees woont in Woensel west ...
Dat waren mijn verzoekjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu Strange Fruit van Billie Holiday![]()
Gevolgd door Tutu van Miles Davis
Is Hansie ziek?
Achter die nick zitten 2 of 3 vrouwen, ofzo. En die komen niet hier. En die gaan ook niet hier komen.quote:
ik vind die er nu is dan ,erg aardig...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Achter die nick zitten 2 of 3 vrouwen, ofzo. En die komen niet hier. En die gaan ook niet hier komen.
Hooligan van Fc Volendam is t....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan staat van shirtje te wisselen, nu een oranje shirt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hooligan van Fc Volendam is t....
Het praten dat gaat goed bij mij, maar als er muziek wordt opgezet dan klinkt het vals en bibbert heb dat al paar keer aangegeven maar niemand reageert, heb daar al vanaf het begin last van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Hij zei dat we live mochten meeluisteren, maar de microfoontjes zijn weer uit en het omgevingsgeluid is slecht.
Ja, heb ik soms ook, alleen nu niet. Ik vind ze wel slecht te verstaan, heb ook geen zin mijn boxen vol open te zetten als ze gewoon zendertjes kunnen dragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het praten dat gaat goed bij mij, maar als er muziek wordt opgezet dan klinkt het vals en bibbert heb dat al paar keer aangegeven maar niemand reageert, heb daar al vanaf het begin last van.
Ja zag het vanmorgen ze vraagt of iedereen morgen kijkt en ze gaat optreden met haar zangmaatje, ben de naam vergeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, heb ik soms ook, alleen nu niet. Ik vind ze wel slecht te verstaan, heb ook geen zin mijn boxen vol open te zetten als ze gewoon zendertjes kunnen dragen.
Marian zit op de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |